137 posts, 7 pages, 49,866 views
linkki:
Silja line som äger färjan överväger att avbryta samarbetet med klubben.
Esa:
Sympatiat menevät tällä kertaa sekä Siljan että tapahtumajärjestäjän suuntaan. Uskoakseni, mikäli Silja tuollaisen päätöksen tekee, syynä on pelkästään imagollinen paine. :I
(Tai siis oletetut imagoon jatkossa liitettävät oletukset... Heh.)
Toki olisi hienoa jos jengin ei tarvitsisi sitä kamaa käyttää.
Esa:
Eihän Oceania (suoranaisesti) liity tähän aiheeseen.
petraxx:
totanoin, me seilattiin joskus 3 vuotta sitten yhdella naista monday barin risteilyista tukholmaan kattoon deep dishia ja kylla se silloinkin ratsattiin, ja huumeita loytyi ja lattialta varsinkin. toivottavasti seuraamukset monday barille ei o sen kummemmat kuin sillakaan kertaa :)
Sen verran voin sanoa että laiva-yhtiö oli todella tyytyväinen jälleen kerran bilettäjiin ja heidän käytökseen, tosin silloin ei oltu vielä päästy pois laivasta...
Tässä sitte kaikki huumettomat bilettäjät ja bileiden järjestäjät kärsii.... taitais kuitenkin ihan tavalliseltakin risteilyltä niitä huumeita löytyä jos noin tehokkaasti etsittäis nyt taas "tavallisten" ihmisten on vaikeenpaa ymmärtää että konemusiikki ja huumeet ei liity millään tavoin toisiinsa.
tomppi:
linkki
Lyylikki:
Mun mielestä on jo alunperinkin kummallista, että koko Silja on lähtenyt mukaan näihin bile-, muna-, yms risteilyihin. Yrityksen kohderyhmä kun tuntuu olevan jotain aivan muuta, johon mm. niiden mainonta viittaa. Vikingiä mä olen ainakin enemmän pitänyt sinä nuoriso/remulaivana, mutta ilmeisesti perheristeilyt ei sitten tuota tarpeeksi tai jotain. Aika kovan kolauksen saa kuitenkin Siljan imago tässä, että varmaankaan ei ihan helposti saa seuraavia risteilyitä järjestettyä, jos edes ollenkaan.
Lyylikki:
Mun mielestä on jo alunperinkin kummallista, että koko Silja on lähtenyt mukaan näihin bile-, muna-, yms risteilyihin. Yrityksen kohderyhmä kun tuntuu olevan jotain aivan muuta, johon mm. niiden mainonta viittaa. Vikingiä mä olen ainakin enemmän pitänyt sinä nuoriso/remulaivana, mutta ilmeisesti perheristeilyt ei sitten tuota tarpeeksi tai jotain. Aika kovan kolauksen saa kuitenkin Siljan imago tässä, että varmaankaan ei ihan helposti saa seuraavia risteilyitä järjestettyä, jos edes ollenkaan.
Nexus__69:
---
ezzy:
Eiköhän saalis olisi ollut ihan sama, jos laiva olisi ratsattu minä tahansa muuna viikoloppuna. Eipä vaan tunnu tekevän ratsioita porauslautoille.
Surkeeta.
---
Aivan, ja viime vuonna kyl porauslautta '04 (vaik et varmaan meinannu just tota "porauslauttaa") jäi ainakin porukkaa kiinni koirille.
Ja ihan oikein se on että ratsaavat!