Sammakoita suusta

154 posts, 8 pages, 49,783 views

Kianoni

#21 • • Kianoni pomputtaako?

Displacer, 21.4.2005 20:05:
Hmmh, yhdellä kaverilla vieraillessani, jota en ollu nähny pitkään aikaan, tuli telkusta Levyraati ja sit bonusbiisinä siinä tuli joku 80-luvun video, missä sillä laulajalla oli sellanen kireä pinkki paita päällään ja törkeät kikkarahiukset. Kommentoin siinä sitten kovaan ääneen että "vittu et on gay!". Eihän siinä muuten mitään mutta tämä kaverini on homo...

melkein saman tehny itekin. vaan taisin möläyttää jotain pahempaa, en nyt muista mitä.
sit joskus tulee käytettyä kieltosanoja vähän väärin *ding*
"parempi että ei olis lähtemättä" tyylistä sekoilua kun pitäis jäädä kotiin
Grizzley

#22 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Tigerin VIPpitiskillä (don't ask *justjoo*) aikanaan frendin kanssa tuli sattuneesta syystä juttua turhista julkkiksista. Meitsi siinä sit avautuu pyhää vihaa täynnä Wallu Walpion -joka oli just uransa huipulla pheeniksen esittelyineen sun muineen- yleisestä annittomuudesta yhteiskunnalle oikeen noin niin kun kiitettävää huolellisuutta noudattaen. Frendi myhäili ja pyysi jotenkin epätavallisen vilpittömän kiinnostuneena kertomaan lisää kunnes huomasin syyn moiseen kiinostukseen; Wallu itehän se siinä selän takana seisoo tiskillä *nauru* Jotain se mulle kommentoi mutta oli sen verran vahvassa soosissa että miehen puheesta ei saanu selvää...jotenkin kykenin kuitenkin ilmeestä ja yleisestä sävystä päättelemään että ilmeisesti ei arvostanut ajatuksiani *hih*

--
Signature summarily executed for treason

Aziz Combat Fighter

#23 • • Aziz Combat Fighter
Yhes raflassa oli kerran sellanen kyltti, mis oli musti-koiran kuva ja kieltomerkki päällä, ja kuvatekstiks oli valittu "EI MUSTILLE". Ehti se siin kai pari viikkoa olla :D
Displacer

#24 • • Edited Displacer

Ana-5000, 22.4.2005 14:19:
Yhes raflassa oli kerran sellanen kyltti, mis oli musti-koiran kuva ja kieltomerkki päällä, ja kuvatekstiks oli valittu "EI MUSTILLE". Ehti se siin kai pari viikkoa olla :D

Ei mitenkään aiheeseen liittyen, mutta tästä tuli mieleen kun yhden raflan ovessa oli kyltti, missä oli hellyyttävän koiranpennun kuva ja vieressä luki "drink here or we shoot the puppy" *nauru* Kylhän siel sit pari kertaa käytiin pyörähtämässäkin *vink*
mrx

#25 • • mrx Bassjunkie
Oltiin teinivuosina kaverin ja sen perheen kanssa Espanjassa..kaverin faija ei tunnetusti ole mikään kielimies, mutta yritti kovasti silti sinnitellä olemattomalla englanninkielentaidoillaan..no oltiin siinä sitten yhtenä iltana menossa ravintolaan syömään, kun kyseisen paikan tarjoilija kysyi meiltä "where are you from..?", no tähän kaverin faija sitten sutjakkaasti vastasi, että "outside", oli ressukka luullut, että tarjoilija kysyi halutaanko me pöytä sisältä vai ulkoa..siinä sai sitten lievästisanottuna purra huulta ja jostain kumman syystä meitä tuijotettiin koko illan hyvin oudoksuvin katsein..*lmao*
Epailija

#26 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Joskus yläasteella tahi lukiossa kun oli jollain tunnilla puhetta kirkon ja valtion suhteesta, niin tuli oman puheenvuoron aikana todettua, että "mun mielestä kirkko pitäis erottaa uskonnosta". Eiq valtiosta!1

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

styrOx

#27 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
kerran paikallisessa ääs-marketissa (ääs-etukortissa on se tili mahdollisuus) olin nostamassa tililtä rahaa...kassa neiti oli sitten vahingossa laittanutkin rahaa kyseisen summan verran ääs-etutilille..soitteli sitten perään et tämmönen vahingo oli sattunut no menin sit käymään siellä ja sit sanoin sille kassa neidille et mul oli se pano juttu*hymy* no kassa neiti tokas siihet ai sä oot se pano mies.......sain sit hyvitykseks kahvi paketin...siinä vähän ajan päästä tajusin et mitä sitä tuli sanottuu sillon tällön aina putoilen ittekseni jutulle.

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

#28 • • Taika Guest
Töissä kahvitunnilla kerroin isoon ääneen kuinka olin piirtänyt lasten vihkoihin upeita vappupulloja..*iloinen*Tarkoitus oli puhua kylläkin vappupalloista..*justjoo*
ChocoCat*

#29 • • ChocoCat* Prinsessa
sammakot hyppii joo...*iloinen*
Vähä liiankin usein.*igor*

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..

