RUSH - 3 Years of Pure Energy - Lashed World Tour

226 posts, 12 pages, 60,559 views

#201 • • emm@ Guest
kivaa oli taas pippaloissa ja niin paljon tuttuja että ilta meni kuin siivillä ja loppu vähän keskenkin.
lisan setti oli pettymys..jotenkin vaisu.*justjoo*ja koska odotukset oli aika korkeella niin jäi harmittaan kalliit liput..
onneks kaikki ihanat ystävät ja tutut olivat sulostuttamassa iltaa niin ehkä selviän tästä..joskus*hihu**vink*
KritikaL

#202 • • KritikaL Teiniprinsessa
oli aivan törkeen kivat bileet*jiihaa*
Mut sen verran pakko valittaa, että vaikka tanssilattia on täys nii vois silti itse kukin kattoo ettei sentään telo toisii oikeen kunnolla. Nimittäin joku saatanan kusipää*dissaa* tempas mua täysii (ilmeisesti nyrkillä) lapaluuhun ja voin sanoo että tuntuu vieläki helvetin hyvältä.

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

Archive

#203 • • Edited Archive

toni, 3.10.2005 11:26:
---
k-0ne, 2.10.2005 18:31:
mikä helvetti sen biisin nimi on mihin on miksattu Placebon Pure Morning.

---

Aveline - Never Sever (Tranzaction Recordings)

Pientä pilkunviilausta: Avaline - Never Sever (Dark By Design & Chris Tranzaction Electro Mix)

Niin ja Lisan setistä *plur**pihkassa**sydän**stop**aplodit*
Hyzenthlay

#204 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Tosiaan en oo ollu pitkään aikaan polkkabileissä *nauru* Ja olo olikin vähän sen mukainen. Proteus ja Carbon Based ei iskeny sitten yhtään, ja tanssimaan oli vähän hankala mennä *justjoo* No pääsin lattialle kumminkin Sebastianin ja Kris Kylvenin setin aikana (mikä oli muuten todella hyvä) ja loppua kohden vaan villiinnyin *jiihaa* Nykyään tulee enää harvemmin tampattua ihan täysiä loppuun asti, mut nyt sitä tanssimista ois voinu vaan jatkaa *ding*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

remotion

#205 • • remotion nostatus guru

Hyzenthlay, 3.10.2005 13:44:
... ja loppua kohden vaan villiinnyin *jiihaa* Nykyään tulee enää harvemmin tampattua ihan täysiä loppuun asti, mut nyt sitä tanssimista ois voinu vaan jatkaa *ding*

Sama juttu, yleensä sitä väsähtää, mutta nytten tuli vetästyä ihan täysiä ja voimia ios riittänyt varmaan vielä tunniksi eteenpäin ellei pariksikin...
Sori se Kelly läppä! *vink*
UnityF

#206 • • UnityF joo just se
Kiitos ja kumarrus. Oli kivaa. Nyt ehkis osaan pelaa golfii Marikan kanssa.... *tirsk*
ZaZa

#207 • • ZaZa
Oli joo kivat pippalot, taas kerran. Kiitos kaikille rakkaille hyvästä seurasta. Ja joo... Me oltais kyl voitu valita vähän toisin se jatkopaikka etten olis nyt niin hiton kipeenä *hatsiu* ja *köh köh**justjoo**tirsk* Mut kauheen kivaa oli, niinku aina... *hymy*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

xl8r

#208 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Vizualfreekzin toisenkin paikalla olleen toisenkin ryhmän, Vj Moven videoryhmänkin puolestä kiitoksia kaikille. Mieltettömän hyvät kekkerit, istellä oli aivan mielettömän kivaa. Tuli taas nähtyä päljon tuttuja, uusia ja (yllättäviäkin) vanhoja.

Omalta puoleltani pahoittelen kesken iltaa tapahtunutta koneen kaatumitsta. Jotain mystistä tapahtui, ja siitä johtuen päämikserikone otti itseensä ja kyykkäsi. Siitä johtuen pieni hämmennys videoscreenillä.

Muutamia pätkiä tuli nauhoiteltuakin, katsotaan löytyykö joukosta mitään sellaista mitä pistän webbiin. Saa nähdä, kun saan taas koneet vaan kotona laitettua kiinni...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

supertony

#209 • • Edited supertony Code Red
Lisa on kone! Vanha kunnon UK-hardhouse olis tietty ollut mieluisinta kuunneltavaa itselle, mutta meni se näinkin. Hyvin se veti *iloinen*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

Alina

#210 • • Alina Alias
oli todella hauskaa!!! Kiitos kaikkille, mun kavereille..*hali* oli kiva nähä teittä pitkästä aikaa*hihu*
Lisa oli paras*jiihaa*

--
Elämä on..............

Chainboy

#211 • • Edited Chainboy
Siis nam !!!! vittu lisa rokkas *sydän* oli niin ihana nähdä lissua taas vihdoinkin, ja neiti jopa muisti mut ja meillä oli yhdessä niin kivaa !!! ah miten down to earth joku noinkin iso dj olla ?? isot pointsit siitä ja muijan asenne on mitä parhain *jiihaa* en jaksa odottaa seuraavaa tulevaa keikkaa suomessa joskus vaan lähden metsästää lissua lontoon yöhön *joo* *tirsk* *tanssittel*

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

alphamagic

#212 • • alphamagic
Loistava seurue, loistava fiilis, hardimmat bileet tervetullutta vaihtelua *joo*
Lisa ei ollut ihan sitä mitä odotin mut kovasti tuli kuitenkin tanssittua.
Kiitsa kaikille kivoille... *hali*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Jone

#213 • • Jone Archibald Haddock

Chainboy, 3.10.2005 15:44:
ah miten down to earth joku noinkin iso dj olla ?? isot pointsit siitä ja muijan asenne on mitä parhain *jiihaa*

Tästä on kyl joskus kuultu vähän toisenlaisiakin mielipiteitä.

-

Itse bileisiin:
Rush oli organisaationa tapaansa mukaan järjestänyt tapahtuman, jonka puitteita ei tarvinnut häpeillä. Valot olivat varsin kivat - big up Parker. Musiikkia en valitettavasti juurikaan ehtinyt kameran kanssa ympäriinsä ravaamiseltani kuuntelemaan, joten on parempi etten sano siitä kummempia. Helvetillinen meno tuntui kuitenkin koko ajan olevan päällä sekä soittokamojen takana, niiden edessä ja Chix on Dixin lavalla shown aikana.

Enpä muista koska olisin viimeksi juossut näin kieli vyön alla saadakseni tosta mahdollisimman paljon taltioitua.
#214 • • candyraver Guest

La Petite, 3.10.2005 11:13:
Kivaa oli *joo* Liisa rokkas ja seura oli mitä parhainta *tirsk*

Muutama ääliö oli tietty tännekin eksynyt ja illan teema tais näillä urpoilla olla toisten tyttöystävien perseiden puristelu-- *senkin*

mut mut muuten kyl tykkäsin *pepsodent*

Yusun kanssa just juteltiin et seuraavissa vastaavanlaisissa tilanteissa kun jotkut urpot eksyvät puristelemaan meijän peppuja ni pojat saa vääntää ne sellaseen solmuun, ettei niiden kädet yllä omaa persettä pidemmälle*plur* Ja tää palaute on tarkoitettu nimenomaan niille muutamille idiooteille, jotka vois kohdistaa seksuaalisen ahdistelunsa niihin, jotka sitä selkeästi ovat siellä hakemassa..(eiköhän kaikki osaa päätellä sitten loput itse..*igor*)

Ja sitten itse bilepalautteeseen;
Seura oli parasta*sydän*, Sebastianin ja Kris Kylvenin setitys pisti bilefiilikset päälle ja siitä tulikin sitten jorattua Liisan LOISTAVAN setin loppuun vähintäänkin semitäysii ja bileistä jäi hyvä fiilis kaikenkaikkiaan. Oli tilaa tanssia*tanssittel* Vessajonoista sen verran, että jos vessojen ulkopuolella on kymmenen ihmistä jonossa ni eikö ne meikkaamiset vois hoitaa jossain muualla,ni ei tarttis muiden kärsiä siitä.. Pelkkä vessassakäynti EI TODELLA voi kestää kymmentä minuuttia ja vieläpä VÄHINTÄÄN*igor*

Loppukiitokset:
teille kaikille ihanille <3 ja tietty sille rakkaimmallekkin*sydän*
AaKo

#215 • • AaKo Tosi veivaaja
nonnih, hetken mielijohteesta hyppäsin junaan ja päädyin itekki tänne, kiitokset tubelle lipusta *joo*

ilta oli täynnä hyvää settiä kaikilta (mut lisalta odotin itekki enemmän) josta jalkani kiittävät veri mats! :)
Valot oli erittäin maukkaat, me like it!
Ja paaljon oli kavereita liikenteessä, oli todella kiva riekkua teidän kaa siellä *jiihaa*

ainut miinus oli oma tyhmyyteni, pitikö nyt junassa kiskoa kaljaa paljon ja nopeasti!!! tuloksena megaturpoaminen *nauru* siinähän sit parit ekat tunnit yritin tampata "rantapalloni" kaa :)

jasonille kiitokset et sai tulla etkoileen
and kiitokset sänkyseuralaisilleni *vink*

--
En se mää ollut!!!

anqqa

#216 • • anqqa tirehtööri

Jone, 3.10.2005 16:17:
Enpä muista koska olisin viimeksi juossut näin kieli vyön alla saadakseni tosta mahdollisimman paljon taltioitua.

pics or stfu.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Chainboy

#217 • • Chainboy

Jone, 3.10.2005 16:17:
---
Chainboy, 3.10.2005 15:44:
ah miten down to earth joku noinkin iso dj olla ?? isot pointsit siitä ja muijan asenne on mitä parhain *jiihaa*

---

Tästä on kyl joskus kuultu vähän toisenlaisiakin mielipiteitä.

-

Itse bileisiin:
Rush oli organisaationa tapaansa mukaan järjestänyt tapahtuman, jonka puitteita ei tarvinnut häpeillä. Valot olivat varsin kivat - big up Parker. Musiikkia en valitettavasti juurikaan ehtinyt kameran kanssa ympäriinsä ravaamiseltani kuuntelemaan, joten on parempi etten sano siitä kummempia. Helvetillinen meno tuntui kuitenkin koko ajan olevan päällä sekä soittokamojen takana, niiden edessä ja Chix on Dixin lavalla shown aikana.

No tosiaan asioista voi olla montaa mieltä, mun mielestä bileissä ei ollut mitään vikaa....
ja eihän jokainen persoona voi toista miellyttää?? mulla henk. koht. oli lissun seurassa erittäin hauskaa ja muutenkin oli mun mielestä ihana ja välittävä tyyppi,mut tosiaan asioista voi olla ja saa (ja täytyy) olla eri mileltä kans.....

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

Wolverine

#218 • • Wolverine
loistavat pippalot, hauskaa oli!*sydän**iloinen*
Pelimies

#220 • • Pelimies back in businesssss....

MaaKoz, 3.10.2005 16:43:
nonnih, hetken mielijohteesta hyppäsin junaan ja päädyin itekki tänne, kiitokset tubelle lipusta *joo*

Joo ei midistä, kiva kun tulit! *joo**hihu*
Joku muukin nimeltä mainitsematon olis saanu lipun.....*vink**vink*
Oli ihan kivat bileet, joo ja ISOT kiitokset kaikille frendeille!*tanssittel*
peeäs. Oli kivat jatkot!*iloinen*