Hullut päivät ja ostoslista

936 posts, 47 pages, 360,931 views

Displacer

Posts: 1,828

#161 • • Edited Displacer

TonySt, 8.10.2005 23:35:
---

Me oltiin keväällä jonottaa noita Shanghain lentoja. Jakaannuttiin porukalla jokaiselle ovella klo. 7.00. Manskun puoleinen ovi toimii parhaiten: Juokse täysillä niitä lehtiosaston kierreportaita ylös Argos-halliin! Itse sain näin vuoronumeron 3. Hissejä tai rullaportaita EI kannata käyttää, puuroutuvat täysin.



kuulosta aika hc meiningiltä :D
Sphyxia

Posts: 3,308

#162 • • Sphyxia Maracujá!
Ehkä, ehkä ei. Vihaan toki tungosta. Aamupäivällä sitten jos lainkaan ...
Avatar
#163 • • + Guest
Vähän houkuttelis noi Kantonin ja Shanghain lennot.. Mutta eipä taida sellanen reissu mahtua tän talven budjettiin. *nyyh*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#164 • • Lost-Soul los pallos

Displacer, 9.10.2005 00:30:
---
TonySt, 8.10.2005 23:35:
---

Me oltiin keväällä jonottaa noita Shanghain lentoja. Jakaannuttiin porukalla jokaiselle ovella klo. 7.00. Manskun puoleinen ovi toimii parhaiten: Juokse täysillä niitä lehtiosaston kierreportaita ylös Argos-halliin! Itse sain näin vuoronumeron 3. Hissejä tai rullaportaita EI kannata käyttää, puuroutuvat täysin.

---


kuulosta aika hc meiningiltä :D


Luulis et tapiolassa ei olis niin suuri ryysis.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Displacer

Posts: 1,828

#165 • • Displacer

Lost-Soul, 10.10.2005 12:32:
---
Displacer, 9.10.2005 00:30:
---
TonySt, 8.10.2005 23:35:
---

Me oltiin keväällä jonottaa noita Shanghain lentoja. Jakaannuttiin porukalla jokaiselle ovella klo. 7.00. Manskun puoleinen ovi toimii parhaiten: Juokse täysillä niitä lehtiosaston kierreportaita ylös Argos-halliin! Itse sain näin vuoronumeron 3. Hissejä tai rullaportaita EI kannata käyttää, puuroutuvat täysin.

---


kuulosta aika hc meiningiltä :D

---

Luulis et tapiolassa ei olis niin suuri ryysis.



sieltäkin saa lentoja kumminkin ihan samalla tavalla?
Lost-Soul

Posts: 3,107

#166 • • Lost-Soul los pallos

Displacer, 10.10.2005 12:38:
---


sieltäkin saa lentoja kumminkin ihan samalla tavalla?


Muistaakseni sieltä sai ainakin viimevuonna.. Siinä vihkosessa ainakin lukee tuo tieto, jos se joskus ilmaantuis.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Verano

Posts: 4,649

#167 • • Verano Merituuli
Jokunen vuosi sitten kartoin näitä kuin ruttoa, mutta sittemmin on tullut käytyä ostamassa lähinnä peruskamaa jota tarvitsee kuitenkin (shampoota jne.) sekä yksittäisiä bongauksia.

Huomenna taidan mennä lasiostoksille ja sitten tossa keltasessa vihkosessa on seittemän eri kasvia joista ainakin muutama tulee ruukkuineen täydentämään mun puutarhaa, kuhan en nyt ihan viidakossa sentäs joutus asumaan :D
Avatar
#168 • • Annakins Guest

Verano, 11.10.2005 20:31:
Jokunen vuosi sitten kartoin näitä kuin ruttoa, mutta sittemmin on tullut käytyä ostamassa lähinnä peruskamaa jota tarvitsee kuitenkin (shampoota jne.) sekä yksittäisiä bongauksia.

Huomenna taidan mennä lasiostoksille ja sitten tossa keltasessa vihkosessa on seittemän eri kasvia joista ainakin muutama tulee ruukkuineen täydentämään mun puutarhaa, kuhan en nyt ihan viidakossa sentäs joutus asumaan :D



Mihin sulla vielä mahtuu niit kasvei? :D

Mäkin mietin just noita kasveja, mutta kun edellisetkään ei oo pysyny hengissä....
Verano

Posts: 4,649

#169 • • Edited Verano Merituuli

Annakins, 11.10.2005 20:32:
Mihin sulla vielä mahtuu niit kasvei? :D

Mäkin mietin just noita kasveja, mutta kun edellisetkään ei oo pysyny hengissä....



Kyllä niitä vielä muutama mahtuu *joo* Mun kasvit ei kuole ikuna *puutakoputtel* Hoidan niitä suurella rakkaudella. Itseasias ajattelin tänä vuonna hyötää tasetteja, tulppaaneja ja amarylliksiä tjn
*plur* *hurahtel*

Vaikka en mä kyllä niit hoida, muutaku joskus kastelen jos muistan, kai ne sit vaan tykkää musta.
Nectarine

Posts: 475

#170 • • Nectarine Rouva T
pakko ostaa, kaikki mulle heti tänne, äkkiä!
näistä löytyy aina jotain kivaa, mikä on vaan _ihan pakko_ saada
onneks nää on niin havoin *hih*

--
Prinsessa Ruusunen

Avernian

Posts: 7,451

#171 • • Avernian Kerettiläinen

Verano, 11.10.2005 20:36:
Vaikka en mä kyllä niit hoida, muutaku joskus kastelen jos muistan, kai ne sit vaan tykkää musta.



Nainen, jonka ympärillä kasvit kasvaa.
Olet selvästi missannut kutsumuksesi, jos et ole puutarhuriksi ruvennut.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Verano

Posts: 4,649

#172 • • Verano Merituuli

Avernian, 11.10.2005 20:56:
Nainen, jonka ympärillä kasvit kasvaa.
Olet selvästi missannut kutsumuksesi, jos et ole puutarhuriksi ruvennut.



Itseasias tota oon tullut miettineeks useammankin kerran *joo* Eks toi oo sellanen oravanpyörästä pois -ammatti *nauru*

Viime keväänä oltiin frendien mökillä Tampereella niin, ah, sitä onnea kun sai istutella hentoisia, vaaleanvihreitä, pikku versoja *sydän*
Avatar
#173 • • Norb Guest
Siel oli söpö pentikin torkkutäkki :) No se on pakko ostaa.. Sitten kiva kauluspaita,kosmetiikkaa ym.. Ihanaa päästä törsää! Taidan tarvita kanto apua xD
Jinx

Posts: 2,615

#174 • • Jinx Superfeminine
Iittalan setti jossa on paistinpannu ja kolme kattilaa

--
Pyllykkä

Kate

Posts: 186

#175 • • Kate
Nyt kun asuinpaikka on vaihtunut täytyy varmaan mennä katsastaa paikalliset hullutukset.

Harvemmin niistä on kyllä ostettu mitään, mutta kukaties tällä kertaa voisi jopa löytyä jotain lähinää kämpän sisutamiseen.
Verano

Posts: 4,649

#176 • • Verano Merituuli
Hulluilla päivillähän on paljon tuotteita, joita mainostetaan tehtäneen ainostaan Hulluja päiviä varten, "mistään muualta näitä et saa". Näitä tuotteita en kyllä osta, ne on aika huonoa laatua nimittäin. Esim, kaksi kertaa olen erehtynyt ostamaan pikkareita, ja ne ovat about ekassa pesussa olleet jo roskiskamaa.
Freja

Posts: 8,775

#177 • • Freja Sihteeri
Tänään tarttui niitä punkkulaseja ja maustepurkkeja mukaan. Myös piirtelytarvikkeita akateemisen puolelta *hihu*
Harmi kun en hokassut että tänään tuli se samsungin 28" telkku myyntiin (alle 300e.) Täytyy käydä vielä aamulla kattomassa josko niitä olisi ja sais uuden telkun *hih* kantaminen onkin sit varmaa hieman tuskasempaa *hikoil*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Epailija

Posts: 5,636

#178 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Tänään tarttui mukaan:

Prince of Persia - Warrior Within
Elder Scrolls 3 - Morrowind (Game of the Year Edition)
Hiirimatto
Näytönpuhdistusvehkeet
Buffalon 160Gt:n ulkoinen kovalevy

...ja enempää ei kyllä tule ostettua.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Lost-Soul

Posts: 3,107

#179 • • Lost-Soul los pallos
taisi sitten jäädä väliin tältä vuodelta toi. No tuskin siellä edes mitää hyvää olis löytänyt.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis