Hullut päivät ja ostoslista

936 posts, 47 pages, 360,492 views

Orfeus

Posts: 5,872

#21 • • Orfeus
Gsussii mitä ilmeisimmin*hymy*
UnityF

Posts: 15,721

#22 • • UnityF joo just se

gobbe, 3.4.2005 21:43:
Vaan köyhät ostaa alennusmyynnistä.



tai sitten fiksut koska säästävät kun on mahdollisuus. se on vain tyhmää maksaa liikaa *vink*
UzU

Posts: 2,361

#23 • • UzU [33100]
Toivon ettei mun taaskaan tarvii mennä edes lähelle Stokkaa..
Dueno

Posts: 168

#24 • • Dueno klubbarin rumin

UnityF

tai sitten fiksut koska säästävät kun on mahdollisuus. se on vain tyhmää maksaa liikaa *vink*



Ei siellä ole yhtään halvempaa kuin normaalisti. Jotkut tuotteet ovat itseasiassa kalliimpia, mutta löytöjä sieltä kyllä tekee inventaarion jäljiltä. Ainoo mitä ostan stokkalta on karkki, se on halapaa(päivämäärät ei kyllä kohillaan ja vatsa kiittää).

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

ville

Posts: 3,780

#25 • • ville olen oikeasti ujo

DuenoEi siellä ole yhtään halvempaa kuin normaalisti. Jotkut tuotteet ovat itseasiassa kalliimpia, mutta löytöjä sieltä kyllä tekee inventaarion jäljiltä. Ainoo mitä ostan stokkalta on karkki, se on halapaa(päivämäärät ei kyllä kohillaan ja vatsa kiittää).



No huh huh mikä väite. Tää oikeesti osottaa, että sulla ei ole käsitystä siitä mitä monet tuotteet maksaa normaalisti ja mitä ne maksaa hulluilla päivillä.

Lisäksi kerrottakoon tieto, että hullujen päivien tuotteista suurin osa ei ole mitään ylijäämäpaskaa varaston pohjalta vaan samaa tavaraa jota myydään ennen ja jälkeen ihan normaalilla hinnalla. Juuri tämän takia hullut päivät on about ainoa "alennusmyynti" jossa oikeesti jaksaa käydä (vrt joku joulualennusmyynti josta saa vaan vanhoja vaatteita jotka oikeesti on jo out-of-date)

Tässä esim muutama ostos, josta on tullut hyödyttyä:

- Keittiön monitoimikone, olisko ollut 400e. (600e norm)

- Iittalan Essence lasit, jotka on taas kerran aika reilussa alennuksessa. Kuoharit taisi olla -30%, valkkarit saman verran saa nähdä onko muut. Aterimet on kans olleet tosi edullisia, 60-70e saa 4 hengen settejä jotka on normaalisti yli 100e. Ylipäätään tuolta saa astiastoja tosi halvalla, joka selittää sen, että siellä on klo 8 jonossa ihmisiä, jotka ostaa suoraan esim 12 hengelle lautaset (kun säästää yhdessä joku 5e niin koko setissä tulee jo helposti 100 säästö)

- Lentoja

- Sukkia ja alusvaatteita n. 50% halvemmalla kun normaalisti.

- Safkaa naurettavaan hintaan: ilmakuivattu kinkku 20e/kg, parmesan 20e/kg, mustaleimaemmental alle 10e/kg, vuohenjuusto alle 10e/kg, kananfilee 8e/kg jne jne jne. Ylipäätään voisi sanoa, että saa nostettua samalla budjetilla ostoskärryn sisältöä kertapykälää laadukkaammaksi.

Tottakai hulluilla päivillä on paljon tuotteita, joiden hinnat ei paljoa poikkea normaalista ja ihmiset ostaa niitä kaikkia kovassa kulutusvimmassa (onhan se vuoden kulutuspäivät). Mutta jos yhtään tietää mitä monet tuotteet maksaa normaalisti noiden muutamien päivien aikana on mahdollista säästää oikeesti todella monia satoja euroja tuotteissa, jotka maksaa ennen ja jälkeen hullujen päivien ihan toisella tavalla.

Jännä juttu on, että yllättävän moni väittää että hulluilla päivillä "kaikki maksaa normaalisti". Mä uskoisin et tää johtuu siitä, että siellä myydään paljon tuotteita joita ei osta joka päivä (kuten astiastoja ja kodinkoneita) ja siten aika harvalla on todellista vertailupohjaa. Asiaa varmaan myös vaikuttaa, että tuoteprofiili on selvästi jossain muualla kun klubitusta ahmivalla myöhäisteinillä, jonka kulutustottumukset on akselilla alepa - pikaruokala - kahvila ;D
peepe

Posts: 904

#26 • • peepe
No vähintäänkin ruokaosastolla käyn aina, ja jos budjetti sallii, niin sit vaatteita.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#27 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
millon nää alkaa?

itse stokkalle tuskin meen mut one wayn vois katsastaa *juonittel*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

jaykay

Posts: 293

#28 • • jaykay
Handanin kaapelidigiboxi 120Gt kovalevyllä ja kahdella virittimellä, 299! Kyl mä tuon laskisin ainakin tarjoukseks.. Mieli tekis tollanen noutaa, eri asia on riittääkö rahat loppukuuksi.
typ0

Posts: 1,892

#29 • • typ0 syntax error
porukka heittää läppää jostain lentolipuista 0_o ite en oo moisest ees kuullu missä noit voi kattoo tutkii tietää kertokaa kaikki
stockan sivuilta ainakaa mitää irronnu... tai sit en vain osannut linkki

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Mikko

Posts: 136

#30 • • Mikko team spoon


Ville:

kananfilee 8e/kg



No tohon hintaan saa kyllä s-marketista vähän väliä kanafilettä. ja muutenki noi safka "tarjoukset" on halpoja jos vertaa stockan normaali hintoihin, mut jos vertaat esim s-marketin hintoihin niin et todellakaan säästä mitään älyttömiä summia ostamalla hulluilta päiviltä, toki saahan sieltä laadukasta safkaa kohtuu halvalla, esim just jotain lihaa ja erikoista kalaa. Mut kait sinne pitää kuiteski mennä jotain ostaa *joo*

--
Jorma Kovana
viidenneks ylin spoonittaja!!

Avatar
#31 • • GoA Guest
En tod. ole menossa. Se ruuhka siellä käy vaan vituttamaan. Ja lisäksi en muutenkaan halua mennä ostoksille vain koska on halpaa vaikken edes tarttisi mitään. Ostan tavaraa silloin kun sitä tarvitsen, turha pyöriminen ja ihmettely ei taho olla mua varten. :)
UzU

Posts: 2,361

#32 • • Edited UzU [33100]

typ0, 4.4.2005 10:46:
porukka heittää läppää jostain lentolipuista 0_o ite en oo moisest ees kuullu missä noit voi kattoo tutkii tietää kertokaa kaikki
stockan sivuilta ainakaa mitää irronnu... tai sit en vain osannut linkki



Katos on olemassa näitä luokkaa parempia ihmisiä joille tulee kotiin Stokkaan esite jossa kerrotaan etukäteen tarjouksista. Sit on myös meitä jotka deittailee ihmisiä jotka on Stokkal duunis ja kuulee asioista sitä kautta..
typ0

Posts: 1,892

#33 • • Edited typ0 syntax error

UzU, 4.4.2005 10:55:
---
typ0, 4.4.2005 10:46:
porukka heittää läppää jostain lentolipuista 0_o ite en oo moisest ees kuullu missä noit voi kattoo tutkii tietää kertokaa kaikki
stockan sivuilta ainakaa mitää irronnu... tai sit en vain osannut linkki

---


Katos on olemassa näitä luokkaa parempia ihmisiä joille tulee kotiin Stokkaan esite jossa kerrotaan etukäteen tarjouksista. Sit on myös meitä jotka deittailee ihmisiä jotka on Stokkal duunis ja kuulee asioista sitä kautta..



sit on myös niitä ihmisiä ketkä saa noi samat paperit ja paljosta lyyään vetoo et viimesimmässä stokka lehes ei ollu mitää puhetta mistää lennoista
mut tosiaan kiitos avusta, pääsit pätemään ja nostamaan katu uskottavuuttas vastauksella. arvostan sua nyt enemmän.

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

UzU

Posts: 2,361

#34 • • Edited UzU [33100]

typ0, 4.4.2005 11:04:
sit on myös niitä ihmisiä ketkä saa noi samat paperit ja paljosta lyyään vetoo et viimesimmässä stokka lehes ei ollu mitää puhetta mistää lennoista
mut tosiaan kiitos avusta, pääsit pätemään ja nostamaan katu uskottavuuttas vastauksella. arvostan sua nyt enemmän.



Pätemään? Tarkoitukseni oli kyllä olla lähinnä sarkastinen (koko Hulluja päiviä kohtaa) ja toi oli ihan läppänä. Ei mulle sitä lehteä tule.

edit: ja se sarkatisuus oli siis kohdennettu lähinnä niitä ihmisä kohtaan jotka nyt vouhottaa ko. tapahtumasta.
Avatar
#35 • • tanja Guest
mä oon aina ostanut hulluilta päiviltä jotain ja aina se on ollut tarpeellista. Siellä voi oikeasti säästää paljon, jos tietää mitä hakee. Eri asia tietenkin, jos ei tarvitse mitään ja lähtee tuhlaamaan. Siinä voi tullakin turhia heräteostoksia. Astiastot, lennot, alusvaatteet, kosmetiikan jättikoot, ruoka ja one wayn mallarit on ne missä voi tehdä todellisia löytöjä ja säästää paljon rahaa!!!
ville

Posts: 3,780

#36 • • ville olen oikeasti ujo

Mikko
No tohon hintaan saa kyllä s-marketista vähän väliä kanafilettä. ja muutenki noi safka "tarjoukset" on halpoja jos vertaa stockan normaali hintoihin, mut jos vertaat esim s-marketin hintoihin niin et todellakaan säästä mitään älyttömiä summia ostamalla hulluilta päiviltä, toki saahan sieltä laadukasta safkaa kohtuu halvalla, esim just jotain lihaa ja erikoista kalaa. Mut kait sinne pitää kuiteski mennä jotain ostaa *joo*



Sulla on hyvä s-market tai sit mä olen sokea kun en juuri nyt muista että marinomatonta kokonaista filettä olisi 8e/kg saanut. Yleensä noi on just jotain marinoitua ja vielä suikaletta, jolloin varsinaisen lihan hinnaksi tulee ihan muuta kuin 8e/kg. (mut toisaalta en mä tiedä paljon toi file tällä kertaa maksaa, voihan se nyt olla enemmän tai vähemmän)

Siinä oot kyl oikeessa, et täysin vastaavia tarjouksia löytyy myös muualta. Hulluilla päivillä vaan on etuna et normaalisti vastaava määrä tarjouksia löytyy yhteensä kymmnestä kaupasta, nyt kaikki saa saman katon alta. Ja tosiaan kuten sanoit, tarjoukset on ehkä snadisti normaalia laadukkaampia :)

Huluilla päivillä kun ostaa ruokaa käy usein niin, että ruokalasku ei yhtään pienene, mutta ruoka-aineiden taso nousee. Onneksi ostetiin vaavun kanssa suuri pakastin, niin saadaan se täyteen kaikkia hyviä lihoja (:
ville

Posts: 3,780

#37 • • Edited ville olen oikeasti ujo

typ0
sit on myös niitä ihmisiä ketkä saa noi samat paperit ja paljosta lyyään vetoo et viimesimmässä stokka lehes ei ollu mitää puhetta mistää lennoista
mut tosiaan kiitos avusta, pääsit pätemään ja nostamaan katu uskottavuuttas vastauksella. arvostan sua nyt enemmän.



Hullujen päivien esitettä alettiin jakamaan kanta-asiakkaille viime pe eli kaikille kantiksille se ehtii postiluukkuun viimeistään tänään.

Mua ja vaavua ottaa päähän kun saadaan se aina vasta viikonlopun jälkeen. Toisaalta ehkä on ihan hyvä ettei kerkeä liikaa miettiä mitä ei tarvii mutta pitää ostaa :D
Samu

Posts: 517

#38 • • Samu Bodhisattva

TonySt, 3.4.2005 21:14:
Lennot Shanghaihin.



Täh, onks semmottisiiki tarjolla!? Mä lähden mukaan moikkaamaan yhtä tuttua!

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

TonySt

Posts: 4,166

#39 • • TonySt mediamoguli

Samu, 4.4.2005 12:10:
---
TonySt, 3.4.2005 21:14:
Lennot Shanghaihin.

---


Täh, onks semmottisiiki tarjolla!? Mä lähden mukaan moikkaamaan yhtä tuttua!



Jep, yllärilentoina. Tsekkaa tarkemmin Finskin omilta sivuilta :)

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

vaavu

Posts: 1,324

#40 • • vaavu vara-vana

GoA, 4.4.2005 10:54:
En tod. ole menossa. Se ruuhka siellä käy vaan vituttamaan. Ja lisäksi en muutenkaan halua mennä ostoksille vain koska on halpaa vaikken edes tarttisi mitään. Ostan tavaraa silloin kun sitä tarvitsen, turha pyöriminen ja ihmettely ei taho olla mua varten. :)



Paras ostostrategia hulluilla päivillä on suunnitella homma etukäteen ja ostaa vaan se mitä tarvitsee.

Itse teen yleensä niin, että lueskelen noita lehtisiä ja mainoksia ja teen listaa niistä jutuista, joita tarvitsen. Sitten kyseisenä päivänä menen yleensä jo heti aamusta ostamaan listan mukaan. Ei kulu aikaa ruuhkassa kiertelyyn, ja tulee ostettua vain tarpeellista tavaraa.



tanja:
Astiastot, lennot, alusvaatteet, kosmetiikan jättikoot, ruoka ja one wayn mallarit on ne missä voi tehdä todellisia löytöjä ja säästää paljon rahaa!!!



Jep, noi astiat on omalla kohdalla olleet vakio-ostoksia jo pitkään. Stockalla on ilmeisesti joku hyvä yhteistyösopimus iittalan kanssa, koska iittalan tuotteita on aika laajasti joka kerta alennuksessa. Itse olen ostanut mm. Citterio-aterimia, Essence-laseja, Kartio-laseja ja Ego-kuppeja. Erityisesti noi Egon kupit oli viime kerralla todellinen löytö, lähes 40 prosenttia halvemmalla kuin ovh, eikä tota sarjaa ole muuten hirveän usein alennuksessa. Pitääpä katsastaa mitä Egoja tällä kertaa on alennuksessa.

Astiastot sopii sikälikin tohon hullujen päivien ostostrategiaan, koska niiden hankintaa voi aina lykätä seuraaviin hulluihin päiviin asti. Mä en itse asiassa ole koskaan tainnut ostaa yhtäkään astiaa tai aterinta normaalihintaan, vaan olen aina käyttänyt hyväksi jotain sopivaa tarjousta.