Pulsar 25.3.2005 @ Helsinki

78 posts, 4 pages, 8,147 views

Pulsar Crew

Posts: 88

#61 • • Pulsar Crew

Howdy:
Musa ja kaverit *pihkassa* mut paikkana aivan ala arvoinen .. ehkä ihan nätti mesta pousailuun mut en kyl ihan bileitä laittais sellaseen kopperoon *eiei*
ja sit ne yläkerran rokkitukat *hih*



Välillä vaan täytyy järjestää siellä missä saa järjestää :)
Ei ole promoottorin tie helppo...
Howdy

Posts: 7,955

#62 • • Howdy Oldie

Pulsar Crew:
---
Howdy:
Musa ja kaverit *pihkassa* mut paikkana aivan ala arvoinen .. ehkä ihan nätti mesta pousailuun mut en kyl ihan bileitä laittais sellaseen kopperoon *eiei*
ja sit ne yläkerran rokkitukat *hih*

---


Välillä vaan täytyy järjestää siellä missä saa järjestää :)
Ei ole promoottorin tie helppo...



Juu ymmärrän sen täysin, ei noita paikkoja ihan joka oksalla kasva, niin että älkää ottako henkilökohtaisesti *hymy*

--
Käpy vailla vertaa

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#63 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu

Peppi:
Olipas hurjat kinkerit! Danssahtelin melkoisen tehokkaasti koko illan
the hippa-peppi*hymy*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Pulsar Crew

Posts: 88

#64 • • Pulsar Crew
Kiitos bileistä jengille.
Ei paras päivä ehkä järjestää bileitä tuo pitkä perjantai nimimerkillä kokemusta, mutta saatiinpahan kemut aikaiseksi. Ehkä kolmas kerta toden sanoo ja silloin vihdoin ne häppäritkin toimivat 100 prosenttisesti jotka raflan puolelta on luvattu ;)

-Pulsar
Miika

Posts: 893

#65 • • Miika
Tulipas tanssittua! Illan edetessä fiilis vain parani ja viimenen puolikas tunti meni kuin lentäen :) Hiukka harmittaa et missasin Poliisin setistä ison palan....

Tanjiz:
Miks ihmiset itkee jostain siiderin hinnasta?! Oisko bileet sit jääny väliin, jos tiedossa olis ollu, et häppäriä ei olekkaan?!*ding*



Jos piri ois 2x kalliimpaa/jatketumpaa ku sovittu nii kuinkahan monelta jäis bileet kokonaan väliin? Ystävä tilasi siideriä ja sai vettä. Taisi baarimikolla olla tuttu rutiini mitä asiakkaalle lasiin laitetaan, joten kaipa se on ihan sama onko häppäriä vai ei.
Jonkun pitäisi silti kantaa vastuu luvatusta tarjouksesta. Hyvitystä lienee mahdotonta toteuttaa, mutta ilmoituksen tämänkaltasesta toiminnasta voisi lähettää kenties kuluttaja-asiamiehelle?
kriba

Posts: 173

#66 • • kriba Enimmäkseen Harmiton
Mitäs siiderin hinnasta ku oli niin hyvät bileet.. tätä lisää!!:)
Tanjiz

Posts: 370

#67 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.

Luminescent:

Jos piri ois 2x kalliimpaa/jatketumpaa ku sovittu nii kuinkahan monelta jäis bileet kokonaan väliin?


Sitä mä en tiedä!!! Mut eihän nyt ollu kyse piristä,vai?!*ding*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

$

Posts: 1,802

#68 • • $ Destination weekend!
Ketään asiasta sen enempää syyttämättä, niin ainakin allekirjoittaneelle juomatarjous vaikutti pitkälti ko. bileisiin saapumiselle (ja etenkin ajankohtaan).

Miksi? Koska päätös bileisiin lähtemisestä pitkittyi kuten myös etkoilu. Myönnän, että pienessä sievässä polkka taittuu paremmin.

Joka tapauksessa oli mukavat bileet mitä nyt paikalle kerkesin siinä 23.30, ja kaikki esiintyjät olivat loistavia. Musiikki oli hitusen lujalle ainakin lattian perukoilla mutta tulpat olivat poikkeuksellisesti mukana joten ihan passelisti sujui ilta.

Kiitos.
superwoman

Posts: 333

#69 • • superwoman toinen jalka jo...
Ai oli siellä häppärihinnat koko illan. No ei ihme, että herättää keskustelua! Katselin tossa pankkikorttikuitit perjantailta, ja kyllä se siideri mulle maksoi sen 4,40e kpl. Ja onhan se kyllä vähän eri juttu maksaa juomista yli kaksinkertainen hinta. Jää vaan mietityttään, että mitkäköhän katteet piti sitten tuona iltana tasoittaa. PRKLE!

Toisaalta, jos olisin juonut sillä 8,80e panostuksellani 4 siideriä kahden sijaan, niin olis kyllä varmaan mun tasapainokoordinaatiot menny syvälle metsään...

Ja mehän tultiin kaverin kans sinne täysin suunnittelematta, joten turistiasuun tälläytyneenä se baarimikko olis voinu myydä mulle jokatapauksessa kai melkeen mihin hintaan tahansa *juonittel*

--
...just visiting...

Dr. SYKErö

Posts: 141

#70 • • Dr. SYKErö Kolmannen sukupolven Koe Kaniini
Joo toi hintapolitiikka kyl vähän vitutti! *dissaa* Mut muuten tykkäsin kekkereist *joo* Meil oli mahtava posse kasas eikä jaksanu tuijotella seiniin, joten ei päässy toi paikkakaan häiritsee tippaakaan. *nauru*

--
Lammas karhuntaljassa, kehrää ku kissa, tikkaa ku kani ja lähtee ku rusakko makuulta.

drifter

Posts: 834

#71 • • drifter RoadMonkey | K1
Olihan tuo häppärisekoilu hiukan huono juttu, mutta eipä sinne alkomahoolin takia tultukkaan rymistelemään. Se tästä aiheesta sitten...

Musiikki soi kyllä ihan liian lujaa poliisin setin jälkeen, olisi tehnyt mieli olla lattialla jamittamassa mutta olin unohtanut tulpat kotiin joten siirryin suosiolla yläkerran puolelle (minne kuului ihan mainiosti, huolimatta baarin poppismusiikista). Muutenkin loppupäässä hitusen liian nopeaa minun makuuni, äänentasot onneksi tasoittuivat vihdoin jonkun vääntäessä volanapit normaaleille tasoille ja tanssilattiallakin selvisi taas ilman sormien tunkemista korviin.

Jännä juttu muuten, ei baaritiskillä suostuttu myymään mulle suomeksi, joten joutu turvautumaan englantiin? *lmao*

Kaikin puolin kuitenkin ihan letkeetä menoa, tosin musiikkityyli pulsareissa on muuttunut poispäin siitä mitä itse tykkään pomppia, mutta oli kuitenkin ihan hauskaa fiilistellä. *jiihaa*

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

Sirppu

Posts: 685

#72 • • Sirppu
Mullaki jäi melkee poliisin setti kuulematta mutta mie olin nopea*nauru* Onneksi ei tullut syötyä sitä hyvää lohipastaa mahantäydeltä muuten heidi ei olisi jaksanut tanssituttaa itteään*hihu* Minen tilannu mitään join vaan jotain omenamehun tyylistä juomaa, ainakin minulle niin kerrottiin*ding* *hymy* Olihan se ihan hullun kuuma paikka ja en ollut aikasemmin käynyt paikassa.. paikasta että oli hieman ahistavaa varsinki ku tullaa viel tarjoomaa viivoja ku tyttö tahtoos tanssii selviinpäin.
kriba

Posts: 173

#73 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

Sirppu:
Minen tilannu mitään join vaan jotain omenamehun tyylistä juomaa, ainakin minulle niin kerrottiin*ding* *hymy* Olihan se ihan hullun kuuma paikka ja en ollut aikasemmin käynyt paikassa.. paikasta että oli hieman ahistavaa varsinki ku tullaa viel tarjoomaa viivoja ku tyttö tahtoos tanssii selviinpäin.



Mukava huomata että löytyy muitakin jotka tahtoo tampata selvinpäin ilman kamaa ja alkoholii.. *hatunnosto*
Ko. bileissä itse kylläkin sorruin yhteen siideriin.. mut ei se onneksi haitannu tai hidastanu tamppaamista.
Musa olis voinu olla aika paljonkin hiljasempaa.. onneks oli tuplat messissä. Et jos seuraavissa Pulsareissa tulis saman kaltaista settiii niin tulen paikalle ilomielin :)
Moehkoe

Posts: 50

#74 • • Moehkoe The Queen
Tosi mukavaa oli paitsi paikka oli hieman pettymys mutta pieni on kaunista.
Niin ja sitten nämä tapaukset jotka oli ympäripäissään ja töni koko ajan ku ei enään onnistunut suoraan kävelemään *hmph*
Blues

Posts: 5,414

#77 • • Edited Blues Koning van Afrika

soviet_union, 31.3.2005 13:26:
mul näkyy vaan toi pulsar hard nrg vol1 5.12.2004 !



Outoa, koska poistin joulukuun pulsarin kuvat jo tuolta.
Jos löytyy toinen selain, kokeile sillä. Jos joku viisas osaa neuvoa, please do.
Frontpagella noi on heitetty tuonne.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

serotonot

Posts: 3,137

#78 • • serotonot Paul Easy
Refresh (F5) vois riittää. Jos se ei auta ni sit selaimest offline-sisältö pois ja uus yritys tolla F5:llä