(Hard Dance)-bileiden järjestyshäiriöt ja niihin puuttuminen

369 posts, 19 pages, 108,809 views

Jammailija

#221 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Sixtus:
Siis ei vittu ketä nää äpärä ja shAderNa oikein on? En oikeesti voi uskoa että täysikäsistä ihmisistä löytyy vielä tälläset käytöstavat omaavia persoonia. Tsiisus!

Ny tää keskustelu on menny semmosex että pari idioottia provosoi koko klubbaria. Hyvän stereotypian voi joku taas valitettavasti muodostaa ulkomaalaisista miehistä bileissä, ku kaks eläimellisyyttä tihkuvaa limanuljaskaa puolustelee sitä miten bileissä vallitsee pohjimmiltaan viidakon laki: Naisten signaaleihin vastataan ja signaaliksi riittää hymy. Onnex kukaan ei bileissä koskaan hymyile kellekään. Ja sit jos lajitoveri tulee huomauttamaan, että jos et viittis limailla mun tytölle siinä tohon tyyliin, ni sit sitä ratkotaan fyysisesti piakkoin, koska testosteronin tihkumista ei voi estää*justjoo*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

serotonot

#222 • • serotonot Paul Easy

Jammailija:
---
Sixtus:
Siis ei vittu ketä nää äpärä ja shAderNa oikein on? En oikeesti voi uskoa että täysikäsistä ihmisistä löytyy vielä tälläset käytöstavat omaavia persoonia. Tsiisus!

---

Ny tää keskustelu on menny semmosex että pari idioottia provosoi koko klubbaria. Hyvän stereotypian voi joku taas valitettavasti muodostaa ulkomaalaisista miehistä bileissä, ku kaks eläimellisyyttä tihkuvaa limanuljaskaa puolustelee sitä miten bileissä vallitsee pohjimmiltaan viidakon laki: Naisten signaaleihin vastataan ja signaaliksi riittää hymy. Onnex kukaan ei bileissä koskaan hymyile kellekään. Ja sit jos lajitoveri tulee huomauttamaan, että jos et viittis limailla mun tytölle siinä tohon tyyliin, ni sit sitä ratkotaan fyysisesti piakkoin, koska testosteronin tihkumista ei voi estää*justjoo*.

Niinpä. Toi ongelma tosin ratkeis ku bileet ois aina niin perseestä et kukaan ei hymyilis *pihkassa*
ezzy

#223 • • ezzy Droid-pappa

serotonot:
Niinpä. Toi ongelma tosin ratkeis ku bileet ois aina niin perseestä et kukaan ei hymyilis *pihkassa*

vain jos sä oot soittamassa *sydän*
serotonot

#224 • • serotonot Paul Easy

ezzy:
---
serotonot:

---

vain jos sä oot soittamassa *sydän*

ei jos vaan kun :(

ps. ei sun oo pakko reivaa (voidaan vaa tapellaki)
Damien

#225 • • Edited Damien [tr3ox]

äpärä:
Nyt alkaa sun läpät menee aika vitun henk.kohtaseks! Huomaat varmaan itekki. Mä en enää sano sanakaan, koska koht mä heitä tän näppäimistön seinään tai jotain... Mä en oo sun kaveri tai mitään muutakaan sulle, joten älä sä kuule mulle rupee jauhaa tohon sävyyn yhtään mitään!! Ja sitä paitsi sun muijas tai kuka ikinä se ny oli siel UMOs, ei paljo pistäny vastaan ku mä sen kaa heitin läppää... itseasiassa tää koko keskustelu on niin perseestä ja mul on parempaaki tekemistä. Mut yks juttu on pakko sanoa: MIEHET MIEHISTYKÄÄ!! Kirjottakaa/vastatkaa/ mitä vaan.... aivan vitun sama. Jokainen pitäkööt hauskaa omalla tavalla, ja mullehan ei kukaa rupee sanoo, et mitä mä saan ja mitä mä en saa bileissä tehdä.... the end!

edit: Ja minähän sanon mitä saat MEIDÄN bileissä tehdä ja mitä et:

