RMJ: Coalition A La Klubitus *VARMISTETTU*

192 posts, 10 pages, 58,013 views

nuka

#141 • • nuka
Tokihan täällä pitää tulla ainakin käymään, jos ei leiriä ihan viereen saa pystytettyä.

Ylihuomenna alkaa pileet!Jee!*känni**sydän*
Zuwi

#142 • • Zuwi
Kun nyt kerran Raumalle joutuu kärvisteleen ni kai sitä täällä pitäis piipahtaa jos vaikka muutama sellanenkin ihminen löytyis joka EI hingu katsomaan Yötä kuten muu festariseurueeni *justjoo* *igor*
AaKo

#143 • • AaKo Tosi veivaaja
eiköhän täällä tuu poikettua *hymy*

--
En se mää ollut!!!

Juige

#144 • • Juige MethSnortingHashSmoking AcidDroppingJunkieRanger
Hahaa *hih* Täähän on ihan loistava tempaus! Ilman muuta olen paikalla ja jos vain onni käy myöden niin länttään telttapahaseni "tapahtuman" välittömään läheisyyteen. Muussa tapauksessa tulen kaljakorin kanssa fiilisteleen, tai jotain =) ..toivottavasti löydän vain ensikertalaisena paikalle *hihu* ..tai no, onhan se siinä 3 päivää aikaa eksyillä *nauru*

--
Stay safe clover. I may need you again someday.

Tonppa

#145 • • Tonppa

Joannainen, 21.6.2005 12:17:
Oij, kuulostaa hienolta toi *joo* tulen ehdottomasti hengailemaan jos vaan teiät löydän *jiihaa*

Seuraa vaan ääntä niin kyllä löydät*iloinen* Ja sinne tulee sellanen lakana et kyl sen johonkin pitäisi näkyä*hymy*
Homegrove

#146 • • Homegrove Further
Vinkki Kotiteollisuudelta:

Pojilla oli provinssissa kultalevy-bileet jotka oli leirintäalueella. Tarjolla oli lämmintä kaljaa ja kylmiä nakkeja ja lihapiirakoita.

Musiikista voi olla montaa mieltä mutta nuo tarjottavat ainakin aiheuttavat festari-fiiliksen alta aikayksikön.

Näillä eväillä. :D

--
Forward thinking house music

Chatte

#147 • • Chatte Team Teknolipat :)

Zuwi, 21.6.2005 14:32:
Kun nyt kerran Raumalle joutuu kärvisteleen ni kai sitä täällä pitäis piipahtaa jos vaikka muutama sellanenkin ihminen löytyis joka EI hingu katsomaan Yötä kuten muu festariseurueeni *justjoo* *igor*

Yötä ei kannateta. Tervetuloa joukkoon! *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Kelp0man

#148 • • Kelp0man Team Teknolipat :)

Juhannushan on tunnetusti yöttömän yön juhla. *lmao*

--
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Chatte

#149 • • Chatte Team Teknolipat :)
Kyselisin vielä tässäkin topikissa, että olisiko jonkun autossa tilaa yhdelle mukavalle tytölle, Ninalle, joka tarvitsisi kyydin Kotkasta tai Kouvolasta Raumalle juhannuksen viettoon? Nina lupasi osallistua bensakuluihin.

Nina on kahtena edellisenä vuonna ollut minun kyydissäni, mutta tänä vuonna Kotka/Kouvola heittää liian kauas ajoreitiltämme.

Ottakaa immeiset yhteyttä Ninaan mahdollisimman pian, numero on 040 838 9603. *hihu*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Funktion

#150 • • Funktion over 9000

Klept0man, 21.6.2005 19:49:
---

---

Juhannushan on tunnetusti yöttömän yön juhla. *lmao*

ROFLMAO LOLOL! Olipa huono naurun määrän ilmaisu mutta huhhuh kun repesin! *lmao*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

#151 • • Funktion over 9000
Ou jees, aj mikäli aiottu paikka on mennyt ennen kun ollaan itse se saatu vallattua, pistetään leiri jonnekin muualle sinne Otan kentälle, eli kierteleen kenttää vaan niin meidät löytää kyllä! On semmonnen lakanakin missä lukee tuo RMJ: Coalition A La Klubitus..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Displacer

#152 • • Displacer
Osaakohan ne tyypit ketkä siellä näyttää paikkoja osoittaa meidät oikeille mestoille?
UzU

#153 • • UzU [33100]
Kyllä toi "follow the bass" luulis riittävän ohjeeks. Ja mikäli vain mä kerkeän ajoissa mestoille niin leirin reunalta löytyy suht iso kuorma-auto jossa valkoinen umpikaappi.. about mallia tuo: sm050113.jpg
-10 vuotta :D
Timce

#155 • • Edited Timce

Displacer, 22.6.2005 19:15:
Osaakohan ne tyypit ketkä siellä näyttää paikkoja osoittaa meidät oikeille mestoille?

Jos tarkoitat RMJ:n omaa väkeä, epäilen.
edit: Siis jos tarkoitat tätä Coalitiota.
edit2: Otan kentän ne kyllä osaa näyttää

:P

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Twist

#156 • • Twist Team Kemuttajat
Whiiihuuu ... Huomenna tänne!! *jiihaa**plur**taputapu*
tratra

#157 • • tratra

UzU, 22.6.2005 19:21:
Kyllä toi "follow the bass" luulis riittävän ohjeeks. Ja mikäli vain mä kerkeän ajoissa mestoille niin leirin reunalta löytyy suht iso kuorma-auto jossa valkoinen umpikaappi.. about mallia tuo: sm050113.jpg
-10 vuotta :D

Tuollaisia autohirmuja ei saa laittaa otan-leirinnän parkikselle, vaan ohjataan kisarannan -leirintään, joka on pari kilsan päässä.
tratra

#158 • • tratra
nii siis ainakin edellis vuosina näin ollunna.
Timce

#159 • • Timce
Tässä säälittävä kartta alueesta ja Coalition sijainnista.

kartta.gif

Pääportista sisään. Kävelette parkkipaikan läpi (Jalkapallokentän vierustaa). Saavutte viheralueelle (ruohikkoa). Menette ruoho-alueen läpi aidalle päin ja paikka pitäisi löytyä. Paikalla on myös lakana, jossa lukee "Klubitus".

--

-Jake the Muss

Timce

#160 • • Timce
"Kevyiden" teknillisten lapsusten jälkeen saatiin PA pelaamaan ja leiri pystyyn. Tervetuloa käymään..

--

-Jake the Muss