Intti oli elämäni parasta aikaa... Kerrankin minua kuunneltiin*hih*
1,183 posts, 60 pages, 593,030 views
Mun yksi tuttu on itse asiassa kenraali, maavoimien kakkosmies tällä hetkellä. oon kysellyt siltä pariinkin kertaan kertaamaan pääsemistä, mutta vielä ei ole mitään kuulunut. Ihan tyhmää. Kyllä mä ainakin voisin lähteä pariksi viikoksi täysihoitoon, kun firma maksaa täyden palkan ja vielä saa päivärahatkin.
Joo-o.. täytyy vast heinäkuussa lähtä sinne.. Vekaranjärven betoni vankilaan.. sielt vois sitte hakea siirtoa vaikka porin prikaatiin valmiusjoukkoihin....
[muokattu 9.2.2003 16:53]
LostM olit sä menos sivariks vai? tota mä edes tienny...toi löysin varmaan pitää paikkansa...*nauraa*
[muokattu 9.2.2003 16:53]
Hankkikaa palveluksen aikana 28 pv pekkaa niin ootte guruja.Mä sain 9 kk palveluksen aikana 28 pv pekkaa ja suoritin loppuun asti.Teinpähän samalla Haminan ennätykset siinä.Olihan siellä varmaan enemmänkin saaneita,mutta ne eivät ole vain suorittanut palvelusta loppuun...Ja mikä oli hubaisaa silloin kun oli pekka alla...oli nimittäin juuri muutenkin gines viikonloppu edessä...
Mä olen kanssa just tällä hetkellä porin prikaatissa spol ja tiedk.....ja loistavasti sujuu!!
Mut mulla on eri elämän arvot kun monella muulla, mut arvostan tietenkin muitten mielipidettä intistä.
Tehköö jokainen mita haluu.
On intissä jotakin hyviäkin puolia.
1.Isänmaallisuus,jos tuntee sellaista
2.Jotkut pojat oppii tavoille tulee miehiksi, mut kaikki ei sitä tarvii.
Hui tästä on vaikea edes kirjoittaa...
*voiei*
Oot oikeassa.. tohon ei voinnu olla vastaamatta.. mut tämäkin o vain mun oma mielipide.. mut 21kk kokemuksella.. Isänmaallisuutta o varmaa vielä jäljelläki, mut veikkaan et jos sota syttyis ni ainaki ilmatorjunnassa ois tyhjää tilaa q suurin osa suuntaa ruotsinlaivalle pakosalle (yleisen kyselyn tulos)
ja niistä miehistä.. En o ikinä nähny "miesten" itkevän (kirjaimellisesti) ni paljon q intissä.. Yhtäki jouduin rauhoittelee toista tuntii q se tuotii itkevänä pois leiriltä q se oli joutun nukkuu samassa teltassa muitten kanssa.. Eikä metsässä ollu vessaa..
Ps. Ette voi uskoa miten hauskaa skappareilla voi olla varusmiesten kustannuksella suljettujen ovien takana.. Sain nauraa monta kertaa vatsa kippurassa q siel mollattiin joitakin taistelijoita..*nauraa**nauraa*