Mitä Odotat?

1,894 posts, 95 pages, 606,361 views

Avatar
#1141 • • Edited Muussika Guest

Zeratul, 3.1.2008 22:27:

Lotossa tuskin voittaa lottoamatta.
Ihmisiä kuolee joka tapauksessa, joskin läheisen kuolema varmasti voi olla niin yllättävä kun järkyttäväkin, mut eipäs nyt mennäkkään tommosen suuntaan ku kuitenki oletettavasti oli alunperin _positiivisista_ käänteistä kyse.
Et nyt sit antamaan hyviä esimerkkejä miten se suuri käänne tulee vaikkapa opintojen, työ- tai rakkauselämän suhteen "ihan puun takaa" eli ilman sen kummempaa henkilökohtasta panostusta, rupeen muuten tykkää kyttyrää moisista väitteistä. *igor*

"Tässä mä vaan istuin pleikkaa pelaamassa ku viime vuoden miss suomi (okei huono esimerkki ku ei niissä kisoissa oo enää hetkeen kunnon tasoa ollu) koputti oveen, vei mut naimisiin ja hommas unelmaduunin vielä suhteillaan!" SO NOT GONNA HAPPEN! :D



Esim. 1.

Henkilö A on päättänyt, että hän pysyy kaukana parisuhdehässäköistä ja keskittyy ihan vain itseensä. Käykin niin, että henkilö A tapaa henkilö B:n ja ihastuu ihan silmittömästi, vaikka on päättänyt, ettei ystävyyttä pidemmälle mennä kenenkään kanssa pitkiin aikoihin. Toki tässäkin henkilö A itse tekee sen päätöksen, että lähteekö edes yrittämään ystävyyttä syvempää, mutta tarkoitankin sitä, että kyllä se iso käänne tuli nenän eteen sitä itse etsimättä, suunnittelematta tai yrittämättä.

Esim. 2.

Nainen tulee raskaaksi, vaikka ei ole sitä suunnitellut. Tätä on siis tapahtunut sellaisillekin, jotka ovat todella huolehtineet ehkäisystä - mikään ehkäisymenetelmä kun ei ole 100% varma. Todella suuri käänne elämässä, joka todellakin tulee puun takaa. Moni saattaa aluksi pelästyä, mutta myöhemmin todeta tapahtuman olleen suorastaan siunaus.

Ohan näitä. Toki ihminen vaikuttaa omaan elämäänsä omilla päätöksillään ja valinnoillaan, mutta monen monta asiaa saattaa lävähtää nenukin eteen ilman, että niitä on suunnitellut. Se oli se mun pointti. :)

Itsellä suuri käänne elämässä oli se, kun muuan naishenkilö katseli minua pitkään metrossa ollessani 16-vuotias. Juuri ennen kuin nainen jäi metrosta pois, hän antoi minulle paperilapun, jossa oli hänen numeronsa. Nainen sanoi vain, että ''Soita mulle, oon valokuvaaja.'' Siitä lähti käyntiin mulle äärimmäisen tärkeä ihmissuhde. Tuo nainen oli mun tukena vaikeahkoina teiniaikoina, ja nykyään suhdetta kuvailisi pikemminkin sana vahva ystävyys. :) Hän on nähnyt mun kehittymisen teinistä nuoreksi naiseksi, ja vaikka ollessani teini meidän välinen suhde ei ollut tasavertaista ystävyyttä (mä olin nuori ja hän oli ikäänkuin mun aina kaipaamani isosisko, onhan hän mua yli 10 vuotta vanhempi), niin nykyään voidaan molemmat antaa toisillemme paljon - vaikka ei nähtäisikään kuin kerran puolessa vuodessa (hän on menevää sorttia).

Niin, itsehän toki nostin luurin (silloin oli kaikilla vielä lankapuhelimet) ja soitin, mutta enpä minä moista tapaamista ollut itse suunnitellut tai saanut aikaan, kuin mikä metrossa osui kohdalle. Tuo ihminen on ollut omalla tavallaan suuri käänne mun elämässä.