Voi vittu, tästäkö se saatanan heiluminen johtui. Kattelin että mitä perkelettä siellä uhotaan ja huikkasin järkkärimme paikalle. Pitänee panna naamat muistiin ja jos ei muuten mene perille niin Paarmassa (tai muissakaan kemuissa) ei saa loukata toisten fyysistä koskemattomuutta, läpsimällä naisia perseille tai tarraamalla muita kurkusta (otin esille koska meillä ei ole muita esimerkkejä perseilystä, koska kukaan ei ole perseillyt näin rankasti tätä ennen). Asioihin suhtaudutaan niiden vaatimalla vakavuudella ja toimenpiteitä on plakkarissa...hmm "tarpeeksi".
Bileissä talon tavoilla, niin varmistetaan KAIKKIEN viihtyvyys.
shaderna

#226 • • shaderna
Helppo tääl sanoo pelleks tai idiootiks tai mikskä tahansa. Kenestäkää joka on sanonu mua tääl riehujaks tai mikskä tahansa idiootiks, ei oo ikinä miestä tulla sanoo bileis päin naamaa. + se jota mä oon OIKEESTI häirinny bileis ni kirjottakoon mulle jotai tekstii, ei te jotka yrittää vaa päästä pätee tänne.

--
just tryin` not to give a fuck

peepe

#227 • • peepe

shAderNa:
Helppo tääl sanoo pelleks tai idiootiks tai mikskä tahansa. Kenestäkää joka on sanonu mua tääl riehujaks tai mikskä tahansa idiootiks, ei oo ikinä miestä tulla sanoo bileis päin naamaa. + se jota mä oon OIKEESTI häirinny bileis ni kirjottakoon mulle jotai tekstii, ei te jotka yrittää vaa päästä pätee tänne.

Onko se niin vaikeeta myöntää, että ehkä tässä nyt ei kuitenkaan ole pätemisestä kyse. Ja jos sinä tai kuka tahansa muu tuntematon ihminen alkaa koskettelemaan mua, niin ihan varmasti sanon selvällä suomen kielellä et näpit irti! Toi on todellakin asia mikä raivostuttaa mua suunnattomasti, et joku tuntematon katsoo oikeudekseen alkaa koskettelemaan täysin vierasta ihmistä. Jotain käytöstapoja, kiitos.
shaderna

#228 • • shaderna

peepe:
---
shAderNa:

---

Onko se niin vaikeeta myöntää, että ehkä tässä nyt ei kuitenkaan ole pätemisestä kyse. Ja jos sinä tai kuka tahansa muu tuntematon ihminen alkaa koskettelemaan mua, niin ihan varmasti sanon selvällä suomen kielellä et näpit irti! Toi on todellakin asia mikä raivostuttaa mua suunnattomasti, et joku tuntematon katsoo oikeudekseen alkaa koskettelemaan täysin vierasta ihmistä. Jotain käytöstapoja, kiitos.

Ja edelleen mä sanon ett ne jota mä oon häirinny tai jotai ni sanoo, ooksmä koskenu suhun? En. Miks sä sit puutut asiaa? Mä en tiedä.

--

Kolera

#229 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

shAderNa:

Pitääkö siis ihmisten ruveta muistelemaan mahdollisten osapuolien henkilöllisyyksiä, selvittää missä asuu ja mikä puhelinnumero, käskeä rekisteröitymään tänne ja tulla vasta sitten avautumaan jotta ihmiset vois myöntää että ehkä joku on käyttäytynyt sopimattomasti.
Miten sä jaksat ottaa asian näin henkilökohtasesti koko ajan? Alunperin oli mainittu, että joku ei suomalaisen näköinen joukkio oli ryhmittynyt puristelemaan perseitä eturiviin jonka jälkeen sä rupeet suht aggressiivisen kuvan antavilla teksteillä puolustelemaan tuonkaltaista toimintaa, avautumaan siitä että miks kaikki ressaa ja jos mun mielestä tyttö antaa luvan(oletko tulkinnut käytöksen oikein?) ni minähän annan palaa.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

peepe

#230 • • peepe

shAderNa:
Ja edelleen mä sanon ett ne jota mä oon häirinny tai jotai ni sanoo, ooksmä koskenu suhun? En. Miks sä sit puutut asiaa? Mä en tiedä.

