Sammakoita suusta

154 posts, 8 pages, 49,757 views

Karski

#41 • • Karski Pomon kätyri
Viime vappu oli kyl yks pahimmista
sössöspektaakkeleista tähän mennes, mut
siihen voidaan sit palata kymmenen
vuoden päästä.

Tällä kertaa sopivasti vappuna '95 tapahtunut
keissi tampereen YO-talolla, jossa oli kans melko
kostee meininki, ja sattumalta siin oli
alivaltiosihteerin Pasi Heikura baaritiskillä.
Hirveessä kännissä pitää toki mennä
hauskaa miestä moikkaamaan, joten nappasin
äijää hihasta ja sit heitän Heikuralle että 'Vittu, Frangen,
mä oon aina ollu sun suurin idoli.' Hetken aikaa
naurettiin sitä kaskua siinä yhdessä, kunnes
n. 10 sekunnin kuluttua mäkin ymmärsin että
mille kaikki muut nauro. Oli se kova isku nuoren
miehen psyykeelle, onneks olin jo valmiiks baaritiskillä
ja pystyin alottaan juomisen unohtaakseni koko
jutun (ja tästä on siis nyt 10 vuotta). Lohdutan
itseäni sillä, tollanen kaksinkertanen moka
todennäkösesti meni läpi tarkoituksellisena *känni**justjoo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

hrdkvr

#42 • • hrdkvr KURGO
ainiin

thaimaassa katukauppias tyrkytti tupakkaa johon faija toka "i'm not smoke"
*blush*

ja sit..

kerran käytiin menstreetissä kun siellä oli sasha soittamassa joskus -99
kysyin kaverilta et onx tääl tällänen klubi joka viikko ja se sano joo

on duunissa kailotin kaikille kuinka kova klubi men streetillä on joka lauantai (en siis teinnyt et se oli homo clubi kun bileissä oli tietääkseni vaan streittejä)

mentiin sit parin viikon päästä uudestaan kunnes valkeni et se olikin regular gay club ja siel soi michael jackson *blush*

--
-keep it hard-

Skenemursu

#43 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
Osallistun tällä:

"muutamia vuosia takaperin kun olin lähdössä kaakkois-aasiaan pidemmäksi aikaa tuli otettua kaiken näköisiä rokotuksia, olin tilannut rokoitteet pienen paikkakunnan apteekkiin jossa silloin asustelin. Tällä paikkakunnalla musta ei varmaan hirveästi pidetty ja pidettiin jo valmiiksi friikkinä kun olin siellä muutaman kuukauden asustellut. (taustaa)

kun sitten yksi pv apteekista hain mulle tulleet rokotteet apteekkari kysyi että olenko varannut sairaalasta ajan rokottamista varten. Tähän totesin liiankin suuren ääneen, että "On mulla kavereita jotka osaa piikittää!" koko apteekki hiljeni ja kääntyi katsomaan mua. Syvän hiljaisuuden jälkeen yritin korjata tilannetta seuraavasti "eikun tarkoitin perheessä, tai ei oikeastaan ihan perheessä mutta tuttavapiirissä on sairaanhoitaja... tai lääkäri"

mitä yritin sanoa oli että silloisen tyttöystäväni mutsi oli sairaanhoitaja ja lupas piikittää rokotteet muhun etten sitten tartuta sen tyttärään mitään aasian tauteja.

Että semmosta.

osallistun vielä toisella.

90-luvun puolivälin aikoihin olin englannissa opiskelemassa ja nuori kun olin niin englantini oli lähinnä telkusta opittua jenkki englantia. Siinä sitten olin pubissa istumassa iltaa, ja yksi ystävällinen brittikaveri tuli kysymään "do u wanna fag?"

johon vastasin "no thank u im straight"

kaveri oli sitten hieman tuohtuneen oloinen ja minä silloin vielä ujona poikana kovinkin varuillani. Jäbä lähti meneen ja minä lähdin himaan ja asia selkeni mulle vasta seuraavana päivänä koulussa.

vielä selvennykseksi jos sana fag ei ole kaikille tuttu.

