Muistatko vielä nämä?

1,043 posts, 53 pages, 651,928 views

Roosa

#221 • • Roosa

Jone:
Kukaan maininnut fikkarisotaa vielä?

Se oli jänskää penskana.

Uuu! Kutsuttiin sitä nimellä "pimis".

Jotain hämäriä ohjelmia tuli mieleen;
Kasmasiini
Erkkimerkki-skabailu, jossa nuoret kilpaili ja Heimo Holopainen jakoi voittajille erkkimerkkejä. Mikähän lie oli ohjelman nimi?!
Encoder

#222 • • Edited Encoder Kofeinisti
Offtopic:

De Souza:
---
Encoder:
---
äm:

- "Kuka pelkää mustaa miestä?!"
---
Tätä leikittiin armeijassa viime kesänä *nauru*

---

me naureskeltiin, kun viestimiehet leikki tätä, niin se oli kuka pelkää viestimiestä *nauru*
eipä sitä ketkään muut leikkineetkään...

et sattumoisin ollu viestimies?

En, vaan lentokoneapumekaanikko.

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Opamox

#223 • • Opamox

hemuz-:
---
ollipoju:

-Väriä vaihtavat lelut, esim. pikkuautot
-pikkuautot yleensä

---

Oon kuullu huhuu, et sul ois noit pikkuautoi, ainaki ollu, vähä enemmänki ja osa niist päässy julkimoks *vink*

On se jumalauta ku sanoin jo et oon hiljaa täs topicis, mut aina ei voi voittaa. *piis*

Heh, joo onhan mulla niitä. Ja telkussa niitä on kuulemma vilistelly, itse en oo kyl nähny kertaakaan...*suru*Tuleekohan se ohjelma ees enää?
hemuz

#224 • • hemuz kätevä emäntä

ollipoju:

Heh, joo onhan mulla niitä. Ja telkussa niitä on kuulemma vilistelly, itse en oo kyl nähny kertaakaan...*suru*Tuleekohan se ohjelma ees enää?

JOo en oo mäkää nähny koskaa. Vennihän sano nähneensä...hmC.
#225 • • sakk303 Guest
Kultainen 80-luku.. ja noi ysärin varhaisvuodetkin..kultaisinta aikaa, peruskoulu alkoi ja elo oli paineetonta lasten leikkiä vielä.. *iihhih*

Mieleen tulee ainakin kaksi koulu-tv:ssä pyörinyttä sarjaa Ylellä - Mikä olikaan se...Robotti Ruttunen? Se oli aivan loistava! *plur* Jälkeen päin kun muistelee niin se oli aika kiehtova yleistieto-ohjelma lapsille, jollaisia saa nykyään etsiä sinisen talon nallen b-rapusta ja teletappien nupeista *eiei*

Sit toinen mahtis-sarja koulu-teeveessä oli tosiaan tämä englannin kielen opetuspiirretty..mikä se olikaan, Muzzy in Gondoland tai jotain *joo* *sydän* Kylmiä väreitä tulee kun noita sarjoja muistelee.

Tv-sarjoista tulee lisäksi mieleen ainakin Katuhaukka (moottoripyörävastine Ritari Ässälle) ja Zorron tv-sarja. Kyllä noitakin sai penskana ihmetellä huuli pyöreänä ja puhua niistä koulussa, kun ei muuta ollut (vrt. tämän päivän ympärivuorokautinen tv-vauhti/väkivalta)

Varhais-ysäriä : Gladiaattorit! Muistaa ikuisesti J-P Jalon ja sen muijan, kun ne heilutteli peukaloitaan :D
KittysDead

#226 • • KittysDead Trooper

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

#227 • • astaroth Guest
Onko tuo Suomen Kuvernööri-Arska?
#228 • • candyraver Guest

Nacu:
AAAWWWWW!!! BUBBLE BOBBLE!!! *plur**piis**iloinen*

ihan paras peli. soi se tunnari päässä vieläkin aina välillä. *vink*

TODELLAKIN!!! *jiihaa* mulla on toi peli vieläkin nintendolle tallessa..harmi et se on porukoiden luona säilössä.. nyt ois halunnu päästä pelaamaan*aplodit*
Super Mario ja Duck hunt kans*sydän* pyssy vaan tuppas painautumaan aina telkkarin ruutua vasten ku sillon sai parhaat pisteet*nauru*
Displacer

#229 • • Displacer

Astaroth:

on se
Lnn Sika

#230 • • Lnn Sika

Displacer:
---
Astaroth:

---

on se

Viikinki oli paras!
TonySt

#231 • • TonySt mediamoguli

ollipoju:
-

-Fraglit

Heii...tutun kuuloinen brandi.. Mitä noi olikaan?

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Kuini

#232 • • Edited Kuini Vajakki
Pomppu, Fanta yms muut limujojot ja Olipa kerran- ihminen *joo*
Sit ainakin meillä piti olla Liiga-pipo tai pipo, missä oli ihan sika iso (ja räikeä) tupsu ylhäällä *hihu*

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

Verottaja

#233 • • Verottaja no-life / luuviulu

sakk303:
G.I. Joe!

*joo* *yessir*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

äm

#234 • • äm
Sanaleikki ja Kosti Kotiranta + se pienempi kaveri.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Dementation

#235 • • Dementation wednesday?

mayah:
Ja sit en tiiä onko joku jo sanonu (ku tavallaan nukuin tossa ja tänne tuli 4 sivua lisää sillä aikaa, enkä oo ehtiny viel lukee) mut lukolliset päiväkirjat rokkas!

Ai ne, joihin jokaisella oli samanlainen lukko ja avain ja jotka sai auki (jollei siis ollut lainannut joltain avainta), niin millä tahansa, rautalangalla, klemmarilla etc?

Siskollakin oli noita lukkoja ja siten myös avaimia varmaan 30... Löysin pari kuukautta sitten yhdestä lelulaatikosta sellaisen avaimen...

Olipa hyvä suoja *muhaha* Itse en kyllä kenenkään kirjoja lukenut, mutta luokkatoverit maksoi turhista avaimista parikin markkaa parhaimmillaan ja ekoilla luokilla se oli iso raha.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

leka

#236 • • leka anteeksi olen eläin

ollipoju:
--clips--

Jessus mikä retro lista *aplodit* Tulee tenava ajat mieleen*iloinen*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Zyklonius

#237 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Verano:
---
kuilu ja ponivarkaat:
ja tietty kekkonen!

- muistelohymiö -

---

Oltiin kattomassa Arkadian- ja Runeberginkatujen kulmassa ku Kekkosta vietiin arkussa ohi. Oli vaikka mitä kansantanssijaa ja muuta kulkuetavaraa. Taisin olla iteki aika suruissani. Sillon tosiaan sanat presidentti ja Kekkonen oli synonyymeja.

Kaverillani on nauhalla Kekkosen hautajaisten televisiointi ja olemme tässä parit viimeiset vuodet keränneet mielipuolista rohkeutta ja sokeaa isänmaallisuutta jotta kokisimme itsemme sen arvoisiksi, että voisimme katsoa tuon spektaakkelin. Ehkä ensi kesänä, ehkä ensi kesänä... *juonittel*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Dementation

#238 • • Dementation wednesday?

Jone:
Silläkin uhalla, että mun tarkkaan rakennettu machoimagoni saa kolhun sanottakoon, että oon lukenut noi kaikki erään erittäin tylsän kesän aikana. Oon myös lukenut kaikki Viisikot, koko Salaisuus-sarjan ja muuta vastaavaa tuubaa, jota Tuusulan kunnankirjaston lasten- ja nuortenosastolta löytyi.

Lisättäköön "muistatko vielä nämä"-sarjaan Susikoira Roi ellei joku ole jo mainninut.

Pelottavaa. Mäkin olen lukenut noi kaikki, mutta listastasi puuttui kolmet etsivät. Nekin on kaikki luettu.
Enpä olis arvannut, että tälläinen asia yhdistää meitä... *heiii*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Shaz

#239 • • Shaz team Wittupäät
Vierähti tunti jos toinenkin tätä lukiessa tässä työn ohessa. Hauska välillä muistella menneitä. Topicin perustaja tosin saattaa olla vielä sitä mieltä että mä elän edelleen lapsuuttani, mut tässä muutamia juttuja mitä mä muistan lapsuudestani *hymy*
-gooshit *plur* (mulla oli semmonen missä oli kissan pää niitten kuminauhojen keskellä, viude se oli magee)
-vesipyssyt, pojat oli aina litimärkiä ku mä olin pihalla pyssyni kanssa riehumassa *nauru*
-kindermunien krokotiili -ja kilpparihahmot - kesäsin mä aina rakensin mahtavan hiekkalinnan hiekkalaatikolle niiden kodiks ja onnessani
leikin siellä.. Noloo *blush*
-tosiaan joo ne avainnauhat mitkä näytti puhelinjohdolta, mulla oli pinkki *sydän*
-superpallot
-New Kids On The Block ja Take That. *sydän* Itkin ku jälkimmäinen hajos *nauru*
-keinupehvis, kahden tulen välissä ja poliisi ja rosvo -leikit *plur* *sydän*
-Blondi tuli taloon
-Tiina-kirjat, Neiti Etsivät (kaikki on kahlattu läpi moneen kertaan)
-Neon 2 *plur* *sydän*
-Ski Or Die -peli tietokoneella, ihq *hih*
-KAUPPA-AUTO (näin tossa kesällä semmosen jossain karakalliossa päin *nauru*)

Siinä jotain. Lisempää jos tulee erikoisuuksia mieleen. *piis*
subu

#240 • • subu Suski

Shaz:
-kindermunien krokotiili -ja kilpparihahmot - kesäsin mä aina rakensin mahtavan hiekkalinnan hiekkalaatikolle niiden kodiks

Meitsi muistaa nää ja siin oli kiva keräilyharrastus. Joka vuos eri örkit :D