Siks koska toi sun uhoomises on naurettavaa, ja siks koska käsittääkseni tähän keskusteluun on oikeus osallistua jos niin haluaa.
shaderna

#231 • • shaderna

Kolera:
---
shAderNa:

---

Pitääkö siis ihmisten ruveta muistelemaan mahdollisten osapuolien henkilöllisyyksiä, selvittää missä asuu ja mikä puhelinnumero, käskeä rekisteröitymään tänne ja tulla vasta sitten avautumaan jotta ihmiset vois myöntää että ehkä joku on käyttäytynyt sopimattomasti.

Ootsä tyhmä tai jotai. Jos sattuu muistaa (ja tekee niin ison haloon) ett oisin riehunu ni puhukaa sitte.

--

Saara

#232 • • Saara #2970
pitääpi hakea popconit.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Kolera

#233 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

shAderNa:
Ootsä tyhmä tai jotai. Jos sattuu muistaa (ja tekee niin ison haloon) ett oisin riehunu ni puhukaa sitte.

Onko sun teini-ikä vielä loppunut ku sä otat kaiken "joku jossain teki jotain" maininnat "minä tein siellä kaikkee" muodossa

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

#234 • • x Guest

Jone:
---
äpärä:
mullehan ei kukaa rupee sanoo, et mitä mä saan ja mitä mä en saa bileissä tehdä.... the end!

---

Bullshit, kyllä sanoo. Kannattaa vaihtaa asennetta ennenkuin tulee seuraaviin bileisiin, koska on hieman harmillista maksaa esim. 10e sisään ja tulla poistutuksi venuesta tunnin sisällä.

Testoilun sijaan voisit koittaa ottaa järjen käteen ja käyttäytyä ihmisiksi. Muut tuntuvat pystyvän tässä threadissä siihen vallan mainiosti ja eri asioista on saatu huomattavan rakentavaa keskustelua aikaiseksi, mutta jostain kumman syystä nimenomaan sulla ja ystävälläsi on aikuisen keskustelun kanssa joku ongelma. "Miehistyminen" ei varmaankaan useimpien meistä näkökulmasta tarkoita sitä, että pitää olla täydellinen meathead, joka ongelmatilanteeseen törmättyään pystyy ratkaisemaan sen ainoastaan hyppimällä seinille ja raivoamalla. Mun mielestäni siinä ei ole mitään miehistä, eikä oikeastaan edes inhimillistä - jotkut eläinlajit ratkaisee asiat niin, mutta nekin ainoastaan siksi ettei niillä ole kykyä parempaan.

ditto. vois menna kotiin kasvaan jos ei o alkeellisimpiakaan kaytostapoja.
ezzy

#235 • • ezzy Droid-pappa

shAderNa:

Sä puolustelet tota paskaa käytöstä, niin saat myös paskaa niskaan. Onko se joku ihme?
#236 • • Edited Rujo Mutantti Guest
Nii vitun afrikkalaiset, saatanaako ne siellä itkee että on näläkä. Tulis meille syömään, täällä sitä riittää.

Kertaus on opintojen äiti:

1) kaikki suomen elektronisen musiikin bileissä käyvät ihmiset ei lue, klubitusta, platinumia, elixiriaa jne (kukaan ei sano mitään, mitään ei oo tapahtunu?)

2) Susta, shAdernA, ainakin mulle välittyy suoraan sellanen tunnelma että turpaan tulee jos tulee sanomaan että koitas nyt jullikka käyttäytyä. Siks tuskin sulle tullaan sanomaan kun ilman paitaa limasena riekut kavereittes kanssa houkuttelevana ku karva kebabissa että joku roti tossa reivaamisessa ja pluristelussa.

3) Tällä forumilla todellakin _ON_ niitä henkilöitä jotka sulle ja mulle ne juhlat potkasee alulle, joten niillä on vähän sanottavaa siitä että onko asiaton käyttäytyminen kohdallaan vai ei.

