Hullut päivät ja ostoslista

936 posts, 47 pages, 360,772 views

hrdkvr

Posts: 3,929

#61 • • hrdkvr KURGO

gobbe, 7.4.2005 08:48:
---
hardikaveri, 7.4.2005 08:23:
norjalainen lohifile 5.90 kg !!!!!

---


Ja tämä oli sitten iso uutinen? Itse ostin juuri viikko sitten norjalaista lohta 6e/kg, eikä tarvinnut lähteä stogmänniille tunkemaan ja jonottamaan kun ihmiset sekoavat huijauksesta :D



no halvalla on lähteny.. yleensä lohi kanan hinnoissa eli 10 kilo

--
-keep it hard-

RantaPalleroinen

Posts: 512

#62 • • RantaPalleroinen
Tietääkös kukaan millekkäs päivälle toi usbi tikku on laitettu alennukseen? Hullut päivät kirjasesta en sitä löytäny ainakaan näin pikaisen selauksen perusteella..

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

Ozie

Posts: 1,389

#63 • • Edited Ozie

RantaPallo, 7.4.2005 09:18:
Tietääkös kukaan millekkäs päivälle toi usbi tikku on laitettu alennukseen? Hullut päivät kirjasesta en sitä löytäny ainakaan näin pikaisen selauksen perusteella..



Ihan eilen on tullu "Kingston USB-muisti/minne 512 Mb 34,90"

http://tavaratalot.stockmann.fi/attachments/suomi/tapahtumat/keskiviikko3.pdf

tuolta löytyy vikalta sivulta


Ai niin eilen oli tarjouksessa Canon Ixus 50 269e, oltiin jonottamassa just kun se loppu ja ne rupes myymään tilalla Ixus 30:stä hintaan 259e. Katoin sitte hintaseurannasta mitäs se maksaa niin verkkokaupassa 248e, PC-superstoressa 248e, että kannattaa kattoo mitkä on oikeesti halpaa. Toi Ixus 50 on halvimmillaan 359e.
Duris

Posts: 677

#66 • • Duris lil L
Ostettu 2 lippua amsterdamiin ja takas heinäkuuks sekä reunustraakkipuu ja sille ruukku.
Vois tänään vielä käydä kattomassa mitä muuta sieltä lähtis mukaan.

--
*pupu*

ville

Posts: 3,780

#67 • • ville olen oikeasti ujo

gobbe
Ja tämä oli sitten iso uutinen? Itse ostin juuri viikko sitten norjalaista lohta 6e/kg, eikä tarvinnut lähteä stogmänniille tunkemaan ja jonottamaan kun ihmiset sekoavat huijauksesta :D



Mut tuli kyl silti ostettua, koska on toi halpaa, vaikka samanlaisen tarjouksen onnistuu löytämään about kerran viikossa jostain ketjusta. Ja oli kyl hyvää kun eilen syötiin wasabikastikkeella :)

Samalla mukaan tarttui vajaa 2kg sisäpaistia 7e/kg. Eilen laitoin marinadit päälle (5 erilaista), paistoin uunissa 100 astessa 53:een ja sitten jäähtymään. Tosta ei leikkele parane ja hinta lauantaimakkaratasoa :)

Ingmaninmustaleimaemmental on 9e/kg, sitä kannattaa ostaa, vaikka ei aivan valion tasoista olekaan. Lisäksi tänään vuodenjuusto on 10e/kg, sitä pitää ostaa isot laarit. Lisäksi löytyy muita juustoja. Kananfileepihvejä on kans, tosin 8,99 tänä vuonna, mut ilman marinadia pitäisi saada eli halvalla menee sekin.

Kävin kattelemassa pukuja mutta eihän sieltä yllättäen löytynyt tarpeeksi pientä kokoa eli 44:a ja hoikkaa. Pitää sitten ostaa normaalihinnalla :(
lemonix

Posts: 68

#68 • • lemonix Sitruuna
On aina osa tuotteita mitkä tulee myyntiin vaikkei niitä ole magalogissa ilmoitettu tai sitten lukee hyvin pienellä jossain kulmassa*hymy* Powerbook 15" oli aika yllätys 1700

--
- hassi mikä hassi -

gobbe

Posts: 262

#69 • • gobbe skenekuva
Parasta näissä "hulluissa päivissä" on nimenomaan se että menee sinne, ottaa kaikki euron roskat kainaloon ja kiusaa ihmisiä sillä. Saa nauraa kun isoista miehistä tulee pikkupoikia kun he itkevät euron kaukosäätimen, digiboksin tms. muun lelun perään joka maksaa viereisessä kodinkonekaupassa saman verran :D Viime vuonnakin ihmiset juoksivat perässä ja suorastaan repivät sylistä jotain halpoja takkeja jotka tietysti vitsillä otimme kaverimme kanssa kaikki mukaan. OI sitä itkemisen määrää "ette te kaikkia tarvitse", "ajatelkaa muitakin"...OI kuinka rentouttavaa nähdä muiden tuska :D

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina

Sami de Sousa

Posts: 1,221

#70 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Saara, 3.4.2005 20:09:
Miten mä aina oon rahaton sillon kun sais jotain halvemmalla?



Mä olen ihmetellyt ihan samaa itsekkin. Aina kun on alennusmyynnit menossa, niin mulla ei sitten ikinä ole silloin ylimääräistä rahaa. Mutta mitä stokkan hulluihin päiviin tulee, niin en kyllä niin välitäkkään lähteä siihen kaaokseen.
hrdkvr

Posts: 3,929

#71 • • hrdkvr KURGO

De Souza, 7.4.2005 10:15:
---
Saara, 3.4.2005 20:09:
Miten mä aina oon rahaton sillon kun sais jotain halvemmalla?

---


Mä olen ihmetellyt ihan samaa itsekkin. Aina kun on alennusmyynnit menossa, niin mulla ei sitten ikinä ole silloin ylimääräistä rahaa. Mutta mitä stokkan hulluihin päiviin tulee, niin en kyllä niin välitäkkään lähteä siihen kaaokseen.


itseaiassa otettiin luottokortti just ton takia.. eli sillä voi sit ostaa silloin kun on tavarat alennuksessa

--
-keep it hard-

Saara

Posts: 1,954

#72 • • Saara #2970
Saankin huomenna hiukan rahaa, vois käydä pällistelemässä jospa jotain löytyisikin :)

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avatar
#73 • • Viola00 Guest
Osa hankittu jo, osa ei mutta kokonaisuudessaan tätä:

* Forumin parkkilippu
* Lentolippu Malagaan
* Pölynimuri
* Kosmetiikkaa, hajuvesiä ja meikkejä
* Viinilaseja
* Paistinpannut, pari Iittalan Aalto- vaasia
* Uudet tyynyt ja peitot
* Ruokatarvikkeita..
* Mikro
* Silitysrauta
* LG:n pesukone


Eikä ollenkaan huomaa, että kodinsistus on avainsana nyt *juonittel*
Tarsu

Posts: 2,449

#74 • • Tarsu

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Avatar
#75 • • Yaminah Guest
Ei kauheesta nappais mennä sinne massan sekaan hortoilemaan, mun hermot kun ei oikeen kestä sellasta *eiei* Mutta ens viikolla muutto edessä, joten jos sieltä vaikkapa löytyis jotai mukavaa ja tarpeellista uuteen kotiin niin jeij *joo*
Fyrisch

Posts: 4,525

#76 • • Fyrisch
mulle iski taas vakiot pakko ostaa jotai *grr*

mitä siel olis tänää erikois tarjoukses?
Amma

Posts: 2,383

#77 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Fyraett, 7.4.2005 11:57:
mulle iski taas vakiot pakko ostaa jotai *grr*

mitä siel olis tänää erikois tarjoukses?


linkki Sieltä pitäs löytyä.

Selviydyin eilisestä hulluilusta yllättävän ehjin nahoin. Mukaan tarttui MP3-soitin radion kera, karkkia, hihaton paita, mozzarellaa, mausteita, koirien puruluita ja vitamiiniporetabuja.
Huomenna aattelin hakea "viljatyynyn" ja hierontarullan.

--
*etsiskel*

[Nuclear]

Posts: 5,855

#78 • • [Nuclear] el aprendiz

gobbe, 7.4.2005 10:15:
Parasta näissä "hulluissa päivissä" on nimenomaan se että menee sinne, ottaa kaikki euron roskat kainaloon ja kiusaa ihmisiä sillä. Saa nauraa kun isoista miehistä tulee pikkupoikia kun he itkevät euron kaukosäätimen, digiboksin tms. muun lelun perään joka maksaa viereisessä kodinkonekaupassa saman verran :D Viime vuonnakin ihmiset juoksivat perässä ja suorastaan repivät sylistä jotain halpoja takkeja jotka tietysti vitsillä otimme kaverimme kanssa kaikki mukaan. OI sitä itkemisen määrää "ette te kaikkia tarvitse", "ajatelkaa muitakin"...OI kuinka rentouttavaa nähdä muiden tuska :D


Idiotismia huipussaan :D "Vähäks jännää hei!"

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

gobbe

Posts: 262

#79 • • gobbe skenekuva


Idiotismia huipussaan :D "Vähäks jännää hei!"



Nimen omaan niillä junteilla jotka siellä tönivät ja vauhkoavat kuin viimeistä päivää :D Edelleen, vaan köyhät ostaa alennusmyynnistä.

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina

[Nuclear]

Posts: 5,855

#80 • • Edited [Nuclear] el aprendiz
Hö, meni eilen läppäri sivu suun ku sain vasta klo 17 tietää et se ois tullu sponsoreiden kautta.

edit: eli jos joku eilen Fujitsun ostanut haluaa luopua omastaan, ostan ilolla vastaan. *plur*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku