(Hard Dance)-bileiden järjestyshäiriöt ja niihin puuttuminen

369 posts, 19 pages, 103,919 views

Jone

Posts: 8,258

#322 • • Jone Archibald Haddock

typo:
Ehkä meidänkin pitäisi näyttää häiriköille paheksuvat kirahvit aina, kun bileissä epäkohtia ja asiatonta toimintaa huomataan.



Mä oon ihan messissä. Kuullostaa todennäköisesti toimivalta ratkaisulta ja sopii rauhanomaisuudessaan näihin bilepiireihin.

Jos mut näkee tästedes käsi pystyssä ja sormet yhdessä eteenpäin taivutettuina, niin osoitan paheksuntaani.
Avatar
#323 • • astaroth Guest

Jone:
Jos mut näkee tästedes käsi pystyssä ja sormet yhdessä eteenpäin taivutettuina, niin osoitan paheksuntaani.


Tuo on hyvä kuuluttaa jo nyt, ettei asiasta tietämättömät sitten luule, että leikit rantaleijonaa. :)
typo

Posts: 685

#324 • • typo Testaaja

Jone:
---
Jos mut näkee tästedes käsi pystyssä ja sormet yhdessä eteenpäin taivutettuina, niin osoitan paheksuntaani.



Word up, bro! Jos nään sut sellaisessa tilanteessa niin voit olla varma, että tulen viereen paheksumaan.

.pi.

--
.psychedelicious.

Jone

Posts: 8,258

#325 • • Jone Archibald Haddock

Astaroth:
Tuo on hyvä kuuluttaa jo nyt, ettei asiasta tietämättömät sitten luule, että leikit rantaleijonaa. :)



Mun kohdalla ei kyl pitäis tulla tollasia mielleyhtymiä. Korkeintaan joku vois luulla norpaksi tmv hylkeeksi. *vink*
Jammailija

Posts: 3,224

#326 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

typo:
---
Jone:
---
Jos mut näkee tästedes käsi pystyssä ja sormet yhdessä eteenpäin taivutettuina, niin osoitan paheksuntaani.

---


Word up, bro! Jos nään sut sellaisessa tilanteessa niin voit olla varma, että tulen viereen paheksumaan.

.pi.


Joo, mä oon messis!*hihu*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

shaderna

Posts: 157

#327 • • shaderna
*hahjust*

--
just tryin` not to give a fuck

Jone

Posts: 8,258

#328 • • Edited Jone Archibald Haddock

Jna:
Tähän sun hauskanpitoon kuuluu varmaankin tämä taannoinen viinapullon varastaminen La Tourin baaritiskiltä, sieltä ylhäältä.. siis tiskin takaa...



Tähän oikeastaan odottelen edelleen Äpärän kommenttia. Menon ollessa tällaista on syytä miettiä onko sellaisesta vastuullisia tarpeen edes päästää mihinkään tapahtumaan sisälle.
Avatar
#329 • • --- Guest

Jone:
---
Jna:
Tähän sun hauskanpitoon kuuluu varmaankin tämä taannoinen viinapullon varastaminen La Tourin baaritiskiltä, sieltä ylhäältä.. siis tiskin takaa...

---


Tähän oikeastaan odottelen edelleen Äpärän kommenttia. Menon ollessa tällaista on syytä miettiä onko sellaisesta vastuullisia tarpeen edes päästää mihinkään tapahtumaan sisälle.



Minkä varastamisesta???? Nyt alkaa jo mennä liian pitkälle! Tiettyyn asti munki hermot kestää, mutta jos joku vittu kehtaa tulla sanoo tommosta, ni sit rupee tapahtumaan!!!!!!! Kukaan ei oo koskaan mua varkaaks syyttäny, ja eikä vitun varmasti syytä nytkään ilman seurauksia... Kuka täällä väittää mun varastaneen?????? Saa luvan tulla sanoo sen mulle päin naamaa ens kerralla. Nyt ylitty mun boiling point!!! No more mr.nice guy... Kannattaa oikeesti vähä miettii mitä suustaan päästää!!
Avatar
#330 • • --- Guest

Jone:
---
Jna:
Tähän sun hauskanpitoon kuuluu varmaankin tämä taannoinen viinapullon varastaminen La Tourin baaritiskiltä, sieltä ylhäältä.. siis tiskin takaa...

---


Tähän oikeastaan odottelen edelleen Äpärän kommenttia. Menon ollessa tällaista on syytä miettiä onko sellaisesta vastuullisia tarpeen edes päästää mihinkään tapahtumaan sisälle.



Ja nää sunki uhkailut alkaa jo ottaa päähän. Tääl on nyt mustamaalattu mut tosi vittumaisella tavalla!!! Mä en oo aiheuttanu kenellekään missään minkäänlaista mielipahaa, mut nyt ku tää vittuilu ja syyttely alkaa mennä jo näin henk.kohtaseks, ni pitää täs ruveta miettimään asioita uudelleen....

Mä haluun vaan pitää hauskaa ja nauttia hyvästä seurasta. ONKS JOLLAIN JOTAIN SITÄ VASTAAN??? Sovitaanko näin, että jos jollain on jotain sanottavaa ni tulkoon sanoo sen mulle ens kerral ku nähään...

EI MUUTA!
Occu

Posts: 2,528

#331 • • Occu

äpärä:

Mä haluun vaan pitää hauskaa ja nauttia hyvästä seurasta. ONKS JOLLAIN JOTAIN SITÄ VASTAAN??? Sovitaanko näin, että jos jollain on jotain sanottavaa ni tulkoon sanoo sen mulle ens kerral ku nähään...

EI MUUTA!



Kuka sinä olet?

--
..::MOI::..

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#332 • • Aziz Combat Fighter

äpärä:
Minkä varastamisesta???? Nyt alkaa jo mennä liian pitkälle! Tiettyyn asti munki hermot kestää, mutta jos joku vittu kehtaa tulla sanoo tommosta, ni sit rupee tapahtumaan!!!!!!! Kukaan ei oo koskaan mua varkaaks syyttäny, ja eikä vitun varmasti syytä nytkään ilman seurauksia... Kuka täällä väittää mun varastaneen?????? Saa luvan tulla sanoo sen mulle päin naamaa ens kerralla. Nyt ylitty mun boiling point!!! No more mr.nice guy... Kannattaa oikeesti vähä miettii mitä suustaan päästää!!



Funnay. Kertaakaan et kiistä ettetkö ois pulloa vieny :P

Niinjoo, ja välimerkkejä voi annostella kohtuudella.
zeuzz

Posts: 526

#333 • • zeuzz digital punk

typo:
...sormet yhteen, ranne 90 asteen kulmaan eteenpäin, nostetaan käsivarsi pystyyn ja osoitetaan sormilla...



...siis mitenkä sen käden pitää olla? *ding**iihhih*
Jone

Posts: 8,258

#334 • • Jone Archibald Haddock

äpärä:
Ja nää sunki uhkailut alkaa jo ottaa päähän.



Missä mä nyt olen sua uhkaillut? *ding*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#335 • • Aziz Combat Fighter

Individual:
Eikö tuo nyt tuossa aika selvästi tule esille, että kyseinen henkilö on suuttunut siitä, että häntä syytetään varkaaksi ja mä saan ainakin sellaisen kuvan, että syyttä syytetään. Vai onko tuolle hiustenhalkomiselle tässä nyt joku pointti? Noin mäkin reagoisin, jos mua syytettäisiin jonkun asian pöllimisestä. ( Asia, jolla mut saa raivon partaalle, kun ei ole sellaisia hommia koskaan tullut harrastettua. ) Jos asialla on toinen puoli, niin varmaan jotain faktaa myös kehiin syyttävältä osapuolelta, vai onko meininki nyt se, että kuka tahansa voi tölväistä täällä mitä tahansa kenestä tahansa ilman mitään tarvetta esittää mitään pohjaa väitteilleen ja samalla mustamaalata tämän henkilön sillä sekunnilla kun tallenna-nappia painaa koko foorumin kävijöiden silmissä. Mutta ai niin, täähän on internetti...



Heh, musta tää "Muahan ei varkaaks syytetä" on sellanen mitä sanotaan sit jos on jotain pölliny, ennemminki "Mä en ole mitään vienyt, perkele" ois sellanen luonteva puolustus. Tosin, mä en tiedä aiheesta mitään. Joku sanoi nähneensä, kun Äpärä varasti pullon tiskiltä. Äpärä suuttui, että häntä kutsutaan varkaaksi, mutta ei kiistänyt vieneensä pulloa :P

*hakee popcornia*
typo

Posts: 685

#336 • • typo Testaaja

zeuzz:
...siis mitenkä sen käden pitää olla? *ding**iihhih*



Ei tossa sun kuvassa ollut käsivarsi pystyssä eikä ranne 90 asteen kulmassa. Kuvittele mielessäsi kirahvin pitkä kaula ja sen jatkeeksi kirahvin pää ja mallinna mielikuvasi käsivartesi avulla. Ei tämä nyt niin vaikeaa ole.

.pi.

--
.psychedelicious.

Individual

Posts: 10,942

#337 • • Individual HYPNO!

Ana-5000:
-klip-
---
Heh, musta tää "Muahan ei varkaaks syytetä" on sellanen mitä sanotaan sit jos on jotain pölliny, ennemminki "Mä en ole mitään vienyt, perkele" ois sellanen luonteva puolustus. Tosin, mä en tiedä aiheesta mitään. Joku sanoi nähneensä, kun Äpärä varasti pullon tiskiltä. Äpärä suuttui, että häntä kutsutaan varkaaksi, mutta ei kiistänyt vieneensä pulloa :P

*hakee popcornia*



Totta tuokin...
Vetäydynpä tästä nyt...
zeuzz

Posts: 526

#338 • • Edited zeuzz digital punk

typo:
Ei tossa sun kuvassa ollut käsivarsi pystyssä eikä ranne 90 asteen kulmassa. Kuvittele mielessäsi kirahvin pitkä kaula ja sen jatkeeksi kirahvin pää ja mallinna mielikuvasi käsivartesi avulla. Ei tämä nyt niin vaikeaa ole.
.pi.



Pyydän anteeksi. Koeta ymmärtää, olen insinööriopiskelija. *vink*
MesMeRise

Posts: 667

#339 • • MesMeRise Spinnamon
Tarkoittaako tämä nyt sitä että jos joku ääliöiden kuningas tulee hipelöimään takalistoa kieltelyistä huolimatta saan tulla nykimään jotain vastakkaisen sukupuolen isokokoisempaa edustajaa hihasta, että häiriköijä saadaan tietoon *täh*

Nämä ääliöiden kuninkaat kun ovat tehokkaita tappamaan hyvän bile fiiliksen, ikävällä käytöksellään..
Nepenthe

Posts: 141

#340 • • Nepenthe

MesMeRise:
Tarkoittaako tämä nyt sitä että jos joku ääliöiden kuningas tulee hipelöimään takalistoa kieltelyistä huolimatta saan tulla nykimään jotain vastakkaisen sukupuolen isokokoisempaa edustajaa hihasta, että häiriköijä saadaan tietoon *täh*

Nämä ääliöiden kuninkaat kun ovat tehokkaita tappamaan hyvän bile fiiliksen, ikävällä käytöksellään..



Onon. Varsinkin kun tällä pärställä ns. varsinaisen syyllisen onnistuessa pysymään anonyyminä, epäilyt kohdistuu välitömästi meitsiin *iloinen* (kokemusta on). On rankkaa olla likasen näkönen, varsinkin kun ei sitä oikeasti ole. *uuh*

/N