Sammakoita suusta

154 posts, 8 pages, 49,683 views

sapeli

#61 • • sapeli jokukukamikä?

Jammailija, 6.5.2005 22:21:
Olin lastentarhassa työharjoittelussa ja oltiin eskareiden kans päiväunien jälkeen semmoses puuhahuonees.

Tosi hienoa että ne nappulat tottuu aikuisten miesten läsnäoloon *plur*

Nimim. ekaluokkalaisten kaverina ollut sivari *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

deena

#62 • • deena tenukeppi

ezzy, 7.5.2005 00:17:
---
deena, 6.5.2005 21:43:
Meikä ei sitte millään osaa vastata puhelimeen!
3 viikkoa olin työharjottelussa MatkaVekassa ja siitä toimiston nimestä väänty aina kummallisia variaatioita asiakkaan soittoon vastatessa. "Heinolan MetkaVekka", "Makkavetka Heinola" jne. Huoh.

---

Et sitten "Heinolan MatkaVessa" vastannut?

Et kai sä ollu se joka soitti???! "Matkavessa,Heinola". Taitaa olla toistensa synonyymeja*nauru*

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

sune

#63 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Olin lastentarhassa työharjoittelussa ja oltiin eskareiden kans päiväunien jälkeen semmoses puuhahuonees. No jengi siel leikki kaikil leluil ja mä pelailin parin nappulan kans kimblee siin jonkun muun kiipeillessä päälläni. No, mä en tienny kuka kumma se siel mun päällä oikein kiipeili eikä ny ollu väliksikään, kyl mä kiipeilyt kestän. Sit mä heitin jotain tyyliin, että "Vilhoko se siel kiipeilee" ja lapset sit innostuivat, että "eiii se mikään Vilho ole". No mä sit heitin leikillään siihen, että "kuka vittu se ny siel on". No lapset heitti sit hänen oikean nimensä siihen ja jatkoivat leikkiään, mut mä jäin siinä pysähtyneenä seuraamaan henki kurkussa, että eikö kukaan muka huomannut.... No, kukaan ei sit huomannu mun kirosanasammakkoa, mikä ihmetyttää mua suuresti, huh*nauru*

*repeil* Ihme ettei ne muksut takertunu siihen v-sanaan, yleensä lapsilla kaikki mitä ei pitäis kuulla jää vaan mieleen *nauru*
teitsis taitaa olla tarhasedän ainesta *muhaha*

--
ei kovin ihku eikä plur

Chatte

#64 • • Chatte Team Teknolipat :)
Ajeltiin autolla silloisen poikakaverini kanssa poikakaverin pikkusisko ja mummo kyydissä. Kirjoitukset olivat ovella, ja siinä kartanlukijana oli hyvä tilaisuus kuulustella kuljettajan biologian osaamista.

Ja kuinka ollakaan, jossain vaiheessa kuulustelua kirjassa esiintyi mikro-organismi, joka lausumanani muuttui epähuomiossa mikro-orgasmiksi. Sammakon jälkeen autoon tuli hiljaisuus, sitten repesin minä, seuraavana kuljettaja, lopulta mummokin - jolloin pikkusisko ihmeissään kysyi, mille me nauramme. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Jammailija

#65 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

sune, 7.5.2005 10:46:
---
Olin lastentarhassa työharjoittelussa ja oltiin eskareiden kans päiväunien jälkeen semmoses puuhahuonees. No jengi siel leikki kaikil leluil ja mä pelailin parin nappulan kans kimblee siin jonkun muun kiipeillessä päälläni. No, mä en tienny kuka kumma se siel mun päällä oikein kiipeili eikä ny ollu väliksikään, kyl mä kiipeilyt kestän. Sit mä heitin jotain tyyliin, että "Vilhoko se siel kiipeilee" ja lapset sit innostuivat, että "eiii se mikään Vilho ole". No mä sit heitin leikillään siihen, että "kuka vittu se ny siel on". No lapset heitti sit hänen oikean nimensä siihen ja jatkoivat leikkiään, mut mä jäin siinä pysähtyneenä seuraamaan henki kurkussa, että eikö kukaan muka huomannut.... No, kukaan ei sit huomannu mun kirosanasammakkoa, mikä ihmetyttää mua suuresti, huh*nauru*

---

*repeil* Ihme ettei ne muksut takertunu siihen v-sanaan, yleensä lapsilla kaikki mitä ei pitäis kuulla jää vaan mieleen *nauru*
teitsis taitaa olla tarhasedän ainesta *muhaha*

Joo sitä mäkin kyl ihmettelen. Oisin odottanu ja pellänyt sitä, että ne tosiaan ois takertunu siihen ja koko loppu päivä ois menny rallatellessa sitä sanaa*nauru*. Selvisin onnex säikähdyksellä*hymy*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

äm

#66 • • äm
Ruotsin PR-viestintää opetti 3-kymppinen tytsä. Joku meistä ei sitten ymmärtänyt jotain kielioppijuttua ja hän sitä ystävällisesti yritti selkiyttää.
Kirjoitti lauseen ensin kalvolle: "Först kom jag, sedan du". Aloitti sitten painottaen selittämään, että ENSIN tulin minä, SITTEN tulit sinä. Toisti sitä pari kertaa suomeksi ja ruotsiksi.
Tajusi sitten itsekin, että tämä lause ei ehkä ollut paras mahdollinen.
Ilmeestä näki, että hävetti ja nauratti. Piti kuitenkin pokkansa ja varmaan kertoo ryyppyreissuilla kavereilleen (tai jollain ruotsinmaikkojen "noloja tilanteita" -palstalla *nauru*), miten tuli valinneensa vähän kyseenalaisen lausahduksen opetukseen.

