koo, 23.5.2005 16:32:
Mun käsittääkseni huoraaminen ei ole laillista, ja viestin kirjoittaja tuskin asuu getossa.
Asutko sinä?
Roihis on getto ja prostituutio ei ole laitonta Suomessa mutta paritus on.
312 posts, 16 pages, 140,595 views
koo, 23.5.2005 16:32:
Mun käsittääkseni huoraaminen ei ole laillista, ja viestin kirjoittaja tuskin asuu getossa.
Asutko sinä?
hallucinogen,
Jos sulta tulis kaupungilla tai baarissa joku aina kysymään et paljonko tunti on niin rupeatko sä huoraamaan kun ei asiakkaitakaan tarvitse etsiä? =D Ja se ois vielä laillista bisnestä ja katekin on korkeampi kuin huumeiden myynnissä.
phanatic, 23.5.2005 16:37:
No jos ei ois rahaa ja kukaan ei ottais töihin vaimonhakkaaja/murhaaja-juoppo-suomalaista (ne on samanlaisia kaikki!), niin jostainhan sitä rahaa olisi lopulta kehitettävä.
hallucinogen, 23.5.2005 16:49:
---
phanatic, 23.5.2005 16:37:
No jos ei ois rahaa ja kukaan ei ottais töihin vaimonhakkaaja/murhaaja-juoppo-suomalaista (ne on samanlaisia kaikki!), niin jostainhan sitä rahaa olisi lopulta kehitettävä.
---
Ja miten tämä liittyi tuohon? =D Kyse oli vaan siitä, että jos joku luulee sua usein huumediileriksi tai huoraksi niin tuskin sä alat sitä hommaa tekemään sen takia =D
Android, 24.5.2005 08:34:
Mä haluaisin nähdä tilastoa, jossa näytetään että mustalaiset ei tee enemmän rikoksia suhteessa valtaväestöön. Tai kuinka suuri osa heistä käy töissä. Tai kuinka koulutettuja he ovat. Olisko kellään heittää linkkiä? Itse voin myöntää että omat ennakkoluuloni ovat niin syvästi juurtuneet että argumentointi ei auta. Faktaa kiitos.
Vexe, 24.5.2005 08:52:
Ei kai tuollaisia tilastoja saa tehdä. Joku kukkahattutäti syyttää heti rasismista, kun luvut näyttävät huonoilta vähemmistöä kohtaan. *muhaha*
MR*ENIGMA, 24.5.2005 09:26:
Niin se vaan on et mustalaiset, somalit yms voi tehä paljon kaikkee ihmeellistä ja jos joku siihen sanoo jotain sanotaan vaan et ei saa olla rasisti ja täytyy ymmärtää.
Mark, 24.5.2005 09:54:
mä oon kyl tiettyyn pisteeseen asti samaa mieltä. En vaan jaksa ymmärtää et miks mun pitäis ymmärtää ja suvaita kaikkea mahdollista mitä ulkomaalaiset tekee pelkästään sen perusteella et ne on ulkomaalaisia, eri rotua tai mitään muutakaan. En mä mitn paskaa suvaitse Suomalaisiltakaan, miks sit pitäs suvaita sitä samaa muiltakaan kansallisuuksilta, en vaan tajuu. Onko automaattisesti paska ihminen jos arvostelee ihmisiä sen perusteella miten ne käyttäytyy? Onko se rasismia sit vai? IMHO mulla ei oo oikeen hyvää sanottavaa romaneista, mut jos mukavan romanin näen, en tasan tarkkaan ala teilaamaan sitä sen takia et se on romani. Mut pitäskö automaagisesti olla "et hei, sä oot ihan vitun hyvä jätkä ja mä en vaan tajuu sun kulttuurias" jos ekat sanat on et lainaa puhelintas tms?
-M
hallucinogen, 23.5.2005 17:12:
Kuinka moni mustalaisnuori muuten hommaa minkäänlaista ammatillista koulutusta? Niin toisen asteen kuin korkeakoulututkintoa? Opiskelemaan pääsee kuitenkin ajatteli valtaväestö mitä tahansa ja varallisuudesta riippumatta. Mahtaakohan olla minkäänlaisia tilastoja?
Tres, 24.5.2005 10:11:
Kuinka monella romanilla on oikeesti samanlaiset
lähtökohdat kuin valkolaisilla? Jos historia on opettanut
että kukaan ei sua ota töihin koska olet romani,
niin kiinnostaako lähteä edes opiskelemaan?
mayah, 24.5.2005 10:18:
Musta sä et oo huono ihminen, jos arvostelet yksilöä sen pohjalta, miten se kyseinen ihminen käyttäytyy, mutta jos sä vedät johtopäätöksen "yksi varastaa, kaikki varastaa", mä henkilökohtaisesti pidän sitä rasismina.
MR*ENIGMA, 24.5.2005 10:25:
---
---
Eikö romaanien kannattaisi itsekin tehdä jotain sen eteen että valtaväestön käsitykset muuttuisivat esim. kouluttaa itseään
Tres, 24.5.2005 10:29:
No tästähän tossa edellisessäkin viestissäni
oli kyse. Osa tekee jotain asian eteen,
osa pitää sitä turhana ja loppuja ei kiinnosta
muiden mielipide.
MR*ENIGMA, 24.5.2005 10:31:
---
Tres, 24.5.2005 10:29:
No tästähän tossa edellisessäkin viestissäni
oli kyse. Osa tekee jotain asian eteen,
osa pitää sitä turhana ja loppuja ei kiinnosta
muiden mielipide.
---
Miten näihin romaaneihin joita ei "kiinnosta" tulisi sitten suhtautua. Vai onko susta niiden tyyli ihan ok.