RMJ: Coalition A La Klubitus *VARMISTETTU*

192 posts, 10 pages, 57,939 views

Funktion

#41 • • Funktion over 9000

Takyon, 19.4.2005 16:21:
Soittamaankin olisi kiva päästä sitten tietysti :)

Kolme päivää aikaa, eiköhän siellä kerkee jokainen soitteleen! *vink* Levyt vaan messiin!

Keskelle leiriä sitten joku iso heliumilmapallo 20m köyden päähän ja lippu liehumaan pari metriä pallosta alaspäin. Lippuun tietysti isolla teksti "klubbarileiri" :D

Se lippu on suunnitteila, siihen tulee tuo otsikko eli "RMJ: Coalition A La Klubitus"... *lmao* Siis oikeesti.. Mutta ei sentään ihan heliumpalloon... Siihen alueelle vaan jotenkin että kaikki löytää sit perille... *hih*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

manaatti

#42 • • manaatti
onks kukaan ajatellu et mitä mieltä moisesta häppenigistä on virallisen RMJ:n järjestäjät....
onks kukaan suunnitellu et kuka valvoo kamoja....
onko tarvetta järjestyksevalvojille....
tarviiko paikalle mitään lupia kaupungilta....
pitääkö maksaa teosto ja gramexsi maksut....

--
"Bring It On"

Funktion

#43 • • Edited Funktion over 9000

>>zero, 19.4.2005 16:43:
onks kukaan ajatellu et mitä mieltä moisesta häppenigistä on virallisen RMJ:n järjestäjät....

Siis hei! Me vaan pistetään sinne isompi leiri pystyyn, tuodaan omat popit, ei mitään himo PA:ta edelleenkään.. Maksaako jokainen teinityyninki amiscorolla teostot netistä imuttamistaan amispoppilevyistä joita sitten soittaa niin että autossa särkyy lasit? Kamat saa auton perään aina pois kun ihmiset poistuu jne.. Kun ei siitä tuu mikään viralline häppeninki, vaan isompi määrä klubimusiikin kannattajia samassa leirissä.. *enkeli* Sitäpaitsi kyllä siellä muutkin popittaa..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

UzU

#44 • • UzU [33100]

OMG.

Pystyitkö tosissasi kirjoittamaan tuon?
Oletko koskaan ollut festareilla?
Haluatko tulla meille järjestyksenvalvojaksi?
Saat maksaa myös teostot. :)

Kokemuksen perusteella voin sanoa että leirintäalueella (ja rmj:ssä myös parkkialueella) vallitsevat viidakonlait!
manaatti

#45 • • manaatti
lähinnä heitin ton pointtina et kannattaa tollasistakin ottaa selvää ennen ku moista alkaa järjestää. voi nimittäin moisesta nuosta isompikin kohu jos sevetääkin porukkaa paljonkin siihe ympärille.

--
"Bring It On"

Funktion

#46 • • Funktion over 9000

>>zero, 19.4.2005 16:56:
lähinnä heitin ton pointtina et kannattaa tollasistakin ottaa selvää ennen ku moista alkaa järjestää. voi nimittäin moisesta nuosta isompikin kohu jos sevetääkin porukkaa paljonkin siihe ympärille.

Tuskinpa se ihan hirveetä possee siihen vetää.. Ja jos vetää, antaa vetää, se on vaan hyvä.. Jos sanottavaa tulee, sitten tulee... Mutta sehän on vaan mun mielipide... *hih*

--

*thaya*

#47 • • *thaya*
Ihan mainio idea*aplodit*...Siellä varmasti nähdään...Juhannusta odotellessa...
Displacer

#48 • • Displacer
Meitsi on ainakin messissä jos RMJ:hin tulee taas eksyttyä. Ei mulla mitään soittokamoja saatikka sitten -taitoa ole, mut voi ainakin tulla hengailee mestoille.

Porukalla on aina kivempaa!
peepe

#49 • • peepe

Hei ihan oikeesti nyt sitten taas, ei tehdä niitä ongelmia jookos :DD
Mii La

#50 • • Mii La Chupa
Mä oon ainakin niin mukana *jiihaa*

*aplodit* hyvästä ideasta!!! ja tuskinpa siellä tulee mitään ongelmaa. Korkeintaan kommentteja naapurileiristä.

--
"Muistan menneisyyden, jos en saa unta"

Jude^

#51 • • Jude^ team syväjää | Ever After Rave @ Torkkelinmäki
haluan

--
dig it or not - it's me

Tonppa

#52 • • Tonppa

Displacer, 20.4.2005 02:44:
Meitsi on ainakin messissä jos RMJ:hin tulee taas eksyttyä. Ei mulla mitään soittokamoja saatikka sitten -taitoa ole, mut voi ainakin tulla hengailee mestoille.

Porukalla on aina kivempaa!

Mukaan vaan*nauru**jiihaa*
Mii La

#54 • • Mii La Chupa

ToNiZe, 20.4.2005 09:28:
---
Miiza, 20.4.2005 08:53:
Mä oon ainakin niin mukana *jiihaa*

Hyvä*aplodit* Naiskauneutta sinne juuri tarvitaankin*iloinen*

Voi kyllä festareilla olla kauneus kaukana *känni*

--
"Muistan menneisyyden, jos en saa unta"

Jinx

#56 • • Jinx Superfeminine
Vois tullakki *hih*

--
Pyllykkä

Jussi Soro

#57 • • Jussi Soro choon!
Kai tänne vois sit päiväkännit tulla dokaamaan. Levyjen soiton taidan kyllä jättää muille :)
hrdkvr

#58 • • hrdkvr KURGO
öö tyhmä kysymys...

miksi tällaisia pitää järjestää maksullisella alueella..
olis ainaski 10000x parempi idis järkää klubitus collabs opendeck @ juhannus jossain maksuttomassa paikassa..

tietty paikan löytämisessä vois olla hankaluutta... mut esim joku muu leirintäalue jusina?? johon 3 pv lippu ei ole 60 egee

--
-keep it hard-

OCS

#59 • • OCS
Tälläistä mä olen odotellut! Olisi kiva soitella tuolla :) Count me in!
aioni

#60 • • aioni

hardikaveri, 20.4.2005 12:26:
öö tyhmä kysymys...

miksi tällaisia pitää järjestää maksullisella alueella..
olis ainaski 10000x parempi idis järkää klubitus collabs opendeck @ juhannus jossain maksuttomassa paikassa..

tietty paikan löytämisessä vois olla hankaluutta... mut esim joku muu leirintäalue jusina?? johon 3 pv lippu ei ole 60 egee

Pointtina ei tässä niinkään erillisen tapahtuman järjestäminen, vaan enemmänkin saada yhteen kasaan samanhenkiset ihmiset, jotka on joka tapauksessa tulossa RMJ:hin. *joo*