Pulsar 25.3.2005 @ Helsinki

78 posts, 4 pages, 8,145 views

Howdy

Posts: 7,955

#41 • • Howdy Oldie
No onko sillä hinnalla loppukädes niin väliä .. eikä taida olla muuten ensimmäinen kerta kun näin on käynyt *hymy*

--
Käpy vailla vertaa

$

Posts: 1,802

#42 • • $ Destination weekend!

hallucinogen:
Olenko ainoa joka ei saanut sidua luvattuun hintaan?



Nope.

Onneksi saavuin ennen kahtatoista, silloin nuo hinnat vielä pätivät.
mehukatti

Posts: 335

#43 • • Edited mehukatti dude
joo, happy hour piti olla koko illan, mutta kuulemma loppui jo klo 12.
hallucinogen

Posts: 8,190

#44 • • Edited hallucinogen Edain

mehukatti:
joo, happy hour piti olla koko illan, mutta kuulemma loppui jo klo 12. näin sitä bilekansaa kusetetaan.


Mä tulin kympiltä ja en saanut ainuttakaan siihen luvattuun hintaan *nauru*
Sanottiin sekä ylä- ja alakerrassa et noi hinnat on vaan keskiviikkosin *justjoo*

--
pikku-*possu*

mehukatti

Posts: 335

#45 • • mehukatti dude

hallucinogen:
Mä tulin kympiltä ja en saanut ainuttakaan siihen luvattuun hintaan *nauru*



mahdoinko saada itekään sitten, en meinaan katsonu mitä se löi koneeseen tai paljon anto takas.*hmph* ei tolla nyt rahallisesti oo mitään merkitystä, enemmän vaan vituttaa periaatteellisesti tollaset tyhjät lupaukset. lupais sit vaikka, että yks siideri on 10e/kpl koko illan, niin vois sitten yllättyä vaan positiivisesti, jos se oiskin halvempaa.
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#46 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
siis aiwan MAHTAWAT pileet!!!!!!!!!!!!huh huh ei pysty sanoin taas kuvaamaan,siis kannatti lahtee,*pihkassa**kuolaa**iloinen**aplodit**lmao**plur**hih**hihu**vink*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Avatar
#47 • • Peppi Guest
Olipas hurjat kinkerit! Danssahtelin melkoisen tehokkaasti koko illan. Carbon based & Sebastian:*sydän*. System toimi paikkana ihan mainiosti, vaikkakin Pulsarit ja Wäiski -yhdistelmä on syöpynyt lähtemättömästi mieleen.
Trixie

Posts: 1,342

#48 • • Trixie

mehukatti:
---
hallucinogen:
Mä tulin kympiltä ja en saanut ainuttakaan siihen luvattuun hintaan *nauru*

---




Meitsi kyseli silt yhdelt tarjoilija tätsylt noist häppäreist ni kuulemma mistään happy hour- meiningist ei oo järjestäjä baarin kans keskustellu, painattanu vain flyereihin*ding*

No any ways, mesta oli ihan kauhee luola*dissaa* ja muutenkaan ei toiminu ja tuskinpa olis ees auttanu vaik olis ollu entist kovemman kännis*eiei* ja eipä tuo musiikkikaan niin kovin ihmeellist*justjoo* no tulipahan todistettuu taas et ei tarvii tuol käydä bileis...

--
face your fears and live your dreams

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#49 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Trixie:
Meitsi kyseli silt yhdelt tarjoilija tätsylt noist häppäreist ni kuulemma mistään happy hour- meiningist ei oo järjestäjä baarin kans keskustellu, painattanu vain flyereihin*ding*



hmm, mielenkiintoista. En ollu täällä, mut eiks ollu jo toinen kerta kun näin käy.. *täh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

superwoman

Posts: 333

#50 • • Edited superwoman toinen jalka jo...
Perjantai-illan pelastaja*jiihaa*

Alunperin sännättiin kaverin kanssa ihan perusbaari-illanviettoon, mutta jo ekat siiderit jäi puolilleen Amarillon tiskille, kun tajuttiin, että ei prkle...tänne ei vaan voi jäädä. Huh.

Eli vaihdettiin jenniferlopezibritneyspears-meininki vähän parempaan polkkaan. Ja johan fiilis koheni. Tosin vaatetus oli vähän hilpeyttä herättävä turismin kiteytymä, mutta so what, en keksinyt Amarillosta ketään, joka olis suostunut vaihtaan mun pitsipaitaa ja käsilaukkua...kysyin narikan pokeltakin...

Sitä vaan ihmeteltiin, että miks jengi istu aika lailla pöydissä??? Oli mielestäni sen verran hyvä poljento, että tuolin kuluttaminen olis ollut silkkaa tuhlausta!

Mutta kiitos järkkäreille ja musiikin annista asianomaisille.


*super**aplodit**super*

--
...just visiting...

hemuz

Posts: 2,178

#51 • • hemuz kätevä emäntä
KUSESTUSTA!
no sen musiikin takia mä oisin halunnu tulla...
Maihku

Posts: 1,186

#52 • • Maihku neiti hankala
joo on se vaan kyllä niin mukavaa ku jotain luvataan mut ei osata pitää lupauksia,mut kuiteskii poliisi ja sashaF oli kyllä illan parhaimmat musiikki tarjonnalta.Paikka oli kyllä aika huono...kiitos kaikille tutuille ketkä olivat saapuneet paikan päälle*hali*T
ja niin muuten...olis kyl ollut ihan kiva jos ne soittojärjestyksetkin olis näkynyt jossain esillä*vink*
T-mu

Posts: 2,980

#53 • • T-mu Läskimooses
hauskaa oli. ja oma keikka meni kyl just nappiin. sen jälkeen tulikin sitten nautiskeltua alkomahholia niin paljon että olin yöllä kuvitellut olevani powermac...

biisilista:
Jänkhä Intro
Biomechanoid
The Choice
Global Underground
Fairy Play
Maximum
Tuonela
Pulsar Crew

Posts: 88

#54 • • Edited Pulsar Crew

Trixie:
---
mehukatti:
---
hallucinogen:
Mä tulin kympiltä ja en saanut ainuttakaan siihen luvattuun hintaan *nauru*

---



---

Meitsi kyseli silt yhdelt tarjoilija tätsylt noist häppäreist ni kuulemma mistään happy hour- meiningist ei oo järjestäjä baarin kans keskustellu, painattanu vain flyereihin*ding*




Ei muuten pidä paikkaansa. Ovat sitten valehdelleet sinulle...

Meillä on nimittäin kirjallinen sopimus Ravintolan kanssa siitä että he toteuttavat happy hour hinnat sovittuun malliin.

Edellisen tapahtuman jälkeenhän olisi vähintäänkin paradoksaalista esittää yleisölle happy hour tarjoilua jos tietäisimme itse sen olevan valhetta.

Me siis järjestäjänä olemme tässä tapauksessa aivan yhtä ulalla kuin asiakkaatkin.

Jonkin aikaa tuo happy hour kyllä toimi. Eli 22:30-24 välisen ajan kun kymmenen jälkeen saimme vihdoin yhden baarimikon tajuamaan ja uskomaan asian ja hyväksytettyä häppärihinnat. Hän lupasi muuttaa hinnat koneelle ja jos meille näin kerrotaan ei olisi tullut mieleenkään että he muuttaisivat hinnat takaisin jos näin on tapahtunut.

Selvitimme asian ja selvisi että vastaava oli unohtanut ilmoittaa henkilökunnalle häppärin. Ravintola pahoittelee asiaa ja me painotamme että syy ei edelleenkään ollut meidän!

T. Järjestäjät


edit: päivitetty
Tanjiz

Posts: 370

#55 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Miks ihmiset itkee jostain siiderin hinnasta?! Oisko bileet sit jääny väliin, jos tiedossa olis ollu, et häppäriä ei olekkaan?!*ding* Ihan sama jollekki bissen tai siiderin hinnalle, musiikki ja jengi on ainaki mulla ne, jotka vaikuttaa bileiden onnistumiseen*hihu* Jos siideriä/bisseä ei saakkaan pari euroa halvemmalla parin tunnin ajan, ei kyllä pitäis ilta olla täysin pilalla!!! Kattokaas tuolla Kalliossa on baareja, mistä saa koko illan halpaa juotavaa.. Et jos se on juoman hinnasta kiinni, niin tervemenoa sinne!*piis*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

T-mu

Posts: 2,980

#56 • • Edited T-mu Läskimooses

Tanjiz:
Jos siideriä/bisseä ei saakkaan pari euroa halvemmalla parin tunnin ajan, ei kyllä pitäis ilta olla täysin pilalla!!!



Kyl se on pilalla. Oikeestaan ihan sama mitä siel soitetaan tai ketä tuttui siel on ni kaiiki on päin vittua sillon...

*hih* *hih* *hih*
NextAce

Posts: 2,505

#57 • • NextAce Alienated
No tulihan tuollakin oltua, paikkana systemi oli aika pettymys. Eipähän tarvii toiste mennä enään tonnekkaan. Joo aika perseilyä toi häppärin puuttuminen taas. Oikeestaan sillä ei ole mitään väliä paljo se bisse/siideri maksaa, mutta vituttaa tommonen kusetus meininki*dissaa*

Carbonit rokkas kyl vitusti. Ja kiitos kaikille kavereille teitte illasta täydellisen.

--
-Alienation-

-----

Yonna

Posts: 372

#58 • • Yonna
Carbonit kyl rokkas. Paikka oli todella huono, sisään tullessa rupesi vähän miettimään tuliko oikeaan paikkaan..ja mitä juomien hintaan tulee, niin eipä toi nyt maailmaa kaada mutta kyllä se hieman ketuttaa. Ja mun mielestä on loppujen lopuksi aika sama kenen vika se oli.
keri

Posts: 104

#59 • • keri Team Panen Kaikkea Mikä On Pinkkiä*plur*
ihan vaa lyhyesti:
mulla oli *super*kivaa, oli vaan tajuttoman hyvät fiilarit ja vielä sekin että raksujen ihmisten kanssa sai pitää kivaa, ja vielä sekin että musa rokkas ihan täysil!!*jiihaa**sydän*
mul oli helmi ilta ainakin.

*plur*
Howdy

Posts: 7,955

#60 • • Howdy Oldie
Musa ja kaverit *pihkassa* mut paikkana aivan ala arvoinen .. ehkä ihan nätti mesta pousailuun mut en kyl ihan bileitä laittais sellaseen kopperoon *eiei*
ja sit ne yläkerran rokkitukat *hih*

--
Käpy vailla vertaa