Replying to Neuvoja aloitteleville DJ:lle:
astaroth, 5.8.2009 04:25:
---
mark hamilton, 5.8.2009 02:19:
Luokkakavereiden kanssa on pakko hengailla joka päivä ja väliä sillä on että koulunkäynti hankaloituu jos koulukaverit on vihamielisiä.. Sitä kun on mennyt amitsuun niin on pakko kestää koulukavereita. Mut tällaiset tyypit ei oikeesti ite tajua miten spedejä ne on ja ne nyt oikeesti 20-30-vuotiaana vittuilee asioista mikä kuuluu johonkin 10-16-vuotiaiden ikäluokkaan.
---
sellainet ihmiset, jotka saa itselleen ottamaan eteen dissaamalla toisten harrastuksia, on mulle pelkkää ilmaa, oli koulukavereita tai ei. mä ihmettelen vaan, että miten oikeastaan ketään voi kiinnostaa maukkaperusjätkän musiikkiharrastukset ja miten he arvaisivat edes tehdä moista? ootko mahdollisesti menny paukuttelemaan alkuun henkseleitä tai kertonut kaunisteltuja totuuksia omista jutuistasi, josta jengi sitten kuittaa takaisin? tähänkin topikkiin on jo tultu oikomaan sun käsityksiä / tekstejä
Jaa.. mä vaan kerroin asioista ja muistaakseni tein selväksi aina ettei mulla ole keikkoja. Myönnän kuitenkin että halu uskoa omaan tulevaan menestykseen ja halu uskoa omaan esiintymis- ja soittotaitoon oli vähän sellaista, että voidaan päätellä, että luulen vähän liikoja ja oli siinä sellasta Elvistelyn makua. Joten se jouhtui varmaan tästä. Minä nimittäin en halua uskoa olevani paska ja sitä en halua myöntää kellekään. Mutta voisin kuitenkin mainita sen, että ne oli henkilöitä joilla oli yleisenä tapana kiusata kaikkia ihan tahallaan ja väittäisin että vika ei ole pelkästään ihan siinä miten tuon asiat esille tai luulenko vaan olevani (ei kukaan näissä jutuissa täysin puhdas pulmunen ole ollut kellä ei olisi takaajatuksia ja en minäkään). Nykyään vastaavia tilanteita ei kouluissa ole ollut koska face-to-face tilanteissa ilmeisesti minusta näkee päälle että itsetunto on niin tappiinbustattu että mulle ei kannata tulla sanoon mitään kasvotusten ja muistan että vain kerran että jotkut yritti mulle jotain kuittailla kun mokasin yhen homman esityksessäni niin se kuittalu loppu lyhyeen koska mä en reakoi asiaan mitenkään ja alan heti puhella jostain muusta asiasta tai olen enemmän kiinostunut leikkimään vaikka kännykällä. Tiedän kyllä että osa ihmisistä datanomi-koulutuksessa vihasi minua ja osa vihaa nykyisessä tradenomi-koulutuksessa esim. just sen takia että mä Elvistelen niin paljon mun yrityksellä ja akressiivisesti markkinoin sitä mutta ne ei mulle mitään face-to-face uskalla tai vain viitsi sanoa. Mutta mä en niin Evil ole oikeesti mitä jotkut ajattelee ja näin voin päätellä että esim. ennen esityksen pitämistä luokalle minulta on henkilökohtaisesti pyydetty että sitten en ala vittuilla esityksen sisällöstä josta pitäjän mielestä tiedän 100 kertaa enemmän faktoja. Tästä olin vähän hämmentynyt koska ei mulla ole tapana arvostella ketään.
Sitten ihan tiedoksi vaan mä olen tullut tähän topikkiin puhumaan vaan paskaa välittämättä sen seurauksista. Mua ei paskaakan enää kiinnosta olla mikään DJ ja siitä asiasta kiinnostus on hävinnyt kokonaan sattuneista syistä ja kauan aikaa sitten. Mä yritin varmaan n. 10-vuotta ja mitään kovin erikoista menestystä ei koskaan tullut joten joten ei voisi vähempää kiinnostaa eikä jaksa miljardiavuotta nähdä vaivaa muutaman keikan takia.
Se miten tämä nyt liittyy tähän topikkiin niin, että se varmaan pitää paikkansa, että kaikkien DJ:n kannattaa muistaa se että missään vaiheessa ei kannata alkaa pitämään itseään "parempiarvoisena" ihmisenä kuin muut ihmiset kun on DJ tai muuten tulee ongelmia muiden ihmisten kanssa. Eikä kannata asialla kauheemin Elvistellä. Ja tästä asiasta minulle on maninnut muutama ihminen ihan face-to-face. Se mitä muuta tällä olen puhellut perustuu todellisuudessa epämääräisten ihmisten mielipiteiden perusteella tehtyihin analyyseihin ja mää nyt en tiedä miten luotettavia ne tiedot on.
ota susta nyt sit selvää :D
Jos et pysty päättelemään niin en mää jaksa tähän nyt skrivata analyysiä ja ehkä tehdä visualista helpoketta, että mitkä lauseet oli bluffausta ja miten. Ymärtänet että elämän aikana tavattu 1 ainoa tyyppi muutuu puheissa joukoksi ja sen lisäksi useaksi kokemuskerraksi ja vielä että asia olisi yleistä. Ja kun tarpeeksi pokerilla asiaa väittää niin ehkä kukaan ei oleta että koko juttu on ihan täyttä kusetusta. Kyllä mä tiiän ja luen mitä kirjoitan ja välillä huomaan että tämä nyt ei ehkä ole kovin ymmärettävä ja sitten koitan editoida mutta jätän sitten kesken ja ajattelen että antaa olla, koska ei se mua oikeesti kiinnosta onko viesti tarpeeksi ymmärettävä ja mä en sitä paremmaksi saa kun en osaa.
Alla olvasta kuvasta:
1. Mitä tarkoittaa punaisella ympäröity kohta? Minusta kun on täyttä potaskaa, että bileissä ei ole huumeita maksua vastaan saatavilla missään tapauksessa jodenkin hämärämiesten pöydistä. Ja kukaan DJ ei näitä antimia salaa hyödynnä koko maan DJ:stä.
2. Viereä alleviivaus: Eikö muka kaikasta saa minkään laista edes kohtuuttoman pientä rahallista korvausta? Tarkoitatko paukulla marihuona- tai hazis-paukkua vai viina ryyppyä?
3. Sitten juttu jatkuu "mut en tiedä onko sillä niin väliä": Miksi et tiedä onko sillä niin väliä? Minun korvaan ajatellen koko kirjoitusta tuo kuullosta siltä että siinä koitetaan seivata vaan jotain että kokonaisuus kuullostaa mahdollisimman korrektilta. Vai luuletko että joku on niin mulkku, että ajattelee että hommasta pitää olla rahallisesti hyötyä? Eikös tärkeintä kuitekin ole ne fiilikset mitkä saa kun pääsee keikalle?
Samallaisen voisin laittaa omista kirjoituksista, että esim. missä kohtaa tekstiä en todellisuudessa edes itse usko koko lausesseen ja sillä on yritetty vain hämätä tai koittaa jonkun kusetuksen läpimenemistä tai että kirjoitan sen lauseen siksi ettei kukaan luule minua ihan luupääksi. Minä myös arvostan sitä että kritiikissä osataan olla mahdollisimman vähän loukkaavia ja kohteliaita ja sitä täältä puuttuu aikas monelta.