724 posts, 37 pages, 200,947 views
diffas:
hrr hrr :|
menkää itseenne seksienne kanssa. :|
Lauruska:
Mä en ymmärrä miks seksiä ei saa arkipäiväistää. Sitähän se juuri on? ..ainakin useimmilla (allekirjoittanut on tällä hetkellä selibaatissa)
Ei seksistä nautita siksi että se olisi jotenkin tuhmaa tai kiellettyä. En ainakaan minä!
Tuhmaan ja kiellettyyn sä tarviit jotain muutakin kuin reikiä. Tarviit sitomisvehkeitä tai vaatteita tai leikkivälineitä jne. Ja niilläkin voi leikkiä kiltisti.
Tuhmaa ja syntistä on mielikuvitus, jota jokanen voi käyttää miten haluaa. Mielikuvituksen avulla mistä tahansa voi tehdä tuhmaa ja syntistä! Mielikuvitusta ei kukaan voi puhdistaa ja jokainen kokee eri asioita tuhmina/syntisinä. Mulle anaaliseksi on tavallista, joillekkin se on tuhmaa ja syntistä. Asenteita ei helposti muuteta pelkällä keskustelulla, koska loppu on aina kiinni kuitenki itestä, ja siitä kuinka avoin on vastaanottamaan erilaisia juttuja.
Seksistä ei todellakaan tee tylsää se että juttuja mitä sä teet näytetään tavallisessa ohjelmassa subtv:llä ja sanotaan että ei tää niin erikoista ole.
diffas:
enmä tiedä. ei mua kiinnosta. :|
onse vaan kovaa kun vaimoke haluu seksia jokapäiväiseksi, mut
ku mä haluun vaan kuunella levyjä ja ja irkata. :| err ei käy päinsä.
Helmy:
Mulle seksi on menettänyt merkitystään, mitä vanhemmaksi tulen. (Eli onneksi olkoon vaan poikaystävälle!) Enemmän kiksejä saan ehdottomasti läheisyydestä ja yhdessäolosta. Halimisesta ja sylikkäin olosta. Siitä mulle tulee hyvä olo. Joskus tietty pitää saada purkaa paineita, jolloin on hyvä juttu, että paneminen on keksitty.
Lauruska:
Mä en ymmärrä miks seksiä ei saa arkipäiväistää. Sitähän se juuri on? ..ainakin useimmilla (allekirjoittanut on tällä hetkellä selibaatissa)
Ei seksistä nautita siksi että se olisi jotenkin tuhmaa tai kiellettyä. En ainakaan minä!
Epailija:
[....]
Elikkä: Mikä molo? - Karvainen, paljas vai trimmattu?