Taitaa olla risteilyt ohi..

137 posts, 7 pages, 44,652 views

tomppi

#21 • • tomppi thzombie ™
Poliisin mukaan melkein 1000 ihmistä oli käyttänyt huumeita ja 33 pidätettiin. Yks henkilö epäili että kondomi joka sisälsi huumeita oli mennyt rikki vatsassa sai helikopterikyydin sairaalaan.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Esa

#22 • • Esa
tomppi: lähde?
tomppi

#23 • • tomppi thzombie ™

Esa:
tomppi: lähde?

linkki

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

UzU

#24 • • UzU [33100]
Harmittaa niiden ihmisten puolesta, jotka eivät käytä huumeita, Monday Barin puolesta, sekä Silja Linen puolesta.
Ei harmita yhtään niiden puolesta jotka kärys. Oma moka, tosin kusivat samalla myös kaverin pakkiin.
Esa

#25 • • Edited Esa

linkki:
Silja line som äger färjan överväger att avbryta samarbetet med klubben.

Sympatiat menevät tällä kertaa sekä Siljan että tapahtumajärjestäjän suuntaan. Uskoakseni, mikäli Silja tuollaisen päätöksen tekee, syynä on pelkästään imagollinen paine. :I
(Tai siis oletetut imagoon jatkossa liitettävät oletukset... Heh.)

Toki olisi hienoa jos jengin ei tarvitsisi sitä kamaa käyttää.
Gnizhak

#26 • • Gnizhak iku

Esa:
Sympatiat menevät tällä kertaa sekä Siljan että tapahtumajärjestäjän suuntaan. Uskoakseni, mikäli Silja tuollaisen päätöksen tekee, syynä on pelkästään imagollinen paine. :I
(Tai siis oletetut imagoon jatkossa liitettävät oletukset... Heh.)

Toki olisi hienoa jos jengin ei tarvitsisi sitä kamaa käyttää.

Joo, ei tää ainakaan seuraavaa oceaniaa lupaa, vaikka sitä moni niin kovasti toivoikin.

--
Don't Just Stand There

Esa

#27 • • Edited Esa
Eihän Oceania (suoranaisesti) liity tähän aiheeseen.
Gnizhak

#28 • • Gnizhak iku

Esa:
Eihän Oceania (suoranaisesti) liity tähän aiheeseen.

Niin no ei, mutta kyllä se tuottaa järjestäjälle ylimääräsiä kiertely/kaartelu jne. meininkejä järjestää samanhenkistä tapahtumaa kun monday bar on ollut, varmasti passivoi laivayhtiötä yhteistyökumppanien suhteen. Sekä ihan suoraan ylimääräistä painetta järjestäjälle jos Suomen poliisi+tulli keksii ottaa ruotsalaisista mallia.

--
Don't Just Stand There

yana

#29 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

petraxx:
totanoin, me seilattiin joskus 3 vuotta sitten yhdella naista monday barin risteilyista tukholmaan kattoon deep dishia ja kylla se silloinkin ratsattiin, ja huumeita loytyi ja lattialta varsinkin. toivottavasti seuraamukset monday barille ei o sen kummemmat kuin sillakaan kertaa :)

eiks se ollut kuitenkin joku gay-risteily mika oli ollut edellisena iltana silla laivalla?
Jace

#30 • • Jace Monday Bar
Hmmm...jo laivalle pääsy oli lentokenttämäisten turvatarkastusten läpimenemistä, eli laukut läpivalaistiin ja jengi laitettiin metallinpaljastimien läpi ja sitten sen jälkeen koko se putki josta mentiin laivalle, oli täynnä huumekoiria, joten kyllä siinä oli ratsiaa jo mennessäkin. kaikkein parhaimmat olivat ne "siviilipukuiset poliisit" jotka olivat vallanneet yhden laivan konttoreista ja laitteneet sinne jumalattomat valvoltasysteemit ja sitten olivat tosi undecover siellä bileiden puolella mustissa puvuissa nappikorvassa *nauru* Sen verran voin sanoa että laiva-yhtiö oli todella tyytyväinen jälleen kerran bilettäjiin ja heidän käytökseen, tosin silloin ei oltu vielä päästy pois laivasta...

Ai niin ja kaikki tän vuoden risteily ajat on kyllä jo löyty lukkoon, täytyy vain toivoa että ne saadaan pitää...
Lyylikki

#31 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mun mielestä on jo alunperinkin kummallista, että koko Silja on lähtenyt mukaan näihin bile-, muna-, yms risteilyihin. Yrityksen kohderyhmä kun tuntuu olevan jotain aivan muuta, johon mm. niiden mainonta viittaa. Vikingiä mä olen ainakin enemmän pitänyt sinä nuoriso/remulaivana, mutta ilmeisesti perheristeilyt ei sitten tuota tarpeeksi tai jotain. Aika kovan kolauksen saa kuitenkin Siljan imago tässä, että varmaankaan ei ihan helposti saa seuraavia risteilyitä järjestettyä, jos edes ollenkaan.

Aika hurjaa kuitenkin on, miten ihmiset uskaltaavat riskeerata. Eikös se kuitenkin ole niin, että aina jos jotakin on päällä kun ollaan kansainvälisillä vesillä (tms.) ja jäät kiinni, niin rikosnimike vaihtuu salakuljetukseen. Sitä ei varmaan työnantajille selitellä enää niin helposti esim. nuoruuden hairahduksena. Mutta en oo kyllä asiaa sen tarkemmin tutkinut, että on ihan perstuntumalta heitettyä.
Aziz Combat Fighter

#32 • • Aziz Combat Fighter
Kiitti taas vaan vitusti kaikille jotka raahaa kemikaalejaan rajojen yli. Onko yllätys, että rajaa kontrolloidaan tarkasti? Onko yllätys, että poliisi tekee sillon tällöin ratsioita?

Kiitti vaan vitusti. Toivotaan ettei tää jumita seuraavan Oceanian järkkämistä, se oli kuitenkin viime vuoden paras tapahtuma.

Kiitti taas vaan niin helvetin paljon kaikille saatanan idiooteille *kivatsulle*
Jinx

#33 • • Jinx Superfeminine
Niinpä ei oo hyvä juttu ei *eiei**eiei* Tässä sitte kaikki huumettomat bilettäjät ja bileiden järjestäjät kärsii.... taitais kuitenkin ihan tavalliseltakin risteilyltä niitä huumeita löytyä jos noin tehokkaasti etsittäis nyt taas "tavallisten" ihmisten on vaikeenpaa ymmärtää että konemusiikki ja huumeet ei liity millään tavoin toisiinsa.

--
Pyllykkä

#34 • • Edited astaroth Guest

tomppi:
linkki

Pahoittelen huonoa ruotsinkielen taitoani, mutta luku tuhannesta ihmisestä lienee spekulaatiota?

Omasta puolestani en sano muuta, kuin: "Paska tsägä!"

Itsepähän menevät ryssimään. Ihan oikein minun puolestani.

Edit: Harmittaa puhtaiden ihmisten puolesta tietysti.
TonySt

#35 • • Edited TonySt mediamoguli

Jinx:
konemusiikki ja huumeet ei liity millään tavoin toisiinsa.

just *ding*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

aleksisi

#36 • • aleksisi

Lyylikki:
Mun mielestä on jo alunperinkin kummallista, että koko Silja on lähtenyt mukaan näihin bile-, muna-, yms risteilyihin. Yrityksen kohderyhmä kun tuntuu olevan jotain aivan muuta, johon mm. niiden mainonta viittaa. Vikingiä mä olen ainakin enemmän pitänyt sinä nuoriso/remulaivana, mutta ilmeisesti perheristeilyt ei sitten tuota tarpeeksi tai jotain. Aika kovan kolauksen saa kuitenkin Siljan imago tässä, että varmaankaan ei ihan helposti saa seuraavia risteilyitä järjestettyä, jos edes ollenkaan.

Se nyt on niin että laivayhtiöiden(kuten varmaan muidenkin liikeyritysten) tarkoituksena on tehdä voittoa, joten otetaan rahaa sieltä mistä sitä saadaan. Ja ehkä just ovat halunneet nuoriakin asiakkaikseen järjestämällä ko. kinkereitä... se mikä niitä varmaanki niissä huumeissa eniten vituttaa on , etteivät saaneet niistä tulleita myyntivoittoja ittelleen...

--
siellä missä jatkot..

Riku

#37 • • Riku The Little Prince

TonyS:
---
Jinx:
konemusiikki ja huumeet ei liity millään tavoin toisiinsa.

---

just *ding*

Joo, tolle on pakko kyl naurahtaa. Ja ikävää että huumeita käyttävät bilettäjät kärsii kieltolaista ,)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Lauri

#38 • • Lauri Devoted

Lyylikki:

Siljan imago ei tuosta kärsi juurikaan, vaan tapahtumajärjestäjän ja ko. kulttuurin imago. Faktahan on, että huumeita liikkuu laivoilla huomattavasti enemmän kuin tuo mitä nyt jäi kiinni (33 pidätystä, joista ehkä 5 johtaa syyteharkintaan ja muutama syytteeseen?).

Ja tarkemmin Silja Linen kohderyhmäprofiilia tuntematta, uskoisin että siljan kohderyhmänä on hyvin toimeentulevat kuluttajat, ikään katsomatta (toki 22vee -> perheet). Klubbaajat käyttävät tuonkaltaisilla reissuilla huomattavia summia rahaa. Ja se, että Silja saa käytännössä ulkopuolisella markkinarahalla loppuunmyydyn vuokraristeilyn, on se äärimmäisen kannattavaa heille - ei noita muuten olisi tai järjestettäisi.

En usko, että tulevaisuuden risteilyjä perutaan, vaan jokin käytäntö tulee muuttumaan. Ehkä sitten matkustajaluettelon seulonta, jossa karsitaan jo lähtövaiheessa rikosrekisterin omaavat, tms.

Tsemppiä mondaybarille.
#39 • • kelasin Guest
mä veikkaan, että jos helsingin rautatieasema ratsattaisiin ihan minä päivänä tahansa, niin sieltä löytyisi x kertaa tuo määrä kamaa..
eewol

#40 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP

Nexus__69:
---
ezzy:
Eiköhän saalis olisi ollut ihan sama, jos laiva olisi ratsattu minä tahansa muuna viikoloppuna. Eipä vaan tunnu tekevän ratsioita porauslautoille.

Surkeeta.

---

Aivan, ja viime vuonna kyl porauslautta '04 (vaik et varmaan meinannu just tota "porauslauttaa" *nauru*) jäi ainakin porukkaa kiinni koirille. *joo*

Ja ihan oikein se on että ratsaavat! *piis*

Samaa mieltä...