Itse päästin viime vuonna kevyen luokan sammakon joulupöydässä. Pee-ystäväni kaatoi vahingossa punaviinit syliini ja sen kummemmin kainostelematta (ja ajattelematta) latasin muutaman hengenvedon täydeltä vittu-saatana-jumavitunlauta-saatana-vittu-perkele-sarjoja. Kuurompikin mummi kuuli.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

#67 • • RINY Guest
Tossa tuli mieleeni että oon kyl useesis menny sanomaan vähän vääriä asioita väärissä tilanteissa. Tai kertonut vähän vääriä asioita väärälle henkilölle. Varmaan tällä hetkellä jäi mieleen ku olin tossa työpaikkahaastattelussa ja siinä sit vastailin sen kysymyksiin (työnantaja oli jo lupaillut mulle paikkaa aikasemmin ja olen ollu samas paikas ennenki duunis) ja siinä jossain kysymyksissä meni sitten vähä lipsahtamaan semmosia lauseita mistä ois voinu päätellä että "en mä tätä työpaikkaa oikeesti niin tartte mut ois se raha kuitenki ihan jees, mut oishan se ihan kiva sitä lomaaki pitää mahdollisimman paljon" *nauru* Men välillä aika selittämiseks ettei työnanataja saa musta väärää kuvaa. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin, työpaikka on nyt mun kesäksi ja tossa piakkoin kirjotellaan työsopimukset. *hymy**plur*
MissKoo

#68 • • MissKoo
Alle kymmenvuotiaana en oikein ymmärtänyt mitä sana 'nussia' tarkoittaa. Luulin sen viattomasti tarkoittavan pussailua ja kädestäpitoa. Äitini toi uuden miesystävänsä näytille ja istuivat olohuoneen sohvalla tv:tä katsellen ja kädestä pitäen. Minähän sitten tomerana tyttönä paukautin että 'tekin te siinä vaan nussitte!' Hiljaisuus oli pitkä ennenkun äiti sai aikamoiset raivarit *blush* Ehehhehe.. sanan merkitys on kyllä vanhemmalla iällä valjennut *vink*
Hotblood

#69 • • Hotblood

Voipi olla et oisit kyllä huomannu jos Vilho olis siellä kiipeilly *muhaha* Pitääpä panna korvan taakse... *juonittel*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Jammailija

#70 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Hotblood, 10.5.2005 00:37:
---

---

Voipi olla et oisit kyllä huomannu jos Vilho olis siellä kiipeilly *muhaha* Pitääpä panna korvan taakse... *juonittel*

Sä et ollu sillon noin iso*nauru*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Laina

#71 • • Laina SkimbaBimba
Teininä pelasin fudista ja talvella meillä oli sisäturnaus. Siinä kiivaan pelin temmellyksessä vastustajan kanssa taisteltiin pallosta. Pelaaja otti hieman rankemmalla kädellä ja törmättiin seinään. Kiivastui ja huusin isoon ääneen tuomarille, että " Hei toi runkkas mut seinään"Valmentaja oli hieman nolona.. *blush*

--
Joka hetki pelkään heräämistä..ja että huomaisin tämän kaiken olevan vaan kaunista unta..

Elmiira

#72 • • Elmiira
Nuorempana lipsahti suustani ihan jotain kummallista kaverilleni:
Hän soitti minulle ja kertoi eronneensa poikaystävästään.

Kaveri: Se on nyt loppu.
Minä: Ai akkuko?

Toisen kerran samainen kaveri soitti ja kertoi, että hänen isänsä oli ajanut "kolarin". (Ei käynyt pahasti, mut kuitenkin.

Kaveri: Isä ja Pekka oli ajanut metsään.
Minä: Mitä ne siellä teki?

*blush*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Freja

#73 • • Freja Sihteeri
Olin varmaan 4-vuotias silloin kun yläkerran Sami oli mennyt ala-asteelle. Sieltä sitten Sami oli oppinut jos jonkinmoista runoa jota sitten opetti minullekin. Kerran sitten pöntöllä istuessani huusin äipän pyyhkimään ja siinä samassa kerroin äitille tosi kivan runon; "Minä sinä hän, me te he, älä sinä koulussa vittuile" Muistan vieläkin kun äiti karjas, että "Mistä sä ton oot oppinut" ja kerrottuani että Samilta, se juoksi yläkertaan hyvin nopeasti. Ikuiseksi mysteeriksi jäi saiko Sami selkäsaunan vai ei *nauru* *lmao*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ee102

#74 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Mulle sattui tässä ihan vähän aikaa sitten tämmöinen juttu: Oltiin yhdessä kahvila-baarissa muutaman kaverin kanssa. Siellä oli elävää musiikkia, ja luinkin yhdestä ovesta, että siellä oli parhaillaan jamit menossa. Minä sitten terävänä tyttönä kysyin: "Mikä bändi nyt soittaa? Saatan tietääkin sen bluesbändin, koska isällänikin on bluesbändi ja paljon muusikkotuttuja" *nauru* Kaveri vielä vastaa: "Jamit on" ja minä vastaan: "Niin niin, mutta mikä bändi?"

Hiukan hävetti, kun tajusin miten en ollut ajatellut asiaa ollenkaan loppuun asti. Tokihan tiedän, mitkä jamit on, mutta en tiedä, miksi silloin ajattelin niin omituisesti. Voisi isäkin nolostua, kun kuulisi, ettei tytär muista mitä eroa on jameilla ja tavallisella konsertilla tms. *blush*
mekaanikko

#75 • • mekaanikko don selecta
Kaverillani on äskettäin todettu tappava sydäntauti (voi kuolla huomenna tai sit 30 vuoden päästä). Keskustelimme jostain yhteiskunnallisesta asiasta ja siitä kuinka pitkässä ajassa siinä voi tapahtua todellisia muutoksia. Sanoin: "No kyllä mä uskon että tää tulee tapahtumaan vielä meidän elinkaikana. Tai siis, ainakin mun elinaikana!" Sit vähän nolotti.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

noena

#76 • • noena first breath after coma
Tulee niitä sanottua, mutta toivon että oppisin olla sanomatta *poks*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Verano

#77 • • Verano Merituuli
Uh, luin noi edelliset sivut ja pari kertaa tuli kyllä repeiltyä totaalisesti. Tää ei ehkä oo ihan huippu, mutta on kyllä tullut naureskeltua muutaman kerran.

18-vuotiaana hain soon-to-be -poikaystävääni tanssimaan hitaita (sellaisia tanssittiin joskus mun nuoruudessani). Se oli nostanut jalkaa koko illan ahkerasti ja oli aikasta hikinen. Se lupautu lähtee mun kaa tanssii, mut sano, et on kyl vähän hikinen, toivottavasti ei haittaa. No siinä sit nojailtiin ja juteltiin pari biisiä ja kun musiikki loppu niin sanoin sille: no nyt mäkin sitten oon ihan märkä.
Karvinen

#78 • • Karvinen SekaiSin MariSta
pomolle on tullu heitettyy kaiken näköstä duuni kaverin kanssa. . .

oltiin asiakkaan kodissa ja koira haisteli pomoa, siihen sitte tuli sanottua "hyvä koira, nuole viel vähä pomoo ni meiän ei tarvii"

pomo vei meiät työpäivän jälkeen siiderille juttelee työasioista,siiderit vedettii ja juteltii asiat selväks ja lopuks tuli siihen et "viel pari siiderii ni tehää duunit ilmatteeks"

oltiin syömässä pomon kanssa ja juteltii jotain ja pomo sit sano että "mä oon tässä miettinyt" tuli ihan automaattisesti suusta ripeesti ja kova äänisesti sille takasin "mitä, mietix säki joskus jotain vai?"

*blush*

jooh ja tänää päätin kertoo sille et mun kynsikatkes "kato pomo, mun kynsikatkes (ja keskisormi pystyssä) "

sit yks kerta asiakas oli suunnittelemassa meiän kanssa työtä miten se tehdään, olin sellasil telineillä, jotka huoju iha vitusti, se asiakas rupes kiipee sinne niin mulle iski paniikki , huusin niin lujaa ku ääntä lähti "apua, älä tuu tänne, ootsä hullu,siis sä oot täysin hullu, mee pois. . . ."

viimisin ja yleisin möläytys on pomolle, ku sen nimi on tomppa niin vahingossa tulee aina homopomppa . . *nauru*

onneksi mun pomo on tooosi huumorintajunen ja nauraa meiä möläytiksille *nauru* *hihu*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Freja

#79 • • Freja Sihteeri
Asiakkaalle totesin tänää että mä en tykkää mistää mis ei oo happoa.

Yhen kerran, töissä myös, radiosta tuli Antti Tuiskun "sekaisin" ja lauloin mukana että "piristä sekaisin." Siihen työkaveri totes että "reija vaikka sä käytätkin niitä huumeita niin ei se tarkota sitä että kaikki biisit kertois niistä!" Sillo oli just sopivan hiljasta, että ne tiskin edessä selin olevat miehet kääntyivät katsomaan monttu auki. Musta se oli vielä niin hauska juttu että meinasin tukehtua nauruuni.

[kaikille tiedoksi, en siis käytä huumeita :D olen syntymästä asti ollut hieman sekaisin.]

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

typ0

#80 • • typ0 syntax error

Freja, 21.8.2006 11:23:
[kaikille tiedoksi, en siis käytä huumeita :D olen syntymästä asti ollut hieman sekaisin.]

seivail *plur**pahis*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual