''Älä anna äitisi vaikuttaa siihen, mikä sinusta tulee isona.
Pekka Pouta''
<3
767 posts, 39 pages, 399,174 views
oon nähny valokuvan mis pekka pouta syöttää sorsia ilman housuja!Vampyrella, 12.4.2007 23:16:
Mutsin kautta sain säämiäs Pekka Poudalta nimmarin ja viestin jotain yli 13 vuotta sitten:
Pekka Pouta''
<3
Vampyrella, 12.4.2007 23:16:
Mutsin kautta sain säämiäs Pekka Poudalta nimmarin ja viestin jotain yli 13 vuotta sitten:
Pekka Pouta''
<3
Kirsikka, 12.4.2007 23:50:
Edit: Noniin, kuva lisätty :) (minullako tylsää...? ehei! )
MiMoSa, 17.4.2007 08:05:
Kuulin just radiosta et Pamela Anderson olis tulossa Suomeen kesällä ja muistu mieleen et oonhan mä vielä tollekin sukua, enkä pelkästään melkein sukua. Tuo nyt vaan on sen sortin sukulainen, ettei sitä aina ees muista/halua muistaa...
Nyt se olis kuulemma tulossa kesällä meidän sukukokoukseenkin. Saas nähdä, sen tulosta on puhuttu niin monesti aiemminkin mut eipä oo vielä kertaakaan näkyny...
MiMoSa, 17.4.2007 08:05:
Kuulin just radiosta et Pamela Anderson olis tulossa Suomeen kesällä ja muistu mieleen et oonhan mä vielä tollekin sukua, enkä pelkästään melkein sukua. Tuo nyt vaan on sen sortin sukulainen, ettei sitä aina ees muista/halua muistaa...
Nyt se olis kuulemma tulossa kesällä meidän sukukokoukseenkin. Saas nähdä, sen tulosta on puhuttu niin monesti aiemminkin mut eipä oo vielä kertaakaan näkyny...
typ0, 17.4.2007 17:16:
iltalehti vetää pojot kotiin jos teän suku on järjestäjänä kun lehti väittää että pamela tulee suomeen järjestämään sukujuhlat =D