1,043 posts, 53 pages, 719,353 views
henkka, 5.4.2005 12:26:
---
Rocca, 20.3.2005 21:29:
---
AAHHAHAHAHAH!!!! Ei! tää on paha! LOLOLLLOLOLOOL

)
veruzka, 5.4.2005 14:06:
Rautanaula karkit! Löysin niit muutama vuos sitte kampin makuunista mut sit ne taas hävis
Commander Keen ja Prince of Persia
Pelle Hermanni
Halinallet ja Maija Mehiläinen
) kortteja...sellasii pyöreitä pahvisii. nyt en muista et millasii kuvia niissä oli..mutta mutta niillä pelattiin sillai että laitettiin aina nurin päin maahan ja sit sellasella kortilla paiskattiin siihen maassa olevaan kasaan ja yritettiin saada ne kääntymään. jos kääntyi sai kortin/kortit itselleen.
candyraver, 25.3.2005 14:54:
---
mun mielestä se alkuperänen pekka töpöhäntä-elokuva on julkaistu dvd:nä joku vuosi sitten*ding* kannattaa kysellä alan liikkeistä

Eli kuka muistaa 90-luvun MTV Europen veejaytä, naispuolinen, n. 20-25 vuotias, tummat hiukset, puhui saksalaisella aksentilla? Tahi jos teidän google-funne on vahvempi kuin omani, kumarran mestaria. *kiitoskiitos*
sapeli, 11.4.2005 21:52:
Eli kuka muistaa 90-luvun MTV Europen veejaytä, naispuolinen, n. 20-25 vuotias, tummat hiukset, puhui saksalaisella aksentilla? Tahi jos teidän google-funne on vahvempi kuin omani, kumarran mestaria. *kiitoskiitos*
Astaroth, 11.4.2005 21:55:
Ulrika?
Kuvaahan tässä siis oikeastaan etsitään koska sitä kautta varmimmin tunnistaisin tämän VJn, ja voisin näyttää kavereille yhdennäköisyyden. 
Tää mun muisti on ihan omaa luokkaansa.
sapeli
Samaan aikaan mielestäni VJ:nä oli myös saksalainen Ingo (mies, sekaiset lyhyet tummat hiukset) ja siellä pyöri erittäin asiallinen konemusiikki-ohjelma jota veti erittäin pirteä lyhyt blondi jonka nimeä en nyt ollenkaan muista.Tää mun muisti on ihan omaa luokkaansa.
Kosaz, 3.3.2005 22:07:
Muutama
-clip-
"Oi niitä aikoja.."