Fag = savut (tupakki)
Fag = homoseksuaali

selvennykseksi vielä en ole mitenkään homofobinen ihminen, ja se brittiystävä oli samasta koulusta, mutta se oli vaan aika ronskin ja pelottavan oloinen... toi asia ei tietty yhtään helpottanut oloani häntä myöhemmin nähdessäni... tosin asiat tulin myöhemmin kuinka sen sanoisin "straighten" *hahjust*
Ninka

#44 • • Ninka
Joskus aikanaan, jossain silmälasi mainoksessa oli että toinen linssi kaupan päälle. Tokasin sitten vieressä istuvalle isälle että "mitä sillä kolmannella linssillä tekee?*ding*"

Tosta kuulee aika usein vieläkin ku jotain vastaavia mainoksia tulee *hymy*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

äm

#45 • • äm

kilobitti, 25.4.2005 17:55:
toinen hetki oli, kun matkustin bussissa ja päässä pyöri Shania Twainin
"Man - I Feel Like A Woman!"...

Mainitsit tosta about 1.5 vuotta sitten täällä, ja olen höröttänyt jutulle tänä aikana jo vaikka kuinka monta kertaa. Sarjassamme "tällaisille jutuille ämmä nauraa".

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Kianoni

#46 • • Kianoni pomputtaako?
kaveri näytti galleriakuvaansa ja totesin että "onpa nätti typy" *jiihaa**justjoo*
kyl se ihan äijä on vaikka sil on pitkät hiukset. *aplodit*
toisaalta alkoholilla oli osuutta asiaan.. mut seliseli *känni*
#47 • • candyraver Guest
Pahimpia on sellaset sammakot,joilla tulee loukattua jtn läheistä ihmistä,eikä itse edes tajua sanoneensa pahasti..*uuh*

Lapsena/nuorempana noita tuli päästeltyä suusta vähän liiankin usein;

Kerrankin ollessani n.10v olin käynyt barbitavaroitani läpi ja niitä läpikäydessäni tulin ajatelleeksi minua pari vuotta nuorempaa parasta kaveriani Maria(joka asui samassa kerrostalossa).
Muistan ajatelleeni sitä,että kuinka aina kun leikittiin barbeilla,niin leikissä oli suurin osa minun lelujani(eikä minullakaan niitä hirveesti ollut,mutta kuitenkin enemmän kuin kaverillani)
ja sitten sain ajatuksen:veisin parhaalle kaverilleni jotain pieniä barbitarvikkeita ja tekisin se iloseksi(halusin siis antaa omistani ystävälleni ja tuottaa hänelle näin hyvää mieltä)
ja kun olin saanut äidiltäni luvan,niin kipitin seuraavaan kerrokseen ja pimpotin ovea barbitavarat selän takana. Kaverini äiti tuli avaamaan oven ja koska oma äitini oli vannottanut minua ensin kysymään kaverini äidiltä lupaa antaa ne tavarat,niin minä sitten ujosti kysyin;
"saisinko mä antaa nää barbitavarat marille,kun marilla ei oo paljon barbitavaroita?"
Kaverini äiti pyysi vihaisena toistamaan tuon lauseen monta kertaa,enkä todellakaan tajunnut, että mitä olin sanonut väärin kun omasta mielestäni aikeeni olivat vain ja ainoastaan hyvät.
Siinä itkua vääntäessäni tuli äitikin sitten siihen käytävälle ja siinä sitten selvisi että olin_muotoillut_
lauseeni väärin ja kaverini äiti oli loukkaantunut kun luuli minun _säälistä_jakelevan tavaroitani siellä käytävällä*uuh* en sitten saanut niitä kaverilleni antaa ja meidän äidit oli pitkän aikaa riidoissa*poks* eihän 10v voi tietää mistään lauseen muotoiluista yhtään mitään..

Nyt ihan lähiakoina on huomaamatta tullut päästettyä pari isoa "sammakkoa" suusta ja toivon että ne sammakot saa vielä pestyä puhtaaksi..toivon tosiaan*uuh*
Displacer

#48 • • Displacer

candyraver, 5.5.2005 01:53:
*klips*

Enpä tiedä miten tuon olisi muotoillut, että se ei olisi kuullostanut siltä kun haluaisit sanoa: "Hei voinks mä antaa nää mun vanhat lelut sun lapselle ku ite et näköjään viitti tai pysty sille tarpeeksi leluja hommaamaan."

Kaunis ajatus, mutta tuollainen voi olla joillekin herkkä paikka. Sun ois vaan pitäny viedä ne sille Marille ja jättää sen mutsi pimentoon :)
kilobitti

#49 • • kilobitti 1-2-3 techno

äm, 4.5.2005 22:07:
Mainitsit tosta about 1.5 vuotta sitten täällä, ja olen höröttänyt jutulle tänä aikana jo vaikka kuinka monta kertaa.

O-ou, rupean toistamaan itseäni**eiei**hakee-apua*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

W

#50 • • W
Tokasin taannoin juuri "sen" aikana tyttöystävälleni ettei kauheesti nyt jotenki nappaa tää homma....siitä saan kuulla kyllä vielläkin *nauru*

Mitäköhän törkeetä nyt siinäkin oli? *ding* naiset on omituisia..*igor*
itis

#51 • • itis Morning Star

styrOx, 22.4.2005 17:56:
kerran paikallisessa ääs-marketissa (ääs-etukortissa on se tili mahdollisuus) olin nostamassa tililtä rahaa...kassa neiti oli sitten vahingossa laittanutkin rahaa kyseisen summan verran ääs-etutilille..soitteli sitten perään et tämmönen vahingo oli sattunut no menin sit käymään siellä ja sit sanoin sille kassa neidille et mul oli se pano juttu*hymy* no kassa neiti tokas siihet ai sä oot se pano mies.......sain sit hyvitykseks kahvi paketin...siinä vähän ajan päästä tajusin et mitä sitä tuli sanottuu sillon tällön aina putoilen ittekseni jutulle.

Ei jumalauta *nauru* tää jostain syystä naurattaa *muhaha*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

itis

#52 • • itis Morning Star
Okei, osallistun > Yritin kerran sanoa jotain todella herkkää silloiselle tyttöystävälleni, ajattelin mielessäni jotenkin niin, että se näyttää tosi seksikkäältä just sillä hetkellä, mutta en halunnut käyttää sanaa "seksipommi" koska se oli ja on mielestäni erittäin korni. Suustani tuli ulos "olet kulta mun mielestä tosi pommi!" -mikä hieman ärsytti kuuntelevaa osapuolta, jouduin sitten selittelemään aika kauan ennen kuin se uskoi että olin tarkoittanut kohteliaisuutta.

*nauru*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

deena

#53 • • deena tenukeppi
Meikä ei sitte millään osaa vastata puhelimeen!
3 viikkoa olin työharjottelussa MatkaVekassa ja siitä toimiston nimestä väänty aina kummallisia variaatioita asiakkaan soittoon vastatessa. "Heinolan MetkaVekka", "Makkavetka Heinola" jne. Huoh.

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

Jammailija

#54 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Olin lastentarhassa työharjoittelussa ja oltiin eskareiden kans päiväunien jälkeen semmoses puuhahuonees. No jengi siel leikki kaikil leluil ja mä pelailin parin nappulan kans kimblee siin jonkun muun kiipeillessä päälläni. No, mä en tienny kuka kumma se siel mun päällä oikein kiipeili eikä ny ollu väliksikään, kyl mä kiipeilyt kestän. Sit mä heitin jotain tyyliin, että "Vilhoko se siel kiipeilee" ja lapset sit innostuivat, että "eiii se mikään Vilho ole". No mä sit heitin leikillään siihen, että "kuka vittu se ny siel on". No lapset heitti sit hänen oikean nimensä siihen ja jatkoivat leikkiään, mut mä jäin siinä pysähtyneenä seuraamaan henki kurkussa, että eikö kukaan muka huomannut.... No, kukaan ei sit huomannu mun kirosanasammakkoa, mikä ihmetyttää mua suuresti, huh*nauru*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Tenechtica

#55 • • Tenechtica
Tossa ollessani museolla työharkassa siinä rahastamassa tiskillä tuli suht iäkäs naisasiakas, en ollut tarkalleen varma iästä oliko eläkeläinen peräti tai "vain aikuinen" ja kun näitä asiakaskoodeja on moneen makuun ikään ja yhteiskunnalliseen statukseen asti ja kaikissa eri hinnat, on välillä pakko varmistaa mihin ryhmään asiakas oikein kuuluu ellei hän sitä itse ilmoita. Päätinpä sitten kysyä möläyttää, että "oletteko aikuinen?", koska nainen ei esittänyt mitn mesenaattikorttia tms. ilmaissut mitenkään mitä edusti *iihhih* Siinä sitten naureskeltiin sitä yhdessä ja pakko oli totta kai perään selitellä moista kysymystä ja se siitä. Joskus tuli myös kysyttyä eläkeläisrouvalta, että onko hän eläkeläinen. Otti ainakin sen kohteliaisuutena. *nauru*
Ja kuka sanoi, että asiakaspalvelutyö olis heleppoa kauraa...*pelle*
Samu

#56 • • Samu Bodhisattva

Jammailija
"kuka vittu se ny siel on"

Ei saakeli!! Nyt tuli niin sanottu "totaalirepeeminen" *aplodit*

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Zyklonius

#57 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Ana-5000, 21.4.2005 19:31:
Faijal on tapana sanoo eläimii, esineitä sun muita yleisnimityksellä "vehje" tuntematta ollenkaan ton sanan slangimerkitystä. Ei se silleen oo ennen häirinny ku tietää mistä se puhuu, mut yks kerta kävi tyylikkäästi ku oltiin ravintolassa ja se tilas jonku safkan, ja näytti listasta sellasta missä oli chilipaprikan kuva nimen vieressä ja sano et "Mä otan ton mis on toi vehkeen kuva tos vieressä". Nuori myyjätyttö puri huulta ja mä repesin armottomasti, ja valistin faijalle et miks se misu oli menny ihan punaseks :D

Hivenen tähän isäukkosi vehjefiksaatioon liittyen minulla itsellänikin:

Ihmiset usein tapaavat kysyä minulta ihmetellen, että miksen polta tupakkia. Joskus pienenä poikasena aikoinaan tulin lausahtaneeksi yxkantaan, jotta siksi, koska "tupakka maistuu ihan vehkeeltä". Sitä en ole tähänkään päivään mennessä saanut selville, minkä tähden - kummalliset ovat aivoitukset, sano. Anyway, vielä nykyäänkin käytän automaattisesti tuota vehje-epiteettiä kuvaamaan tupakkaa kohden tuntemaani antipatiaa ja oksetusta, taatuin hämmästelytuloksin kanssaihmisissäni.

Viime viikolla tuli sitten keskusteltua tupakoinnista ministeriössämme 60-vuotiaan äärimmäisen rempseän osastosihteerin kanssa, joka kysyi, että miksen ole koskaan polttanut tupakkia, vaikka olenkin "jo siinä iässä". Jostain tyystin käsittämättömästä syystä tulin lausahtaneeksi vehkeen tilalla jonkin hovikelpoisemman sanan - tiedä sitten miksi, syytän ministeriön jäyhää virkamieskulttuuria, joka sallii ainoastaan ulkopoliittisten skandaalisammakoiden lipsauttelun.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

deena

#58 • • deena tenukeppi
Onko muuten rikollista kusettaa tv-lupatarkastajaa?
Sanoin joskus setälle että "Voitko tulla myöhemmin uudestaan, on asiakas vielä sisällä?".

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

ezzy

#59 • • ezzy Droid-pappa

deena, 6.5.2005 23:20:
Onko muuten rikollista kusettaa tv-lupatarkastajaa?
Sanoin joskus setälle että "Voitko tulla myöhemmin uudestaan, on asiakas vielä sisällä?".

Ei ole rikollista. Erittäin suotavaa kusettaa niitä =)
ezzy

#60 • • ezzy Droid-pappa

deena, 6.5.2005 21:43:
Meikä ei sitte millään osaa vastata puhelimeen!
3 viikkoa olin työharjottelussa MatkaVekassa ja siitä toimiston nimestä väänty aina kummallisia variaatioita asiakkaan soittoon vastatessa. "Heinolan MetkaVekka", "Makkavetka Heinola" jne. Huoh.

Et sitten "Heinolan MatkaVessa" vastannut?