137 posts, 7 pages, 44,595 views
linkki:
Silja line som äger färjan överväger att avbryta samarbetet med klubben.
Esa:
Sympatiat menevät tällä kertaa sekä Siljan että tapahtumajärjestäjän suuntaan. Uskoakseni, mikäli Silja tuollaisen päätöksen tekee, syynä on pelkästään imagollinen paine. :I
(Tai siis oletetut imagoon jatkossa liitettävät oletukset... Heh.)
Toki olisi hienoa jos jengin ei tarvitsisi sitä kamaa käyttää.
Esa:
Eihän Oceania (suoranaisesti) liity tähän aiheeseen.
petraxx:
totanoin, me seilattiin joskus 3 vuotta sitten yhdella naista monday barin risteilyista tukholmaan kattoon deep dishia ja kylla se silloinkin ratsattiin, ja huumeita loytyi ja lattialta varsinkin. toivottavasti seuraamukset monday barille ei o sen kummemmat kuin sillakaan kertaa :)
tomppi:
linkki
Lyylikki:
Mun mielestä on jo alunperinkin kummallista, että koko Silja on lähtenyt mukaan näihin bile-, muna-, yms risteilyihin. Yrityksen kohderyhmä kun tuntuu olevan jotain aivan muuta, johon mm. niiden mainonta viittaa. Vikingiä mä olen ainakin enemmän pitänyt sinä nuoriso/remulaivana, mutta ilmeisesti perheristeilyt ei sitten tuota tarpeeksi tai jotain. Aika kovan kolauksen saa kuitenkin Siljan imago tässä, että varmaankaan ei ihan helposti saa seuraavia risteilyitä järjestettyä, jos edes ollenkaan.
Lyylikki:
Mun mielestä on jo alunperinkin kummallista, että koko Silja on lähtenyt mukaan näihin bile-, muna-, yms risteilyihin. Yrityksen kohderyhmä kun tuntuu olevan jotain aivan muuta, johon mm. niiden mainonta viittaa. Vikingiä mä olen ainakin enemmän pitänyt sinä nuoriso/remulaivana, mutta ilmeisesti perheristeilyt ei sitten tuota tarpeeksi tai jotain. Aika kovan kolauksen saa kuitenkin Siljan imago tässä, että varmaankaan ei ihan helposti saa seuraavia risteilyitä järjestettyä, jos edes ollenkaan.
Nexus__69:
---
ezzy:
Eiköhän saalis olisi ollut ihan sama, jos laiva olisi ratsattu minä tahansa muuna viikoloppuna. Eipä vaan tunnu tekevän ratsioita porauslautoille.
Surkeeta.
---
Aivan, ja viime vuonna kyl porauslautta '04 (vaik et varmaan meinannu just tota "porauslauttaa" ) jäi ainakin porukkaa kiinni koirille.
Ja ihan oikein se on että ratsaavat!