(Hard Dance)-bileiden järjestyshäiriöt ja niihin puuttuminen

369 posts, 19 pages, 103,915 views

remotion

Posts: 5,283

#341 • • remotion nostatus guru

Jammailija:
---
typo:
---
Jone:
---
Jos mut näkee tästedes käsi pystyssä ja sormet yhdessä eteenpäin taivutettuina, niin osoitan paheksuntaani.

---


Word up, bro! Jos nään sut sellaisessa tilanteessa niin voit olla varma, että tulen viereen paheksumaan.

.pi.

---

Joo, mä oon messis!*hihu*



Sama homma. (paitsi jos ite oon vahingos hipelöiny, mut enhän mä yleensä...)
remotion

Posts: 5,283

#342 • • remotion nostatus guru

äpärä:
Minkä varastamisesta???? Nyt alkaa jo mennä liian pitkälle! Tiettyyn asti munki hermot kestää, mutta jos joku vittu kehtaa tulla sanoo tommosta, ni sit rupee tapahtumaan!!!!!!! Kukaan ei oo koskaan mua varkaaks syyttäny, ja eikä vitun varmasti syytä nytkään ilman seurauksia... Kuka täällä väittää mun varastaneen?????? Saa luvan tulla sanoo sen mulle päin naamaa ens kerralla. Nyt ylitty mun boiling point!!! No more mr.nice guy... Kannattaa oikeesti vähä miettii mitä suustaan päästää!!



Haha, mikä psykokohtaus, "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa"...
Tosta pari hernettä:
lannen_07.jpg
*hahjust*
Apo

Posts: 1,574

#343 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

MesMeRise:
Tarkoittaako tämä nyt sitä että jos joku ääliöiden kuningas tulee hipelöimään takalistoa kieltelyistä huolimatta saan tulla nykimään jotain vastakkaisen sukupuolen isokokoisempaa edustajaa hihasta, että häiriköijä saadaan tietoon *täh*



Aina kannattaa mennä nykimään järjestäjää/järjestysmiestä sukupuolesta riippumatta hihasta jos tommosta tapahtuu eikä häiriköitsijä tajua mikä on sopivaa ja mikä ei. Satunnaisella bilettäjällä ei ole käytössä niin paljon keinoja häirikön aisoihin saamiseen.
MesMeRise

Posts: 667

#344 • • MesMeRise Spinnamon
Sepä se vaan on kun useissa bileissä suurin osa järkkäreistä on hernenenä porukkaa, niin mene siinä nyt sitten ruikuttamaan jonkun puristelleen takalistosta *eiei*
Fyrisch

Posts: 4,525

#345 • • Fyrisch

remotion:
Tosta pari hernettä:



:::DDD hahah "päivän :)"
Apo

Posts: 1,574

#346 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

MesMeRise:
Sepä se vaan on kun useissa bileissä suurin osa järkkäreistä on hernenenä porukkaa, niin mene siinä nyt sitten ruikuttamaan jonkun puristelleen takalistosta *eiei*



Hernenenäporukkaa? Käyt kyl väärissä bileissä sit *hih*
WuZuul

Posts: 181

#347 • • WuZuul

MesMeRise:
Tarkoittaako tämä nyt sitä että jos joku ääliöiden kuningas tulee hipelöimään takalistoa kieltelyistä huolimatta saan tulla nykimään jotain vastakkaisen sukupuolen isokokoisempaa edustajaa hihasta, että häiriköijä saadaan tietoon *täh*

Nämä ääliöiden kuninkaat kun ovat tehokkaita tappamaan hyvän bile fiiliksen, ikävällä käytöksellään..



Jos näät mut ni tuu nykäsee hihasta, voin tulla sitte sheikkaamaan pebaa sun ja ahdistelijan väliin. Luulis katoavan alta aikayksikön *nauru*

Mut toi kirahvi juttu on kyl kuningas. Mä oon iha 100% messissä jos noita "kirahveja" alkaa nkymään bileissä *nauru*

--
Wannabe bilekone.

Vprobe

Posts: 444

#348 • • Edited Vprobe goa-head

äpärä:
Minkä varastamisesta???? Nyt alkaa jo mennä liian pitkälle! Tiettyyn asti munki hermot kestää, mutta jos joku vittu kehtaa tulla sanoo tommosta, ni sit rupee tapahtumaan!!!!!!! Kukaan ei oo koskaan mua varkaaks syyttäny, ja eikä vitun varmasti syytä nytkään ilman seurauksia... Kuka täällä väittää mun varastaneen?????? Saa luvan tulla sanoo sen mulle päin naamaa ens kerralla. Nyt ylitty mun boiling point!!! No more mr.nice guy... Kannattaa oikeesti vähä miettii mitä suustaan päästää!!



Aika mielenkiintoinen testoilureaktio teikäläisestäkin lähti kun eräs tyyppi vaan kertoi (tai valehteli,mistä sen voimme tietää) näkemänsä. Jos et olis vetänyt asiasta noin jumalatonta hernettä (tai hernekeittoa) nenääsi, vaan olisit antanut tyypille asiallisen vastineen, jossa olisit kiistänyt kaikki syytökset ASIALLISESTI, ei jengille olisi jäänyt sellaista kuvaa että todellisuudessa olisit varastanut kyseisen viinapullon (sitähän emme voi tietää ja kuten Mayah jo sanoi - sitä on turha puida täällä).

edit: Eli jos käyttäisit sitä järjen hitustakin siellä pääkopassa ja miettisit kaksi kertaa ennen kuin kirjoitat mitään, et olisi saanut tällaista "leimaa" klubbariin.
RiD

Posts: 2,817

#350 • • RiD Nukemi
Oho, perseestä tuli raakatimantteja.




Sarjassamme loistava topic muuttui trollaukseksi osa 32942.



Aiheeseen:
Ite oon ihan sitä mieltä että turvallisuudesta eivoi ikinä tinkiä (kustannuksien rajoissa tietty).
Kuitenkaan en oo itse törmäilly noihin hernenenäturvamiehiin.

Noihin lääppimisiin/överöinteihin/häiriköinteihin jne kuitenkin jotenkin täytyis puuttua, harmivaan että eitaida oikeastaan olla tapaa jolla valvoa koko aluetta, ja eipä varmaan ketään kiinnostaisi tanssia jos tanssialue olisi kirjaimellisesti "vuorattu" kaapinkokosilla järjestysmiehillä jotka vahtis sun jokaista liikettäs herkeämättä.

Sen vähän mitä ite käyn muilla paikkakunnilla kuin lahdessa bileissä, en ainakaan oo kauheesti tälläsiä tilanteita kuitenkaan huomannut, on varsin ikävää lukea niistä jälkeenpäin ja katsoa kun ihmiset verestävät ikäviä muistoja ja tappelevat niistä.

--
*super* *possu*

Lauri

Posts: 1,051

#351 • • Lauri Devoted
Mielenkiintoisinta tässä on se, että nää ongelmat maksimoituu ja moninkertaistuu jahka ne on tänne klubitukseen päässeet. Nyt täällä on tehty tuollaisesta marginaaliprosentin ongelmasta päivän polttavin huolenaihe. Nää on
kuitenkin vaan niitä asioita, joita voi ainoastaan pyrkiä ehkäisemään, ei poistaa - ja uskokaa pois, kyllä isompien klubien ja tapahtumien järjestäjät oikeasti miettivät näitä asioita.
MesMeRise

Posts: 667

#352 • • MesMeRise Spinnamon

WuZuul:
---
MesMeRise:
Tarkoittaako tämä nyt sitä että jos joku ääliöiden kuningas tulee hipelöimään takalistoa kieltelyistä huolimatta saan tulla nykimään jotain vastakkaisen sukupuolen isokokoisempaa edustajaa hihasta, että häiriköijä saadaan tietoon *täh*

Nämä ääliöiden kuninkaat kun ovat tehokkaita tappamaan hyvän bile fiiliksen, ikävällä käytöksellään..

---


Jos näät mut ni tuu nykäsee hihasta, voin tulla sitte sheikkaamaan pebaa sun ja ahdistelijan väliin. Luulis katoavan alta aikayksikön *nauru*

Mut toi kirahvi juttu on kyl kuningas. Mä oon iha 100% messissä jos noita "kirahveja" alkaa nkymään bileissä *nauru*



*iloinen* Sen täytyy tepsiä!
Avatar
#353 • • --- Guest

Vprobe:
---
äpärä:
Minkä varastamisesta???? Nyt alkaa jo mennä liian pitkälle! Tiettyyn asti munki hermot kestää, mutta jos joku vittu kehtaa tulla sanoo tommosta, ni sit rupee tapahtumaan!!!!!!! Kukaan ei oo koskaan mua varkaaks syyttäny, ja eikä vitun varmasti syytä nytkään ilman seurauksia... Kuka täällä väittää mun varastaneen?????? Saa luvan tulla sanoo sen mulle päin naamaa ens kerralla. Nyt ylitty mun boiling point!!! No more mr.nice guy... Kannattaa oikeesti vähä miettii mitä suustaan päästää!!

---


Aika mielenkiintoinen testoilureaktio teikäläisestäkin lähti kun eräs tyyppi vaan kertoi (tai valehteli,mistä sen voimme tietää) näkemänsä. Jos et olis vetänyt asiasta noin jumalatonta hernettä (tai hernekeittoa) nenääsi, vaan olisit antanut tyypille asiallisen vastineen, jossa olisit kiistänyt kaikki syytökset ASIALLISESTI, ei jengille olisi jäänyt sellaista kuvaa että todellisuudessa olisit varastanut kyseisen viinapullon (sitähän emme voi tietää ja kuten Mayah jo sanoi - sitä on turha puida täällä).

edit: Eli jos käyttäisit sitä järjen hitustakin siellä pääkopassa ja miettisit kaksi kertaa ennen kuin kirjoitat mitään, et olisi saanut tällaista "leimaa" klubbariin.




AIVAN VITUN SAMA
Occu

Posts: 2,528

#354 • • Occu

äpärä
AIVAN VITUN SAMA



Hohooo!!

Tämähän osoittaa sun syyttömyyden...

--
..::MOI::..

domi

Posts: 7,069

#355 • • domi Työn sankari.

äpärä:
---
Vprobe:
---
äpärä:
Minkä varastamisesta???? Nyt alkaa jo mennä liian pitkälle! Tiettyyn asti munki hermot kestää, mutta jos joku vittu kehtaa tulla sanoo tommosta, ni sit rupee tapahtumaan!!!!!!! Kukaan ei oo koskaan mua varkaaks syyttäny, ja eikä vitun varmasti syytä nytkään ilman seurauksia... Kuka täällä väittää mun varastaneen?????? Saa luvan tulla sanoo sen mulle päin naamaa ens kerralla. Nyt ylitty mun boiling point!!! No more mr.nice guy... Kannattaa oikeesti vähä miettii mitä suustaan päästää!!

---


Aika mielenkiintoinen testoilureaktio teikäläisestäkin lähti kun eräs tyyppi vaan kertoi (tai valehteli,mistä sen voimme tietää) näkemänsä. Jos et olis vetänyt asiasta noin jumalatonta hernettä (tai hernekeittoa) nenääsi, vaan olisit antanut tyypille asiallisen vastineen, jossa olisit kiistänyt kaikki syytökset ASIALLISESTI, ei jengille olisi jäänyt sellaista kuvaa että todellisuudessa olisit varastanut kyseisen viinapullon (sitähän emme voi tietää ja kuten Mayah jo sanoi - sitä on turha puida täällä).

edit: Eli jos käyttäisit sitä järjen hitustakin siellä pääkopassa ja miettisit kaksi kertaa ennen kuin kirjoitat mitään, et olisi saanut tällaista "leimaa" klubbariin.

---



AIVAN VITUN SAMA


/me ojentaa ruuvitalttaa, et saat shiftin irti,jos on tarrautunut kii
anis

Posts: 2,451

#356 • • anis
Minäkään en ole muuten nähnyt noita "piribodareita" mielestäni aikoihin. Pari vuotta sitten niitä oli joka paikassa.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

sts

Posts: 7,969

#357 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
Pakko iskeä tämä nyt tänne:

Sukupuolinen häirintä voi olla seksuaalisväritteistä puhetta, vihjauksia tai ehdotuksia. Se voi olla myös kirjallista, kuvien esittelyä tai tekstien lähettelyä. Häirintään voi sisältyä myös fyysistä lähentelyä ja koskettelua tai suoranaista väkivaltaa. Olennaista on, että toiminta on yksipuolista ja ei-toivottua, ja se aiheuttaa uhrille kielteisiä seurauksia ja tuntemuksia. Vakava häirintä voi olla kohteelleen henkilökohtainen painajainen.

(Sukupuolinen häirintä ja ahdistelu. Helsingin yliopisto 1996.)


Suomen laki:

Syrjinnällä tarkoitetaan:

1) sitä, että jotakuta kohdellaan epäsuotuisammin kuin jotakuta muuta kohdellaan, on kohdeltu tai kohdeltaisiin vertailukelpoisessa tilanteessa (välitön syrjintä);

2) sitä, että näennäisesti puolueeton säännös, peruste tai käytäntö saattaa jonkun erityisen epäedulliseen asemaan muihin vertailun kohteena oleviin nähden, paitsi jos säännöksellä, perusteella tai käytännöllä on hyväksyttävä tavoite ja tavoitteen saavuttamiseksi käytetyt keinot ovat asianmukaisia ja tarpeellisia (välillinen syrjintä);

3) henkilön tai ihmisryhmän arvon ja koskemattomuuden tarkoituksellista tai tosiasiallista loukkaamista siten, että luodaan uhkaava, vihamielinen, halventava, nöyryyttävä tai hyökkäävä ilmapiiri («häirintä»);

Lähde FINLEX: Yhdenvertaisuuslaki

Lisäksi hyvä lukea: Tasa-arvolaki
shaderna

Posts: 157

#359 • • shaderna
Vittu neidit jaksaa vielki jauhaa tätä samaa. Antaa olla.

--
just tryin` not to give a fuck

-P

Posts: 4,972

#360 • • -P

shAderNa, 18.4.2005 14:44:
Vittu neidit jaksaa vielki jauhaa tätä samaa. Antaa olla.



lolympics. vaikka kuinka haluaisit niin ei tätä koko topicia sulle kuitenkaan osoiteta ;)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell