Hullut päivät ja ostoslista

936 posts, 47 pages, 361,109 views

Jinx

Posts: 2,615

#581 • • Jinx Superfeminine
New Yorkin lentojen lippuja jonottamaan *hihu*

--
Pyllykkä

Anunu

Posts: 18

#582 • • Anunu Anulicious
Itse saan jonottaa Brysselin lippuja.
Kit^

Posts: 798

#583 • • Kit^ ihme höpöttäjä
ensi kattomalla ei löytyny kuvastosta mitää kivaa.. *ding* taitaa olla säästövaihde aika isolla päällä..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

maiu

Posts: 328

#584 • • Edited maiu ..miau..

Jone, 5.10.2007 15:41:


---


Mä en missään vaiheessa ole sanonut vastustavani jyrkästi sitä, että joku käy vaikkapa Hulluilla Päivillä. Koko Hulluja Päiviä vastustan kyllä, koska mun mielestäni ne ovat kuin ovatkin vastenmielisen kerskakuluttamisen herätysjuhla.

Asennevamma? No, eiköhän se nyt oo jo kaikkien tiedossa. Mut jos ihan oikeasti väität ettei suurin osa Hulluilla Päivillä käyvistä ihmisistä ole siellä tekemässä turhia heräteostoksia, niin joudun pyytämään että otat laput pois silmiltäsi, soitat vaikka sinne Stockmannille ja kysyt että mitkä niiden tavoitteet Hulluilta Päiviltä on.

Jos mun ajatteluni on mielestäsi mustavalkoista, niin luoja suojelkoon mua siltä päivältä kun alan näkemään väreissä, koska niissä näkeminen on selkeästi harmaaskaalaa yksipuolisempaa.




ARVOSTAN.

--
sitä saa, mitä tilaa

plink

Posts: 1,405

#585 • • plink team paska
eipä hirveesti kiinnosta hullut päivät. joskus oon pari kertaa oon käynyt ihan mielenkiinnosta, mutta en jaksa enää nykysin ryysiksessä seisoskella. sitäpaitsi vaikka stocka laskee tuotteiden hintoja 30%, on ne silti edelleen kalliimpia kuin muissa kaupoissa. :D

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

asdf

Posts: 3,155

#586 • • asdf

Kit^, 6.10.2007 09:32:
ensi kattomalla ei löytyny kuvastosta mitää kivaa.. *ding* taitaa olla säästövaihde aika isolla päällä..



Samma här. Ei ees mitään harkitsemisen arvoista. Taitaa säästyä onneks rahaa tällä kertaa, vaikka voishan Stockalla piipahtaa jos jotain yllärilöytöjä bongais.
zaler

Posts: 1,545

#587 • • zaler e h k i s
yhet bokserit voisin käydä ostamassa :D

--
let´s eat to the beat!

Ozie

Posts: 1,389

#588 • • Ozie
Hummm.... löytyhän sieltä vähän boksereita, Osis hiusmuotoilujuttuja, Paul Mitchellin shampoot ja ehkä jopa vähän vaatettakin.
SamHard

Posts: 2,098

#589 • • SamHard
Pakko mennä jonottamaan ja hyperventiloimaan niitä hienoja pappafarkkuja sekä tyylikkäitä
flanellipaitoja kun halvalla saa*vink*
embie

Posts: 531

#590 • • embie Shwoopsie poo
Samsoniten iso, kova ja 4:llä pyörällä varustettu vetomatkalaukku.... mmmmmmm
On ollu jo niin kauan toivelistalla, mut saas nähdä saanko tuollaista tuolta haettua nytkään...
Lyylikki

Posts: 2,975

#591 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Jos nyt jotain tärppinä voisi pitää, niin kuvaston sivulla 115 on Dyson DC 19 imuri.

Hintaa Hulluilla Päivillä sille tulee 249 e, pikaisesti katsottuna esim. Hobby Hallissa sillä on hintaa 329 e. Suhteellisen siistin näköinen, kyllä sillä kelpaisi huruutella. Suhteellisen hyvää suitsutusta kys. imurit ovat saaneet.

Dyson
KooKie

Posts: 4,338

#592 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 6.10.2007 11:00:
voishan Stockalla piipahtaa jos jotain yllärilöytöjä bongais.



Älä piipahda. Tuhlaat vaan rahas pakolla paskaan.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

kap-pu

Posts: 1,167

#593 • • kap-pu the amazing suction cup boy
Ikikuunaan en oo tehnyt hulluilta päiviltä hankintoja, poislukien pari leffaa jotka maksoivat 2e / kipale - olivatkin hyvä diili. Pitkään tosin kironnut sitä, ettei ole ollut koskaan ylimääräistä massia päivien aikaan, koska silloin tällöin ollut kyllä aika maukkaita lentolipputarjouksia. Mut kun välillä riepoo muutenkin käydä asioilla ihmistentäyteisessä Helsingin keskustassa niin en tieten tahtoen itseäni hulluille päiville altista, tosin jotain tiettyä voisin kuvitella meneväni hakemaan, jos kuvastosta löytyisi.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

%

Posts: 568

#594 • • %


Mä en missään vaiheessa ole sanonut vastustavani jyrkästi sitä, että joku käy vaikkapa Hulluilla Päivillä. Koko Hulluja Päiviä vastustan kyllä, koska mun mielestäni ne ovat kuin ovatkin vastenmielisen kerskakuluttamisen herätysjuhla.


Eikö nimenomaan pitäisi vastustaa niitä hulluilla päivillä kävijöitä, jotka tekevät turhia heräteostoksia. Stockan tarkoitus on tietysti myydä niin paljon kuin vain mahdollista aina, jotta tienataan mahdollisimman paljon. Eikös se ole kaupan alalla toimivan liikkeen päätavoite. Kuluttajan taas pitäisi ottaa se vastuu ja ostaa aina vain sitä mitä tarvitsee, oltiin sitten hulluilla päivillä tai muuten vaan normiostoksilla.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Jone

Posts: 8,258

#595 • • Jone Archibald Haddock

%, 6.10.2007 15:27:
Eikö nimenomaan pitäisi vastustaa niitä hulluilla päivillä kävijöitä, jotka tekevät turhia heräteostoksia. Stockan tarkoitus on tietysti myydä niin paljon kuin vain mahdollista aina, jotta tienataan mahdollisimman paljon. Eikös se ole kaupan alalla toimivan liikkeen päätavoite. Kuluttajan taas pitäisi ottaa se vastuu ja ostaa aina vain sitä mitä tarvitsee, oltiin sitten hulluilla päivillä tai muuten vaan normiostoksilla.



Joo, mikäli ihmisiltä voisi kuluttajina odottaa älykkyyttä näinä päivinä, niin vastustukseni ja syyllistykseni kohdistuisi nimenomaan siihen suuntaan. On vaan käynyt kiusallisen selväksi että se on liikaa pyydetty, joten on helpompi olla vittuuntunut markkinointikoneistolle (jota itsekin edustan ammatillisesti - en tosin Stockmannin osalta), joka on näennäisesti kasvottomana paskiaisena houkuttelee hunajapurkillaan ilmalla päänsä täyttäneitä kanssaeläjiä ostamaan höttöä.

Et kyllä, duuniaanhan ne vaan tekee, mutta. Ni. Turha penätä vastuuta taholta, joka ei ole sitä valmis ottamaan kun kiinnostavampaa on se, että huomenna ketsuppilusikat maksaa ainoastaan 2e.
Tintti

Posts: 59

#596 • • Tintti Pysähdy, hiljenny, tunne ja koe. Elämä on nyt.
Hmmm...tätä kulutushysteria-juttua mä en oo oikein vielä tajunnu...ehkä se johtuu jostain näistä:
A) en ole paljasjalkainen hesalainen, jolle tämä häppeninki olisi aina ollut tapa ja totuttu juttu
B) ahdistus yllättää, jos tungen tavarataloon, joka on täynnä ees-sun-taas poukkoilevia "mä haluun just tän - just nyt"-ihmisiä
C) tavaraa saa alennettuna kaupoista muulloinkin
D) shoppailun voi hoitaa myös ajan kanssa ja harkiten
E) haen yleensä esim. vaatteiden suhteen jotain erilaista, en sitä mikä "massalla" on päällään
Kon-tiki

Posts: 1,936

#597 • • Kon-tiki The Unsinkable
Hullis-esitteen sivulla 92 on Canon EOS 400D + 18-55 mm objektiivi 699:llä (myyntiin torstaina). Onko se enemmän harrastelija- vai ammattikamera ja onko 699 oikeesti halpa hinta tuolla objektiivilla?
josbe

Posts: 1,982

#598 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Jone, 7.10.2007 17:09:
joka on näennäisesti kasvottomana paskiaisena houkuttelee hunajapurkillaan ilmalla päänsä täyttäneitä kanssaeläjiä ostamaan höttöä.


Ei taida ne sunkaan markkinoimat tuotteet mitään välttämättömyystarvikkeita olla? *pepsodent*

Sori, mutta oli ihan pakko. Senkin uhalla, että nyt vasta räjähtäää. *nauru*
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#599 • • Mao & Taikahattu UG-///

Kon-tiki, 9.10.2007 12:06:
Hullis-esitteen sivulla 92 on Canon EOS 400D + 18-55 mm objektiivi 699:llä (myyntiin torstaina). Onko se enemmän harrastelija- vai ammattikamera ja onko 699 oikeesti halpa hinta tuolla objektiivilla?



Tuossa jotain osviittaa hintatasosta:
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/48221

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

remotion

Posts: 5,283

#600 • • remotion nostatus guru

KooKie, 6.10.2007 12:41:
Älä piipahda. Tuhlaat vaan rahas pakolla paskaan.



Nimim. kokemusta on - vai? *vink*

Oisin sen LG:n 50" plasman hakenut, mutta en nyt kyllä haekaan kun katsoin eilen sen speksejä ja fullHD:han ton kokoisen pitäs jo olla väkisinkin.