1,183 posts, 60 pages, 599,701 views
Upinniemi / Pansio (mil Uusimaa) II/99. Kersantin arvoon jäin
Oma inttiaika oli ihan jees, kunhan alokasajan ja aukin vitutuksen yli pääsi. Laivalla on oikeesti lepposaa, ja mä ainakin tykkäsin olla merellä. Kokemuksia intistä ainakin sai, esim nähtiin kaksi venäläistä sukellusvenettä 20 metrin päästä.
Isosaaresta rannikkotykistön res. alik kohta kersantti ku tulee viis vuotta täyteen alikessuks nimityksestä, jibii
Huhhuh, pysykää hyvät ihmiset poissa tuolta ivalosta!!
Yana, sä et ole vielä kertonut kaikkea... Mehän tutustuttiin alun perin Viestirykmentissä. Good ol' army times.
Ihmettelin vaan tässä, että kuinka moni täällä on käynyt jo armeijan? Kertopaaka hieman palvelusajastanne ja sotilasarvoista... ja tietenkin, missä palvelitte?
yeb, mulla on ne plakkarissa =)
Kyllä mä ainakin voisin lähteä pariksi viikoksi täysihoitoon, kun firma maksaa täyden palkan ja vielä saa päivärahatkin.
Ihmettelin vaan tässä, että kuinka moni täällä on käynyt jo armeijan? Kertopaaka hieman palvelusajastanne ja sotilasarvoista... ja tietenkin, missä palvelitte?
Sitten tekin, ketkä ette ole vielä olleet, niin aiotteko mennä ja jos ette niin miksi?
Ei tehdä tästä sellaista aseistakieltäytyjät vs. militaristit -keskustelua..
Itse kotiuduin 9kk:n kidutusleiriltä, porin prikaatista, viime vuonna 3.10. Toimin sotilaspoliisi miehistössä ja sen verran tuli perseiltyä että miehistön arvona on ihan vaan pelkkä jääkäri. Urani kaksi kohokohtaa oli A: Pääsin kättelemään Amiraali Juhani A. Kaskealaa ja B: pääsin pois sieltä.