853 posts, 43 pages, 452,780 views
Replying to Neuvoja aloitteleville DJ:lle:
Aki Antila, 2.3.2010 16:55:
Olen lisäämässä ekaa downbeat-musiikki miksausta nettiin, mutta en tiedä mitään paikkaa mihin voisi laittaa miksaus. Haluaisin laitta miksauksen suoraan wavina, kun kyseessä on kaikenlisäksi myös vain 30 minuuttinen setti. Voisko joku kertoo paikkoja?
MOOVE, 15.2.2010 00:40:
MOOVE-tapahtumassa 26.2. on tarjolla mm. soitto-opetusta aloitteleville DJ:lle.
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=18985
thomas, 2.3.2010 17:18:
---
Aki Antila, 2.3.2010 16:55:
Olen lisäämässä ekaa downbeat-musiikki miksausta nettiin, mutta en tiedä mitään paikkaa mihin voisi laittaa miksaus. Haluaisin laitta miksauksen suoraan wavina, kun kyseessä on kaikenlisäksi myös vain 30 minuuttinen setti. Voisko joku kertoo paikkoja?
---
soundcloud, zippyshare, speedyshare yms. etit googlella free file hosting vaikka
Aki Antila, 6.3.2010 14:04:
Minä lisäsin nettiin yyden chill out miksauksen jonka tein äsken. Se on 40 minuuttia pitkä. Voitteko kertoa, saatteko sen ladatuksi, kun en ole varma, toimiiko lataus. Jos se toimii, lisään miksauksen klubbariin virallisesti. Thanksit jos joku viitsii testata.
Osoite : http://www.2shared.com/file/11890148/b1114e42/Aki_Antila_-_Chilled_Emotions.html
kondis, 17.3.2010 21:40:
tiedä sopiiko kysymykseni tänne, mutta aloittelevana pyörittäjänä moiset asiat vähän kiinnostaa...
Eli sinkkulohkasujen eri miksaukset, eli mitä eroa milläkin miksauksella on, en nyt siis hae eri henkilöiden miksauksia, vaan, kun löytyy, Dub mix, Club mix, Original mix, Extended mix niin mitä eroa näissä on?
Sen verran (ehkä) jyvällä että Club mix yleisesti ottaen alkaa Bassolijalla suoraan(?)
kondis, 17.3.2010 21:49:
eli siis meinaatko dubatulla että siihen on soviteltu uudet sanat?
kondis, 17.3.2010 21:49:
eli siis meinaatko dubatulla että siihen on soviteltu uudet sanat?
Jil, 17.3.2010 22:05:
Harvemmin oon ainakaan ite törmänny samasta biisistä tehtyyn sekä extented että club versioon.. Taitaa olla yleensä joko tai ja tarkottaa pitkälti samaa asiaa.
spaze, 18.3.2010 07:50:
Kertokaas miten te hoidatte equttamisen miksatessanne kahta raitaa. Olen tsekannut djtutorin sun muut lähteet mutta siis olis kiva kuulla miten te hoidatte homman ja ehkä oppiakin jotain uutta.
Kertokaas miten te hoidatte equttamisen miksatessanne kahta raitaa. Olen tsekannut djtutorin sun muut lähteet mutta siis olis kiva kuulla miten te hoidatte homman ja ehkä oppiakin jotain uutta.
$, 18.3.2010 17:40:
---
---
En equta laisinkaan. Mikserissäni ei edes ole kanavakohtaisia equja. Tuon toisen raidan sisään vähitellen, ja sopivassa kohdassa boostaan tulevaa raitaa ja samanaikaisesti lasken toista (jättäen ne soimaan kuitenkin päällekkäin).
Mikserin loopissa mulla on isolaattori jolla saan vaimennettua tarvittaessa ääniä neljältä alueelta, mutta tavallisesti käytän sitä vain kikkailuun.