Hullut päivät ja ostoslista

936 posts, 47 pages, 361,077 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#561 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Millon nää on? Tuleeko se mainoslehtinen nettiin? Mulle ei meinaan tuu sitä kotiin..*hmph*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

josbe

Posts: 1,982

#562 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

Super-Kerttu, 26.9.2007 08:30:
Millon nää on? Tuleeko se mainoslehtinen nettiin? Mulle ei meinaan tuu sitä kotiin..*hmph*


No Villen mukaan ens viikolla, mutta ei mullekaan mitään mainosta vielä ole tullut. Tiedä sitten, oliko se Villen oma veikkaus vai varmaa tietoa. Keväällähän nämä oli vähän tavallista myöhemmin, joten who knows.

Niin joo, ja Sokkarin 3+1 päiväähän on joka ikinen vuosi ollu viikkoa ennen hulluja päiviä, joten jos niitä ei vielä tälllä viikolla ole, niin epäilen suuresti...
ville

Posts: 3,780

#563 • • Edited ville olen oikeasti ujo

josbe, 26.9.2007 08:34:
No Villen mukaan ens viikolla, mutta ei mullekaan mitään mainosta vielä ole tullut. Tiedä sitten, oliko se Villen oma veikkaus vai varmaa tietoa. Keväällähän nämä oli vähän tavallista myöhemmin, joten who knows.

Niin joo, ja Sokkarin 3+1 päiväähän on joka ikinen vuosi ollu viikkoa ennen hulluja päiviä, joten jos niitä ei vielä tälllä viikolla ole, niin epäilen suuresti...



ei 10 päivää aikaa

vaan

10:s päivä alkaa
josbe

Posts: 1,982

#564 • • josbe suomalainen juhlakinkku

ville, 26.9.2007 08:40:

ei 10 päivää aikaa

vaan

10:s päivä alkaa


Aaa... ok. :D Thanx!
zaler

Posts: 1,545

#565 • • zaler e h k i s

Super-Kerttu, 26.9.2007 08:30:
Millon nää on? Tuleeko se mainoslehtinen nettiin? Mulle ei meinaan tuu sitä kotiin..*hmph*


kyllä se on ennen aina tullut..

--
let´s eat to the beat!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#566 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

zaler, 26.9.2007 08:59:


kyllä se on ennen aina tullut..



No hyvä! *aplodit* Niinku mulla olis varaa mitään kuitenkaan ostaa..*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

pyllyjumala

Posts: 469

#568 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
NE LÄHESTYY!!!

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Waakku

Posts: 158

#569 • • Waakku
Tänään tipahti jo katalogi luukusta. Taitaa tulla halvat HP:t tänä vuonna, kun ei oikein mittään. Tietty jotain pakko viihde-elektroniikkaan jotaenkuitenkaanoikeestitarvi pitää ostaa.

--
- ? -

Wolverine

Posts: 1,860

#570 • • Wolverine
ei kyl täl kertaa ollu oikein mitään mikä olis saanu viisarin värähtämään (paitsi se kuuma brunetti jota tuskin saa ostaa)...
DaVinci Oliivi

Posts: 51

#571 • • DaVinci Oliivi Anarkiaa ja pään takomista jo vuodesta 1980!
Maitoo ja pikkuleipii....

--
Hei, talipäät! Suomileijona on kotoisin Ruotsista, tatuoikaa se otsaanne ja kuulukaa vähemmistöön!

Avatar
#572 • • Annakins Guest
Minkälaisia lentotarjouksia tuolla on? Nettisivuilla ei ainakaan vielä ole luetteloa ja mulle sitä ei tuu kotiin.
josbe

Posts: 1,982

#573 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Kävin jo hakemassa 3+1:stä kosteusvoiteet, joten hulliksilla voin keskittyä kai vaatteisiin. One Waystä täytynee käydä kalastamassa jotkut mallikappaleet heti aamusta jonain päivänä. Niissä on se hyvä puoli, ettei ihan jokaisella vastaantulijalla ole välttämättä samanlaisia. Lisäksi One Waystä kandee hakea halvat olkkarit/treenihousut. Oon kuluttanut samanlaisia puhki jo aika monet.
SamHard

Posts: 2,098

#574 • • SamHard
Enpä ole ikinä löytänyt täältä mitään. Ennemmin ostan kalliilla muualta tai erikoisliikkeestä
juuri sen mikä iskee kuin halvalla jotain semi shittiä!
Jone

Posts: 8,258

#575 • • Edited Jone Archibald Haddock

josbe, 26.9.2007 08:28:
*valivali*

En ymmärrä, miksi ne, jotka eivät pidä hulluista päivistä, valittavat joka ikinen syksy ja kevät. Mitäpä jos ostan sieltä jotain, mitä kuitenkin ostaisin jostain muualta? Ottaako ihmisiä päähän, jos saan ne sieltä halvemmalla kuin jostain muualta, vai mikä on ongelma? Eivät kaikki ihmiset mene hulluille päiville kuluttamaan hysteerisesti turhuuteen.

Pysykää ihmiset kotona, eipä siinä sen kummempaa.



