MILLENNIUM SUMMERCLUB 17.6.2005 @ ESPOO

185 posts, 10 pages, 22,303 views

ninni

Posts: 489

#161 • • ninni sydän
*jiihaa* oli just sellaset bileet mitä odotin *jiihaa* se palohälytys juttu ni *ding* jos liiasta savusta tollanen aiheituu ni sit kyll miettisin uutta palohälytintä *justjoo*
mayah ja nemes soitti aivan loistavaa saundia *joo*

kiitos ja kumarus *kiitoskiitos*

[pieni]tätä lisää [/pieni]*pahis**nauru*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

sts

Posts: 7,969

#162 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

deni, 18.6.2005 15:43:
Tälle toiminalle on mahdollisuus vaikutta ja minun mielestä olisi todella hyvä asia että me promottorit/bilettäjät heti kun huomaat törheilyyn ja varastmiset/väkivaltaisuudet, ilmoitetaan välittömästi ravintolan omistajalle tai järjestysvalvojalle. Sen jälkeen uskon että kyseinen asia vähenee huomattavasti.



Aivan, mutta tämä on ihan omakohtaista kokemusta, älkää ikinä itse menkö puutumaan vandalismiin, ilmoittakaa siitä järjestyksen valvojalle/ovimiehelle/baarihenkilökunnalle/jne...

Itse sain selvittää voimankäyttöäni poliisille viimevuoden koneistossa, kun otin erään töhertelijän kiinni, onneksi todisteet oli kirjoitettu [iso]KISSANKOKOISINKIRJAIMIN[/iso] seinälle ja pojan tussi sorminjälkineen löytyi kiinniottopaikan läheltä.
SA-TomTom

Posts: 2,727

#163 • • Edited SA-TomTom Manager Of The Universe
Palohälytys on aina promottorin märkä toiveuni ja myönnän, että silmissä vähän sumeni ensimmäisten sekuntien ajan, kun tultiin kertomaan, että kellot raikaa. Itse sain välittömästi ohjeet, että musiikki täytyy sammuttaa ja kuuluttaa palohälytyksestä - ohjata ihmiset ulos. Kirjaimellisesti _juoksin_ tanssilattian läpi ja musan vaimennus + kuulutus tuli minuutin sisään siitä, kun tiesin tilanteen. En tiedä kauanko hälytys oli ehtinyt soida tätä ennen, mutta nähdäkseni tilanteeseen reagoitiin kyllä niin nopeasti kuin mahdollista. Ravintolan puolen toimintaa en lähde spekuloimaan, kun sitä en nähnyt - hoidin asiaa pääareenan puolella. Loppupeleissä asiallisesta ja ripeästä toiminnasta tuli paljolti kiitosta niin asiakkailta, henkilökunnalta kuin pelastusviranomaisiltakin. Ja itse palohälytys ainakin pitää tämän tapahtuman pitkään mielessä *nauru* Ravintola saatiin siistittyä pikaisesti samassa yhteydessä ja ilmanlaatukin parani huomattavasti. Itse en huomannut kovinkaan kummoista eroa väkimäärässä hälärin jälkeen. Bileet jatkuivat ripeästi ja fiilis oli hetkeä myöhemmin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Itse häläri lähti käyntiin ravintolan naapuritiloihin levinneestä savusta, jonka vuoksi asialle ei voitu tehdä mitään ennen palokunnan paikalle saapumista.

Kyau ja Albert diggasivat venuesta, järjestelyistä ja yleisöstä suuresti ja kertoivat suomalaisen yleisön olevan jopa hullumpaa kuin jenkeissä! Enpä kyllä ole nähnyt jengiä noin liekeissä vähään aikaan *sydän*

Voi Maija, niin kurjaa se laukun pölliminen just ennen setin alkua .. :/ Tämä otti päähän ja v*tutti jopa enempi kuin palohälytys.

Finelle ja muille lounge/housepuolen soittajille pahoittelut äänestä *uuh* Äänentoistoratkaisu oli kolmas kokoonpano haetuista/sovituista, mikä saatiin järjestettyä paikalle. Tilanteet muuttuivat todella nopeasti päivän mittaan (saadaan laitteet, ei saada laitteita, saadaan laitteet..) ja loppupeleissä meistä riippumattomista syistä homma prakas aika huolella. Talon taustakajarit olivat järkyttävässä kunnossa, josta myöskään emme tieneet ennen illan alkua. Emme myöskään voineet tehdä enempää valoasialle, kun laitetoimittajallamme ei yhtäkkiä yllättäen löytynytkään enempää virtapiuhaa ja kotoa itse kunkin rakentamassa olleiden himajohdotkin oli käytetty. Jokseenki tila ensisijaisesti olikin tarkoitettu lounge-henkiseksi hengailuksimestaksi, valoja sinne päätettiin kuitenkin laittaa lisäfiilistä tuomaan kesken illan. Kiitos Tornad0 lisäkotipiuhoista.

Suuri kiitos kaikille esiityjille, crew:lle, YAD:lle ja kaikille apukäsille panostuksesta! Kiitos Johan ja Aladdinin henkilökunta, eritoten Maisa. Kiitos kaikki paikalle saapuneet hippaajat *hali* - 22.07. jatketaan taas Aladdinissa; luvassa ainakin Ronski Speed (Euphonic, GER), Dekky (NL) ja mooonta muuta kivaa! *plur* - mutta tämä on sitten toinen tarina ja kerrotaan toisessa topicissa..

ps. Maija - MLNM pitää huolta omistaan - kompensoimme sen v-tun r-nkkarin ryöstämät rahat tulevissa keikoissasi. MLNM *sydän* Mayah.

--
Never give up.
Never surrender.

moksu

Posts: 1,386

#164 • • moksu [Dimension]

SA-TomTom, 18.6.2005 17:37:


Kyau ja Albert diggasivat venuesta, järjestelyistä ja yleisöstä suuresti ja kertoivat suomalaisen yleisön olevan jopa hullumpaa kuin jenkeissä! Enpä kyllä ole nähnyt jengiä noin liekeissä vähään aikaan *sydän*

22.07. luvassa ainakin Ronski Speed (Euphonic, GER)


OMG Ronski speed *sydän* sitten vastaliekitetäänkin! *plur* Oli tosi kiva ilta kaikinpuolin, kyau & albert oli kyll niin loistava, ett pitkään aikaan kiksu maistu tooosi hyvälle*slurps* (ainahan se maistuu kylläkin*vink* Sirius*sydän* ja kane - rain down on me*sydän*)
Tällä kertaa aina*ding* tahmeahko tanssilattia ei haitannut menoa, mut vähän ikävä tuli entisen maestron lattiaa.. toimi silti ihan hyvin*iloinen*
kiksusormi nousee nousee nousee *nuotti*

iso kiitos ja kumarrus järkkäreille loistavista hipoista (myös hardi puolella tuli piipahdettua niin tanssimassa hetken muutaman loistavan biisin tahtiin kuin myös vilvottelemassa kun ulos ei päässyt, paitsi hälytyksen aikana joka sopi mulle mainiosti*iloinen* Aivan loistavaa saada kaija ja albertti näinkin lähelle helsinkiä, vaikka se ois ollut kivempi ett ois ihan tällekin puolen rajaa saatu *hymy*

kiitos *kiitoskiitos*
Avatar
#165 • • astaroth Guest

mayah, 18.6.2005 17:18:
Jotenkin en yhtään epäile. Muistatko muuten, että mentiin samalla kyydillä kotiin? *nauru*


*ding*
.
.
.
.
*ding*
.
.
.
.
*ding*
.
.
.
.
*ding*



Niin muuten, mitä helvettiä mä heräsin Korsosta?! *ding*
keri

Posts: 104

#166 • • Edited keri Team Panen Kaikkea Mikä On Pinkkiä*plur*
oli aivan ihanat bileet, voi vitsi*plur*
oikein mukava ilta kaikin puolin*hihu*
kivoimmat milleniumit missä oon ollu...kyllä vaan.
ja vitsi kun oli niin paljon kivoja ihmisiäkin paikanpäällä, nii ei yksinkertasesti mikään menny pieleen*hymy*

jeejee essi kiittelee ihan superisti*jiihaa*
Avatar
#167 • • astaroth Guest

mayah, 18.6.2005 18:10:
ettei muiden tarvitse enempää kuunnella sun juttujas *nauru*


Eli perussettiä ollu taas tuntomerkeistä päätellen *hih*
Avatar
#168 • • Taika Guest
Missiah ja Nemes*sydän*

Kiitän kaveria joka mut pakotti mukaan, näistä bileistä jäi niin hyvä fiilis että enköhän mäkin ala hiukan useammin viikonloppuisin taas näyttämään naamaani kotioven ulkopuolella. Harmi vain että jouduttiin mun aikaisen herätyksen vuoksi lähtemään niin aikaisin, olisi epäilyksistä huolimatta vielä vanhankin polvi noussut muutaman tunnin verran :D

Kiitos MLNM :)
hemuz

Posts: 2,178

#169 • • hemuz kätevä emäntä
Ei voi ku sanoo I *sydän* KIKSU *plur*
POlkkapuolel en ees kerinny käymään.

Ainut miinus mummielestä oli ne tyylii 30-40 äijät jotka oli kännissä ku käki, jotka eivät voineet ymmärtää kymmenennenkään kerran jälkeen, että mä en haluu tanssii kenenkää kaa, enkä lähtee jatkoille tai muuta vastaavaa...*dissaa*

Kiitoksia mielettömistä pileistä!

ps.saksanpojat heti takasi suomeen soittamaan *hymy*
Displacer

Posts: 1,828

#170 • • Displacer

Astaroth, 18.6.2005 18:16:
---
mayah, 18.6.2005 18:10:
ettei muiden tarvitse enempää kuunnella sun juttujas *nauru*

---

Eli perussettiä ollu taas tuntomerkeistä päätellen *hih*



haha, olit kyllä hauskalla päällä siinä pois lähdettäessä *nauru* nauroit vaan ja välillä hihitit kuin pikkutyttö. hihihihi


Oikein hauskat bileet olivat, hirveesti oli ihania tuttuja paikalla. Sasha F oli taas meikäläisen makuun, mutta yllätyksekseni löysin itseni tanssimasta myös kiksua loppuillasta *ding* Siellä oli vaan niin hyvä fiilis siellä pääsalissa ulkomaan kaksikon aikana että oli pakko mennä leijumaan mukaan.

Jump the next train taisi olla se biisi, joka mut sinne lattialle viimein veti.

Kivaa oli olla vaihteeksi selvinpäin bilettämässä.
aph

Posts: 2

#171 • • aph
Oli aivan loistavat bileet! Tunnin varoitusajalla lähdettiin Turusta autolla tulemaan mestoille. Oli todella mukava fiilis, porukka, tiskijukat ja ulkomaanvahvistukset täyttivät odotukset! *sydän* Cosmon ja Flaikun setti oli mitä mainoin, pari omaa suosikkia mahtui myös mukaan, keep it up! *aplodit* Aladdin sopi hienosti tapahtuman järjestämiseen, tosin palohälytys vei fiilarit pois hetkeksi, mutta kunhan pääsi takaisin tamppaamaan Kyaun ja Albertin tahtiin niin tuntui jo ettei mitään olisi tapahtunut! Kiitos MLNM ja muut järjestäjät uskomattomista bileistä! Ja tietenkin Benedixiä autokyydistä *sydän*

--
jump the next train

Displacer

Posts: 1,828

#173 • • Displacer
Kyllä siellä varmaan olisi ollut vähän erilainen meininki, jos olisi ollut tositilanne. Ei siinä montaa sekuntia kumminkaan olisi mennyt kun tieto olisi levinnyt koko baariin että jossain palaa.

Vähän laski tanssifiiliksiä toi hälytys, mutta muuten oli oikeestaan ihan kiva breikki tollanen pihalla käynti. Ilmakin oli mitä mukavin.
misi

Posts: 120

#174 • • Edited misi
Kiitos kaikille paikalla olleille, eritoten kaikille niille ketkä eivät menettäneet hermojaan palohälytyksen aikana.. Suurimmat kiitokset kuitenkin Tommille ja muulle porukalle ketkä olitte tehneet jälleen kerran todella hienoa työtä ja muuttaneet koko ravintolan ilmapiirin uudeksi. Ja oli ihana nähdä pitkästä aikaa! Näitä bileitä kannatti odottaa koko pimeä talvi.. Aladdin henkilökunta kiittää. *aplodit* Ja heinäkuussa nähdään taas..*nauru*
Nemes

Posts: 2,099

#175 • • Nemes Balearium

mayah, 18.6.2005 21:35:
Hah, tajusinpa juuri, että se pöljäke vei myös viimeisen päänsärkylääkkeenikin kassista. Sori vaan kaveri, se oli vaan ibusalia *muhaha*

Onneks ei ollu aamulla krapulaa :)



tais kaveri viedä moraaliseen krapulaan sun lääkkeet *nauru*
:D

Posts: 3,707

#176 • • :D
Hauskaa oli, vaikkakin oma soittaminen oli mitä oli.
Ainaku joku tykkäs, mun lisäksi. :) No mut aina ei voi
onnistua. Muualla olikin sitten aika lailla hymysuita ja
käsiä ilmassa ympäriinsä. Paloharjoitus oli itseasiassa
ihan mukava lisämauste iltaan. Kiitos vaan kaikille!

Ainiin ja pörräsin myöskin kameran kanssa ympäriinsä,
joten http://bile.luola.net/mlnm_summerclub17062005/
löytynee muutama kuva.
Chare

Posts: 412

#178 • • Chare kiltti tyttö
oli kyl tosiaan kivat bileet, harmi vaa et jouduin lähteen niin aikasin poies ku aamul oli duunii.. missasin sen palohälytyksenki.. voih.. *iloinen* kiitos teille kaikille ihanille mussukoille ku olitte mestoil ja haluun täs myös kiittää baarimikkoi hyvist drinkeist joiden nimist mul ei oo minkään laista käsitystä, mut maistu kyl.. *nauru* taisin ehkä olla hieman humalassa. mut kuka ei ois ollu..?

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

COBALT

Posts: 1,407

#179 • • COBALT akitaattori
Ai vittu että ottaa kaaliin, ku piti taas missaa nämäkin huippukekkerit, ku en saanu vapaata duunista sitten millään...!!! No, "henkinen minäni" läpytti tumppuja ja heilutti sytkäriä eturivissä senkin edestä!!!
Ens kerralla olen paikalla vaikka rollaattorilla ja pää kainalossa...!!!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

COBALT

Posts: 1,407

#180 • • COBALT akitaattori
Aijoooops! Palohälytyksistä sen verran, että kukas muistaa Millennium-Sunbeam'it Turkkusessa aikanaan...?
Kukahan pahuksen puusilmä silloinkin istahti tunniksi savukoneen katkaisimen päälle...? --> Ja palokunta paikalle ja mökki tyhjäksi ---> *ding**hih*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!