Puolivirallinen seksikeskustelu

724 posts, 37 pages, 199,456 views

solitaire

Posts: 37

#481 • • solitaire

diffas:
---
solitaire:
paidan kaula-aukosta tursuavat karvat
---


HEY!



Niin siis lähinnä mulla oli sellanen kuva mielessä, että vaikka se kaula-aukko olisi suht korkeakin, niin ne karvat puskeva silti esiin. Muuten mulla ei kyllä ole mitään miehen rintakarvoitusta vastaan, pikemminkin mieluummin sitten niin päin, että niitä karvoja on, kuin ei *nauru*.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#482 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ainoa ihmiselle kuuluva karva on kiksukarva *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

pinnie

Posts: 264

#483 • • pinnie

Hyzenthlay:
ainoa ihmiselle kuuluva karva on kiksukarva *igor*




:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
vaavu

Posts: 1,324

#484 • • vaavu vara-vana

diffas:
enmä tiedä. ei mua kiinnosta. :|

onse vaan kovaa kun vaimoke haluu seksia jokapäiväiseksi, mut
ku mä haluun vaan kuunella levyjä ja ja irkata. :| err ei käy päinsä.



Jos parisuhteessa aikoo elää yhtään pitempään, täytyy kyllä
varautua siihen että tommosia tilanteista saattaa tulla eteen:
toinen haluaa enemmän kuin toinen. Tilanne on sikäli kiperä,
että toisaalta ketään ei saa pakottaa mihinkään, mutta toisaalta
toisen jättäminen aina ilman on myös tylyä.

Tommosessa tilanteessa joutuu kummatkin tekemään vähän
kompromisseja: toinen saa vähän vähemmän kuin haluaa, ja
toinen voi aina välillä harrastaa toisen mieliksi seksiä vaikka
itse ei nyt hinkuisikaan petipuuhiin. (Kyllä, joskus
parisuhteessa on ihan terveellistä harrastaa seksiä myös
\?vastoin tahtoaan\?.) Voihan sitä vaikka vaan hyväillä toistakin
jos ei muuta, ei tarvitse silloin ottaa paineita mistään
suoriutumisesta. Suuseksi tai lelut esimerkiksi ovat mitä
mainioimpia välineitä toisen paineiden purkamiseen.

Kunhan vaan panostaa sitten siihen, että ne kerrat kun
harrastaa seksiä, harrastaa oikein kunnon laadukasta seksiä.
Ja asioista puhuminen avoimesti auttaa aina.
vaavu

Posts: 1,324

#485 • • vaavu vara-vana

Lene:
En kyllä millään muotoa kannata seksiä ”vasten tahtoaan”. Jos toista ei huvita niin silloin voi myös hoitaa hommat itsekin. Eikös vaihtelu piristä?



Arvasin että tuo termi ”vasten tahtoaan” on vähän turhan voimakas ilmaisu tähän yhteyteen. Siitä kun tulee helposti mieleen se että seksiin pitäisi ryhtyä pakon edessä itkua vääntäen tai hammasta purren. Ei sentään. :) Tarkoitus ehkä oli sanoa, että vaikka sinua itseäsi ei nyt ihan kamalasti seksi nappaisi, niin toisen halutessa voi kuitenkin silloin tällöin suostua seksiin (vaikka edes siihen yksipuoliseen hyväilyyn). Yleensä sitä paitsi tuossa saattaa sitten kuitenkin itsekin innostua puuhista. Ja vaikka ei innostuisikaan, niin nautinnon tuottaminen omalle rakkaalle voi jo ihan sellaisenaan olla tarpeeksi tyydyttävää. Tylyn ”ei mua tänään huvita” -kieltäytymisen sijaan voi vaikka antaa joskus suuseksiä toiselle - parempi mieli siitä kummallekin jää.

Tuo masturbointipointti on kyllä ihan validi: parisuhteessa kumpikin osapuoli voi tyydyttää libidoaan myös omatoimisesti.


Jjos kerran avoimesti puhuminen auttaa niin voi myös avoimesti sanoa, että nyt ei huvita. Jos toinen ottaa siitä herneet nenään niin voi kyllä alkaa miettiä muutenkin sen suhteen laatua.



Tietenkin, kuten alussa sanoin, niin aina ei voi haluttaa. Jos kyse on vaan yksittäisestä haluamattomuudesta, niin harvemmin siitä tulee mitään ongelmaa jos toinen kieltäytyy. Mutta joskus kyse saattaa olla pitempiaikaisemmasta halujen ristiriidasta. Entä jos toinen haluaisi joka päivä ja toinen vain kerran pari viikossa? Vaihtoehtojahan tuollaisessa tilanteessa on oikeastaan neljä: eroaminen, vähemmän haluavan mukaan toimiminen, enemmän haluavan mukaan toimiminen, tai jonkinlainen kompromissi. Jos lähdetään siitä, että pari kuitenkin haluaa pysyä yhdessä, on mielestäni paras keino sopia jonkinlainen kompromissi. Tämä käytännössä tarkoittaa sitä, että vähemmän haluava ehkä tulee harrastaneeksi seksiä joskus silloinkin kun ei itse niin välittäisi, kun taas enemmän haluava ei saa niin usein kuin haluaa.


Ja nyt vielä korostan kertaalleen sitä, että en ole suosittelemassa että parisuhteessa pitäisi aina suostua harrastamaan seksiä vaikka ei huvittaisi. Sen sijaan olen sitä mieltä, että kategorinen kieltäytyminen voi olla ihan yhtä pahasta. Parasta olisi löytää joku molempia osapuolia tyydyttävä ratkaisu. Ja jos sellaista ei löydy, niin sitten ainoaksi vaihtoehdoksi jää eroaminen. Joskus sitä vaan ei seksielämä synkkaa yhteen, ja roikkuminen tällaisessa suhteessa on turhauttavaa molemmille.


Ja huomasin aikamoisen ristiriidan tuossa. Voiko samalla sanoa, että on tervettä harrastaa seksiä vastentahtoisesti ja että ne kerrat kun harrastaa seksiä, harrastaa oikein kunnon laadukasta seksiä?



Tuolla laatukommentilla tarkoitin sitä, että näissä haluamiskeskusteluissa voisi joskus puhua määrän sijasta myös laadusta. Toisin sanoen jos toinen haluaisi enemmän kuin saa, mutta toinen taas ei haluaisi antaa useammin, niin ongelma saattaa ratketa parantamalla niiden seksinharrastamiskertojen laatua. Puolihuolimattoman panon sijasta varaa sessioon aikaa ja eforttia.

Siinä olet kyllä oikeassa että jos toinen ei ole ihan täysillä mukana, on seksi harvemmin laadukasta. Jos toinen ajattelee vaikka koko ajan työasioita tai unohtunutta roskapussia, niin se kyllä näkyy päällepäin. Toisaalta, voihan sitä keskittyä intensiivisesti vaikka suuseksin antamiseen, vaikka nyt ei itse olisikaan orgasmin partaalla, ja tehdä se tunteella ja kauniisti. Tuollaisessa tilanteessa voi jopa hellyys ja rakkaus näytellä paljon isompaa osaa, kun oma kiihottuminen ei ole niin dominoiva tunne.

Mutta kuten sanottua, onhan se seksi kaikkein parasta silloin kun molemmat sitä oikein kovasti haluavat. Kaipa tässäkin on vain löydettävä se oikea balanssi omien ja kumppanin halujen välillä.
:D

Posts: 3,707

#486 • • :D

vaavu:
Jos parisuhteessa aikoo elää yhtään pitempään, täytyy kyllä varautua siihen että tommosia ....seksiä.... Ja asioista puhuminen avoimesti auttaa aina.




Joo olen kyllä hyvin tietoinen aiheesta. Tiedän myöskin kärsiväni suhteellisen voimakkaasta seksifobiasta syystä että. Seksihän on ihan terve osa parisuhdetta, vaan kun ei olekkaan toinen ihan terve niin siinähä sitten ollaan. No kai tää jotenkin joskus sitten hellittää. Tai sit ei.
hallucinogen

Posts: 8,190

#487 • • hallucinogen Edain

Tulppaani:
P.S. Mulla on sellainen kutina, että Hallucinogen on taas vastaamassa ensimmäisenä*iloinen*



*nauru* Mulla ei oo kyllä noista yh-äideistä kokemusta, pari vanhaa petikaveria kyllä omistaa nykyään muksuja mutta tietääkseni ainakaan eivät ole minun *hymy*
Yhden nymfomaanin kanssa olen kyllä ollut ja ei ollut kyllä hauskaa kun joka päivä sai höylätä enemmän kuin tarpeeksi *eiei*

--
pikku-*possu*

Avatar
#488 • • k0k3m0n Guest

ella_:
---


Mut naisille on parempia apuvälineitä kun meille miehille *vink*

---


ja melkein uskaltaisin väittää et meidän orgasmit on joskus kyllä antoisampia.. ensinnäkin pidempiä, ja toisennakin multipleja



Ja tohon multiple orgasmipaskaan sanon yhen asian. Mä oon mies ja silti saan yhdynnän aikana useita orgasmeja. Lyhyt kuvaus miten näin on päässyt käymään:
Kun menetin neitsyyteni niin laukesin aika nopiasti. Mua rupes pelottaa et muija suuttuu ni päätin jatkaa yhdyntää naama irvessä :D ja sit siit on vaa tullu tapa etten lopeta ku laukeen vaa jatkan ja nykyää voin laukee 4 kertaaki yhen yhdynnän aikana. Mut sit onki jo aikaa kulunu kolme-neljä tuntii ja oon ihan poikki ja niin on kyl nainenki =) siin vaihees on tultu annettuu jo kymmenisen kilometrii mulkkuu sisää ja se tuntuu jo tuskalta joillekki =)
hallucinogen

Posts: 8,190

#489 • • hallucinogen Edain
Joo no toi jatkaminen on vähän ärsyttävää. Muna aina vähän lerpahtaa ja se ei ole ainakaan mulla mikään kovin mieluinen tunnen jatkaa sitä jyystämistä. Parin minsan tauon ja nessulla isompien vanhojen limojen poiston jälkeen voi hommia taas jatkaa jos haluaa *hih*

Itse olen kerran saanut kaksi ja lähes peräkkäin, ensimmäisellä kerralla ei lentänyt ollenkaan, ei lerpahtanut eikä alkanut tuntumaan epämiellyttävältä. Kun vain tietäisi mitä piru silloin tuli tehtyä niin tekisin sen uudelleen *nauru*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#490 • • hallucinogen Edain

Lene:
Pojat ansaitsee varmaan mitalin. Tietäis vaan mistä hyvästä. Hoh.



Noh me ainakin tehdään enemmän töitä pedissä kuin te *vink* Te ootte sellasia velttoja lahnoja *pahis*

--
pikku-*possu*

Jusuplussa

Posts: 1,293

#491 • • Jusuplussa UG-///
Mistä tietää että vaimo on kuollut? - Seksi on kuten ennenkin, mutta tiskiallas täyttyy

[muokattu 3.3.2004 12:52]
Avatar
#492 • • k0k3m0n Guest
Hallucinogen ei se muna siitä lerpsaha ku on seksikäs pimu alla/vieres/päällä ja rautanen erektio *jiihaa*

Ja pitää kyl naisille sanoo äskesii kommentteihin liittyen:

Miehet on niitä jotka vittu jyystää selkäsä paskaks ja naisten ei muuta tarvi ku vähä levittää. Joten on paskapuhetta ku puhutaa et nainen antaa pillua. Kyl se on niin et mies antaa munaa ja nainen vaa ottaa sitä vastaa. En ymmärrä miks naiset aattelee päinvastoin. Se on vissii sitä naisen logiikkaa... who knows. Tai sit joku blondi vaa on keksiny sen koko antamisjutun.
hallucinogen

Posts: 8,190

#493 • • hallucinogen Edain
Joo se on kyllä hauska kun itse painaa selkä hiessä tius kuinka kauan ja sit toinen jaksaa ratsastaa pari minsaa ja sit saa taas painaa ties missä asennoissa *nauru*

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#494 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Joo. On se vaan niin saatanan rankkaa olla mies. x)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

n.

Posts: 599

#495 • • n.
Antaa jo aika huonon kuvan seksistä jos sanotaan, että ”antaa” ja ”ottaa”...

Teillä on vaan ollut paskoja panoja jos sanotte, että naiset ei tee mitää. Tai sitten vika on ollut teissä *vink*
hallucinogen

Posts: 8,190

#496 • • hallucinogen Edain
Vähemmän ne duunia tekee, enemmän on asentoja joissa mies pystyy liikkumaan enemmän, ei sitä kiljumista lasketa työnteoksi, se tulee ihan automaattisesti *nauru**pahis*

--
pikku-*possu*

n.

Posts: 599

#497 • • n.

hallucinogen:ei sitä kiljumista lasketa työnteoksi



Sitten kun me raiskataan sut yusun ja muitten poikien kanssa niin sun pikkusian vinkuminen todellakin lasketaan työnteoksi! *pahis*
Snowie

Posts: 601

#498 • • Snowie Ihku Hiutale

hallucinogen:
Vähemmän ne duunia tekee, enemmän on asentoja joissa mies pystyy liikkumaan enemmän, ei sitä kiljumista lasketa työnteoksi, se tulee ihan automaattisesti *nauru**pahis*


Ette te miehet koskaan meille siitä valita. *hih*
hallucinogen

Posts: 8,190

#499 • • hallucinogen Edain

Elvirith:
Ette te miehet koskaan meille siitä valita. *hih*



No eihän sitä voi kun sit voi muija alkaa pihtaamaan ja eihän se sovi laatuun *nauru*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#500 • • hallucinogen Edain

niclas:
Sitten kun me raiskataan sut yusun ja muitten poikien kanssa niin sun pikkusian vinkuminen todellakin lasketaan työnteoksi! *pahis*



Sä et raiskaa kyllä yhtään mitään *pahis* mä käyn ostaa sellasen mustan 40cm pitkän pampun ja pistän sut tainnoksiin sillä ja sit jemmaan sen suhun *vink*

--
pikku-*possu*