Sammakoita suusta

154 posts, 8 pages, 48,276 views

Freja

Posts: 8,774

#1 • • Freja Sihteeri
...Ja muuta outoa. Mitä olet joskus sanonut/kuullut jonkun toisen sanovan ja jäit sen jälkeen miettimään että mitähän tuli sanottua taikka tuollakin lauseella tarkoitettua?
Mattinykäs-lausuntoja ja muita hassuja lausahduksia.
Tämänlainen topic tuli mieleen kun totesin hieman nuutuneena ja levänneenä kullalleni että "Ei en mä nukkunut mut mä olin silti hereillä."
Joskus myös olen päästänyt kunnon sammakon ja kysynyt hieman vanhemmalta ja ei-niin-ehjiin vaatteisiin pukeutuneelta sedältä joka halusi 13 hotshottia että "onko sulla varaa?" *ding*

[pieni]yritin selailla kunnolla enkä löytänyt tällaista topiccia vielä. Olinko sokea?[/pieni]

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kilobitti

Posts: 2,419

#2 • • kilobitti 1-2-3 techno
Tilasin joskus Tapiolan Carrolls:ista purilaisen, ja jäin kassalle hengailemaan. Toinen kassatyttö tuli paikalle, kattoi kysyvästi ja sanoi "täs on vapaa kassa", vastasin ajatuksissani "kiitos mult tuli jo". Hetken hiljaisuus ja rrreps*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

leka

Posts: 373

#3 • • leka anteeksi olen eläin
Pyrin olemaan aina päästämättä likaa tietoa pihalle!

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

coolcat82

Posts: 771

#4 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Mun suusta ei muuta taida tullakkaan *justjoo*. Mut parempi sanoo päin naamaa jos joku vituttaa, kyl ainaki ite haluun et mulle sanotaa suoraa.

--
*sydän* Diamonds *sydän*

sapeli

Posts: 11,768

#5 • • sapeli jokukukamikä?
Näyttäis kyl imo olevan ihan topikki paikallaan *joo* Hullua sinänsä kun noita on jo noin monta, mut ne on selkeästi erilaisille jutuille. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,774

#6 • • Freja Sihteeri

mayah, 21.4.2005 19:22:
---
Ajaako joku näistä sun mielestäs tätä asiaa?:

Jos ei, ni anna palaa vaan!



Eipä taida, jokaisessa noissa on joku koukku ettei ne ole juuri sitä mitä haen.. Joten annetaan sitten vain palaa ja häröillään! *hymy* *vink*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#7 • • Aziz Combat Fighter
Faijal on tapana sanoo eläimii, esineitä sun muita yleisnimityksellä "vehje" tuntematta ollenkaan ton sanan slangimerkitystä. Ei se silleen oo ennen häirinny ku tietää mistä se puhuu, mut yks kerta kävi tyylikkäästi ku oltiin ravintolassa ja se tilas jonku safkan, ja näytti listasta sellasta missä oli chilipaprikan kuva nimen vieressä ja sano et "Mä otan ton mis on toi vehkeen kuva tos vieressä". Nuori myyjätyttö puri huulta ja mä repesin armottomasti, ja valistin faijalle et miks se misu oli menny ihan punaseks :D
koo

Posts: 379

#8 • • koo
Yläasteella mantsan tunnilla keskusteltiin Etelä-Amerikan kansallisuuksista. Opettaja kysyi: "mitä tarkoittaa mestitsi?" Minä reippaana vastasin: "se on ihtiaanin ja ihmisen risteytys." Koko luokka hiljeni ja hetken mietin, mitäs ihmeellistä tossa nyt oli. Kunnes tajusin...

Ei ei ei ei!!! Tyhmä, tyhmä minä. Kyllä hävetti. *poks*

--
Backstagella on paratiisi.

sapeli

Posts: 11,768

#9 • • sapeli jokukukamikä?

koo, 21.4.2005 19:52:
Yläasteella mantsan tunnilla keskusteltiin Etelä-Amerikan kansallisuuksista. Opettaja kysyi: "mitä tarkoittaa mestitsi?" Minä reippaana vastasin: "se on ihtiaanin ja ihmisen risteytys." Koko luokka hiljeni ja hetken mietin, mitäs ihmeellistä tossa nyt oli. Kunnes tajusin...

Ei ei ei ei!!! Tyhmä, tyhmä minä. Kyllä hävetti. *poks*



Nyt tuli mieleeni - olin jo kokonaan unohtanut - joskus tuli pienempänä sanottua vahingossa jotain just kans "neekereistä ja ihmisistä" *blush* Oli myös silloin täysin viaton ajatuserhe (vai freudilainen lipsahdus?), en ole koskaan ollut mielestäni mitenkään rasistinen. *hymy*

Toinen vähän samaa sarjaa oleva lausahdus joka jäi elämään eräänlaisena legendana... Äiti oli innostunut Kauniista ja Rohkeista ja kun telkkari sattui olemaan mun huoneessa (olohuone) niin hän keskeytti aina iltapäivällä meikäläisen ja kavereiden normaalielämän KR:n ajaksi. No, tässä vaiheessa siellä oli joku nainen siinä sarjassa jolla oli joku kuolettava sairaus, en nyt muista mikä, mutta tyyliin joku syöpä. Siinä kun äiti ja naapurin täti (perhetuttu) katseli sitä järkyttyneinä ja minä ja kaverit pyöriteltiin silmiä niin muistan kysyneeni siitä taudista: "Onhan se tarttuvaa?" *iloinen*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Displacer

Posts: 1,828

#10 • • Displacer
Hmmh, yhdellä kaverilla vieraillessani, jota en ollu nähny pitkään aikaan, tuli telkusta Levyraati ja sit bonusbiisinä siinä tuli joku 80-luvun video, missä sillä laulajalla oli sellanen kireä pinkki paita päällään ja törkeät kikkarahiukset. Kommentoin siinä sitten kovaan ääneen että "vittu et on gay!". Eihän siinä muuten mitään mutta tämä kaverini on homo...

Kyllähän se tietyst tietää etten mä mitenkään pahalla tai halveksuvasti sitä sanonu - ei mulla ole mitään homoja vastaan. (ei kai se muuten mun kaveri ois *ding*)

Se vaan oli niin stereotypisen homon näkönen se tyyppi siinä videolla et tuli tollanen kiusallinen sammakko päästettyä suusta.
larna

Posts: 105

#11 • • larna

koo, 21.4.2005 19:52:
Yläasteella mantsan tunnilla keskusteltiin Etelä-Amerikan kansallisuuksista. Opettaja kysyi: "mitä tarkoittaa mestitsi?" Minä reippaana vastasin: "se on ihtiaanin ja ihmisen risteytys." Koko luokka hiljeni ja hetken mietin, mitäs ihmeellistä tossa nyt oli. Kunnes tajusin...



Mulle on muuten käyny pilkulleen samalla tavalla..*hihu**blush*
Avatar
#12 • • HRDance Guest
Mä olen aika kova päästämään sammakoita suustani ja sen on osa ihmisistä päässyt huomaamaan *blush*
Fyrisch

Posts: 4,525

#13 • • Fyrisch
useimmiten jätän asioita sanomatta koska ajattelen ihan liikaa ennenku puhun, miten ne voisi vaikuttaa toiseen jos sanon, mitä voisin menettää, tai mitä voisin hyötyä siitä..

mut joskus kaduttaa etten ole sanonut esim "pitäkää ne v***n naamat kii ja miettikää ennenku puhutte" *kivatsulle*
Avatar
#14 • • sakk303 Guest
minen ajattele ennen ku puhun. oho.
Mellu-

Posts: 4,006

#15 • • Mellu-
Mult vaa tulee niit sammakoita kokoajan *lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