Claquesous

#30 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Mä en mitää muuta teekkää ku päästä sammakoit suust... Ei pitäs puhuu enne ku aattelee mitä sanoo.

--
32. of December

asdf

#32 • • asdf

kilobitti, 21.4.2005 19:15:
Tilasin joskus Tapiolan Carrolls:ista purilaisen, ja jäin kassalle hengailemaan. Toinen kassatyttö tuli paikalle, kattoi kysyvästi ja sanoi "täs on vapaa kassa", vastasin ajatuksissani "kiitos mult tuli jo". Hetken hiljaisuus ja rrreps*hih*

Hahah, major-repeäminen *lmao*

Kerran kattelin jotain mutsin lääkepakettia mis oli teksti "1 tabletti 3 kertaa päivässä". Siinä sit fiksuna kysyin kaverilta että miten voi ottaa sen yhden ja saman tabletin kolme kertaa päivässä. *ding* Meni hetki ennenku tajusin mitä sanoin *hih*
kilobitti

#33 • • kilobitti 1-2-3 techno
toinen hetki oli, kun matkustin bussissa ja päässä pyöri Shania Twainin
"Man - I Feel Like A Woman!" (=tarpeeksi hävettävää jo sinällään*hih*) Niinkuin yleensä, mua laulatti kovasti. Jäätyäni bussista rupesin samantien laulamaan.

Jälkeenpäin tilanteen komiikka on vähän naurattanut; muistin että siinä pysäkillä itse asiassa oli joku ja aloitin laulumisen toteamalla kylmästi Shanian tapaan "Man - I Feel Like A Woman!" ja kävelin pois.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

ETJ

#34 • • ETJ Failed specimen
Meikä aikoinaan lukiossa fysiikan tunnilla kerroin lentokonematkasta kaverille. Sanoin eka hiljaa, että kuuntelin koko matkan rölli-satuja, kun ei sieltä muutakaan tullut, sit kovalla äänellä tokasin "Olen Iso-Öykkärrrii, rrröllien lakikirrrjojen varrrtija!" Kaikki luokasta oli kääntyny kattomaan mua päin ja opettaja tokas siihen "No sehän on mielenkiintoista."
Nacu

#35 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Meitsi myi töissä munkkeja (kahdenlaisia ja samanhintaisia) ja kysy asiakkaalta:

"Tekiskös mieli enemmän reikää vai hilloa?"

Että just...
Asiakas ei ainakaan ilmaissut hämmentyneensä. Itsekseni vain punastelin... *blush*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Pätkis

#36 • • Pätkis Pikkis
Annoin joskus nuorempana ponille omenaa tarhan aidan raosta ja sen hamutessa hedelmää suht väkivaltaisin ottein pelkäsin sen osuvan muhun hampaillaan ja syövän koko käden. Ja eikun huutamaan kovaan ääneen "iiiik, ei mun hampaita, ei mun hampaita!" *iihhih*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Translucide

#37 • • Translucide La fêtarde d'aurore
Eihän niitä omia sammakoita halua muistella, mut vähän aikaa sitten baarissa eräs mies tuli sanomaan: " Sä oot närvee hitti!"
Hetken aikaa kurtistelin kulmiani, kunnes heppu sai sönkättyä: "tarkoitin siis hirveen nätti"

Eipä käynyt miehellä flaksi tällä kertaa *hih*
-Haltija-

#38 • • -Haltija- HARDCORE!
Mun ihana 3v pikkuveli tuli täällä helsingissä kerran käymään mun luona...
Se oli mun kans partsilla ja alkoi yhtäkkiä huutaa et: ILONAINEN, ILONAINEN! Ja heitti samassa omenan partsilta alas. Ilonaisella se tarkoitti sanoa et ILOINEN mut ei se pikkunen osannu*plur*...Niin ja satunpas asumaan viel AleksisKivenkadulla *iihhih*

Juu ja omat mokat jää tälläkertaa kertomatta*iihhih*
Lallu

#39 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
Joskus ylä-asteella mun piti huutaa yhdelle aivan järkyttävälle mies-puoliselle matikan opettajalle.. "hei askarrellaanko?" Oli menossa kurssin viimenen tunti tms. ja aiheena oli ollu geometriaa *ding* Jotain tuli sätättyä siinä samassa ja meni sanat aivan totaalisen sekaisin *nauru* Oikeen lausahduksen sijasta tulikin sit huudettua 50- vuotiaal opettajal "hei rakas rakastellaanko?"...*iihhih* se OLI noloa!!! Tää nyt on pahin sammakko mitä tulee mieleen..
sielu hänkin

#40 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Koripallovalmentajana junnuille toimiessani huusin kentän laidalta pienelle tyttörukalle "vedä käteen" kun tarkoitin että hän vetäisi pallon haltuunsa kun se ihan hänen ulottuvillaan mutta tytöllä oli pieni ongelma uskaltamisen kera. Tytöt kentällä oli vielä niin pieniä etteä niitä ei naurattanut, mutta koko katsomollinen vanhempia joko nauraa hörötti tai sitten katsoi minua tuimasti. "Ota se haltuun" tuli muuten sen jälkeen aika hyvin opeteltua.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*