Muistatko vielä nämä?

1,043 posts, 53 pages, 638,639 views

sapeli

Posts: 11,768

#421 • • sapeli jokukukamikä?
Hei, ja sit oli semmosta salmiakkikuorrutteista vaniljajäätelöä tikussa, ja sen käärepaperissa oli semmosia hirviöitä ja kummituksia mitkä tuli ainoastaan esille kun niitä lämmitti (vai kylmensi?) *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ange

Posts: 30

#422 • • Edited ange
[

tir, 3.3.2005 22:13:
joskus katsottiin telkkarista jotain eläinvisailua, siitä kilpailijat voitti paaljon pieniä pehmoeläimiä.]



Jooo. Se oli ihan lemppari! Muistaako joku sen nimeä?

Ja se ranskassa linnassa kilpailtava ohjelma jossa ne kääpiöt opastaa(Fort Boyard) tulee vieläki ranskan tvstä eli tv5:lta. Ja myös joltain taivaskanavalta, en muista nyt mistä..

Ja Mustanaamio jätskit(vertaa laku kingis, mut paljon parempii)
Pommac ja ne toiset mustat mehujaat(Mac tai joku), pommacia tosin saa vieläki.
litran lasipullot ja 0.33 lasiset limsapullot.
Ja salmiakit jotka maistu salmiakeille...


En oo ees tajunnu et oon näin vanha... En silti myönnä olevani...*eiei*

--
en ikinä ottanut mitään missään enkä ota huomenna ainakaan ja jos joku kysyy niin en ole nytkään ottanut ja en mä ainakaan kertois vaikkei mitään kerrottavaa oliskaan.

Garo

Posts: 446

#423 • • Garo #jake

Rämä, -seuraa johtajaa+kaikki muut leikit



Me leikittiin Seuraa Johtajaa viimeksi eilen - koulussa (insinöörejäkö ei muka koskaan lapseta ;)

- Garo
gobbe

Posts: 262

#424 • • gobbe skenekuva


Ja Mustanaamio jätskit(vertaa laku kingis, mut paljon parempii)
Pommac ja ne toiset mustat mehujaat(Mac tai joku), pommacia tosin saa vieläki.



Sitä MAC-mehujäätä saa vieläkin, löytyy nimellä MAC ja blacmac ainakin. ELi appelsiini-kola-mehujäätä. namnam! mun lemppari!

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina

Verottaja

Posts: 1,174

#425 • • Verottaja no-life / luuviulu

excelsior, 12.4.2005 00:28:

Action Force ja Gijoe lelut... siinä vasta oli kunnon leluja
raajat taipu todella upein nivellyksin joka suuntaan... ei semmosiakaan kai enää tehä...
*naps*



Siis nää oli ihan teh win. ActionForce-lelut on varmaan mun "leikityimmät" lelut. Ja mulla, broidilla ja serkuilla oli noita _paljon_.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

embie

Posts: 531

#426 • • Edited embie Shwoopsie poo
Ei jaksanu kertakaikkiaan lukee kaikkia, mut täs jotai mitä ei ainakaa alus ollu listattu..kai? *nauru*

Nurkkajussi..sellanen peli, mis juostiin talon ympäri ja yks oli ottamassa kiinni ja sit jos ei ollu kiinni jossai talon nurkassa sillon ku se kiinniottaja näki, nii sit palo...ehhe

onks se nyt planet earth piirretty vai mikä, mut siin oli neljä nuorta, joilla oli kaikilla sellaset sormukset, et yks oli tuli, toinen vesi, kolmas ilma ja neljäs tuuli ja sit ku ne yhdisti voimat nii ne pysty taistelemaan pahiksia vastaan...
*hih*

meil oli kans nappiverkkarit, mut entä ne kaksraitaverskat???!!!

Kinder munista sai niitä pieniä kilppareita...kerättiin koko sarja

ala-asteella vaihdeltiin tyttöjen kanssa tarroja (kiilto, sametti ja pehmosellaisia), kiiltokuvia ja erilaisia papereita, joissa oli kuvia ja ne saatto tuoksua...ja tiimarista sai kaikkee kivaa

sit käytiin tyttöleireillä...onkohan niitä viel..pojille oli poikaleirit tietty

ja ne karkkirakeet, jotka raksu suussa....entäs hubbabubba..veli aina pisti monta paketillista suuhun kerralla..mulla väsy leuat jo yhdestä palasta...hubbabubba on kyl tainnu tulla uudelleen...

sit sellanen vieteri, minkä pysty laittaa menee rappusia alas, niit oli metallisia ja muovisia.

Nallipyssyt..ja sit niitä nallinauhoja poksuteltii kivellä..

Se monivärikynä jonka muste tuoksu tosi hyvälle

Mä en muista mistä niit sai, mut sellasia minikokoisia autoja...niitä oli kans

Ja mikä on se autorata mis oli kaks "kiskoa" millä musta ja punainen auto meni ja sit oli kädes sellanen kahva mistä paino et se auto liikku...on joku kuva ku mä oon ehkä 1v..eli vuosi 85 ja veljet pelaa sitä siin...toimi se viel sillonki sit ku mä opin käyttämään sitä

lankaletit tukassa...*hihu*

Ja TOHTORI SYKERÖ...ja LOVE BOAT sitä kattelin aina koulun jälkeen...

lasketellessa laitettiin naamaan niitä erivärisiä tököttejä..sellasista huulirasvapuikoista

täs ny jotai....oi niitä aikoja *sydän*..sillon oli kaikki paremmin
serotonot

Posts: 3,137

#427 • • Edited serotonot Paul Easy

embie, 15.4.2005 14:09:
onks se nyt planet earth piirretty vai mikä, mut siin oli neljä nuorta, joilla oli kaikilla sellaset sormukset, et yks oli tuli, toinen vesi, kolmas ilma ja neljäs tuuli ja sit ku ne yhdisti voimat nii ne pysty taistelemaan pahiksia vastaan...
*hih*


Eiks toi ollu captain planet? Et ne nuoret sai jotenki niil sormuksil kutsuttuu sen
"Captain planet, he's a hero..."


hubbabubba on kyl tainnu tulla uudelleen...


On mut palaset o ohuempia ku ennen :(


sit sellanen vieteri, minkä pysty laittaa menee rappusia alas, niit oli metallisia ja muovisia.


joo niit oli ainaki heurekan myymäläs joskus toooosi kauan aikaa sitten..


Mä en muista mistä niit sai, mut sellasia minikokoisia autoja...niitä oli kans


Micro Machines!


Ja mikä on se autorata mis oli kaks "kiskoa" millä musta ja punainen auto meni ja sit oli kädes sellanen kahva mistä paino et se auto liikku...on joku kuva ku mä oon ehkä 1v..eli vuosi 85 ja veljet pelaa sitä siin...toimi se viel sillonki sit ku mä opin käyttämään sitä


Noitahan on hemmetisti erilaisii. Siis autoratoi ja valmistajii...


täs ny jotai....oi niitä aikoja *sydän*..sillon oli kaikki paremmin


Ei ees ollu :D
phear

Posts: 804

#428 • • Edited phear <X>

ange, 14.4.2005 20:47:

Jooo. Se oli ihan lemppari! Muistaako joku sen nimeä?



Mikä mikä viidakkokirja! Wimma webba wimma webba, Wimma webba wimma webba...

L.A. Gear-lenkkarit ja niiden mukana tulleet ultra-coolit "rekisterikilvet"
Snacky ja Poliisi-ateria
Kukkura-kaupat ja epämääräisten plussapistemerkkien kerääminen

Lisää jossain välissä, kun tulee mieleen. *hymy*
Pete Input

Posts: 454

#429 • • Pete Input Asiantuntija
En tiedä et onks jo mainittu, mut...

- Neppis autot (hiekkalaatikkopelien aatelia)

--
Input Sessions

Max Dee

Posts: 403

#430 • • Max Dee Wavedata Records / Warp Gate

Dj Jaques, 6.4.2005 09:29:
- Fun Factory lauantaisin Sky channelilt
- 5 markan setelit
- kunnon skeittilaudat kun niissä oli isot pyörät ja olivat hehtaarin kokoiset lankut nimim Natas laudan omistaja



- Fun Factory oli kyllä ehdoton kaikki parhaat piirretyt Mask, Transformers, He-man :)
- löytyy vieläkin varastosta vanhan Visionin Gator lauta
- 1 markan setelit
- mäkihyppymies ja samaan sarjaan kuuluva kelkkailija kaksikko
- Transformers lelut :)
- ja ne vanhat vaatteet 80-luvulta
TemeZ

Posts: 486

#431 • • TemeZ

serotonot, 21.3.2005 15:13:
---
Rämä:
-Ruususten aika sarja, jossa oli se puhuva koira
---

ruusun aika.




onks jollain jotai clippejä tosta, kun sitä kuulema kuvattiin (osiltaan) meijän porukoitten lähel 200m tuolla myrskylässä päin, yhessä talossa, mut ei oo mitään muistikuvaa millasissa maisemissa ne liikkui (kaupungin lisäks) ja epäilin tuota..
excelsior

Posts: 151

#432 • • excelsior :)
muistin justiinsa ne lasten hammasharjat, joille sai ostaa semmoset jalat... niis oli kait jotain muutakin extra hienoo, mut ei pysty muistaan mitä... ja niitä ei kai ollu kun sinisiä ja punasia harjoja... kai

--
Vastedes ei tarvitse olla kuin päättäväisesti moderni, eikä tämä ole ohjelmallista vaan välttämätöntä ja kiireellistä.

sapeli

Posts: 11,768

#434 • • sapeli jokukukamikä?

serotonot, 15.4.2005 14:16:
---
embie, 15.4.2005 14:09:
onks se nyt planet earth piirretty vai mikä, mut siin oli neljä nuorta, joilla oli kaikilla sellaset sormukset, et yks oli tuli, toinen vesi, kolmas ilma ja neljäs tuuli ja sit ku ne yhdisti voimat nii ne pysty taistelemaan pahiksia vastaan...
*hih*
---
Eiks toi ollu captain planet? Et ne nuoret sai jotenki niil sormuksil kutsuttuu sen
"Captain planet, he's a hero..."



Niitä oli viis - viidennellä (lyhyt tyyliin etelä-amerikkalainen poika) oli sydänsormus. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tematsu

Posts: 436

#435 • • tematsu Innovator
mahtaakohan ketään muistaa Thunderbirds 2086? sarja tais pyörii telkkarissa lauantaiaamuisin joskus 90-luvun alussa... linkin takaa hieman valaistusta kyseisestä sarjasta, voi jopa ladata sarjan alkutekstirumban; thunderbirds2086
ketään kaveri ei muista kyseistä sarjaa, muistavat vaan sen nukkeanimaatioversion... *igor*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Kriss G

Posts: 1,492

#436 • • Kriss G Wir brauchen bass
Muistaako kukaan Yoyo balleja? Pallon muotoisia jojoja jotka kelasi narun itestään sisään. Oli vielä paska laatuisimpia vehkeitä mies muistiin..

--
DESTROY ALL HIPPIES

jansq

Posts: 197

#437 • • jansq Team Emmätajuu
Entäs limsapullot sitten, aiemminhan litran pullot oli niitä isoimpia ja ei niitä juur kukaan ostanut. Sen sijaan kotiin ostettiin puolen litran älyttömän pulleita muovipulloja ja tietty 0,33sia pikkulasipulloja joissa oli semmonen nostorengas korkki jolla sai sormeen haavoja aina :)

(toivottavasti ei oltu jo mainittu ;))

--
loud music is good for you

Burncycle

Posts: 106

#438 • • Burncycle Konttorirotta

Verottaja, 14.4.2005 22:40:
---
excelsior, 12.4.2005 00:28:

Action Force ja Gijoe lelut... siinä vasta oli kunnon leluja
raajat taipu todella upein nivellyksin joka suuntaan... ei semmosiakaan kai enää tehä...
*naps*

---


Siis nää oli ihan teh win. ActionForce-lelut on varmaan mun "leikityimmät" lelut. Ja mulla, broidilla ja serkuilla oli noita _paljon_.



Sama täällä! Mulla oli vissiin loppuaikoina 50 kpl noita ukkeleita+yks lentokone yks "tankki" yks vene(tiger force) ja kasa pienempiä vempaimia. Sitten me keksittiin että ne ukkelit saa ruuvattua auki ja vaihdettua niitten jalkoja ja käsiä ja päitä. Siitä saatiin pari hyvää ukkelia ja kasa raajoja ja ruuveja jotka rupes pikkuhiljaa häviimään. Loppujen lopuks mä myin ne kaikki pois jollain 100mk jollekkin puolikaverille. Sen faija suuttu kun sitä oli kuulemma huijattu. Kasa rikkinäisiä leluja 100mk!!!!

No.. ei niitä kauppoja kuitenkaan koskaan peruttu.

Sitten mulla on ollu legot ihan ehdoton suosikki! Niitä on vintillä ihan mieletön kasa odottamassa omia lapsia varten. Ei taida olla enään leegotkaan samanlaisia sillon. Voi olla että omat penskat ei osaa arvostaa niitä yhtään... "kun noi on jotain tollasii vanhoja"
Dee

Posts: 73

#439 • • Dee ass-shaking sista
Jes! kukaan kavereista ei oo muistanut Roger Rabbit -mehujäitä! *hih*Se ei ollut sittenkään mun mielikuvitusta*jiihaa*

--
one love