308 posts, 16 pages, 181,540 views
Kas kummaa kun ennenvanhaan kuuleman maalareilla oli kaikilla puvut ja kravatit työasusteinaan. Laman jälkeen arvostus ammattia kohtaan katosi ja puvut myös...ella_, 2.10.2006 20:21:
En mä ottais taloon puku päällä olevaa remonttimiestä kovinkaan mielelläni. Toisaalta en mä haluaisi esim. yritysjuristin tai muun kovan alan asiantuntijan hilluvan reivivaatteissa jossain asiakaspalaverissa :D eli joku roti.
Ana-5000, 12.4.2005 12:21:
---
Velh05, 12.4.2005 11:18:
A Perfect Circle - Imagine: Imagine all the people sharing all the world. Imagine no possesions, I wonder if you can.
---
Mä en tiennykkää et ne oli likasia kommareita
remotion, 7.10.2008 10:33:
siinä mielessä tässä hommassa on tullut aika ketkuksi että enää en suostu maksamaan riistohintaa merkistä, Guess tai Diesel käy esimerkistä hyvin. Mielummin ostan kolmasosa hinnalla jotain yhtälaadukasta, paljon yksilöllisempää ja vielä paljon mageempaa tuolta maailmalta.
tvf, 11.11.2005 15:50:
Vaatteisiin menee kyllä aika törkeen paljon rahaa, mutta enemmin sijoitan rahani vaatteisiin kuin esimerkiksi vaikka autoon. Valitettavasti Suomesta ei moniakaan brändejä saa, joten aika paljon tulee ostettua releitä ulkomailta tai tilattua netistä. Merkeistä suosin mm. Stone Island, CP Company, D&G, Aquascutum, Prada, Lacoste jne.