MILLENNIUM SUMMERCLUB 17.6.2005 @ ESPOO

185 posts, 10 pages, 22,337 views

Marjo

Posts: 1,796

#141 • • Marjo pupuTupuna

mirah, 18.6.2005 10:59:
Kiitos puputsitupunalle vielä kerran sokkotreffi seurasta. *sydän**hali*



Kiitos itsellesi! *pus* Kivaa siis oli ja oli kiva törmätä yllättäviinkin vanhoihin tuttuihin. Paikka toimi mielestäni oikein hyvin ja musiikki ja tunnelma oli *super*.
jeesboks

Posts: 4,064

#142 • • Edited jeesboks p u p u

SilverJo, 18.6.2005 11:27:

Ps. Seuraavalla kerralla mä vaikka yksin raahaan RAD:in pöydän kiksupuolelle.. *plur*



Mä tuun avuks *joo*

*sydän* Kyau vs. Albert
*sydän* kaikki tutut (uudet ja vanhat) *hali*
*sydän* Paikka oli hienona.

~ palohälytys

*poks* persiistä tollanen toisten omaisuuden vieminen.

Oli kivaa! Tänne uudestaan. *joo* Ja kuvia taas parin päivän sisällä.

Ja ainiin iso kiitos Mlnm *aplodit**aplodit*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Avatar
#143 • • pia^^ Guest
Olipa kivat pippalot *sydän* . Lähettii aika aikasin, ja se palohälyytys tais just alkaa soimaa ku pääsin ylös *nauru* . DJt soitti kivasti kuten aina, 'polkkatallis' musiikki soi kyll turhan kovaa ku chillis ei meinannu kuulla musiikkii *uuh* mutta ei se menoa haitannu. Super kiitos kaikille ihanille ihmiselle, jotka olitte siel *sydän*
Tiah

Posts: 322

#144 • • Tiah
Ihan loistavat bileet*plur* Uppos Kyaun&Albertin setti loistavasti,niinkun muutkin, Mayan ja Sashan setiti upposivat kanssa loistavasti. Kyllä oli onnistunut ilta,ja muutamiin yllättäviin vanhoihin tuttuihin törmäsin myös minä.
Kaikin puolin onnistuneet bileet*pihkassa*

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

kml

Posts: 1,142

#145 • • kml Keyhole Markup Language
Mukavat bileet oli, vaikka pääsinkin paikalle vasta kahden maissa. (alkoholilla epäillään olleen osuutta asiaan).

Kuvia löytyy täältä

Kuvia tuli otettua reilu 100, mutta kameran ominaisuuksien vähäisyyden vuoksi onnistuneita tuli hyvin vähän *hih* .... Tosin alkoholi saattoi vaikuttaa tähänkin...

Kaiken kaikkiaan tosi kivaa oli! Pääsinpä jopa hetkeksi stagelle Kyau vs. Albertin kanssa kuvia ottamaan *iloinen*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Turri

Posts: 124

#146 • • Turri
Kyllä polkka maistu ja porukkaa oli mukavasti. Illan mielestäni kyllä kruunasi mayah*aplodit**sydän**aplodit* niin täydellisellä setillään. Cosmo ja flaikku heittivät baaripuolen osuvimman setin ja ulkomaan tähtiä ei sitten ehtinytkään kuunnella. *jiihaa*

--
Furrrrrry

Encoder

Posts: 310

#147 • • Encoder Kofeinisti
Semmoiset bileet sitten tällä kertaa. Pääpuolella parhaat levyt löytyi tällä kertaa Kyau vs Albertilta. Jaksoivat piristää minutkin tanssilattialle. Cd:itäkin heittelivät lavalta alas loppupuolella *hymy* Cosmo ja Flaikku soittivat hyvin myös, mutta tiedä häntä miksei silloin hyppiminen innostanut ihan niin.

Ja Mayahkin tuli nyt ekan kerran nähtyä ja kuultua. Ei muuta moitittavaa kuin oma musiikkimakuni - [sarkasmi] uudelleenraiskatut kauneimmat kiksurallit [/sarkasmi] eivät iskeneet eilen. Ainakin Carte Blanche, Where are you now ja Silence sieltä tuli.

Kaikenkaikkiaan ihan ok tranceiltama.
Tuliko se palokunta koskaan edes paikalle?

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Ozie

Posts: 1,389

#148 • • Ozie

Encoder, 18.6.2005 13:29:
Tuliko se palokunta koskaan edes paikalle?



http://kml.pp.fi/kuvat/Millennium%20Summerclub/IMG_0647.html

Olipas kyllä hauskaa.. jo ysin aikoihin kun Tapiolassa pyörittiin ni rupes tuttua porukkaa lappaa vastaan joka kulmalta. Sisällä fiilis oli taas mitä paras. Cosmolta ja Flaikulta tuli ainaki eri maistuvaa settiä. Ja iso läjä oli taas paikalle päässy mitä ihanempia ihmisiä, ehtiny edes kaikkia näkee illan aikana. Meijän pitiki sitte lähtee joskus kahentoista jälkeen pois. Mut eri fantsua *piis* *plur*
Avatar
#150 • • Joe Le Bon Guest
törkeet plagiointii toi palohälyytys *hmph*

Taas jäi Millenium Espoo Extravaganza väliin mut kyl mä joku kerta tulen!
kinderi

Posts: 1,783

#151 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mua harmittaa [iso]NIIIIN[/iso] paljon kun jouduin jättää väliin!
Oli hirmunen bilefiilis heti aamusta ja sit kävi niinku kävi ja multa jäi bileilyt väliin *nyyh*
Ens kuussa kyllä tulen vaikka sitten arkussa..

Mutmut kyllä on pitäny viirata pahasti päässä jos toisen omaisuutta vie. Todella kivaa.
Pisteet kuitenkin jos ei ilta menny pilalle!

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#152 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ihan kivat bileet joo, mut ei se fiilis ollut niin katossa kun ois voinut olla... Yleensä melkeinpä tykkään puolityhjästä tanssilattiasta, mut tällä kertaa ei kyllä ollut mitään elämää suurempaa. Muutama hyvä trancebiisi tuli, mut sitten paljon juustosta vokaalikiksuu joka ei oikeen innostanu *eiei* Mut hauskaa oli ja kivoja ihmisiä *iloinen*

Eipä se palohälyytys paljoa haitannut, mutta sen jälkeen paikka näytti vielä autiommalta *ding*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

anton fine

Posts: 1,359

#153 • • anton fine myspace.com/finethedj
Huh, olipa mieleenkiintoinen keikka ja ilta, soitin yli kaksi tuntia ei kenellekkään istuessa penkillä ja Bacardia juoposkellessa... baarin "PA" oli senverran kiva että joutui tarkkailemaan äänenpainetta ettei vaan rupes särkemään. Ei ollut monitoria ja kaksi ihanaa valoa saatiin laitettuu kiinni settini puolivälissä. Muuten oli hauskaa, jos ei Emppu niin olisin aika masentunut :D

KIITOS MLNM!
Maihku

Posts: 1,186

#154 • • Maihku neiti hankala
Ei sitä oikein muuta voi sanoa kun hyvää musiikkia ja ihania ihmisiä*pihkassa*
Oli oikein ihanaa nähdä muutama tuttukin ketä ei ollut nähnyt pitkästä aikaa*plur* Mutta kokonaisuudessaan oli todella mukavaa ja kiitos erityisesti etko porukalle*sydän*
DenisV

Posts: 1,048

#155 • • DenisV I Love Kiksu
No niin Espoossa kyän aina pari kertaa vuodessa ja sattu olemaan aina Mlmn pippalot. Voisin sanoa että todella hyvä ja rento meinikki. Äänet ja valot kohdallan, hyvä musaa ja paljon kavereita, mitäs muuta kaipaa??! *hymy*

Palohälytyksestä ehkä päälemmäinen ihmettely aiheutti se että järjestyksenvalvojen toiminta oli minun mielestä todella hidasta. Siis siinä vaihessa kun hälytys alkanut soida, olisi pitänyti välitömästi lopetta musiikkin soittamiseen ja sanoa asiallisesti että tyhjenetään tilaa. Siinä meni n.5-10m ennen kuin äänet sammuivat ja vasta kun ravintolapäällikkö tuli sanomaan että "ihmiset ulos!"järkärille, vasta sen jälkeen ne alkanut toimia. *ding*

sts
En ymmärrä miksi pitää bileissä sotkea seiniä (josta lasku voi mennä tapahtuman järjestäjälle), varastaa omaisuutta tai harrastaa väkivaltaisuutta. Mutta olen kai vanhanaikainen tai jotain...



Tälle toiminalle on mahdollisuus vaikutta ja minun mielestä olisi todella hyvä asia että me promottorit/bilettäjät heti kun huomaat törheilyyn ja varastmiset/väkivaltaisuudet, ilmoitetaan välittömästi ravintolan omistajalle tai järjestysvalvojalle. Sen jälkeen uskon että kyseinen asia vähenee huomattavasti.
Shaz

Posts: 324

#156 • • Shaz team Wittupäät
Hiphei! Kivat bibikset kaiken kaikkiaan. (Jos mun vahtikoiria ei lasketa :D) Ihana oli nähä Mayah ja Sasha F pitkästä aikaa. *jiihaa* *sydän* Olitte molemmat aivan loistavia! *hali* Ja kiva oli nähdä paljon tuttuja saman katon alla pitkästä aikaa. *hymy*

Lauralle iso kiitos etkoista, autokyydistä ja jatkoista. *vink* *hali* Ja hei muru, älä lässytä! *nauru*
Special thanks to yks bodarimies kun saavuit paikalle piristää pikkasen tyttös iltaa. *hymy*

Ei tuu muuta mieleen. Kiitos Tommi & Co. Ootte iha parhaita *vink* Nähkäämme pian samoissa merkeissä. *hihu*

*plur* *plur* *plur* *plur*
Ei_kukaan

Posts: 28

#157 • • Ei_kukaan
Muuten oli ihan jees bileet mut se palohälyytyksen jälkeen fiilis alko laskee.
Cosmon & Flaikun setti oli ehkä illan paras.
TuoppI

Posts: 60

#158 • • TuoppI
Saavuttiin paikalle juuri kun Kay ja Albert aloittivat. Todella hyvän setin soittivat ja fiilistä nosti mielettömästi heidän esiintyminen!

Kiitos ulkomaan staroille ja järjestäjille!
mniittymaki

Posts: 1,641

#159 • • mniittymaki
Huhuh.. Olipas mahtavat bileet ja loisto fiilis !

Kiitokset teille jotka jaksoitte bilettää Cosmon ja mun setin aikana, fiilis oli jo "alkuillasta" loistava.
Ehdottomasti paras keikka itselleni tähän mennessä, oli kiva nähä kuinka jengillä oli kivaa ja siitä
sitten sai ammennettua itellekkin melkoisen menon päälle. Olitte loistavia !

Kyau vs. Albert olivat juuri sitä mitä odotin, soittivat loistavia biisejä ja ottivat yleisönsä. Paras fiilis
mitä oon pitkään aikaan nähnyt.

Kyau vs. Albertilta terveisiä : I *sydän* Kiksu & Olitte loistava yleisö !

KIIITOS JA KUMARRUS :)


.m
Avatar
#160 • • astaroth Guest
Join 12419348 gepardia. Hyi vittu mulla on paha olo! Kuka vittu pölli mun röökit?

Nyt on kyllä sellainen olo, että pitää varmaan lähteä tuohon steissin pubiin ottamaan parit oluet. Tavataan linjoilla huomenissa 20 pitkän jälkeen. :)(: