78 posts, 4 pages, 11,772 views
mehukatti:
joo, happy hour piti olla koko illan, mutta kuulemma loppui jo klo 12. näin sitä bilekansaa kusetetaan.

hallucinogen:
Mä tulin kympiltä ja en saanut ainuttakaan siihen luvattuun hintaan
ei tolla nyt rahallisesti oo mitään merkitystä, enemmän vaan vituttaa periaatteellisesti tollaset tyhjät lupaukset. lupais sit vaikka, että yks siideri on 10e/kpl koko illan, niin vois sitten yllättyä vaan positiivisesti, jos se oiskin halvempaa.

. System toimi paikkana ihan mainiosti, vaikkakin Pulsarit ja Wäiski -yhdistelmä on syöpynyt lähtemättömästi mieleen.
mehukatti:
---
hallucinogen:
---
Trixie:
Meitsi kyseli silt yhdelt tarjoilija tätsylt noist häppäreist ni kuulemma mistään happy hour- meiningist ei oo järjestäjä baarin kans keskustellu, painattanu vain flyereihin*ding*

Trixie:
---
mehukatti:
---
hallucinogen:
---
---
Meitsi kyseli silt yhdelt tarjoilija tätsylt noist häppäreist ni kuulemma mistään happy hour- meiningist ei oo järjestäjä baarin kans keskustellu, painattanu vain flyereihin*ding*
Ihan sama jollekki bissen tai siiderin hinnalle, musiikki ja jengi on ainaki mulla ne, jotka vaikuttaa bileiden onnistumiseen*hihu* Jos siideriä/bisseä ei saakkaan pari euroa halvemmalla parin tunnin ajan, ei kyllä pitäis ilta olla täysin pilalla!!! Kattokaas tuolla Kalliossa on baareja, mistä saa koko illan halpaa juotavaa.. Et jos se on juoman hinnasta kiinni, niin tervemenoa sinne!