1,043 posts, 53 pages, 651,916 views
De Souza:
---
Encoder:
---
äm:
- "Kuka pelkää mustaa miestä?!"
---
Tätä leikittiin armeijassa viime kesänä
---
me naureskeltiin, kun viestimiehet leikki tätä, niin se oli kuka pelkää viestimiestä
eipä sitä ketkään muut leikkineetkään...
et sattumoisin ollu viestimies?
hemuz-:
---
ollipoju:
-Väriä vaihtavat lelut, esim. pikkuautot
-pikkuautot yleensä
---
Oon kuullu huhuu, et sul ois noit pikkuautoi, ainaki ollu, vähä enemmänki ja osa niist päässy julkimoks
On se jumalauta ku sanoin jo et oon hiljaa täs topicis, mut aina ei voi voittaa.
Nacu:
AAAWWWWW!!! BUBBLE BOBBLE!!!
ihan paras peli. soi se tunnari päässä vieläkin aina välillä.
mayah:
Ja sit en tiiä onko joku jo sanonu (ku tavallaan nukuin tossa ja tänne tuli 4 sivua lisää sillä aikaa, enkä oo ehtiny viel lukee) mut lukolliset päiväkirjat rokkas!
Verano:
---
kuilu ja ponivarkaat:
ja tietty kekkonen!
- muistelohymiö -
---
Oltiin kattomassa Arkadian- ja Runeberginkatujen kulmassa ku Kekkosta vietiin arkussa ohi. Oli vaikka mitä kansantanssijaa ja muuta kulkuetavaraa. Taisin olla iteki aika suruissani. Sillon tosiaan sanat presidentti ja Kekkonen oli synonyymeja.
Jone:
Silläkin uhalla, että mun tarkkaan rakennettu machoimagoni saa kolhun sanottakoon, että oon lukenut noi kaikki erään erittäin tylsän kesän aikana. Oon myös lukenut kaikki Viisikot, koko Salaisuus-sarjan ja muuta vastaavaa tuubaa, jota Tuusulan kunnankirjaston lasten- ja nuortenosastolta löytyi.
Lisättäköön "muistatko vielä nämä"-sarjaan Susikoira Roi ellei joku ole jo mainninut.