Melkein sukua julkkikselle.....

767 posts, 39 pages, 397,105 views

Avatar
#561 • • Muussika Guest
Mutsin kautta sain säämiäs Pekka Poudalta nimmarin ja viestin jotain yli 13 vuotta sitten:

''Älä anna äitisi vaikuttaa siihen, mikä sinusta tulee isona.

Pekka Pouta''

<3
Porsas04

Posts: 792

#562 • • Porsas04 Team Sika

Vampyrella, 12.4.2007 23:16:
Mutsin kautta sain säämiäs Pekka Poudalta nimmarin ja viestin jotain yli 13 vuotta sitten:

''Älä anna äitisi vaikuttaa siihen, mikä sinusta tulee isona.

Pekka Pouta''

<3

oon nähny valokuvan mis pekka pouta syöttää sorsia ilman housuja!

--
Team *possu*

DJ Tomppa

Posts: 768

#563 • • Edited DJ Tomppa
Kyllä on mieletön topic... mut kannan korteni kekoon kuitenkin.

Eheh. Nää on sellasia, mitä on käyny työajan ulkopuolella... Työn puolesta juttua riittäisi mutta ne taitaa jäädä kertomatta.


Oon ollu tyhjentämässä erään maailmanlaajuisesti mainetta keränneen suomalaisbändin basistin kämppää. Sattuneesta syystä jätän nyt nimet mainitsematta.
Oon kätelly Spede Pasasta.
Törmäsin Elastiseen & Iso-Hoohon jossain kadulla ja repesin jostain syystä. Eivät tainneet arvostaa.
Oon myös kirjaimellisesti törmänny näyttelijä Jussi Lampeen viikkarin terminaalissa. On muuten iso mies.
BB-Hannetaijokumikälie oli samassa vaatekaupassa.
Oon vastannu puhelimeen, kun Riitta Väisänen soittaa. ;)
Kaveri on ollu laivalla tappelussa jenkkiläisen Biohazard-orkesterin kanssa mustalaisia vastaan. (oli kuulemma Evan Seinfeld alias "Jaz Hoyt from OZ" ihan pätevä kaveri niissä hommissa:)
Oon ollu telkkarissa joskus 17 vuotta sitten pariinkin otteeseen.
Oon juonu Päivi Lepistön (Oliks se siinä Movetronissa?) drinkit;)
Näyttelijälegenda Yrjö Parjanne on tuttu näky kotikulmilla, sillä on mökki siellä.
Oon matkustanu Karita Tuomolan vanhassa autossa.
Lukematon määrä vanhoja intti&koulukavereita soittaa kaikenmaailman hittibändeissä nykyään.
Olin Mika & Erja Häkkisen kanssa samassa kassajonossa huoltsikalla.
Paula Koivuniemi on kirjoittanu mun käteen nimmarin omistuskirjoituksella: "Kun Kuuntelen
Tomppaa". Älkää kysykö, miksi...
Melkein unohtu... Oon kosinu Miss Kouvolaa joskus '95 tai jotain...;)


Pitää lisätä jos näitä vielä tulee mieleen...
Avatar
#564 • • Edited Kirsikka Guest

Vampyrella, 12.4.2007 23:16:
Mutsin kautta sain säämiäs Pekka Poudalta nimmarin ja viestin jotain yli 13 vuotta sitten:

''Älä anna äitisi vaikuttaa siihen, mikä sinusta tulee isona.

Pekka Pouta''

<3



Mulla on hieno kännikuva Pekka Poudasta! Oli joskus samaan aikaan risteilyllä, samoin kuin Juha Föhr (säämiesten vuosittainen virkistysmatka??) Myös Veltto Virtanen on ollut kerran samaan aikaan laivalla, mut se tais olla eri reissu.

Jos löydän sen kuvan, voin skannata todistusaineistoksi...

Edit: Noniin, kuva lisätty :) (minullako tylsää...? ehei! *nauru* )
typo

Posts: 685

#565 • • Edited typo Testaaja
Näitä olis enemmänkin, mutta laitetaan nyt vain tää yksi, koska se tuli heti mieleen.