4) Suomi on hyvin pieni maa jossa esim. Helsingin kokosessa kaupungissa ei oo mahdottoman vaikeeta estää tietyn/-jen ihmisten pääsy bileisiin.
Syder

#237 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Eräiden postaukset alkavat menemään jo sille tasolle ettei varmaa oo enään mitään uutta sanottavaa heillä kyseisestä asiasta. Tokihan samaa voidaan jauhaa maailman loppuun asti, ennakkotapaukset on ennakkotapauksia ja ne yleensä pistetään mieleen tarkasti. Syy on selvä, jotta niiltä voitaisiin jatkossa välttyä ja osataan valmistautua em. tilanteisiin. Henkilön itsensä tekemästä virhearviosta voi alkaa hyvinkin pitkä ja mutkainen välienselvittely.
Ja näihin käytöstapoihin liittyen, tälle tasolle mentäessä, siperia opettaa siinäkohtaa ku järki jättää.

--
Divida et impera.

#238 • • Edited --- Guest
Ei täs voi muuta ku nauraa. Näit teijän juttui ei voi ottaa tosissaan. Äijät jaksaa ruikuttaa ja valittaa... mä en voi oikeesti uskoo et miehilt tulee nykyään tämmöst tekstii. Taitaa olla nykyään muijilla enemmän munaa ku miehillä.
Noh, mut ei täs mitään.. jatkakaa tätä teijän fiksuu väittelyy. Näit läppii on iha hauska lukee!! Antakaa palaa vaan, raivotkaa, kertokaa mielipiteenne, näyttäkää kuinka paljon teit vituttaa ku pakolaiset tulee bileisiin iskee tyttöjä... hahhaahhahhaaaaaaaaaa!!!

Koko tän jutun takana on vain ja ainoastaan kateus! Kukaan ei oo edes tapellu, rikkonu paikkoja yms. VAIN pitäny läheistä kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Onks se rikos?? Onks se jotenki kiellettyy koskea tyttöön?? Sanokaa mitä väärää kukaan on oikeesti tehny, jonka takia pitää alottaa tämmönen älytön skeidan jauhaminen??? Onks se syy heittää ulos tai antaa porttikielto jos joku mies koskee tuntemattomaan naiseen???? Jos on ni, haistakaa kaikki pitkä paska ja kelatkaa elämäänne, oikeesti!!! Minä ja kaikki tiedetään tasan tarkkaan et mistä porukasta on kyse. Ja tää porukka pitää vaan harmitonta, mutta villiä hauskaa. Ketään ei häiritä. Ykskää tyttö ei oo edes pannu vastaan ku on ruvettu tuttavuuksia tekemään. Muita miespuolisia bilettäjiä vaan vituttaa, ja nyt sit avaudutaan tääl netis ihan kybällä.

Myönnän et mä käyttäydyin aika vitun törkeesti siel Paarmas, ja olen siitä pahoillani. Mutta mitään muuta ei sit olekaan koskaa tapahtunu. Meillä vaan on oma tapamme pitää hauskaa. Ehkä se on näkyvää ja äänekästä, mut ei me ketään silti "häiritä". Jos näin tapahtuu, niin tulkaa ihmees sanomaan. Tää keskustelu on mun kohalta loppu....
äm

#239 • • äm

äpärä:
tää keskustelu on mun kohalta loppu.

Mitenköhän mua vähän epäilyttää..?

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

[Nuclear]

#240 • • [Nuclear] el aprendiz

äpärä:
Koko tän jutun takana on vain ja ainoastaan kateus! Kukaan ei oos edes tapellu, rikkonu paikkoja yms. VAIN pitäny läheistä kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Onks se rikos??

Ilman asianomaisen lupaa, on.

Onks se jotenki kiellettyy koskea tyttöön??

Sama kun edellä.

Sanokaa mitä väärää kukaan on oikeesti tehny, jonka takia pitää alottaa tämmönen älytön skeidan jauhaminen???

Ihmiset on ottanu kantaa teijän käytökseen bileissä, se on ihan normaalia keskustelua ei skeidan jauhamista.

Onks se syy heittää ulos tai antaa porttikielto jos joku mies koskee tuntemattomaan naiseen????

Kts. kaks ensimmäistä vastausta.

Jos on ni, haistakaa kaikki pitkä paska ja kelatkaa elämäänne, oikeesti!!!

oIkEeStI!?111 :D

Ohhoh sanon minä..... tää keskustelu on mun kohalta loppu.

No tokkopa sä oisit kertaakaan tässä vielä keskustellu...ei oikein taida tälle Dynamic Duolle mennä jakeluun mistä ihmiset ees puhuu.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku