RMJ: Coalition A La Klubitus *VARMISTETTU*

192 posts, 10 pages, 57,964 views

Chatte

#121 • • Chatte Team Teknolipat :)
Jep. Eiköhän me olla messissä. *hih*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

tratra

#122 • • tratra

kindertin, 18.6.2005 15:49:
Mahtuuko uusi tulokas sakkiin sekavaan?
En tunne ketään enkä tiedä mitään *blush*

tääki tulis katteleen (vaik joutuukin oleen töissä siel)... ja kans ei tunne kettää / ossaa mittää *pelle*
onni3mk

#123 • • Edited onni3mk Onni on.
Mä ja Rose mukana *hymy*

Pakko tulla autolla paikalle, ja nukkua siinä, jos keltään ei liikene telttasta tilaa *ding*

Onni antaa kyytiä(tm):
Jos joku tarvitsee kyydin Torstaina tnne, niin mun kyytin mahtuis kolme. Lähden kyllä vasta töiden jälkeen eli noin klo 23. Hki-Rauma ja sunnuntaina takasin päin.

EDIT: Sitä piti vielä kysyä, että kai siellä tilaa on, vaikka tulen vasta noin myöhään?

--
Onni on.

Jude^

#124 • • Jude^ team syväjää | Ever After Rave @ Torkkelinmäki
laittakaas tohon galluppiin sellanen vaihtoehto että tulee käymään, muttei tartte telttatilaa, koska tuskinpa ihan kaikki ilmottautuneet on tulossa yöpymään siihen läjään? tai ainaki meitsi ja ystävät ois sellaisia! RMJ <3 *jiihaa*

--
dig it or not - it&#039;s me

UzU

#125 • • UzU [33100]

onni3mk, 19.6.2005 13:50:
EDIT: Sitä piti vielä kysyä, että kai siellä tilaa on, vaikka tulen vasta noin myöhään?

Autoa tuskin saa lähimainkaan, jos edes samalla alueelle. Autot ajatetaan paikoilleen saapumisjärjestyksessä ja ainakin aikaisempina vuosina on parkkis ollut täynnä.
onni3mk

#126 • • onni3mk Onni on.

UzU, 19.6.2005 14:25:
Autoa tuskin saa lähimainkaan, jos edes samalla alueelle. Autot ajatetaan paikoilleen saapumisjärjestyksessä ja ainakin aikaisempina vuosina on parkkis ollut täynnä.

Mut auton saa teltan viereen. Soittelin tonne just ja ne sano, et saa sitä toivomuksen esittää, et jos tilaa löytyy autolle sieltä läjän vierestä, niin sinne mut sitten ohjataan.

--
Onni on.

Kimbou

#127 • • Kimbou
öööö..milläs leirintäalueella tää on? miten löydän klubbarin leiriin??

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Jussi Soro

#128 • • Jussi Soro choon!
Jee, tänne varmaan päiväl hengailemaan :)
Funktion

#129 • • Funktion over 9000

-K-, 19.6.2005 16:01:
öööö..milläs leirintäalueella tää on? miten löydän klubbarin leiriin??

Siellähän se lukee, Otan kenttä... Ja metsänreunassa.. "Follow the bass" *vink*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

jeesboks

#130 • • jeesboks p u p u
täytyy varmastikkin piipahtaa täällä... *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Gen-X

#131 • • Gen-X -mindDrive-
Tää on loistava idea, tietenkin tulen paikalle. *aplodit**joo* Ja eiköhän noita levyjäkin tartu pieni pinkka mukaan...*pahis**piis*

--
Nälkä lähtee syömällä ja nainen juomalla.

Pauha

#132 • • Pauha
Nyt ei tarvii sitte miettiä minne laittais teltan. Mukana ollaan *hymy*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Ozma

#133 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Tänne! Vielä kun sais yöpaikan ja kyydin niin olis aika Pop :) Saa laittaa privaan jos on halukas majoittamaan/tarjoamaan kyytiä!
onni3mk

#134 • • onni3mk Onni on.

Ozma, 20.6.2005 20:27:
Tänne! Vielä kun sais yöpaikan ja kyydin niin olis aika Pop :) Saa laittaa privaan jos on halukas majoittamaan/tarjoamaan kyytiä!

Se yöpaikka katotaan vasta siellä paikan päällä *hymy* Niin mä ainakin teen ja jos ei mistään heru, niin nukun autossa. Mun autoon mahtuu yksi nukkumaan etupenkille, jos uhkaa käydä niin, että joutuu taivasalla nukkumaan *hymy*

--
Onni on.

fifi

#135 • • fifi
yepyep I'm in, kavereiden kera *jiihaa*
Marjanpoimija

#136 • • Marjanpoimija
Täältä tullaan Rauma!

Forecan 5 vrk sääennuste lupaa meille aurinkoo ja lisää aurinkoo. Nyt on odotukset TODELLA korkeella.*hih*
onni3mk

#137 • • onni3mk Onni on.

Marjanpoimija, 20.6.2005 20:56:
Forecan 5 vrk sääennuste lupaa meille aurinkoo ja lisää aurinkoo. Nyt on odotukset TODELLA korkeella.*hih*

Ilmatieteenlaitos lupas lauantaina ukkosta, mut muuten puolipilvistä, ilman sadetta *joo*

--
Onni on.

Kasanova

#138 • • Kasanova
Joo eiköhän tänne voisi saapua *jiihaa*
Sparkling

#140 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Oij, kuulostaa hienolta toi *joo* tulen ehdottomasti hengailemaan jos vaan teiät löydän *jiihaa*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.