(Hard Dance)-bileiden järjestyshäiriöt ja niihin puuttuminen

369 posts, 19 pages, 103,848 views

Occu

Posts: 2,528

#181 • • Edited Occu

shAderNa:
Mitä mä tarkotan mun ja kavereiden "viettomal hauskanpidolla", se tarkottaa ett pidän hauskaa ja sekoilen mis vaa oon kunhan siit ei oo kenellekkää harmii ja ittelläni on hyvä fiilis, millää muul ei oo välii.



Anteeksi vain, mutta kyllä siitä tulee harmia jos alatte kavereinesi hakkaamaan tyttöjä perseelle paidalla tai jollain muulla esineellä. Pilaatte toisten bilefiiliksen ja muutenkin aiheutatte yleistä pahennusta käytöksellänne.

shAderNa
Mut ihmiset on erilaisii (oispa perseest ku ei ois=).



OIKEASTI?
et tosisaan voi olla tätä mieltä...

shAderNa
Mä en kelaile ikinä ett nyt pitää antaa hitti perseelle, vaa se on tilanne kysymys.



Kerro mulle yksinkin tilanne joka oikeuttaa sut tämmöiseen tekoon, että alat lyömään jotain.
mikään tilanne kysymys ole. Kyllä sillä jokin syy on oltava.

shAderNa
Miks mun pitää toistaa samoi asioit. Luetsä kaiken kahteen kertaan?



Ei en lue kaikkea kahteen otteeseen. Vaan toistan sen takia asiaa, että tajuisit sen olevan sopimatonta!
Sun pitäisi lukea nämä asiat useampaan otteeseen.

--
..::MOI::..

Jone

Posts: 8,258

#182 • • Jone Archibald Haddock

shAderNa:
Jos muija antaa sellasen vaikutelman ett anna mennä ni mä annan mennä, äläkä puhu mulle mistää vitun änkytyksestä ku sä ite itket tääl ku joku neiti! Ja mun ei todellakaa tarvii puolustella tai vähätellä varsinkaa SULLE mitää mitä mä teen vaik tekisin missä vaa mitä vaa + sust ittestäs ollu miestä puuttuu asiaa vaa sä tuut tänne itkee ku pieni koiranpentu siit ku näit ett joku on ottanu jotai tyttöö pyllyst kiinni.... get a life!



Kiitos tästä aggressiivisesta vastauksesta, joka ei käsittääkseni noudata ihan samaa sävyä oman mahdollisimman asiallisesti kirjoittamani viestin kanssa.

Viestisi sävy kertoo valitettavan karua kieltä siitä millaista käytöstä suunnaltasi on odotettavissa. Syyllistät muuten mua varsin turhaan siitä etten olisi tehnyt mitään, koska mä en aikaisemmin tässä threadissä ilmoitettua naispuolisten bilettäjien häirintää missään vaiheessa henkilökohtaisesti huomannut. Voit olla varma, että jos olisin sellaista huomannut, niin siihen syyllistyneet henkilöt olisivat seuraavan kahden minuutin aikana lentäneet ovesta ulos hankeen järjestysmiesten toimesta. Näin tapahtuu vastaisuudessakin jos häiriökäyttäytymistä ilmenee, mutta toivon kaikkien puolesta ettei sellaiseen tarvitse mennä.

Jos pystyt olemaan testoilematta, niin ainakin mä edelleen kuulisin mielelläni teidän versionne siitä mitä bileissä tapahtui ja katsotko olleesi osallisena siinä.
shaderna

Posts: 157

#183 • • shaderna
Okei OCCU, ensinnäkää mä en tuu kysyy sult ett mitä mä saan tehä ja mitä en. Toiseks lakkaa puhumast tota samaa paskaa mitä sun suust koko ajan tulee. Kolme, jos sä haluut puuttuu viel mun tekemisii ni tuu kertoo asias seuraavis bileis ku mä en jaksa lukee koko ajan kaikki läpät mitä sä keksit. Joka ikisee väitteesee voi keksii vastaväitteen. Siks tää läppä ei tuu ikinä loppuu. Ni anna olla.

--
just tryin` not to give a fuck

shaderna

Posts: 157

#184 • • shaderna

Jone:
---
shAderNa:
Jos muija antaa sellasen vaikutelman ett anna mennä ni mä annan mennä, äläkä puhu mulle mistää vitun änkytyksestä ku sä ite itket tääl ku joku neiti! Ja mun ei todellakaa tarvii puolustella tai vähätellä varsinkaa SULLE mitää mitä mä teen vaik tekisin missä vaa mitä vaa + sust ittestäs ollu miestä puuttuu asiaa vaa sä tuut tänne itkee ku pieni koiranpentu siit ku näit ett joku on ottanu jotai tyttöö pyllyst kiinni.... get a life!

---


Kiitos tästä aggressiivisesta vastauksesta, joka ei käsittääkseni noudata ihan samaa sävyä oman mahdollisimman asiallisesti kirjoittamani viestin kanssa.

Viestisi sävy kertoo valitettavan karua kieltä siitä millaista käytöstä suunnaltasi on odotettavissa. Syyllistät muuten mua varsin turhaan siitä etten olisi tehnyt mitään, koska mä en aikaisemmin tässä threadissä ilmoitettua naispuolisten bilettäjien häirintää missään vaiheessa henkilökohtaisesti huomannut. Voit olla varma, että jos olisin sellaista huomannut, niin siihen syyllistyneet henkilöt olisivat seuraavan kahden minuutin aikana lentäneet ovesta ulos hankeen järjestysmiesten toimesta. Näin tapahtuu vastaisuudessakin jos häiriökäyttäytymistä ilmenee, mutta toivon kaikkien puolesta ettei sellaiseen tarvitse mennä.

Jos pystyt olemaan testoilematta, niin ainakin mä edelleen kuulisin mielelläni teidän versionne siitä mitä bileissä tapahtui ja katsotko olleesi osallisena siinä.



yks vitun lysti mulle mitä sä kelaat must. Ja mä haluun nähä ku sä meet sanoo pokelle: "Hei toi pokaa muijaa, heitä se ulos!". Eikä siel OIKEESTI tapahtunu mitää mainitsemisen arvosta.

--
just tryin` not to give a fuck

Jone

Posts: 8,258

#185 • • Edited Jone Archibald Haddock

shAderNa:
yks vitun lysti mulle mitä sä kelaat must. Ja mä haluun nähä ku sä meet sanoo pokelle: "Hei toi pokaa muijaa, heitä se ulos!". Eikä siel OIKEESTI tapahtunu mitää mainitsemisen arvosta.



Etkö sä ymmärrä hyvin suomea, vai mistä on kyse?

Mä annan sulle tilaisuuden selittää itseäsi ja sä lähdet avautumaan? *ding*

Pääset muuten helposti näkemään mut mainitsemassa asiasta järjestysmiehelle jos haluat - mm. läpsimistä jatkamalla ei kulu kauaa ennenkuin pääset näkemään mitä siitä seuraa henkilökunnan puolelta.
Occu

Posts: 2,528

#186 • • Occu

shAderNa:
Okei OCCU, ensinnäkää mä en tuu kysyy sult ett mitä mä saan tehä ja mitä en



Juu, ei sun todellakaan tarvitse tulla multa kysymään yhtään mitään!
Mä vain annan sulle ystävän neuvoja miten pitäisi kaiken järjen mukaan käyttäytyä ja miten ei.

shAerNa
mä en puhu, mä kirjoitan ;)



shAerNa
Kolme, jos sä haluut puuttuu viel mun tekemisii ni tuu kertoo asias seuraavis bileis ku mä en jaksa lukee koko ajan kaikki läpät mitä sä keksit.


Voisin vaikka tullakkin, mutta kuin tuollasiten tapausten takia kuin sinä en käy bileissä enään kauhean usein.
Ei ole kiva mennä viettämään kavereiden kanssa iltaa mihinkään jos ja kun siellä tulee tapauksia vastaan jotka käyttäytyvät kuin keskiajalla eläisivät tai missä tahansa sikalassa.

shAerNa
Joka ikisee väitteesee voi keksii vastaväitteen. Siks tää läppä ei tuu ikinä loppuu. Ni anna olla.



Niin voi niin, mutta kuin ei mun tarvitse mitään keksiä. Totean vain sun kirjoituksista ne asiat mihin tulee oikeasti puuttua.
En tässä ole oikeasti vain huvikseni väittele sun kanssa siitä miten pitäsi bileissä toimia ja miten ei. Oikeasti yritän saada sun päähäsi taottua sen ajatuksen, että ei mihinkään bileisiin mennä sikailemaan. Sitä varten on sedulat ym. paikat

--
..::MOI::..

shaderna

Posts: 157

#187 • • shaderna

Jone:
---
shAderNa:
yks vitun lysti mulle mitä sä kelaat must. Ja mä haluun nähä ku sä meet sanoo pokelle: "Hei toi pokaa muijaa, heitä se ulos!". Eikä siel OIKEESTI tapahtunu mitää mainitsemisen arvosta.

---


Etkö sä ymmärrä hyvin suomea, vai mistä on kyse?

Mä annan sulle tilaisuuden selittää itseäsi ja sä lähdet avautumaan? *ding*

Pääset muuten helposti näkemään mut mainitsemassa asiasta järjestysmiehelle jos haluat - mm. läpsimistä jatkamalla ei kulu kauaa ennenkuin pääset näkemään mitä siitä seuraa henkilökunnan puolelta.



Okei mä hengitän syvään rauhassa ja sanon: EI OLLU MITÄÄN MAINITSEMISEN ARVOSTA mitä säteis ois tapahtunu. Jos ois tapahtunu jotai mistä mun pitäis selittää itteeni, niin oisin jo aikoja sitten selittäny. Miks tätä pitää paisuttaa niin paljo? Ja mee sanoo pokelle vaik miljoona kertaa perse-läpsäyttelyist, ne ei noin pienest syyst ikinä heitä maksavaa asiakast pihalle, ei ikinä.

--
just tryin` not to give a fuck

Jone

Posts: 8,258

#188 • • Edited Jone Archibald Haddock

shAderNa:
Ja mee sanoo pokelle vaik miljoona kertaa perse-läpsäyttelyist, ne ei noin pienest syyst ikinä heitä maksavaa asiakast pihalle, ei ikinä.



Uskotko jos sanon, että kyllä heittävät jos siitä mainitsee uskottava taho, kuten klubin työntekijä tai ns. "vakiokasvo?"

Edelleen, toivottavasti sitä ei tarvitse tehdä. Se on aina kaikille ikävää.
Avatar
#189 • • ALIEN Guest

Occu:
---
shAerNa
Kolme, jos sä haluut puuttuu viel mun tekemisii ni tuu kertoo asias seuraavis bileis ku mä en jaksa lukee koko ajan kaikki läpät mitä sä keksit.

---

Voisin vaikka tullakkin, mutta kuin tuollasiten tapausten takia kuin sinä en käy bileissä enään kauhean usein.
Ei ole kiva mennä viettämään kavereiden kanssa iltaa mihinkään jos ja kun siellä tulee tapauksia vastaan jotka käyttäytyvät kuin keskiajalla eläisivät tai missä tahansa sikalassa.



Viimeksi joulukuussa sanoin suoraan shAerNa sun frendille sen käyttäytymisestä niin se oli lähdössä ulos tappelee. Miten sä luulet sen vaikuttavan ihmisten oletuksiin sun reagoinnistasi? Kolme jätkää ilman paitaa, joista yhdellä kova uho päällä niin ei siinä varmaan tavallinen bilettäjä tulekaan sanomaan mitään varsinkaan, kun on nähnyt erittäin hyökkäävää käyttäytymistä ennestään samasta sakista.
shaderna

Posts: 157

#190 • • shaderna
Okei tehää näin ett ens kerral jos joku bileis näkee mut riehuvan/sikailevan (jota muuten kukaa ei varmasti oo ikinä nähny) ja se häiritsee ihmisii, ni sanokaa mulle tai pokelle, mielummin ku koko ens viikon hakkaa näpistä aiheest. Jos kukaa ei oo tullu sanoo mulle mitää koko illan aikana, ni sit on turha tällei jälkikätee heittää läppää. Käyks?

--
just tryin` not to give a fuck

Juhgu

Posts: 7,921

#191 • • Juhgu Virnistelijä

Ana-5000:
No, niinkauan kun bileskenen suurempi ongelma on se että tapahtumiin salakuljetetaan ties mitä kemikaaleja, niin en usko että metallinpaljastimista on mitään hyötyä. Suomalainen klubikansa kun ei yleensä kanniskele mitään veitsiä tai aseita mukanaan kuitenkaan. Turhaa ajan ja rahan tuhlausta, imo.



Meinasin sanoa, että eikös tässä olla pahempaan suuntaan menossa. Mutta toisaalta, eipä noita aseita liiaksi näy edes suomen isoimmilla ördäys-kesäfestareilla, joten metallinpaljastimet käyttöön vasta siinä vaiheessa kun tarvetta on. (Mielummin kuitenkin jo silloin kun aseita alkaa näkyä bileissä, eikä silloin kun niitä alkaa näkyä bilettäjien keuhkoissa).

shAderNa:
Oon kuullu paljo läppää nyt ett me jotai sekoillaa bileis liikaa, hei kaikki pitää omal taval hauskaa ja itteni ja kavereiden puolest hauskanpito on ollu täysin viatonta, ei oo kertaakaa tullu tappeluita eikä kukaa oo tullu valitamaan. Mä en säteissä nähny muita ulkomaalasii ku me, ja e-will, sä liiottelet kuule nyt aika tosi paljon.



Huom. en tiedä, oletteko niitä tyyppejä jotka itse huomasin, joten anteeksi jos tämä menee väärälle henkilölle. Mutta siinä "omalla tavalla hauskanpidossa" pitää ottaa muutkin huomioon. Tässä ketjussa jo selvitetty meininki saattaa sopia johonkin irstailubaariin, jossa tanssilattialle mennään pääosin herutusmielessä, mutta (ainakin Suomen) konemusiikkibileissä, joissa tanssilattialle mennään fiilistelemään musiikkia, lähentely ei vaan kertakaikkiaan sovi. Varsinkaan seksuaalisesti värittynyt sellainen. Ja ihmisten perseiden kuvailu ilman lupaa on imo yksityisyyttä loukkaavaa.


shAderNa:
Ei siin mitää jos pidetää viettomasti hauskaa, ja sitä paitsi tääl ei muut valita ku jätkät. Miksköhän muijat ei valita tääl jätkist jotka niit menee iskee? Noh.... yks lysti.



Mun mielestä, jos näytetään keskisormea vihainen ilme kasvoilla, se on merkki siitä että ko. henkilö tulisi jättää rauhaan viimeistään sen jälkeen.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

shaderna

Posts: 157

#192 • • shaderna

ALIEN

Viimeksi joulukuussa sanoin suoraan shAerNa sun frendille sen käyttäytymisestä niin se oli lähdössä ulos tappelee. Miten sä luulet sen vaikuttavan ihmisten oletuksiin sun reagoinnistasi? Kolme jätkää ilman paitaa, joista yhdellä kova uho päällä niin ei siinä varmaan tavallinen bilettäjä tulekaan sanomaan mitään varsinkaan, kun on nähnyt erittäin hyökkäävää käyttäytymistä ennestään samasta sakista.



Sä puhut mun broidista. Mä en ite ollu siel ni mä en sano tohon tilanteesee mitää. Mut ei reiveis saa tapella, sehä kuuluu kulttuurii.

--
just tryin` not to give a fuck

ezzy

Posts: 8,060

#193 • • Edited ezzy Droid-pappa
Mä joudun valitettavasti ajelehtimaan ihanaan kuvitelmaani tilanteesta, jossa ko. henkilö bongaa iki-ihanan kiksukissan "sekoillessaan" ja näpäyttää tätä hienolla tribaalipaidallaan takamukselle ja kyseisen tytön raamikas jätkäkaveri on vieressä ja näkee tapahtuneen...
Oi ihanuus sitä intoa, jolla herra singahtaa juoksuun kohti ulko-ovea, jossa odottaa poket ja heivaa herran päälleen hankeen.

Väkivaltaahan tässä vastustettiin, joten en toivoisi mitään näytelmää venuessa sisällä :)

shAderNa:
Mut ei reiveis saa tapella, sehä kuuluu kulttuurii.



Jos sä tajuat ton verran, niin miksi et tajua, että suomalaiseen bilekulttuuriin ei kuulu bileissä pokailu samalla tavalla kuin CTRL:ssa? eikä muutenkaan sikailu. Siksi sua tässä ollaan ristiinnaulitsemassa.
shaderna

Posts: 157

#194 • • shaderna

Juhgu[/b|
Mun mielestä, jos näytetään keskisormea vihainen ilme kasvoilla, se on merkki siitä että ko. henkilö tulisi jättää rauhaan viimeistään sen jälkeen.



En oo kyl ottanu kuvii kenekää perseest tai saanu sentterii keltää. Ja en lähentele ketää tanssilattial ikinä! Mä biletän vaa ja nautin musiikist niinku kaikki muutki.

--
just tryin` not to give a fuck

-P

Posts: 4,972

#195 • • Edited -P

shAderNa:

Tohon ekaan: Mee nussii äitiis

Ja tokaan: Ootsä nähny mua bileis pokaavan ctrl tyylii muijii? Ja vastaa rehellisesti



Voi lel. aika kehittyneet kommunikatiiviset taidot jäbäl :D "mee nussii äitiis" *justjoo*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#196 • • Aziz Combat Fighter

silencio:
--itkeskel--



Niin, pointti nyt ei ollut siinä millasta vaaraa kemikaalit aiheuttaa vaan siinä, että jos järjestyksenpitoa ja lainvalvontaa bileissä halutaan tehostaa, on metallinpaljastimien hankkiminen rahan tuhlausta.
shaderna

Posts: 157

#197 • • shaderna

mayah:

HEI NYT SITTE!

Jos et sä osaa keskustella, NIIN ÄLÄ KESKUSTELE.



Mä halusin sata kertaa antaa aiheen olla, ja kirjotinki jo kymmenen kertaa ett antaa olla mut sitä enemmän jengi yrittää keksi jotai jol olla mua vastaa ja hermostuttaa mua ni jossai vaihees raja menee yli. Mulki on hermot.

--
just tryin` not to give a fuck

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#198 • • Aziz Combat Fighter

shAderNa:
---
mayah:

HEI NYT SITTE!

Jos et sä osaa keskustella, NIIN ÄLÄ KESKUSTELE.

---


Mä halusin sata kertaa antaa aiheen olla, ja kirjotinki jo kymmenen kertaa ett antaa olla mut sitä enemmän jengi yrittää keksi jotai jol olla mua vastaa ja hermostuttaa mua ni jossai vaihees raja menee yli. Mulki on hermot.



Kantsii sit varmaan olla postaamatta mitään, ni se jauhaminen loppuu siihen.

Ihan näin niinku kokemuksella voin sanoa.
shaderna

Posts: 157

#199 • • shaderna

mayah:
---
shAderNa:
Mä halusin sata kertaa antaa aiheen olla, ja kirjotinki jo kymmenen kertaa ett antaa olla mut sitä enemmän jengi yrittää keksi jotai jol olla mua vastaa ja hermostuttaa mua ni jossai vaihees raja menee yli. Mulki on hermot.

---


Joo, no jos mulla menee hermo, mä vedän röökin tai suljen tietokoneen tai hengitän syvään tai mitä vaan, mut kertaakaan mun ei oo viel tarvinnut kehottaa kenenkään nussimaan mutsiaan. Et varmaan niitä tapoja riittää.



Nii vois mennä röökille, lopettaa esseen kirjottaminen ja sulkee kone. Peace..

--
just tryin` not to give a fuck

Avatar
#200 • • ALIEN Guest

shAderNa:
Mut ei reiveis saa tapella, sehä kuuluu kulttuurii.



Se oli yksi syy miksi en alkanut tappelee.