Ihmiset valittavat siksi, että tässä threadissa hypetetään ko. paskaa niin uskomattomalla liki uskonnolliselta vaikuttavalla hurmoksella, että ei todellakaan ole maailman helpointa uskoa etteikö kyse olisi monin osin täysin turhasta kuluttamisesta kuluttamisen vuoksi, joka taas on mun mielestäni varsin ymmärrettävin perustein ja oikeutetusti paheksuttavaa. Mulle on aivan sama saako joku itse kalliimmalla ostamani tuotteen halvemmalla vai ei, mutta se kieltämättä vituttaa sietämättömästi että sivistyneet kanssaihmiset ostavat kaappinsa kaikkea paskaa täyteen korvatakseen sen kahden vuoden kuluttua paremmin silloisiin tapetteihin sopivaan settiin. Koko "Hullut Päivät"-konsepti on kuin jumalanpalvelus tuollaiselle idarielämäntavalle.

VASTUSTAN (edelleen ja näköjään aika samoin samankääntein kuin aikaisemminkin) JYRKÄSTI, PRKL.
Avatar
#576 • • astaroth Guest
"we do jobs we hate, so we can buy shit we don't need" :)
duvin

Posts: 582

#577 • • duvin Jay v/d Veen

Annakins, 5.10.2007 13:32:
Minkälaisia lentotarjouksia tuolla on? Nettisivuilla ei ainakaan vielä ole luetteloa ja mulle sitä ei tuu kotiin.



Ke:
Mumbai 449,-
Bukarest 139,-
Zürich 169,-
Bryssel 179,-

To:
Hongkong 499,-
Pariisi 209,-
Berliini 159,-
Rooma 219,-

Pe:
New York 399,-
Göteborg 99,-
Amsterdam 179,-
Lontoo 209,-

La:
Osaka 499,-
Riika 99,-
Hampuri 159,-
Budapest 139,-

Matkustusaika 15.10.2007-15.3.2008
josbe

Posts: 1,982

#578 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Jone, 5.10.2007 14:07:
- höpinöitä -


Siinähän vastustat. Itse en menisi puhumaan uskonnolliselta vaikuttavasta hurmiosta liittyen tuohon keskusteluun, johon itse viittasin. Vai onko mielestäsi "uskonnolliselta vaikuttavaa hurmiota" kysyä esimerkiksi, koska hullut päivät on? Entä onko mielestäsi väärin käydä hakemassa hulluilta päiviltä halpa lentolippu?

Mun mielestä on turhaa vastustaa jyrkästi sitä, että joku käy vaikkapa hulluilla päivillä. Turha kuluttaminen on sitten ihan eri juttu, se voi liittyä lähes mihin tahansa ostoksilla käyntiin. Sulla itselläsi taitaa olla asenneongelma, jos luulet, että kaikki käyvät hulluilla päivillä pelkästään kuluttamassa turhuuteen.

Mustavalkoinen on ihan kiva väritys, mutta hermostua sen takia ei kannata.
Jone

Posts: 8,258

#579 • • Jone Archibald Haddock

josbe, 5.10.2007 14:43:
Siinähän vastustat.



Kiitti et saan luvan. *hihu*

josbe, 5.10.2007 14:43:
onko mielestäsi "uskonnolliselta vaikuttavaa hurmiota" kysyä esimerkiksi, koska hullut päivät on?



Ei.

josbe, 5.10.2007 14:43:
Entä onko mielestäsi väärin käydä hakemassa hulluilta päiviltä halpa lentolippu?



Ei - en mäkään niistä halua maksaa "ylimääräistä."

josbe, 5.10.2007 14:43:
Mun mielestä on turhaa vastustaa jyrkästi sitä, että joku käy vaikkapa hulluilla päivillä. Turha kuluttaminen on sitten ihan eri juttu, se voi liittyä lähes mihin tahansa ostoksilla käyntiin. Sulla itselläsi taitaa olla asenneongelma, jos luulet, että kaikki käyvät hulluilla päivillä pelkästään kuluttamassa turhuuteen.

Mustavalkoinen on ihan kiva väritys, mutta hermostua sen takia ei kannata.



Mä en missään vaiheessa ole sanonut vastustavani jyrkästi sitä, että joku käy vaikkapa Hulluilla Päivillä. Koko Hulluja Päiviä vastustan kyllä, koska mun mielestäni ne ovat kuin ovatkin vastenmielisen kerskakuluttamisen herätysjuhla.

Asennevamma? No, eiköhän se nyt oo jo kaikkien tiedossa. Mut jos ihan oikeasti väität ettei suurin osa Hulluilla Päivillä käyvistä ihmisistä ole siellä tekemässä turhia heräteostoksia, niin joudun pyytämään että otat laput pois silmiltäsi, soitat vaikka sinne Stockmannille ja kysyt että mitkä niiden tavoitteet Hulluilta Päiviltä on.

Jos mun ajatteluni on mielestäsi mustavalkoista, niin luoja suojelkoon mua siltä päivältä kun alan näkemään väreissä, koska niissä näkeminen on selkeästi harmaaskaalaa yksipuolisempaa.
Fibula

Posts: 183

#580 • • Fibula Kallion katkokävelijät
Harmitus ettei lennot menny ihan nappiin mun kohteiden mukaan. Pitää siis hankkia lennot muualta. Ja matkustusaikakin on vain 1kk. Ois ollu kyl siistii jonottaa lippuja lokakuisessa aamuyössä...

--
Life s gonna suck when you grow up, and then you re gonna die