Oon kätellyt Mauno Koivistoa Lahden kaupunginjohtajan, kaupunginteatterin johtajan ja joidenkin muiden pamppujen kaverina, kiertänyt Manun ja Tellervon välissä ympäri teatteria (lavastamo oli valtava :o) ja istunut Manun ja Tellervon välissä - lähempänä presidenttiä kuin Manun henkilökohtaiset turvamiehet - sen saman teatterin lämpiössä, missä piti alkaa vartavasten presidentin vierailun kunniaksi tehty näytelmä, kun turvahenkilöstö tuli ystävällisesti, mutta päättäväisesti saattamaan mut paikalta ulos. Ikää oli 10 vuotta ja olin teatterilla, koska menin sinne aina telinevoimisteluharjoitusten jälkeen katsomaan näytelmien jälkimmäisiä puoliskoja (narikan ystävälliset mummot aina päästi mut sisään ilmaiseksi).

Tosta on pari lehtijuttuakin, mitkä mutsi otti talteen.

.pi.

--
.psychedelicious.

asdf

Posts: 3,155

#566 • • asdf

Kirsikka, 12.4.2007 23:50:
Edit: Noniin, kuva lisätty :) (minullako tylsää...? ehei! *nauru* )



Hahahaa näyttäis olevan säämiehellä kunnon romminenäkin tehtynä *lmao* Seiskaan tälläset kuvat!
Kriss G

Posts: 1,492

#567 • • Kriss G Wir brauchen bass
Paavo Väyrynen on ilmeisesti mun mumskin serkku. En menny viiskymppisille vaik tuli kutsu *lmao*

--
DESTROY ALL HIPPIES

MiMoSa

Posts: 1,664

#569 • • MiMoSa
Mun työkaveri on soittanut joskus Juice Leskisen bändissä rumpuja. Meillä oli firman pikkujoulut samana päivänä kun Juice kuoli ja siellä oli Juicelle omistettu pöytä missä oli Juicen kuva ja kynttilä. Nykyään tää mies soittaa kaikissa meidän bileissä lusikoilla.

Matti Nykäsen entinen vaimo, Sari, on meidän äitin vanhan koulukaveri. Saatiin kutsu niiden häihinkin, mut ei kyl oltu siellä. *nauru*

Muita ei nyt näin äkkiseltään tullu mieleen, mut pitää lisäillä sitä mukaan kun muistuu. *joo*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#570 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
-Oon ollut Teemu Selänteen kanssa samassa saunassa *pepsodent*
-Ainakin kolmessa lehdessä kuvassa erillaisissa tapauksissa
-Kaksi kertaa mainittu Cityssä *nauru*
-Ryypännyt abaut miljoona kertaa ja saunonu naisten jalkapallo joukkueen valmentajan kanssa *hih* (ilman niitä naisia *tirsk*)
-Veli oli samassa koulussa venäjän presidentin Putinin kanssa
-Äiti taas samassa koulussa venäjän pääministerin kanssa

Nyt ei ihan heti tuu muuta mieleen *hymy*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

T-Justice

Posts: 892

#571 • • T-Justice
okei tullaans nyt kaapista itsekin:

-Mun serkkupoika näyttelee salkkareissa aina silloin tällöin poliisia (tulevana syksynä taas uusissa jaksoissa)
-Mun siskon mies on kolumbialainen ja tuntee hyvin Juanesin. Soittanu aikoinaa samassa bändissä, ja yhteyksiä pitelee vieläkin.

siinä niitä, voe että! *iloinen*
zeniii

Posts: 163

#572 • • zeniii adhd
ainii ja äiti tuntee sen apulannan sipen. *jiihaa*

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

embrace

Posts: 45

#573 • • Edited embrace asot
Oon täs muutama vuosi taakseppäin ollu soutelemassa Duudsoni HP:n kanssa järvellä, sama heppu jakoi mulle myös peruskoulun päättötodistuksen + mulle kirjastipendin kun meijän LV(sen äippä) oli joutunu leikkaukseen *uuh* *nauru*

NIIN ja meidän sukukirjan mukaan mä myös, kuten moni muukin täälä tuntuu olevan, oon Esko Aholle jotain sukua äidin puolelta *hih*
RiD

Posts: 2,817

#574 • • Edited RiD Nukemi
Radiojuontaja hanski kinnusen poika oli aikanaan mun parhaita kavereita. R.i.p Juuso *eiei*
Olin idols arin kanssa samalla luokalla.
Rakensin tietoliikenneyhteydet Jone Nikulalle sotaharjotuksessa Lohjalla. Tai no, johdin sen rakentamista oikeesti ja juttelin mukavia ;). Nikula tais olla joku reservin luutnantti tj!
Pelasin tenavatähti Konsta Hietasen kanssa samassa futisjoukkueessa n+x vuotta.
En oikeestaan mitään sukua kellekkään! :D

Tästä tää ura urkenee!

--
*super* *possu*

MiMoSa

Posts: 1,664

#575 • • MiMoSa
Kuulin just radiosta et Pamela Anderson olis tulossa Suomeen kesällä ja muistu mieleen et oonhan mä vielä tollekin sukua, enkä pelkästään melkein sukua. Tuo nyt vaan on sen sortin sukulainen, ettei sitä aina ees muista/halua muistaa...*hih*

Nyt se olis kuulemma tulossa kesällä meidän sukukokoukseenkin.*justjoo* Saas nähdä, sen tulosta on puhuttu niin monesti aiemminkin mut eipä oo vielä kertaakaan näkyny...*nauru*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Heli

Posts: 1,489

#576 • • Heli vai kuka se oli
mun serkku näyttelee Lahden kaupunginteatterissa ja se on ollu myös ihan telkkarissakin, mut ehk vaan sivurooleis mm. isänmaan toivossa ja team ahmassa. jee.

--
ei se väärin ole.

DJ Rx

Posts: 2,527

#577 • • DJ Rx FINRG Recordings

MiMoSa, 17.4.2007 08:05:
Kuulin just radiosta et Pamela Anderson olis tulossa Suomeen kesällä ja muistu mieleen et oonhan mä vielä tollekin sukua, enkä pelkästään melkein sukua. Tuo nyt vaan on sen sortin sukulainen, ettei sitä aina ees muista/halua muistaa...*hih*

Nyt se olis kuulemma tulossa kesällä meidän sukukokoukseenkin.*justjoo* Saas nähdä, sen tulosta on puhuttu niin monesti aiemminkin mut eipä oo vielä kertaakaan näkyny...*nauru*



WOOOoooow *whaat**tirsk*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Kultakisu

Posts: 145

#578 • • Kultakisu una sambista
Oltiin MTV:n vj Axl Smithin kanssa samassa musalukiossa samalla vuosikurssilla *hihu*
ja sit Pauli Aalto-Setälä ostaa usein multa mansikoita ja leipää *hihu*
typ0

Posts: 1,892

#579 • • typ0 syntax error

MiMoSa, 17.4.2007 08:05:
Kuulin just radiosta et Pamela Anderson olis tulossa Suomeen kesällä ja muistu mieleen et oonhan mä vielä tollekin sukua, enkä pelkästään melkein sukua. Tuo nyt vaan on sen sortin sukulainen, ettei sitä aina ees muista/halua muistaa...*hih*

Nyt se olis kuulemma tulossa kesällä meidän sukukokoukseenkin.*justjoo* Saas nähdä, sen tulosta on puhuttu niin monesti aiemminkin mut eipä oo vielä kertaakaan näkyny...*nauru*



iltalehti vetää pojot kotiin jos teän suku on järjestäjänä kun lehti väittää että pamela tulee suomeen järjestämään sukujuhlat =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

MiMoSa

Posts: 1,664

#580 • • MiMoSa

typ0, 17.4.2007 17:16:
iltalehti vetää pojot kotiin jos teän suku on järjestäjänä kun lehti väittää että pamela tulee suomeen järjestämään sukujuhlat =D


Aijaa, tollasesta mä en oo kyl koskaan kuullu mitään. *nauru*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*