Sammakoita suusta

154 posts, 8 pages, 48,357 views

Freja

Posts: 8,775

#81 • • Freja Sihteeri

typ0, 21.8.2006 11:40:
seivail *plur**pahis*



No oli pakko ku huomasin et mul o hirveesti tullu kaikkee huumeläppää, ja signaturessakin lukee ihmesienistä *justjoo*

*lmao*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

typ0

Posts: 1,892

#82 • • typ0 syntax error

Freja, 21.8.2006 11:42:
---
typ0, 21.8.2006 11:40:
seivail *plur**pahis*
---
No oli pakko ku huomasin et mul o hirveesti tullu kaikkee huumeläppää, ja signaturessakin lukee ihmesienistä *justjoo*
*lmao*



hehe, nii sellasta se o =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

luode

Posts: 287

#83 • • luode
poika väsyneenä oli lupautunut menemään saunaan parin kaverin kanssa. oli sitten kuitenkin mennyt nukkumaan, mutta laittanut kännykkään herätyksen päälle muiden sitä vaatiessa. kun herätys sitten oli soinnut ja kaverit olivat odottaneet, että nooh heräätkös niin poika väsyneenä jostain unen- ja humalanrajamailta tokaisi siihen: "ei se oo se herätys. se on vaan pieni mies mun taskussa.." *tirsk*
luode

Posts: 287

#84 • • luode

Verano, 22.6.2005 21:54:
Uh, luin noi edelliset sivut ja pari kertaa tuli kyllä repeiltyä totaalisesti. Tää ei ehkä oo ihan huippu, mutta on kyllä tullut naureskeltua muutaman kerran.

18-vuotiaana hain soon-to-be -poikaystävääni tanssimaan hitaita (sellaisia tanssittiin joskus mun nuoruudessani). Se oli nostanut jalkaa koko illan ahkerasti ja oli aikasta hikinen. Se lupautu lähtee mun kaa tanssii, mut sano, et on kyl vähän hikinen, toivottavasti ei haittaa. No siinä sit nojailtiin ja juteltiin pari biisiä ja kun musiikki loppu niin sanoin sille: no nyt mäkin sitten oon ihan märkä.



hahahaha. putosin!
remotion

Posts: 5,283

#85 • • remotion nostatus guru
kaikkienaikojen emäkämmi kyllä syntyi heinäkuun puolessavälissä, oltiin oltu virossa festareilla ja sit jatkoilla tutustuttii frendin kanssa kahteen suomalaiseen muijaan, no niiden kans tuli sitten hengattua aamuun asti ja vielä tekstailtua koko päivä.
en ollu nukkunut käytännössä koko reissulla yhtään ja olin ihan kuoleman väsynyt.
päätettiin sit kuitenkin lähteä tän toisen muijan kanssa vielä jatkaa iltaa onnelaan ja oli koko ajan puhetta et sen kaveri tulee mukaan ja se puhu siitä vaan lempinimellä jne...

noh, sitten poimittiin tää toinen tyttö kyytiin kisahallilta ja en yhtään kiinnittänyt siihen huomiota et millanen kiipes kyytin, ajelin vaan sinne onnelalle asti, ja siinä matkalla olin sit kuunnellu niiden tyttöjen juttuja ja kun oltiin päästy siihen onnelan eteen parkkiin ni kysyin et olitko säkin tuolal virossa vai?

hetken hiljasuus ja sit kauhee naurunremakka.
no se tyttöhän oli sit se sama jonka kanssa oltiin hengattu siellä virossa viimenen vuorokaus.

olin hieman naamapunasena.

siinä oli sit hieman selittelemistä.
tuli kyllä siel onnelassakin oltua väsymyksen takia niin pihalla kaikesta et sai baaritiskilläkin kettuilua...
remotion

Posts: 5,283

#86 • • remotion nostatus guru

Söpö-Katja, 7.5.2005 22:32:
Alle kymmenvuotiaana en oikein ymmärtänyt mitä sana 'nussia' tarkoittaa. Luulin sen viattomasti tarkoittavan pussailua ja kädestäpitoa. Äitini toi uuden miesystävänsä näytille ja istuivat olohuoneen sohvalla tv:tä katsellen ja kädestä pitäen. Minähän sitten tomerana tyttönä paukautin että 'tekin te siinä vaan nussitte!' Hiljaisuus oli pitkä ennenkun äiti sai aikamoiset raivarit *blush* Ehehhehe.. sanan merkitys on kyllä vanhemmalla iällä valjennut *vink*



joo, itekin joskus käyttäny samaa sanaa pienenä jotenkin oikukkaasti en muista miten.
toinen oli se ku joskus kymmenen vuotiaana kaverini isosisko tervehti jotenkin hauskasti mua semmosessa erittäin vakavamielises yleisötilaisuudes tyylii hautajaisissa. noh se tasi sanoa mulle että: "terse" no minä sitten kättelin ja sanoin tomerana "TERSKA vaan sullekin!" sitä sitten rupes siinä naurattaa aika tavalla meni ihan punaseksi ja lähti äkkiä pois. ite vasta muutaman vuoden päästä tajusin mikä siinä oli nii hauskaa :/
Avatar
#87 • • cjet Guest

Freja, 21.8.2006 11:23:
Asiakkaalle totesin tänää että mä en tykkää mistää mis ei oo happoa.

Yhen kerran, töissä myös, radiosta tuli Antti Tuiskun "sekaisin" ja lauloin mukana että "piristä sekaisin." Siihen työkaveri totes että "reija vaikka sä käytätkin niitä huumeita niin ei se tarkota sitä että kaikki biisit kertois niistä!" Sillo oli just sopivan hiljasta, että ne tiskin edessä selin olevat miehet kääntyivät katsomaan monttu auki. Musta se oli vielä niin hauska juttu että meinasin tukehtua nauruuni.

[kaikille tiedoksi, en siis käytä huumeita :D olen syntymästä asti ollut hieman sekaisin.]



*lmao*
Blue_Wabbit

Posts: 212

#88 • • Blue_Wabbit
Voisinpa kantaa korteni kekoon.
Tän nyt saattaa tajuu ehkä osa, tai sit ei se osakaan. Eniveis... Tuli tossa oltua taas duunissa röökitauolla ja jotain siinä puhuttiin paskaa kavereitten kanssa ja paikalle tuli sitten iltavastaava aka boss of the day. Joku läppä siinä tuli heitettyä ja ruvettiin siinä repeilemään oikeen kunnolla. Pomo vaan kyseli että mikäs nyt noin naurattaa? Vastasin siihen, "että Tykkimiehet". Katto vaan pitkään vihasena, sanaa sanomatta ja lähti takasin sisälle. Tais osua jotenki herkkään kohtaan. *hih*

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

remotion

Posts: 5,283

#89 • • remotion nostatus guru

Verano, 22.6.2005 21:54:
Uh, luin noi edelliset sivut ja pari kertaa tuli kyllä repeiltyä totaalisesti. Tää ei ehkä oo ihan huippu, mutta on kyllä tullut naureskeltua muutaman kerran.

18-vuotiaana hain soon-to-be -poikaystävääni tanssimaan hitaita (sellaisia tanssittiin joskus mun nuoruudessani). Se oli nostanut jalkaa koko illan ahkerasti ja oli aikasta hikinen. Se lupautu lähtee mun kaa tanssii, mut sano, et on kyl vähän hikinen, toivottavasti ei haittaa. No siinä sit nojailtiin ja juteltiin pari biisiä ja kun musiikki loppu niin sanoin sille: no nyt mäkin sitten oon ihan märkä.




*reps* heti asiaan!
Timce

Posts: 5,381

#90 • • Timce
Mjoo...Näitä tulee aina heitettyä. :(

Mm. viime kesänä sanoin eräälle tummaihoiselle typylle, quote:"...Nii just, lähtis sekin (jätkä) vaikka Etiopiaan riisiä syömään."

=0 Oh noes!! No mut mä olen "värisokea", joten en tuota hirveesti miettinyt. Ehkä olis pitänyt..

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

sapeli

Posts: 11,768

#91 • • sapeli jokukukamikä?

motion, 21.8.2006 12:25:
toinen oli se ku joskus kymmenen vuotiaana kaverini isosisko tervehti jotenkin hauskasti mua semmosessa erittäin vakavamielises yleisötilaisuudes tyylii hautajaisissa. noh se tasi sanoa mulle että: "terse" no minä sitten kättelin ja sanoin tomerana "TERSKA vaan sullekin!" sitä sitten rupes siinä naurattaa aika tavalla meni ihan punaseksi ja lähti äkkiä pois. ite vasta muutaman vuoden päästä tajusin mikä siinä oli nii hauskaa :/



Mun serkku (silloin joku 8v, ei osannut R-kirjainta) kans väläytti isoisän hautajaisissa kovaan ääneen lattiaa osoittaen: "Kato äiti, mulkkuja!" Ja kyllä se on saanut siitä kuulla *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ipe

Posts: 1,845

#92 • • ipe X-Rust / Holvi

Timce, 21.8.2006 13:38:
Mm. viime kesänä sanoin eräälle tummaihoiselle typylle, quote:"...Nii just, lähtis sekin (jätkä) vaikka Etiopiaan riisiä syömään."



*lmao* Aik paha.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

mariq

Posts: 2,154

#93 • • mariq

hardikaveri, 4.5.2005 14:47:
thaimaassa katukauppias tyrkytti tupakkaa johon faija toka "i'm not smoke"
*blush*


Tosta tuli mieleen; Mun isä joskus aikoinaan motocrosskisoissa töissä ollessaan oli kertonut jollekin britille tämän pitkän selityksen perään että "ai ääm not spiik inglish"

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

ipe

Posts: 1,845

#94 • • ipe X-Rust / Holvi

sapeli, 21.8.2006 13:51:
Mun serkku (silloin joku 8v, ei osannut R-kirjainta) kans väläytti isoisän hautajaisissa kovaan ääneen lattiaa osoittaen: "Kato äiti, mulkkuja!" Ja kyllä se on saanut siitä kuulla *nauru*



Arvatkaapa mikä on meidän Kiian (3vuotta) suosikki mehujää? Mulkku-mehujää tietysti, eli Pirkka Murkku.

Viimeeks citymarketissa kovaan ääneen: Isi mä valitsen mulkun! Haluan mulkun!

Hienoa! *blush*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

sapeli

Posts: 11,768

#95 • • sapeli jokukukamikä?

ipe, 21.8.2006 13:56:
---
sapeli, 21.8.2006 13:51:
Mun serkku (silloin joku 8v, ei osannut R-kirjainta) kans väläytti isoisän hautajaisissa kovaan ääneen lattiaa osoittaen: "Kato äiti, mulkkuja!" Ja kyllä se on saanut siitä kuulla *nauru*
---
Arvatkaapa mikä on meidän Kiian (3vuotta) suosikki mehujää? Mulkku-mehujää tietysti, eli Pirkka Murkku.

Viimeeks citymarketissa kovaan ääneen: Isi mä valitsen mulkun! Haluan mulkun!

Hienoa! *blush*



No sitähän kelpaa imeskellä *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#96 • • Jago un-trained monkee

ipe, 21.8.2006 13:56:
---
sapeli, 21.8.2006 13:51:
Mun serkku (silloin joku 8v, ei osannut R-kirjainta) kans väläytti isoisän hautajaisissa kovaan ääneen lattiaa osoittaen: "Kato äiti, mulkkuja!" Ja kyllä se on saanut siitä kuulla *nauru*

---


Arvatkaapa mikä on meidän Kiian (3vuotta) suosikki mehujää? Mulkku-mehujää tietysti, eli Pirkka Murkku.

Viimeeks citymarketissa kovaan ääneen: Isi mä valitsen mulkun! Haluan mulkun!

Hienoa! *blush*


hhmm.. no ainakin tiiätte että se on hetero*nauru*
(tai transsukupuolinen)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

kanuuna

Posts: 224

#97 • • kanuuna

innae, 22.4.2005 03:45:
Legendaarisin on kaiketi "Kaunis kahvi kylmentää".



Jouduin kelailemaan aika pitkään äsken, ennenku hokasin mikä tossa on vialla *ding*

--
...in the year 2039, after their complete destruction of Mother Earth, the human race was searching, looking for a new home...

Dementation

Posts: 2,892

#98 • • Dementation wednesday?
Aikoinaan pienenä poikana (olin varmaan joku 10 tai jotain) oltiin kreikassa äidin ja siskon kanssa...

No suomeksi sitä aina pohdiskelee ääneen vaikkapa, että "voisin haluta kaupasta sipsejä ja maitoa ja makarooneja ja sit vaikkapa ranskalaisia." Täysin normaalia suomenkieltä...

No oltiin siellä kreikassa ja piti tilaamani jälkiruokaa hyvin englantia vääntäen. Tilasin jäätelöannoksen johon tuli kolmea makua seuraavalla tavalla. "vanilla, strawberry *pohtimistauko* ja sit chocolate" Aika pitkään se tarjoilija mua katseli... *blush*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

kanuuna

Posts: 224

#99 • • Edited kanuuna

Dementation, 22.8.2006 15:15:
"sit chocolate"



Eewwwwww, "s*it chocolate" *sars*

--
...in the year 2039, after their complete destruction of Mother Earth, the human race was searching, looking for a new home...

kanuuna

Posts: 224

#100 • • kanuuna

Tontsis, 22.8.2006 15:27:
---
kanuuna, 22.8.2006 15:20:
Eewwwwww, "s**it chocolate" *sars*

---


sHHit ? sHIIt? sHAit?



Oho, korjattu... tais päästä sammakko sormista :D

--
...in the year 2039, after their complete destruction of Mother Earth, the human race was searching, looking for a new home...