Toinen suuri käänne tapahtui silloin, kun nykyisen bändimme laulaja bongasi mut ihan sattumalta lavalta exäni musaproggiksesta pimputtelemasta synaa joskus vuonna 2004. Tuona iltana laulajaneito ei tullut sanomaan mulle mitään, mutta joskus myöhemmin satuttiin sattumalta samaan baariin, ja tuolloin hän kysyi haluisinko tulla tuuraamaan heidän synistiään keikoille puoleksi vuodeksi. Taas kerran itse tein päätöksen, että lähden mukaan, mutta en itse tehnyt sitä päätöstä että mut haluttiin sitten pysyvästi tuohon bändiin. On muutes ollut melekosen metka homma, jota sitäkään en itse suunnitellut.

Kyllä mä vaan olen sitä mieltä, että välillä elämä ihan oikeasti yllättääkin, sellai mukavallakin tavalla.
Zeratul

Posts: 1,170

#1142 • • Zeratul Captain miserable

Vampyrella, 3.1.2008 22:48:
Esim. 1.

Henkilö A on päättänyt, että hän pysyy kaukana parisuhdehässäköistä ja keskittyy ihan vain itseensä. Käykin niin, että henkilö A tapaa henkilö B:n ja ihastuu ihan silmittömästi, vaikka on päättänyt, ettei ystävyyttä pidemmälle mennä kenenkään kanssa pitkiin aikoihin. Toki tässäkin henkilö A itse tekee sen päätöksen, että lähteekö edes yrittämään ystävyyttä syvempää, mutta tarkoitankin sitä, että kyllä se iso käänne tuli nenän eteen sitä itse etsimättä, suunnittelematta tai yrittämättä.


Onhan tää ihan mahollista, mut pidän melko epätodennäkösenä. Pitää ottaa huomioon se et moisen ihmisen tuskin tapaa jos aina vaan liikkuu niiden samojen kavereiden kanssa samoissa paikoissa. Vahvan ristiriidan tässä kohassa tekee tosin se et miehet iskee naisia baareista (tai oikeestaan ihan mistä vaan), mut harvemmin ne naiset käy miehiä pokailemaan.

Esim. 2.

Nainen tulee raskaaksi, vaikka ei ole sitä suunnitellut. Tätä on siis tapahtunut sellaisillekin, jotka ovat todella huolehtineet ehkäisystä - mikään ehkäisymenetelmä kun ei ole 100% varma. Todella suuri käänne elämässä, joka todellakin tulee puun takaa. Moni saattaa aluksi pelästyä, mutta myöhemmin todeta tapahtuman olleen suorastaan siunaus.


Koska mun parhaalle ystavälle kävi näin nii joutuu taas esittää vastalausetta. Hyvä isä miehestä on kasvamassa, mut omat suhde-asiansa sai aika pahalle jamalle moisen seurauksena (Mieti vaan millasta ois asuu saman katon alla ihmisen kanssa jonka kanssa ei tuu alkuunkaan toimeen). En toki ala väittämään että kyseisen tapaus ei vois kääntyy parhain päin, mut toistaseks näyttää melko synkältä.

Ohan näitä. Toki ihminen vaikuttaa omaan elämäänsä omilla päätöksillään ja valinnoillaan, mutta monen monta asiaa saattaa lävähtää nenukin eteen ilman, että niitä on suunnitellut. Se oli se mun pointti. :)

-Uskomattomia tarinoita-


Ja mun pointti oli se et jos toivoo jotain suurempaa muutosta nii sen ois hyvä lähtee itestä, aika kauan sais varmaan useimmat meistä julkisessa odotella et joku pelastaja tulee. Vaikka moiset yllättävät muutokset ei oo mitenkää mahottomia, niin ainaki oma panostus parantaa mahollisuuksia huomattavasti.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#1143 • • Muussika Guest

Zeratul, 3.1.2008 23:11:

Ja mun pointti oli se et jos toivoo jotain suurempaa muutosta nii sen ois hyvä lähtee itestä, aika kauan sais varmaan useimmat meistä julkisessa odotella et joku pelastaja tulee. Vaikka moiset yllättävät muutokset ei oo mitenkää mahottomia, niin ainaki oma panostus parantaa mahollisuuksia huomattavasti.



Ja mä en puhunut pelastuksesta vaan siitä, että ihan kaikki ei aina ole meidän omasta toiminnastamme riippuvaista, haluttiin tahi ei. Eli en todellakaan ole teilannut sitä ajatusta, etteikö ihminen vaikuttaisi itse parhaiten omaan elämäänsä. Kunhan ilmaisin esimerkit siitä, että välillä elämä voi myös yllättää mukavallakin tavalla. Got it? Kova oot kyllä vänkäämään. :D

Niin, ja omalla kohdallani muuan parisuhde alkoi juurikin niin, että olin päättänyt pysyä miehistä kaukana parisuhdemielessä. Välillä voi käydä niinkin, että ystävyydestä lutviutuu aivan jotakin muuta, kuin mitä on suunnitellut. En kyllä ole katunut, että annoin sit lopulta sydämen sanoa sanansa.
Zeratul

Posts: 1,170

#1144 • • Zeratul Captain miserable

Vampyrella, 3.1.2008 23:20:
Ja mä en puhunut pelastuksesta vaan siitä, että ihan kaikki ei aina ole meidän omasta toiminnastamme riippuvaista, haluttiin tahi ei. Eli en todellakaan ole teilannut sitä ajatusta, etteikö ihminen vaikuttaisi itse parhaiten omaan elämäänsä. Kunhan ilmaisin esimerkit siitä, että välillä elämä voi myös yllättää mukavallakin tavalla. Got it? Kova oot kyllä vänkäämään. :D


Kyl sun pointit kävi selväks jo aikasemmin, kuhan syvennyin omiin aatoksiini... Tai sit se vaan kuuluu mun luonteeseen jatkaa vänkkäämistä ilman kummempia syitä. :D

Niin, ja omalla kohdallani muuan parisuhde alkoi juurikin niin, että olin päättänyt pysyä miehistä kaukana parisuhdemielessä. Välillä voi käydä niinkin, että ystävyydestä lutviutuu aivan jotakin muuta, kuin mitä on suunnitellut. En kyllä ole katunut, että annoin sit lopulta sydämen sanoa sanansa.


Good for you!
Mut oikeesti oot kumminki tyttö et sillai ja niin. (whatever that means. :D)
Parempi vasta-argumentti on se et olit kumminki jo aikasemmin tehnyt päätöksen nähdä kyseistä henkilöä, vaikkei mielessä ollutkaa silloin sen enempää, et kyseessä nyt ei oo mikään ihan "puun takaa" tapaus imo.

Muuten en kyl ihan tiiä kuin isot mahikset kaverisuhteen muodostumisessa parisuhteeks on, sanoisin et riippuu aika pitkälti henkilöstä. Ainaki omalla kohallani joudun sanoo et vaik oisin monen nykysen ystävän kaa tekemisissä vielä vuosia, nii parisuhteita ei muodostuis. IKINÄ!!!
Tai no, ainaki voisin laatii pitkän listan henkilöitä joiden suhteen lupaan moisen olevan mahdotonta.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#1145 • • Muussika Guest

Zeratul, 3.1.2008 23:36:

Good for you!
Mut oikeesti oot kumminki tyttö et sillai ja niin. (whatever that means. :D)



Whattahell :D Kuule ei niitä valioyksilöitä oo koskaan ovista ja ikkunoista sisään ängennyt vaikka oonkin (kai) tyttö. *nauru*

Niin, ja kyllä juu päätin tavata ihmistä, kuten sosiaaliseen luonteeseeni kuuluu. Oon päättänyt useankin kohdalla, että tapaan ja tutustun, musta ihmisiin tutustuminen tuo rikkautta elämään (oli sit mies tahi nainen tai vaikka molempia). Mutta eipä ole koskaan muulloin käynyt niin, että olen kertonut ystävilleni, kuinka tulen satavarmasti olemaan tämänkin tyypin kanssa vain ystäviä, nyt ja tulevaisuudessa, enkä ole todellakaan uskonut että siitä koskaan mitään muuta tulisi. Mutta toisin kävi. Ja ihan ilman sitä perus baarimeisinkiä ja viinan kittaamista ja kaikkea, mitä siihen ''iskemiseen'' sun muuhun kuuluu.

Mutta enihau, ymmärrän kyllä sun pointin, ja oon itekin sitä mieltä, et suuria muutoksia ei kannata vaan odotella himassa peukkuja pyöritellen. Kannattaa mennä ja kokea, tutustua itseensä ja muihin ihmisiin, matkustella ja tehdä niitä virheitäkin. Tää ei kuitenkaan mun mielestä poissulje sitä, että aika ajoin elämä voi siltikin yllättää. :) Enpä mä haluisikaan, että kaikki olisi tarkoin suunniteltua ja täysin hallittavissa. Olisi jäänyt moni kokemus väliin, niin mukavia kuin ikäviäkin. Enkä kyllä yhtäkään niistä ikävistäkään jättäisi pois, nehän ne parhaiten kasvattaa, kuten Anni-tädin Parhaat Kliseet -kirjan sivulla 1 sanotaan. :D
anniharha

Posts: 1,937

#1146 • • Edited anniharha
Missä muka offtopikkii, ei tääl ainakaan!

Zeratul, 3.1.2008 23:36:
Muuten en kyl ihan tiiä kuin isot mahikset kaverisuhteen muodostumisessa parisuhteeks on, sanoisin et riippuu aika pitkälti henkilöstä. Ainaki omalla kohallani joudun sanoo et vaik oisin monen nykysen ystävän kaa tekemisissä vielä vuosia, nii parisuhteita ei muodostuis. IKINÄ!!!



Oon ihan samaa mieltä, ja ite ainakin huomaan jo kaverisuhteen alussa jos hommassa on potentiaalia edetä johonkin muuhunkin. Yleensä se ei sit etenekään kaverisuhteeks, jos jotain muuta on tuloillaan. Sit on niitäkin tapauksia, joiden kans on alkuun ollut jotain pientä mut juttu on kehittynyt ainoastaan kaveruudeksi ja tutustuttuani paremmin olen todennut että huhhuh, onneks kävi näin :D Suorastaan mahdotonta kuvitella, et ihastuisin kaveriin tai ystävään, jonka olisin tuntenut pitkään ilman minkäänlaista säpinäkutinaa.

Zeratul, 3.1.2008 23:11:
Vahvan ristiriidan tässä kohassa tekee tosin se et miehet iskee naisia baareista (tai oikeestaan ihan mistä vaan), mut harvemmin ne naiset käy miehiä pokailemaan.



Hei honey, vaik naiset ei tulekaan pokailemaan sua, niin kyllä ne muita miehiä pokailee siinä missä ne muut miehet naisiakin *vink*

Ja mun pointti oli se et jos toivoo jotain suurempaa muutosta nii sen ois hyvä lähtee itestä, aika kauan sais varmaan useimmat meistä julkisessa odotella et joku pelastaja tulee. Vaikka moiset yllättävät muutokset ei oo mitenkää mahottomia, niin ainaki oma panostus parantaa mahollisuuksia huomattavasti.



...mut tämän osuuden voisin taas allekirjoittaa. Ymmärrän Vampynkin pointin, ylläreitä tulee kun niitä ei odota, mut ei niitä todellakaan tule, jos niiden ei anna tulla. Lottovoitto tosiaan on mahdollista vaan lottoamalla, maasta löytää setelin vaan jos sinne katsoo ja the suuri rakkaus iskee vaan jos sille suostuu ensin puhumaan. Voihan sitä taivaan laskeutumista venailla himassa vaik kuinka kauan, mut siinä on katto välissä niin voi mennä hetki, ennen kuin se siitä läpi tulee.


***

Mä odotan että tää helevetin kuume laskis, tauti menis pois ja pääsisin lauantaina tyttöjen kans ulos! (ja joojoo kyllä äiti, juon mustaherukkamehua että pöpöt kuolis nopeemmin :x)
edit: nii siis tyttöjen kans mennään tietty pokailee miehii baareihin!

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#1147 • • Lilly Guest
Ens viikkoa ja sitä et tää ärsyttävä nuha ja paska fiilis menis pois*uuh*
Zeratul

Posts: 1,170

#1148 • • Zeratul Captain miserable

anniharha, 4.1.2008 00:14:
Missä muka offtopikkii, ei tääl ainakaan!


But offtopic is what I do best, honey!
Ja ketä oikeesti kiinnostaa, eiks foorumin tarkotus oo kuitenki se et ihmiset saa keskustella asioista. Tietty voidaan kyysenalastaa onko parempi lätistä jonninjoutavia jo olemassa olevissa topikeissa, vai pitäiskö perustaa aina aiheen muuttuessa joku uus topikki sitä löpinää varten.

Ois tosin kätevää jos pienellä vaivalla pystyis lainata viestiä, mut siirtäis oman viestinsä jollekki toiselle topikille (ta no actually luulen et se kyl onnistuuki mut se siitä nyt toistaseks, rupee olee aika tiukka jo tämmönen offtopikin offtopikki.)

anniharha, 4.1.2008 00:14:
---
Zeratul, 3.1.2008 23:11:
Vahvan ristiriidan tässä kohassa tekee tosin se et miehet iskee naisia baareista (tai oikeestaan ihan mistä vaan), mut harvemmin ne naiset käy miehiä pokailemaan.
---

Hei honey, vaik naiset ei tulekaan pokailemaan sua, niin kyllä ne muita miehiä pokailee siinä missä ne muut miehet naisiakin *vink*


Ei oo helppoo olla näin hyvännäkönen, säkään et osannu enää muuta ku jäätyy livenä, mun kannattaa siis selkeesti panostaa enemmän sähkösiin suhteisiin!

(Seksiäki ois tosin kiva saada kerran vuodessa. No, ehkä taas tänä vuonna. *blush* Eikä todellakaan mitenkää vinkkinä sulle!) *nauru*

edit: nii siis tyttöjen kans mennään tietty pokailee miehii baareihin!


Toivottavasti toi tauti vaa pahenee, etkä pääse mihinkää. *grr**nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

anniharha

Posts: 1,937

#1149 • • Edited anniharha

Zeratul, 4.1.2008 00:37:
But offtopic is what I do best, honey!


Pitäähän sunkin jossain olla hyvä ja jonkun tässäkin asiassa paras *joo*

Ei oo helppoo olla näin hyvännäkönen, säkään et osannu enää muuta ku jäätyy livenä, mun kannattaa siis selkeesti panostaa enemmän sähkösiin suhteisiin!


Jäädyin koska juoksin ulkona liian vähissä vaatteissa ja siellä oli kylymä! Pakkasta! Oisit vieny mut saunaan jos oisit halunnu et lämpeen!!1


(Seksiäki ois tosin kiva saada kerran vuodessa. No, ehkä taas tänä vuonna. *blush* Eikä todellakaan mitenkää vinkkinä sulle!) *nauru*


NIIHÄN NE KAIKKI AINA SANOO mut eikö se jo kerran kerrottu, et säälistä ei heru!


Toivottavasti toi tauti vaa pahenee, etkä pääse mihinkää. *grr*


Oltais btw tultu tsybyjen kaa sun kantikseen notkuu ja kattoo, et onks sun kaverit puoliakaan yhtä hyvännäköisiä kuin sä, mut onks tää nyt sitä että sä istut mieluummin nörttäilee ja "panostat sähköisiin suhteisiin" ja laskit sen varaan, et jos oon kipee niin mulla ei ois muuta tekemistä kuin viihdyttää sua offtopic-quottauksilla?

edit: NII *grr*

--
and though my words could save the world they never come out right

Zeratul

Posts: 1,170

#1151 • • Zeratul Captain miserable

anniharha, 4.1.2008 00:54:
---
Zeratul, 4.1.2008 00:37:
But offtopic is what I do best, honey!
---

Pitäähän sunkin jossain olla hyvä ja jonkun tässäkin asiassa paras *joo*


Kyl mä oon oikeesti jossain ihan hyväki, muussaki ku offtopikissa.
TJEU: lue aiheesta Omakehu kaunistaa... :D (Se on kyllä hulvaton.)


Ei oo helppoo olla näin hyvännäkönen, säkään et osannu enää muuta ku jäätyy livenä, mun kannattaa siis selkeesti panostaa enemmän sähkösiin suhteisiin!
---
Jäädyin koska juoksin ulkona liian vähissä vaatteissa ja siellä oli kylymä! Pakkasta! Oisit vieny mut saunaan jos oisit halunnu et lämpeen!!1


Aika jännä juttu et mun ja domin suista riitti juttua vaik muille jakaa, ehkä lämpötilanvaihtelut ei sit vaikuta yhtä kovasti miesten ajattelukykyyn (ja niin niin, miehillä ei kylmyys juuri haittaa järjen juoksun kannalta ku suurin osa mietteistä tulee pöksyjen sisältä).
Et toi oli kyl oikeesti aika surkee tekosyy, siellä saunan puolella sä vasta oisitki jäätyny. :D

(Seksiäki ois tosin kiva saada kerran vuodessa. No, ehkä taas tänä vuonna. *blush* Eikä todellakaan mitenkää vinkkinä sulle!) *nauru*
---

NIIHÄN NE KAIKKI AINA SANOO mut eikö se jo kerran kerrottu, et säälistä ei heru!


Jaa, mä ku muistelin et se meni niin et mulle heruis poikkeuksellisesti jopa säälistä. *ding*

Toivottavasti toi tauti vaa pahenee, etkä pääse mihinkää. *grr*
---

Oltais btw tultu tsybyjen kaa sun kantikseen notkuu ja kattoo, et onks sun kaverit puoliakaan yhtä hyvännäköisiä kuin sä, mut onks tää nyt sitä että sä istut mieluummin nörttäilee ja "panostat sähköisiin suhteisiin" ja laskit sen varaan, et jos oon kipee niin mulla ei ois muuta tekemistä kuin viihdyttää sua offtopic-quottauksilla?


Ensinnäkään mul ei oo mitään kantista, harvoin enää tääl tiksissä baareissa käyn. Ja vaikka mulla ois joku semmonen paikka ollu nii tuskin oisin sulle kertonu mikä se os ollu!
Eikä tarvii tulla katsastaa niitä kavereita, voin kertoo et niistä parista oikeen komeesta toinen on menossa naimisiin ja toinen on muuten vaan liian vaikee et siitä mihinkää olis. :D
Se osasto joka klubbarista löytyy taas on varmaan selvitettävissä käymättäki, senkun alat leikkimään salapoliisia ja käymään läpi kaikkia uroita jotka mun kaverilistasta löytyy. (se nyt tosin ei kata ku jonku murto-osan niistä ihmisistä joita bileissä jutustaa...)

Enkä muuten varmaa kauheesti istu vkl koneella kuten en yleensäkkään, on vähä parempaaki tekemistä! (Tai sit ei oo mutten kumminkaa oo koneel.)

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

anniharha

Posts: 1,937

#1152 • • anniharha

Zeratul, 4.1.2008 01:25:
ehkä lämpötilanvaihtelut ei sit vaikuta yhtä kovasti miesten ajattelukykyyn (ja niin niin, miehillä ei kylmyys juuri haittaa järjen juoksun kannalta ku suurin osa mietteistä tulee pöksyjen sisältä).


Eh, ja mä kun oon näh eiku kuullut että yleensä se kylmyys ei kauheesti paisuta sitä miesten ego&ajatuslähdekeskittymää, mikä sielt housuista löytyy.


Jaa, mä ku muistelin et se meni niin et mulle heruis poikkeuksellisesti jopa säälistä. *ding*


Nussi pilkkua jos siltä heruu, tarvii muistaa kaikkee noin tarkkaan, täähän alkaa näyttää siltä et saisit puhuttuu mut pussiin yhdessä asiassa *igor*


Ensinnäkään mul ei blablabla nii tuskin oisin sulle kertonu mikä se os ollu blablabla
Eikä tarvii tulla katsastaa niitä kavereita joita on kaks blablabla ja toinen on muuten vaan liian vaikee et siitä mihinkää olis. :D


Sit oltais tultu venaa ja tsekkaa mihkä meet! Jos et oo unohtanut niin on kerran käyny tein pihassa! Oisin voinu lainata domin navigaattoria ja suunnistaa sinne uudestaanki! Tytöt ois ollu ihan messissä, me kun ollaan isketty jo tääl baareista kaikki tän kaupungin pojat! Ja hei, ne vaikeet on mun erikoisalaa, oon harrastanu niitä ennenki! Huutomerkki!


Enkä muuten varmaa kauheesti istu vkl koneella kuten en yleensäkkään, on vähä parempaaki tekemistä! (Tai sit ei oo mutten kumminkaa oo koneel.)


:(

--
and though my words could save the world they never come out right

Zeratul

Posts: 1,170

#1153 • • Zeratul Captain miserable

anniharha, 4.1.2008 01:40:
---
Zeratul, 4.1.2008 01:25:
ehkä lämpötilanvaihtelut ei sit vaikuta yhtä kovasti miesten ajattelukykyyn (ja niin niin, miehillä ei kylmyys juuri haittaa järjen juoksun kannalta ku suurin osa mietteistä tulee pöksyjen sisältä).
---

Eh, ja mä kun oon näh eiku kuullut että yleensä se kylmyys ei kauheesti paisuta sitä miesten ego&ajatuslähdekeskittymää, mikä sielt housuista löytyy.


Heeeii, sähän oot oikeessa! Ulkona kylmässä kirmailuhan on sittenki selkeesti etu miehille ku ajatusten synty keskittyy poikeuksellisesti aivojen alueelle!

Ei kyl tosi selitä sun jäätymistä mitenkää, yritit selkeesti vaan johta harhaan tällä huomautuksella.

Jaa, mä ku muistelin et se meni niin et mulle heruis poikkeuksellisesti jopa säälistä. *ding*
---

Nussi pilkkua jos siltä heruu, tarvii muistaa kaikkee noin tarkkaan, täähän alkaa näyttää siltä et saisit puhuttuu mut pussiin yhdessä asiassa *igor*


Miten nii vaan yhessä asiassa?

Ensinnäkään mul ei blablabla nii tuskin oisin sulle kertonu mikä se os ollu blablabla
Eikä tarvii tulla katsastaa niitä kavereita joita on kaks blablabla ja toinen on muuten vaan liian vaikee et siitä mihinkää olis. :D
---

Sit oltais tultu venaa ja tsekkaa mihkä meet! Jos et oo unohtanut niin on kerran käyny tein pihassa! Oisin voinu lainata domin navigaattoria ja suunnistaa sinne uudestaanki! Tytöt ois ollu ihan messissä, me kun ollaan isketty jo tääl baareista kaikki tän kaupungin pojat! Ja hei, ne vaikeet on mun erikoisalaa, oon harrastanu niitä ennenki! Huutomerkki!


Miten oisin voinnu olla unohtamatta et oot käyny mein pihassa? :D
Ja mistäs päättelit et asun viel samassa paikassa?
Nii ja siitä vaikeesta sen verta et se on myös liian hyvä, johan se on jo monta viikkoa ollu sinkkuna, eiköhän se oo jo loppu tältä erin.

Reilun pelin merkeissä sun pitäis muuten nyt kertoo kaikista sun ihanista ja kauniista kavereista. Vai eiks sul oo yhtään? Voi voi. *lohduttel*

Enkä muuten varmaa kauheesti istu vkl koneella kuten en yleensäkkään, on vähä parempaaki tekemistä! (Tai sit ei oo mutten kumminkaa oo koneel.)
---

:(


Voi luoja et sä oot epätoivonen. *lmao*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

anniharha

Posts: 1,937

#1154 • • anniharha

Zeratul, 4.1.2008 01:54:
Voi luoja et sä oot epätoivonen. *lmao*



Sittenhän meillä on jotain yhteistä! *sydän*

Heitänksmä linkit mun ihanankauniiden tiimikavereideni irkkigalzukuviin ni sulla on materiaalia viikonlopun "muihin tekemisiin"? ö__ö

--
and though my words could save the world they never come out right

Zeratul

Posts: 1,170

#1155 • • Zeratul Captain miserable

anniharha, 4.1.2008 02:01:
---
Zeratul, 4.1.2008 01:54:
Voi luoja et sä oot epätoivonen. *lmao*

---


Sittenhän meillä on jotain yhteistä! *sydän*

Heitänksmä linkit mun ihanankauniiden tiimikavereideni irkkigalzukuviin ni sulla on materiaalia viikonlopun "muihin tekemisiin"? ö__ö


Paitsi et mä en oo niin epätoivonen et mä antaisin mulle!

Tottakai heität! Jostainhan se motivaatio tarvii saada odottaviin ranneharjotuksiin. (Olettaen et joku niistä oikeesti ois runq matskuu...) *lisää käsien yhteen hierominen ja paskanen nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#1156 • • Edited Fuzzy Guest
ens vkon perjantaita... Sit nään taas mun tulevan *anon *nauru*
anniharha

Posts: 1,937

#1157 • • anniharha

Zeratul, 4.1.2008 02:07:
mä en oo niin epätoivonen et mä antaisin mulle!


...paitsi lämmintä kättä viikonloppuisin ^_________^

Olettaen et joku niistä oikeesti ois runq matskuu... *lisää käsien yhteen hierominen ja paskanen nauru*


Hei mitä sä oikein luulet, mä oon valinnut puhelimenkin pelkästään ulkonäön perusteella (jouduin luopuu kahviautomaattivaateesta ku ei löytyny hyvännäköistä versioo), asusteita ne kaveritkin on *joo*

Mä odotan että sun kone tilttaa ja mä pääsen nukkumaan.

--
and though my words could save the world they never come out right

Zeratul

Posts: 1,170

#1158 • • Zeratul Captain miserable

anniharha, 4.1.2008 02:15:
---
Zeratul, 4.1.2008 02:07:
mä en oo niin epätoivonen et mä antaisin mulle!
---

...paitsi lämmintä kättä viikonloppuisin ^_________^


Siis jos mä en olis mä, vaan joku muu nii en antais.

Olettaen et joku niistä oikeesti ois runq matskuu... *lisää käsien yhteen hierominen ja paskanen nauru*
---

Hei mitä sä oikein luulet, mä oon valinnut puhelimenkin pelkästään ulkonäön perusteella (jouduin luopuu kahviautomaattivaateesta ku ei löytyny hyvännäköistä versioo), asusteita ne kaveritkin on *joo*


Ai, mäku taas en kaverien suhteen niin välitä ulkonäöstä, vähä rumemmat ku yleensä on jännempää juttuseuraa. Naisten tosin tulee olla kuvauksellisen kauniita ja mahtavarunkosia.

Mä odotan että sun kone tilttaa ja mä pääsen nukkumaan.


Mä ootan et sä pistät niitä kuvia jakoon.
Mistä muuten arvasit etten enää poistu koneelta ennenku annat niitä kuvia. *vink**nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

anniharha

Posts: 1,937

#1159 • • anniharha

Zeratul, 4.1.2008 02:24:
Mä ootan et sä pistät niitä kuvia jakoon.
Mistä muuten arvasit etten enää poistu koneelta ennenku annat niitä kuvia. *vink**nauru*



Sun mutsi on laittanu koneelle suojauksen ettet pääse pornosivuille? *lohduttel*

--
and though my words could save the world they never come out right

Zeratul

Posts: 1,170

#1160 • • Zeratul Captain miserable

anniharha, 4.1.2008 02:26:
---
Zeratul, 4.1.2008 02:24:
Mä ootan et sä pistät niitä kuvia jakoon.
Mistä muuten arvasit etten enää poistu koneelta ennenku annat niitä kuvia. *vink**nauru*

---

Sun mutsi on laittanu koneelle suojauksen ettet pääse pornosivuille? *lohduttel*


Mun mutsilla ei oo paljoo asiaa _mun koneelle_, mut mä todella toivon ettei sun kavereita löydy niistä pätkistä mitä netistä voi ladata... mut jos löytyy nii voithan sä silti semmosenki linkin pistää... :D

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~