UnityF

Posts: 15,721

#16 • • UnityF joo just se

Ana-5000, 21.4.2005 19:31:
Faijal on tapana sanoo eläimii, esineitä sun muita yleisnimityksellä "vehje" tuntematta ollenkaan ton sanan slangimerkitystä. Ei se silleen oo ennen häirinny ku tietää mistä se puhuu, mut yks kerta kävi tyylikkäästi ku oltiin ravintolassa ja se tilas jonku safkan, ja näytti listasta sellasta missä oli chilipaprikan kuva nimen vieressä ja sano et "Mä otan ton mis on toi vehkeen kuva tos vieressä". Nuori myyjätyttö puri huulta ja mä repesin armottomasti, ja valistin faijalle et miks se misu oli menny ihan punaseks :D



*lmao* ohhoh... illan totaali repeäminen... taidan olla väsy...



mulla tulee sammakoita varmaan päivittäin... puhun ja sitten vasta mietin... pitää laittaa kun tulee jotain hyviä mieleen..
Avatar
#17 • • sakk303 Guest

UnityF, 22.4.2005 00:31:
---
Ana-5000, 21.4.2005 19:31:
Faijal on tapana sanoo eläimii, esineitä sun muita yleisnimityksellä "vehje" tuntematta ollenkaan ton sanan slangimerkitystä. Ei se silleen oo ennen häirinny ku tietää mistä se puhuu, mut yks kerta kävi tyylikkäästi ku oltiin ravintolassa ja se tilas jonku safkan, ja näytti listasta sellasta missä oli chilipaprikan kuva nimen vieressä ja sano et "Mä otan ton mis on toi vehkeen kuva tos vieressä". Nuori myyjätyttö puri huulta ja mä repesin armottomasti, ja valistin faijalle et miks se misu oli menny ihan punaseks :D

---


*lmao* ohhoh... illan totaali repeäminen... taidan olla väsy...



mulla tulee sammakoita varmaan päivittäin... puhun ja sitten vasta mietin... pitää laittaa kun tulee jotain hyviä mieleen..



Palkeet ryskyy! Ahih hihi hih *hih* *hih* *hih* Ei juma.. :D Illan vatsalihasnaurut *lmao*
dicA

Posts: 37

#18 • • dicA
Yrittää sanoa "helikopteri", ulos tulee "helimpurilainen"!

*ding**hih*
innae

Posts: 1,377

#19 • • innae PaskaJätkä
Näitä tulee vähän liiankin usein.
Legendaarisin on kaiketi "Kaunis kahvi kylmentää".
Yleensä saan hävetä kun tajuan mitä olen mennyt hölöttämään.

--
PaskaJätkä

hrdkvr

Posts: 3,929

#20 • • hrdkvr KURGO
no näitä tapahtu koko ajan kun ei paljoo mieti mitä suustaan päästää...
täs nyt pari


esim pari kesää sitten oltiin kaverin kanssa suokissa muijalauman kanssa.. (siis kaveri oli naisissa mä olin kihloissa)
takasintulomatkalla annoin palaa täysillä ja haukuin yhen niistä muijista ihan maahan kun se on niiin pösilö...

..no ne alko serustelee seuraavalla viikolla kun se mun kaveri oli just sillon ihastunut siihen *blush*

----

skidinä sen kummemmin miettimättä kavereiden yllyttämänä hoin kovaan ääneen arvovaltaisessa tilaisuudessa
ku -mull ku- mull ku- mull.. kun hogasin syntyvän sanan niin *blush*

----

ala-asteella tuli näytettyä persettä maikalle kun kaverit yllytti..

maikka soitti kotiin ..onneksi iloisena ja sanoi että söpömpää peppua saa hakea *blush*

----

pari viikonloppua sitten nähtiin toni söderholm kaupassa ja kovana hifk fanina ei oltu kovin iloisia sen sveitsiin muutosta..
no alettiin siinä sit keskustelemaan asiasta ja haukuttiin äijää kun huomattiin et se olikin vieressä ihan punasena *blush*

----

--
-keep it hard-