1,043 posts, 53 pages, 652,010 views
tir, 3.3.2005 22:13:
joskus katsottiin telkkarista jotain eläinvisailua, siitä kilpailijat voitti paaljon pieniä pehmoeläimiä.]
Jooo. Se oli ihan lemppari! Muistaako joku sen nimeä?
Ja se ranskassa linnassa kilpailtava ohjelma jossa ne kääpiöt opastaa(Fort Boyard) tulee vieläki ranskan tvstä eli tv5:lta. Ja myös joltain taivaskanavalta, en muista nyt mistä..
Ja Mustanaamio jätskit(vertaa laku kingis, mut paljon parempii)
Pommac ja ne toiset mustat mehujaat(Mac tai joku), pommacia tosin saa vieläki.
litran lasipullot ja 0.33 lasiset limsapullot.
Ja salmiakit jotka maistu salmiakeille...
En oo ees tajunnu et oon näin vanha... En silti myönnä olevani...
excelsior, 12.4.2005 00:28:
Action Force ja Gijoe lelut... siinä vasta oli kunnon leluja
raajat taipu todella upein nivellyksin joka suuntaan... ei semmosiakaan kai enää tehä...
*naps*
embie, 15.4.2005 14:09:
onks se nyt planet earth piirretty vai mikä, mut siin oli neljä nuorta, joilla oli kaikilla sellaset sormukset, et yks oli tuli, toinen vesi, kolmas ilma ja neljäs tuuli ja sit ku ne yhdisti voimat nii ne pysty taistelemaan pahiksia vastaan...
hubbabubba on kyl tainnu tulla uudelleen...
sit sellanen vieteri, minkä pysty laittaa menee rappusia alas, niit oli metallisia ja muovisia.
Mä en muista mistä niit sai, mut sellasia minikokoisia autoja...niitä oli kans
Ja mikä on se autorata mis oli kaks "kiskoa" millä musta ja punainen auto meni ja sit oli kädes sellanen kahva mistä paino et se auto liikku...on joku kuva ku mä oon ehkä 1v..eli vuosi 85 ja veljet pelaa sitä siin...toimi se viel sillonki sit ku mä opin käyttämään sitä
täs ny jotai....oi niitä aikoja ..sillon oli kaikki paremmin
ange, 14.4.2005 20:47:
Jooo. Se oli ihan lemppari! Muistaako joku sen nimeä?
Dj Jaques, 6.4.2005 09:29:
- Fun Factory lauantaisin Sky channelilt
- 5 markan setelit
- kunnon skeittilaudat kun niissä oli isot pyörät ja olivat hehtaarin kokoiset lankut nimim Natas laudan omistaja
serotonot, 21.3.2005 15:13:
---
Rämä:
-Ruususten aika sarja, jossa oli se puhuva koira
---
ruusun aika.
Pete Input, 19.4.2005 12:59:
- Neppis autot
serotonot, 15.4.2005 14:16:
---
embie, 15.4.2005 14:09:
onks se nyt planet earth piirretty vai mikä, mut siin oli neljä nuorta, joilla oli kaikilla sellaset sormukset, et yks oli tuli, toinen vesi, kolmas ilma ja neljäs tuuli ja sit ku ne yhdisti voimat nii ne pysty taistelemaan pahiksia vastaan...
---
Eiks toi ollu captain planet? Et ne nuoret sai jotenki niil sormuksil kutsuttuu sen
"Captain planet, he's a hero..."
Verottaja, 14.4.2005 22:40:
---
excelsior, 12.4.2005 00:28:
Action Force ja Gijoe lelut... siinä vasta oli kunnon leluja
raajat taipu todella upein nivellyksin joka suuntaan... ei semmosiakaan kai enää tehä...
*naps*
---
Siis nää oli ihan teh win. ActionForce-lelut on varmaan mun "leikityimmät" lelut. Ja mulla, broidilla ja serkuilla oli noita _paljon_.