Vaatemerkit / suositko merkkejä vai ostatko halpahallista?

308 posts, 16 pages, 181,540 views

Lyylikki

#201 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Kaappiini on ilmestynyt ensimmäiset Nanson ja Marimekon trikoopaidat tänä kesänä ja syksynä. Ennenstään on ollut jotain äidin/siskon perintöjä sieltä kultaiselta 70-luvulta.
Muhvi-

#202 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Nyt taitaa Juicy couture ja primp olla niitä merkkejä joiden vaatteita enemmän on. Pradan ja chanelin kuteet on myös *sydän*

Menee kuteisiin, kenkiin ja vaatteisiin helposti tilin nostoraja. Muttakun rakastan niin paljon ostaa.
Feikkeihin en aikaa tuhlaa. Aidot on kalliita, mutta kyllä minulla ainakin on parhaiten kestänyt. *joo*

--
It was once my life - it was my life at one time.

¡ Previous post about a year ago !
Mikcore

#203 • • Mikcore Eternity has passed
Suosin merkkejä, joskus todella harvoin sorrun
merkittömiin tuotteisiin
(mittatilauspuvut ulkomailta tai muut vastaavat).

- Louis Vuitton
- Armani
- Hugo Boss
- Gant
- CK
- Sand
- Tommy Hillfiger
- Tiger of Sweden

ja sit nämä kans:

- Rocawear
- Artful Dodger
- Sean John
- Carhartt
#204 • • REivaaja Guest

ella_, 2.10.2006 20:21:
En mä ottais taloon puku päällä olevaa remonttimiestä kovinkaan mielelläni. Toisaalta en mä haluaisi esim. yritysjuristin tai muun kovan alan asiantuntijan hilluvan reivivaatteissa jossain asiakaspalaverissa :D eli joku roti.

Kas kummaa kun ennenvanhaan kuuleman maalareilla oli kaikilla puvut ja kravatit työasusteinaan. Laman jälkeen arvostus ammattia kohtaan katosi ja puvut myös...
Euphoria

#207 • • Euphoria 4 everyone
Merkil ei välii, kunhan sopii päälle. Jätän sen hifistelyn sit pysyvämpiin tuotteisiin:P
Mar6

#208 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Ostan mieluummin harvoin ja sellaista mistä oikeasti tykkään kun joka päivä uuden markan paidan *lmao* Eli suosin kyllä useasti merkkejä ja arvostetumpia designereitä. Halpahallista en osta mitään. Yksi mihin olen heteromiehen tavoin ihastunut ovat Guccin jalkineet, niissä on vaan sitä jotakin *hihu*

--
-Where there is house there is a home-

Liina

#209 • • Liina Ratamurmeli
Suosin mielummin merkkejä, koska ne kestää pidempään ja paremmin, kuin halpahallien vaatteet. Halpahallien vaatteet tulee vaan kalliimmaksi, kun saa suunnilleen jo ensimmäisen pesun jälkeen käydä ostamassa uuden, kun vaate on jo ihan kulahtanut ja huonon näköinen.

Esim. viime keväänä ostin 30€:n tennarit joissa oli jo kuukauden jälkeen reikä ja kahden kuukauden käytön jälkeen jouduin heitttämään ne roskiin. Päätin sitten ostaa kalliimmat ja panostaa laatuun ja ostin 100€:n merkkitennarit, joita nyt oon melkeen joka päivä käyttänyt siitä asti ja on vielä ihan ehjät.. *hymy*
remotion

#210 • • Edited remotion nostatus guru
suosin ehdottomasti merkkejä ja noin 50% olen ostanut ulkomailta joko reissuilla tai sit netistä tilaamalla. 30% tulee ostettua suomesta kaupasta joko siksi kun tarvitsee jotain tai heräte ostoksina. sitten jostain ystävämyynneistä tulee ostettua loput 20%.
Seuraavaksi lähtee taas 400€ tilaus eräälle saksalaiselle nettikaupalle.

siinä mielessä tässä hommassa on tullut aika ketkuksi että enää en suostu maksamaan riistohintaa merkistä, Guess tai Diesel käy esimerkistä hyvin. Mielummin ostan kolmasosa hinnalla jotain yhtälaadukasta, paljon yksilöllisempää ja vielä paljon mageempaa tuolta maailmalta.
Jutu

#211 • • Jutu Blondi
Ite ostin joskus Virosta Daniel Ray-laukun jota kuinkin 8 vuotta sitten, ja vaikka se ei olekaan aito niin jestas, että se on kestänyt menoa ja meininkiä! *whaat**hih* Vaikka voiko tota Raytakaan sanoa kunnolla merkkitavaraksi kun sitä saa ihan melkeinpä mistä kaupasta vaan. Mutta ite tykkään noista laukuista ja on kyllä kestänyt.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

anis

#212 • • anis
Ei oo niin väliä merkillä jos diggaan vaatteesta. Farkuissa tosin pyrin panostamaan ja niissä suosinkin laadukkaita ja hyväksi koettuja merkkejä jotteivat ihan heti menisi rikki.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

#213 • • x Guest

remotion, 7.10.2008 10:33:

siinä mielessä tässä hommassa on tullut aika ketkuksi että enää en suostu maksamaan riistohintaa merkistä, Guess tai Diesel käy esimerkistä hyvin. Mielummin ostan kolmasosa hinnalla jotain yhtälaadukasta, paljon yksilöllisempää ja vielä paljon mageempaa tuolta maailmalta.

Sama vika täällä!
Decion

#214 • • Decion Koneradio
uuden talvitakin ostin löytötavaratalosta + uudet housut = 23,95e =) housut maksais n. 80e enemmän jos lyötäis amokin tai vastaavan muun bilemerkkivaatteen logo punttiin :D

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Vendela

#215 • • Vendela e-ra2co
Ostan useimmiten kirpparilta, sillä sieltä löytää halvimmat ja persoonallisimmat kuteet. Lisäksi kirppareilla kierteleminen on jännittävää ja mielenkiintoista. Välillä tulee kovia flashbackeja, kun näkee jonkun vaatteen tai tavaran, josta tulee vanhoja ja unohdettuja muistoja mieleen.

Eilen olisin tosin löytänyt ihan ok:n WESC:in hupparin Hulluilta Päiviltä, mutta jotenkin en olisi tuntenut oloani kotoisaksi päälläni himmee merkkivaate kissankokoisinen logoineen. Mitä mä olisin sillä viestittänyt? "Mulla on rahaa, kevyesti branditietoisena ostan tämmösen 70 e hupparin vaikka mulla on kyllä kotonakin sen verran vaatetta, ettei tarvi palella?" "Mä oon nähynt näitä tyyppien päällä, tän täytyy olla tosi cool?" Se on vaan arvokysymys... Itse ennemmin bilettäisin, matkustelisin, kävisin salilla tai ostaisin ruokaa tommosilla summilla. Ja hakisin ne kamani kirppikseltä.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Android

#216 • • Edited Android

tvf, 11.11.2005 15:50:
Vaatteisiin menee kyllä aika törkeen paljon rahaa, mutta enemmin sijoitan rahani vaatteisiin kuin esimerkiksi vaikka autoon. Valitettavasti Suomesta ei moniakaan brändejä saa, joten aika paljon tulee ostettua releitä ulkomailta tai tilattua netistä. Merkeistä suosin mm. Stone Island, CP Company, D&G, Aquascutum, Prada, Lacoste jne.

Tulipas quotattua vanhaa viestiä, mutta anyway, samoilla linjoilla itsekin vaatteiden suhteen. Tuohon listaan lisäisin vielä merkkejä kuten Paul & Shark, Henri Lloyd, One True Saxon, Faconnable, Hackett, Duffer of St. George, Polo Ralph Lauren ja Lyle & Scott.

Ei noihin paria merkkiä lukuun ottamatta tosiaan Suomessa törmää. Ulkomailta tulee enimmäkseen ostettua ja tilattua.
alphamagic

#217 • • alphamagic
Merkillä ei ole mitään väliä, tän hetken lempparihousut oon löytäny Savonlinnan kierrätyskeskukselta :) Hintaa oli jopa 20 senttii.
Toki esmes Dieselillä on mageita farkkuja ja ne on laadukkaita mut oma tyyli vaihtelee niin paljon et on ehkä fiksumpaa ostaa halvemmalla enemmän kaikkia kivoja juttuja kun sijottaa suuri summa johonkin jota en käytä sit kun pienen hetken *hihu* (onpa muuten just Dieselin sammarit nuo mainitsemani lempparit :D) Löytöjä tekee kun ettii ja koluaa oikeita paikkoja :)

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

twitch

#218 • • twitch Totuuden etsijä
Vaatteita ostaessani ostan vain sitä mikä ittestä näyttää ja tuntuu hyvältä. Laatu on kanssa tärkee juttu, kun hinta ei aina takaa laatua.
Ainutlaatuisuus on aina plussaa. Tämän takia oonkin jo tilannu neljä neljä-viis t-paitaa täältä http://www.threadless.com/ hauskoja ja ainutlaatuisia painatuksia, ja paidatkaan ei ole ihan paskinta laatua.
Mut joo lemppari merkit mitä tulee ostettuu on:

-Carhartt
-Cottonfield
-Diesel
-Threadlessin t-paidat
ramsau

#219 • • ramsau chuck my norris
Njaa.. Tiedä sitten merkkiuskollisuudesta mutta vaatekaapista löytyy eniten Energien, Gsuksen sekä Quicksilverin vaatteita.

Hyvin ovat päällä pysyneet.
NaSu*

#220 • • NaSu* psyKepossu
kiRppis ;)

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)