Mitä Odotat?

1,894 posts, 95 pages, 606,088 views

Zeratul

Posts: 1,170

#1122 • • Zeratul Captain miserable

Green Fairy, 17.12.2007 13:26:
Ootan postista kuumeisesti pakettia, oi kun tulis jo huomenna..*pökr*


Nii mäki. Ootellu jo 25.10. lähtien. Tun cdon.com ja 4-7 päivän toimitusaika. *grr*

subu, 17.12.2007 13:34:
jotain isoo elämän käännettä..


Ei millää pahalla, mut moiset känteet (varsinki isot) harvemmin tapahtuu odottelemalla, rohkeesti vaan ite tekemään jotain asialle!

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Tarsu

Posts: 2,449

#1123 • • Tarsu
ootan todella innoissani et pääsisin reenaamaan sport ju-jutsua täällä
norjan kristiansandissa paikallisten kanssa. heillä on porukka joulutauolla,
mutta tänään sain yhden ohjaajan kiinni ja ne lupas koittaa saada porukkaa
kasaan ke tai to :)

olis niiin siistiä päästä tutustuun eri tyylisiin reeneihin!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Kriz

Posts: 71

#1124 • • Kriz Pusisten päällikkö
Huomista..(ja paketteja :).. ) !!
jeejeejee

...ja sit tiistain bileitä :D siit tulee hauskaa.


*sydän**plur*
Verano

Posts: 4,649

#1125 • • Verano Merituuli
Aurinkoa! Aurinkoa aurinkoa aurinkoa aurinkoa! Viimeksi se on paistanut kunnolla Helsingissä lauantaina 22.12, ainakin mitä olen itse ollut havainnoimassa. Ennustelevat, että ylihuomenna ja lauantaina paistaisi kunnolla. Pliiiis. Mä niin kaipaan aurinkoa ja sen valoa.
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#1126 • • Edited Mao & Taikahattu UG-///
Muuttoa!

Tai no siis, ei sitä kamojen roudaamista, vaan uutta kotia! *iloinen*

Edit: Niin ja siihen on kuitenkin vielä 2 kk aikaa... :D

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Avatar
#1127 • • Norb Guest
Että koiranpentu tulisi jo kotiin *sydän*
jusqu

Posts: 762

#1128 • • jusqu pilipalipilotti
Haluaisin vaan kotiin. Vielä parempi jos olis perjantai.

--
*pupu**piis*

Avatar
#1129 • • Muussika Guest

Zeratul, 17.12.2007 22:16:

subu, 17.12.2007 13:34:
jotain isoo elämän käännettä..

---

Ei millää pahalla, mut moiset känteet (varsinki isot) harvemmin tapahtuu odottelemalla, rohkeesti vaan ite tekemään jotain asialle!



Voi arvon kameli dromedaari mikä lie ootkaan, tuossa asiassa oon kyllä sun kanssa osittain eri mieltä. Useisiin asioihin voi kyllä itse vaikuttaa, mutta välillä suuret käänteet hyökkäävät nurkan takaa varottelematta yhtään etukäteen, ja sitä ei voi kuin havahtua jälleen kerran miettimään kuin pieniä me ihmiset ollaan suurien asioiden äärellä. Välillä hyvässä mielessä, välillä ikävämmässä.

Elämätä, ei sen vähempätä.
mrhotcakes

Posts: 480

#1130 • • mrhotcakes Ex-clubber
Lauantaita. Silloin pääsen Tampereelle Riverdancea katsomaan ja kuuntelemaan! *plur*
Alpha

Posts: 87

#1131 • • Alpha Leekoinsinööri...
Sitä että parempi puoliskoni tulee pitkästä aikaa kotiin 16.1.*sydän* reilut kaks ja puol kuukautta se on jo muailmalla ollut.. Kovin on ollut yksinäistä.*hmph*

Pari viikkoa viellä.

--
Elämä on kovaa mut ilman kovaa ei synny elämää *muhaha*

Freja

Posts: 8,775

#1132 • • Freja Sihteeri

Alpha, 3.1.2008 09:46:
Pari viikkoa viellä.



Se on vielä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Elmiira

Posts: 1,446

#1133 • • Elmiira
Puhelua.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

lohikarme

Posts: 1,730

#1134 • • lohikarme RitariVittupää
Kesää-autoa-kesää-jäätelöä-kesää.

--
Qualis artifex pereo

larzizi

Posts: 1,661

#1135 • • larzizi

Alpha, 3.1.2008 09:46:
Sitä että parempi puoliskoni tulee pitkästä aikaa kotiin 16.1.*sydän* reilut kaks ja puol kuukautta se on jo muailmalla ollut.. Kovin on ollut yksinäistä.*hmph*

Pari viikkoa viellä.



Sit ei enää järjestetä jekun maistajaisia vai? *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Alpha

Posts: 87

#1136 • • Alpha Leekoinsinööri...

Freja, 3.1.2008 12:30:
---
Alpha, 3.1.2008 09:46:
Pari viikkoa viellä.

---


Se on vielä.



Pahoitteluni. Olen Porista. En osaa kirjoitaa.

--
Elämä on kovaa mut ilman kovaa ei synny elämää *muhaha*

Zeratul

Posts: 1,170

#1138 • • Zeratul Captain miserable

Vampyrella, 3.1.2008 01:31:

Voi arvon kameli dromedaari mikä lie ootkaan, tuossa asiassa oon kyllä sun kanssa osittain eri mieltä. Useisiin asioihin voi kyllä itse vaikuttaa, mutta välillä suuret käänteet hyökkäävät nurkan takaa varottelematta yhtään etukäteen, ja sitä ei voi kuin havahtua jälleen kerran miettimään kuin pieniä me ihmiset ollaan suurien asioiden äärellä. Välillä hyvässä mielessä, välillä ikävämmässä.

Elämätä, ei sen vähempätä.


Lotossa tuskin voittaa lottoamatta.
Ihmisiä kuolee joka tapauksessa, joskin läheisen kuolema varmasti voi olla niin yllättävä kun järkyttäväkin, mut eipäs nyt mennäkkään tommosen suuntaan ku kuitenki oletettavasti oli alunperin _positiivisista_ käänteistä kyse.
Et nyt sit antamaan hyviä esimerkkejä miten se suuri käänne tulee vaikkapa opintojen, työ- tai rakkauselämän suhteen "ihan puun takaa" eli ilman sen kummempaa henkilökohtasta panostusta, rupeen muuten tykkää kyttyrää moisista väitteistä. *igor*

"Tässä mä vaan istuin pleikkaa pelaamassa ku viime vuoden miss suomi (okei huono esimerkki ku ei niissä kisoissa oo enää hetkeen kunnon tasoa ollu) koputti oveen, vei mut naimisiin ja hommas unelmaduunin vielä suhteillaan!" SO NOT GONNA HAPPEN! :D

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Peppi

Posts: 397

#1140 • • Peppi Pepe The Journalist
Viikonloppu & lepo. Okei, kaverin muutto, pari duuniproggista ja treeniä (jee, pitkästä aikaa) ohjelmassa, mut muuten chilliä menoa. Ihanaa vaihtelua joulun ja UV:n bilehileilylle.

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi