Mustalaisille kämppä? ja yleistä mustalaishöpinää

312 posts, 16 pages, 135,060 views

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#1 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather
Kotimaa 13.2.2005 3:01:05
Romanien
asunto-
ongelmat
pahentuneet

Romanien asunto-ongelmat ovat kärjistyneet. Heidän on viime aikoina ollut liki mahdoton saada asuntoa yksityiseltä vuokranantajalta, ja vaikeuksia on tullut vastaan myös kunnallisella puolella. Eniten romanit ovat raportoineet ongelmista Oulun ja Imatran seuduilta.

Valtaosa ongelmista johtuu siitä, että asunnon tarjoajat eivät tunne romanikulttuurin erityispiirteitä. Romanit eivät esimerkiksi voi asua kerrostalossa toistensa ylä- tai alakerrassa. Lisäksi perheet, joissa on murrosiän ylittäneitä lapsia tarvitsevat erilliset pesu- ja wc-tilat nuorelle jälkikasvulleen.

Suomessa asuu tällä haavaa noin 10 000 romania.

Julkaistu 13.2.2005 3:01:05

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Avatar
#2 • • ALIEN Guest
Kyllä vuokraisin jos maksavat vuokransa ajoissa ja noudattavat sääntöjä, mitkä koskee kaikkia asukkaita oli ne vaikka eskimoita.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#3 • • liikkuva muna an egg on the move
Tästä tulee mielenkiintonen galluppi.

Ja offtopiccina: itse en ikinä haluaisi asua yksityisen vuokranantajan kämpässä. Saatanallisen vastenmielinen ajatus että maksaisin omista kuukausituloistani 50% jollekin äveriäälle mulkerolle. Yritykselle maksaminen tuntuu paljon paremmalta.
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#4 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

alek száhala:
Tästä tulee mielenkiintonen galluppi.

Ja offtopiccina: itse en ikinä haluaisi asua yksityisen vuokranantajan kämpässä. Saatanallisen vastenmielinen ajatus että maksaisin omista kuukausituloistani 50% jollekin äveriäälle mulkerolle. Yritykselle maksaminen tuntuu paljon paremmalta.



Yleensä äveriäät mulkerot omistaa ne yritykset

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

äm

Posts: 2,376

#5 • • äm
Eiköhän mustalaisilta saa kaikkein säännöllisimmin vuokran, kun se tulee kuitenkin suoraan Sossulta.. *yessir*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#6 • • liikkuva muna an egg on the move

MR*ENIGMA:
---
alek száhala:
Tästä tulee mielenkiintonen galluppi.

Ja offtopiccina: itse en ikinä haluaisi asua yksityisen vuokranantajan kämpässä. Saatanallisen vastenmielinen ajatus että maksaisin omista kuukausituloistani 50% jollekin äveriäälle mulkerolle. Yritykselle maksaminen tuntuu paljon paremmalta.

---


Yleensä äveriäät mulkerot omistaa ne yritykset



Joo ja pomohan ne kaikki rahat aina saa omalle tililleen?
Marchand

Posts: 201

#7 • • Marchand

äm:
Eiköhän mustalaisilta saa kaikkein säännöllisimmin vuokran, kun se tulee kuitenkin suoraan Sossulta.. *yessir*

*eiei* ei pidä mustamaalata tässäkään gallupissa mitään ihmisryhmää *eiei* muuten mie suutun *släp*

herby

Posts: 115

#8 • • herby Kapteeni.

äm:
Eiköhän mustalaisilta saa kaikkein säännöllisimmin vuokran, kun se tulee kuitenkin suoraan Sossulta.. *yessir*



niin tai sit sun auton myynnillä saaduilla rahoilla *piru*

--
Elämä on...kallista!

akir0

Posts: 2,554

#9 • • akir0 idleRPG champion 2009

alek száhala:
Ja offtopiccina: itse en ikinä haluaisi asua yksityisen vuokranantajan kämpässä. Saatanallisen vastenmielinen ajatus että maksaisin omista kuukausituloistani 50% jollekin äveriäälle mulkerolle. Yritykselle maksaminen tuntuu paljon paremmalta.



Noh, kokemuksena voisin sanoa, että yksityisiä kämppiä omistaa harvemmin äveriäät pöhöt. Ainakin kaikki ne yksityisten vuokra-asunnot, joissa olen itse asunut ovat olleet perintökamaa tai sellaisia, joista on vielä lainaakin maksamatta.

Itsekin olen ajatellut oman kämppäni jossain vaiheessa vuokrata, jos muutto tulee eteen ja vanhaa varaa edelleen pitää omistuksessa.
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#10 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather
Entäs miten suhtautuisitte vuokranantajana muihin etnisiin vähemmistöihin esim. somaleihin ??

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

phanatic

Posts: 1,123

#11 • • phanatic

alek száhala:
Yleensä äveriäät mulkerot omistaa ne yritykset
---
Joo ja pomohan ne kaikki rahat aina saa omalle tililleen?



Joo ja pomohan sen firman omistaa?
herby

Posts: 115

#12 • • herby Kapteeni.
Ellei oo yksityinen firma. Silloon se pomo (lue toimitusjohtaja) voi omistaa sen yrityksen.

--
Elämä on...kallista!

sune

Posts: 2,096

#13 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
eiks tääki mee melkee niihin kysy tyhmiä osastolle...*ding* *eiymmärrä*

--
ei kovin ihku eikä plur

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#14 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Pikachu:
eiks tääki mee melkee niihin kysy tyhmiä osastolle...*ding* *eiymmärrä*



Miten niin???

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Jazmine

Posts: 1,009

#15 • • Jazmine Pösilö
Samapa tuo kenelle sen vuokraa.
Itellä se päätösvalta on ajaa veke, jos ei hommat hoidu. Ja jos kämppä remonttiin laitetaan, niin vuokralainen on hyvä ja maksaa omasta pussistaan vahingot.

Meizikin on ollut varmaan isompi pain in the ass kuin vähemmistöt... No can do...

--
Polcca on parasta *sydän*

dj Missiah

Posts: 303

#16 • • dj Missiah JusT PuT IT:n Hand-around + team TILLILIHA
En vuokraisi, mä haluaisin uskoa siihen et ne ei oo kaikki samanlaisia....mutta...*igor*
POSER

Posts: 800

#17 • • POSER Wimp and Poser

Jazmine:
Samapa tuo kenelle sen vuokraa.
Itellä se päätösvalta on ajaa veke, jos ei hommat hoidu. Ja jos kämppä remonttiin laitetaan, niin vuokralainen on hyvä ja maksaa omasta pussistaan vahingot.



Siinähän lähdet perimään. Jos ne ei maksa vuokraa ja on pistäny kämpänkin remppa kuntoon, niin tuskinpa vuokralainen on kovin hyvä ja maksaa omasta pussistaan vahinkoja.

Nii ja en kyl vuokrais jos en tuntis.

--
Keppiä Jehoville!

Fyrisch

Posts: 4,525

#18 • • Fyrisch
Jos ne tuntis nii voisin vuokrata. Mut pk-seutu on jo aika täys, lapis on viel tilaa *joo*
Avatar
#19 • • Juzba Guest
En TODELLAKAAN vuokraisi mistään hinnasta mustalaiselle kämppää!!!! Vihaan niitä jonkun verran.. *kivatsulle**eiei*
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#20 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather
Lähes kaikki ihmiset jotka tunnen vihaavat mustalaisia vaikka eivät olisi muuten lainkaan rasistisia tai jos eivät nyt ihan vihaa niin eivät ainakaan pidä

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA