Sammakoita suusta

154 posts, 8 pages, 49,730 views

dncr

#101 • • dncr aika notkee

Dementation, 22.8.2006 15:15:
Aikoinaan pienenä poikana (olin varmaan joku 10 tai jotain) oltiin kreikassa äidin ja siskon kanssa...

No suomeksi sitä aina pohdiskelee ääneen vaikkapa, että "voisin haluta kaupasta sipsejä ja maitoa ja makarooneja ja sit vaikkapa ranskalaisia." Täysin normaalia suomenkieltä...

No oltiin siellä kreikassa ja piti tilaamani jälkiruokaa hyvin englantia vääntäen. Tilasin jäätelöannoksen johon tuli kolmea makua seuraavalla tavalla. "vanilla, strawberry *pohtimistauko* ja sit chocolate" Aika pitkään se tarjoilija mua katseli... *blush*

Broidini sai Cran Canarialla tehtäväks käydä ostamassa hotellin respasta hesarin ja se marssi tiskille ja sanoi "One Hesari, please." *nauru* Minä siinä kuittailin neljä vuotta nuorempana et ei espanjalaiset ehkä tiedä mikä hesari on...

--
The love we give away is the only love we keep.

SmILE

#102 • • SmILE Esanssi mössöö
Juu eiköhän noita sammakoita pääse tästäkin suusta ihan huolella hyppimään.

---
Mummun kanssa mökillä ollesani tuli laulettua kuin lintu kauniina kesäiltana tuu-vi-tuu-vi-tuu.
Mummu ei tykänny, ite en vaan tajunnu...

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Kianoni

#103 • • Edited Kianoni pomputtaako?
sammakoita puhelimesta kiitos ihanan sanakirjan: (niin noilla näppäimillä oletin tulevan jonkin aivan toisen sanan)
haluisitko naida?
#104 • • Norb Guest
Mä oon kyklooppi o_O Vaikka piti sanoo, että oon nymfomaani xD
tumpsi

#105 • • tumpsi rekisteröitymätön

ipe, 21.8.2006 13:56:
---
sapeli, 21.8.2006 13:51:
Mun serkku (silloin joku 8v, ei osannut R-kirjainta) kans väläytti isoisän hautajaisissa kovaan ääneen lattiaa osoittaen: "Kato äiti, mulkkuja!" Ja kyllä se on saanut siitä kuulla *nauru*

---

Arvatkaapa mikä on meidän Kiian (3vuotta) suosikki mehujää? Mulkku-mehujää tietysti, eli Pirkka Murkku.

Viimeeks citymarketissa kovaan ääneen: Isi mä valitsen mulkun! Haluan mulkun!

Hienoa! *blush*

meitsi kaikessa mahtavuudessaan about 6v kaupas äiskän kans:
haluun unkle penis-riisii.

kaupassa kuultua: äiti ostetaanko viinikyrpäleitä?

\\\\o/
Sallakat

#106 • • Sallakat jungle, baby !
onhan noita lapsuuden/nuoruuden aikaisia juttuja jonkin verran ja joku voisi kai sanoa että vieläkin päästelen sammakoita suustani. Mä kyllä kutsun sitä ajatusten suoraan ääneen pukemiseksi *justjoo*
Se on jotenkin hassua katsella sitten eri ihmisten erilaisia reaktioita kun jotain ajatuksiaan sanoo täysin ääneen. En toki yleensä ole valmistautunut välttämättä sanomaan ääneen, mutta tilanteiden provosoimana/innostamana ajatukset sitten vain pulpahtaa ulos suustani. Eihän siinä enää sitten voi kun seisoa sanojen takana ja katsoa toista ihmistä suoraan silmiin.
Yksi ystäväni onkin todennut, että Salla sanoo aina ääneen sen mitä muut vaan uskaltaa ajatella....
pyllyjumala

#107 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Päästelen sammakoita suustani harvasen hetki..ei mitään uutta minulle *iloinen*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Verano

#108 • • Verano Merituuli

Freja, 21.8.2006 11:23:
Yhen kerran, töissä myös, radiosta tuli Antti Tuiskun "sekaisin" ja lauloin mukana että "piristä sekaisin." Siihen työkaveri totes että "reija vaikka sä käytätkin niitä huumeita niin ei se tarkota sitä että kaikki biisit kertois niistä!" Sillo oli just sopivan hiljasta, että ne tiskin edessä selin olevat miehet kääntyivät katsomaan monttu auki. Musta se oli vielä niin hauska juttu että meinasin tukehtua nauruuni.

Kuulin ton biisin aamulla, sen jälkeen se onkin sitten soinut päässä koko ajan *igor* Ja tosiaan tuo *nuotti* aivan niin kuin oisin, mennyt biitistä sekaisin *nuotti* kuulostaa helposti siltä, että piristä sitä on Antti mennyt sekaisin.
Caisa

#109 • • Caisa
Ainahan noita jotain tulee, mutta mikä nyt on jäänyt elämään on parin vuoden takainen juhannuksen Alias-sessio, jolloin parinin yritti epätoivoisesti saada minua sanomaan tiskijukka, mutta vastasin levymikko, enkä käsittäny miksei sitä hyväksytty....
crissy

#110 • • crissy
mulla pääsi sellanenki megasammakko about 4-5v sitte suusta et meinaa vieläki hävettää....

meillä oli silloin tapana kavereiden kesken sanoo jos ei kuullu ekalla eikä tokallakaan kerralla mitä sanottiin, nii kuitattiin "paa se kuulolaite päälle perkele"...

Olin just alottanu hotelli- ja ravintolakoulussa ja luokka oli suht tuntematon.. Istuttiin siinä kaverin kanssa yhen pojan takana ja sattu olemaan jotain asiaa kesken tunnin ja aika kovaanki ääneen huudettiin siinä pojan nimee.. mutta ei reagointia.. meinas mennä jo käpy perkele ku ei kuule..

No huudahdin siinä sitte et "PAA SE KUULOLAITE PÄÄLLE PÄSSI" Siinä vaiheessa poika otti ja käänty.. vastas.. "ei oo mulla mukana.. se o himas laatikos" *whaat**whaat*

poika käänty takas selin ja jäätiin sit kaverin kans miettii et täh! oliko tosissaan!??!

No saatiin selvitys et TODELLAKIN OLI! Oli kuulemma 10v saakka ollu kuulolaite mutta ei oo käyttäny kahteen vuoteen..

Siinä vaiheessa mä olin hajota atomeiks pelkästä häpeestä!*nyyh**eikä**eikä**eikä*

Pyydeltiin kovasti anteeksi ja kyllä meitä hävetti.. nii tais hävettää muitaki meidän puolesta!

Onneks oli Janilla sen verran huumorintajuu et kuittas sen naurulla.. me ei.. eihän me voitu tietää..

Jostain kumman syystä ei oo tullu tuota sanottuu ees tutuille enää...
mummoankka

#111 • • mummoankka
Huusin kiukus-päissäni ala-asteella pojalle jota vastaan jouduin pukkiksella; "auuu...vedän kohta sulta käteen.."
Pojalla oli kipsi kädessä (johon siis olisin lyönyt sitä...) *justjoo* Ehkä hieman väärin muotoiltu sana järjestys pääsi suustani.. *pepsodent*

Vieläkin se muistaa tapauksen, ja kerran pari vuotta sit tuli vastaan jossain baarissa , ja sano:
"sä et ole vieläkään jenni tehny sitä mitä silloin lupasit..." Ja tietysti sain hirveet naurun remakat päälle koko niiden porukalta..*lmao*
Ja olin varmasti yhtä nolona kun sillon, tosi monta vuotta sitten,kun tajusin mitä olin sanonut... *pökr*
#112 • • Gini Guest
Ala-asteella ollessani olin kuullut et kaverit haukku toisiaan impoksi, tyyliin "vähän sä oot impo". En tiedä heistä, mutta itse en tässä vaiheessa ollut sisäistänyt sanan merkitystä. Kerran sitten kotona ku isä komensi jostain asiasta käytin häneen kyseistä ilmausta. Isä repes nauraan ja kysyi tiedänkö mitä sana tarkoittaa ja pakko oli myöntää että en tiennyt. hän ei myöskään suostunut sitä mulle silloin kertomaan.

Jälkeenpäin on naurattanut kun muutaman vuoden kuluttua sanan merkitys selvisi mulle.. ei vielä sentään ihan käytännössä mut kuiteski.:DD
Marjo

#113 • • Marjo pupuTupuna
Nuorisotaloaikoina saatettiin heittää "voi **tun idiootti!" huudahduksen tilalla "Voi **tun vammanen!". Tietysti huudahdin sitten näin juuri jollekin kaverilleni, kun rinnekodista oli kehitysvammaisia nuoria vierailulla. Nolotti muuten pikkasen ja ne hoitajatkin katsoi aika hyvällä...*blush*
sapeli

#114 • • sapeli jokukukamikä?
Eilen flaikkujaossa, joku eläkeikäinen rouvashenkilö tuli hakemaan Club Laserpointin flaikun. Siinä sitten hetken kuluttua sanoin kaverille että "jos tää mamma tulee sinne bileisiin ni mä haluun nähdä kun se panee tyrät rytkymään". Juuri kun saan tuon sanottua, toinen kypsään ikään ehtinyt naishenkilö antaa tyynesti minulle takaisin flaikun jonka hän oli ottanut huomaamattani - ja kuullut tuon kommentin. *blush* *poks*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

#115 • • Enkeli Guest
Hah.... saanu taas vähän nauraa... *hihu* mulle toi sammakoitten päästäminen suusta on kyl ihan normaalia, varsinkin ku innostun joskus puhuu ni saatan sanoo ihan mitä vaan... Ja toinen osapuoli joutuu olee aina naama punasena vieressä. Onneksi jyrppä on jo tottunut *lmao*
Mimir

#116 • • Mimir Rouva Yninä
Tuli mieleen tapaus parin kesän takaa. Olin Lintsillä töissä ja eräänä päivä ajelin Kieppi -nimistä laitetta. Niille, jotka eivät tunne kyseessä on siis laite, joka pyörittää vaunuja pariin suuntaan ja sivusuunnassa ympäri, linkki kuvaan. Taustatietona kerrottakoon, että siihen aikaan telkkarista tuli se Usko tai älä -sarja, ja siinä oli juuri edellisenä päivänä ollut tapaus, jossa jossain päin maailmaa pienen tytön hiukset oli jossain huvipuistolaitteessa jääny kiinni johonkin ja tytön päänahka oli revennyt irti tms, en sitä tarkalleen enää muista.

Joka tapauksessa oltiin siinä kaverin kanssa laitteella töissä. Oltiin tekemässä tarkistuskierrosta, eli kun ihmiset oli kyydissä niin jokaista turvalaitetta käydään vielä kokeilemassa, että ovat kunnolla kiinni. Yksi tyttö kysyi multa siinä, että pitäisikö hänen laittaa hiuksensa kiinni, kun ovat aika pitkät. Jotenkin ihan automaattisesti oletin, että tyttö oli nähnyt sen edellisiltaisen ohjelman kun ei tuollaista kukaan ollut ikinä ennen kysynyt, ja heitin takas jotain, että "ei tartte, ei sun hiukset mihinkään kiinni jää eikä pää repee irti". Sen tytön kasvoille levis ihan kauhistunut ilme ja sitte tajusin minäkin, ettei hän nyt ihan tainnut ymmärtää vitsiä. Kysyin, oliko hän nähnyt sitä ohjelmaa. Ei ollut. Menin sitten vielä pahentamaan tilannetta selittelemällä, että "eilen tuli telkkarista sellanen ohjelma, jossa niin oli käynyt, mutta ei mitään hätää, ei tässä käy niin" ja tyttö kauhistu vaan entistä enemmän, se oli kysynyt koko kysymyksen vain kun ei ollut ennen käynyt laitteessa eikä tiennyt miten se pyörittää *nauru* Kysyin kyllä vielä, että haluaako hän pois, mutta ei halunnut.

En kyllä ihmettele, jos ei enää uudestaan tullut kyytiin, annoin aika mainion kuvan ilmeisesti *tirsk*

--
[Wings are growing on her.]

alphamagic

#117 • • alphamagic

Enkeli, 23.9.2006 12:38:
Onneksi jyrppä on jo tottunut *lmao*

Oon ainakin yrittäny... *tirsk*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

112

#118 • • 112
Joskus ala-asteella katsottiin kavereiden kanssa leffaa nimeltä noitapiiri. Kun ruudulle ilmestyi kohtaus, jossa tyttö viiltelee ranteitaan, eräs kavereistani peitti silmänsä huutaen kauhuissaan "voi ei älkää kattoko, nyt se vetää käteen!!" Kyllä siinä oli naurussa pitelemistä.. *lmao*

--
Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi,
se menee kyllä ohi.

blastic

#119 • • blastic ballistic ballstick

112, 20.10.2006 13:10:
"voi ei älkää kattoko, nyt se vetää käteen!!"

Hah, tulipas mieleen samantapainen juttu. Joskus pienempänä naskalina kun meinasin leipää leikata, tuli mummu hieman avittamaan ja sanoi "annas kun minä leikkaan ettet vedä käteen" *lmao*

Joskus myöhemmin äitikin varoitti kun jotain isohkoa veistä olin käyttämässä sanoilla "varo nyt ettet vedä kät..een". Toi loppu tuli just tolleen pienen tauon kanssa, eli tais itekin tajuta mitä oli sanomassa *blush*
Chatte

#120 • • Chatte Team Teknolipat :)
Sanoin tänä aamuna yliopistolla kaffepöydässä, että eihän sellaista hommaa hullukaan tee kuutta tuntia päivässä. Viereinen hemmo purskahti nauruun, että ei ehkä kuutta, mutta hän tekeekin kahdeksan. Enpä ollut tullutkaan ajatelleeksi hepun tämänhetkistä projektia tarkemmin. Ihan läpällä meni kuitenkin koko homma. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas