185 posts, 10 pages, 32,564 views
deni, 18.6.2005 15:43:
Tälle toiminalle on mahdollisuus vaikutta ja minun mielestä olisi todella hyvä asia että me promottorit/bilettäjät heti kun huomaat törheilyyn ja varastmiset/väkivaltaisuudet, ilmoitetaan välittömästi ravintolan omistajalle tai järjestysvalvojalle. Sen jälkeen uskon että kyseinen asia vähenee huomattavasti.
Ravintola saatiin siistittyä pikaisesti samassa yhteydessä ja ilmanlaatukin parani huomattavasti. Itse en huomannut kovinkaan kummoista eroa väkimäärässä hälärin jälkeen. Bileet jatkuivat ripeästi ja fiilis oli hetkeä myöhemmin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Itse häläri lähti käyntiin ravintolan naapuritiloihin levinneestä savusta, jonka vuoksi asialle ei voitu tehdä mitään ennen palokunnan paikalle saapumista.
Äänentoistoratkaisu oli kolmas kokoonpano haetuista/sovituista, mikä saatiin järjestettyä paikalle. Tilanteet muuttuivat todella nopeasti päivän mittaan (saadaan laitteet, ei saada laitteita, saadaan laitteet..) ja loppupeleissä meistä riippumattomista syistä homma prakas aika huolella. Talon taustakajarit olivat järkyttävässä kunnossa, josta myöskään emme tieneet ennen illan alkua. Emme myöskään voineet tehdä enempää valoasialle, kun laitetoimittajallamme ei yhtäkkiä yllättäen löytynytkään enempää virtapiuhaa ja kotoa itse kunkin rakentamassa olleiden himajohdotkin oli käytetty. Jokseenki tila ensisijaisesti olikin tarkoitettu lounge-henkiseksi hengailuksimestaksi, valoja sinne päätettiin kuitenkin laittaa lisäfiilistä tuomaan kesken illan. Kiitos Tornad0 lisäkotipiuhoista.
- 22.07. jatketaan taas Aladdinissa; luvassa ainakin Ronski Speed (Euphonic, GER), Dekky (NL) ja mooonta muuta kivaa!
- mutta tämä on sitten toinen tarina ja kerrotaan toisessa topicissa..
Mayah.
SA-TomTom, 18.6.2005 17:37:
Kyau ja Albert diggasivat venuesta, järjestelyistä ja yleisöstä suuresti ja kertoivat suomalaisen yleisön olevan jopa hullumpaa kuin jenkeissä! Enpä kyllä ole nähnyt jengiä noin liekeissä vähään aikaan
22.07. luvassa ainakin Ronski Speed (Euphonic, GER)
sitten vastaliekitetäänkin!
Oli tosi kiva ilta kaikinpuolin, kyau & albert oli kyll niin loistava, ett pitkään aikaan kiksu maistu tooosi hyvälle*slurps* (ainahan se maistuu kylläkin*vink* Sirius*sydän* ja kane - rain down on me*sydän*)

mayah, 18.6.2005 17:18:
Jotenkin en yhtään epäile. Muistatko muuten, että mentiin samalla kyydillä kotiin?

mayah, 18.6.2005 18:10:
ettei muiden tarvitse enempää kuunnella sun juttujas
KIKSU 

Astaroth, 18.6.2005 18:16:
---
mayah, 18.6.2005 18:10:
ettei muiden tarvitse enempää kuunnella sun juttujas
---
Eli perussettiä ollu taas tuntomerkeistä päätellen
nauroit vaan ja välillä hihitit kuin pikkutyttö. hihihihi
Siellä oli vaan niin hyvä fiilis siellä pääsalissa ulkomaan kaksikon aikana että oli pakko mennä leijumaan mukaan.
Cosmon ja Flaikun setti oli mitä mainoin, pari omaa suosikkia mahtui myös mukaan, keep it up!
Aladdin sopi hienosti tapahtuman järjestämiseen, tosin palohälytys vei fiilarit pois hetkeksi, mutta kunhan pääsi takaisin tamppaamaan Kyaun ja Albertin tahtiin niin tuntui jo ettei mitään olisi tapahtunut! Kiitos MLNM ja muut järjestäjät uskomattomista bileistä! Ja tietenkin Benedixiä autokyydistä
Astaroth, 18.6.2005 17:11:
Hyi vittu mulla on paha olo!
![]()
Ja heinäkuussa nähdään taas..
mayah, 18.6.2005 21:35:
Hah, tajusinpa juuri, että se pöljäke vei myös viimeisen päänsärkylääkkeenikin kassista. Sori vaan kaveri, se oli vaan ibusalia *muhaha*
Onneks ei ollu aamulla krapulaa :)
SA-TomTom, 18.6.2005 17:37:
ps. Maija - MLNM pitää huolta omistaan - kompensoimme sen v-tun r-nkkarin ryöstämät rahat tulevissa keikoissasi. MLNMMayah.

kiitos teille kaikille ihanille mussukoille ku olitte mestoil ja haluun täs myös kiittää baarimikkoi hyvist drinkeist joiden nimist mul ei oo minkään laista käsitystä, mut maistu kyl..
taisin ehkä olla hieman humalassa. mut kuka ei ois ollu..?