(Hard Dance)-bileiden järjestyshäiriöt ja niihin puuttuminen

369 posts, 19 pages, 108,286 views

#161 • • ALIEN Guest

shAderNa:
Luuleeks jengi ett mä otan kiinni joka vastaan tulevan muijan perseest? En, teinimekas voisin, mut en käy ni en ota. Vaan mun pointti oli ett asiat paisutetaan liian isoiks. Jos joku näkee ett mä lyön vaik paidal (en lujaa!) perseelle ni yhtäkkii mä oon joka tytön kimpus! C`mon! Mä meen bileisii hyvän musiikin takii ja biletän 95% ajasta ja jos joku kaunis neito antaa vihreetä ni mä annan takas vihreetä. Mitä ite tekisit?

eli jos sä hymyilet mulle niin mä saan lyön sua paidal perseelle? :D
[Nuclear]

#162 • • Edited [Nuclear] el aprendiz

shAderNa:
[...] Jos joku näkee ett mä lyön vaik paidal (en lujaa!) perseelle ni yhtäkkii mä oon joka tytön kimpus! [...]

Mutta koita ymmärtää et jotkut eivät yksinkertaisesti tykkää tosta. Vois vaikka vertaa et joku löis sua vaik nyrkillä (ei lujaa!). Tottakai väärinymmärryksiä saattaa tapahtuu teerenpelissä, mutta täältä lukemien viestien kautta saa sellasen kuvan, että ette tehny niin yhelle tai kahelle naispuoliselle vaan aika runsaalle joukolle.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

shaderna

#163 • • shaderna

ALIEN:
---
shAderNa:
Luuleeks jengi ett mä otan kiinni joka vastaan tulevan muijan perseest? En, teinimekas voisin, mut en käy ni en ota. Vaan mun pointti oli ett asiat paisutetaan liian isoiks. Jos joku näkee ett mä lyön vaik paidal (en lujaa!) perseelle ni yhtäkkii mä oon joka tytön kimpus! C`mon! Mä meen bileisii hyvän musiikin takii ja biletän 95% ajasta ja jos joku kaunis neito antaa vihreetä ni mä annan takas vihreetä. Mitä ite tekisit?

---

eli jos sä hymyilet mulle niin mä saan lyön sua paidal perseelle? :D

Jos sul on sellanen fiilis ni anna palaa, ei kyl taida tulla responssii :)

--
just tryin` not to give a fuck

Quu

#164 • • Quu Mole RAM!

shAderNa:
Jos joku näkee ett mä lyön vaik paidal (en lujaa!) perseelle ni yhtäkkii mä oon joka tytön kimpus! C`mon! Mä meen bileisii hyvän musiikin takii ja biletän 95% ajasta ja jos joku kaunis neito antaa vihreetä ni mä annan takas vihreetä. Mitä ite tekisit?

Oikeesti?

Paidalla. Perseelle? :D
#165 • • ALIEN Guest

shAderNa:

Ja siinä vaiheessa se kannattaa viimeistään yleensä lopettaa ;)
shaderna

#166 • • shaderna

ALIEN:
---
shAderNa:

---

Ja siinä vaiheessa se kannattaa viimeistään yleensä lopettaa ;)

Siihen se loppuu. Toivottavasti täst aiheest jauhaminenki *joo*

--

e-will

#167 • • e-will joor worst naitmeir

shAderNa:

eiköhän tässä nyt ole ihan selvää kun kommentoin neutraalisti näkemisiäni ja sitten sinä syöksyt sieltä puolustelemaan kuin nurkkaan ajettu eläin niin niissä sanoissa oli enemmän asiaa ja kun alunperin oletinkaan ja on tapahtunut enemmän kuin vain se yksi välikohtaus minkä näin.

tässä ole kukaan muu mitään juttua paisutellut kuin sinä itse.

luulen että meillä on jonkinlainen näkemysero siitä mitä bilettäminen ja etenkin tämä 'viaton bilettäminen' on.

--
vailla täyttä ymmärrystä

Hyzenthlay

#168 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

ezzy:
---
shAderNa:
---

Jos muija antaa sellasen vaikutelman ett anna mennä ni mä annan mennä

---

Et ole sattunut huomaamaan, että bileet eivät ole mikään CTRL tai muu teinimekka, missä käydään perseeseen kiinni?
ja EHKÄ vain EHKÄ olet ollut niin vitun sekasinm, ettet tajua naisten antamista signaaleista hevon vittuakaan, vaikka saisit polvesta kasseillesi.

mietin ihan samaa... itsekin tulee usein hymyiltyä sellaista plur-hymyä *plur* kaikille, mutta en ole tosiaankaan tarkoittanut sillä ikinä mitään muuta. Bileissä ei ole miehiä ja naisia, bileissä on bilettäjiä *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Pete Input

#169 • • Pete Input Asiantuntija
Tästä eteenpäin, mä vastaan kaikesta parituksesta. !
*nauru*

--
Input Sessions

shaderna

#170 • • shaderna

e-will

eiköhän tässä nyt ole ihan selvää kun kommentoin neutraalisti näkemisiäni ja sitten sinä syöksyt sieltä puolustelemaan kuin nurkkaan ajettu eläin niin niissä sanoissa oli enemmän asiaa ja kun alunperin oletinkaan ja on tapahtunut enemmän kuin vain se yksi välikohtaus minkä näin.

tässä ole kukaan muu mitään juttua paisutellut kuin sinä itse.

luulen että meillä on jonkinlainen näkemysero siitä mitä bilettäminen ja etenkin tämä 'viaton bilettäminen' on.

Ok. Saat nobelin-palkinnon. Sul on varmasti ollu rankkaa ajatella tätä asiaa YLI VIIKON

--

ezzy

#171 • • ezzy Droid-pappa
Mitä sulla oikeesti liikkuu päässä, kun alat huitomaan naisia hikisellä paidalla? Ootko oikeesti saanu siten toimimalla joskus jossakin maassa pesää?
shaderna

#172 • • shaderna

ezzy:
Mitä sulla oikeesti liikkuu päässä, kun alat huitomaan naisia hikisellä paidalla? Ootko oikeesti saanu siten toimimalla joskus jossakin maassa pesää?

HHHHHHHUI!!! Voi että miten mä oon oikee voinu ruoskasta jotai muijaa paidal perseeseen?! Hyi mua. No terve, vieläks professori jaksaa keksii lisää valittamist. Anna olla.

--

Hotblood

#173 • • Hotblood
Ratkaisukin ongelmiin taisi löytyä, Tikkurilan värikartta ovelle *muhaha*

P.S. *vink*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Occu

#174 • • Edited Occu

shAderNa:
---
ezzy:

---

HHHHHHHUI!!! Voi että miten mä oon oikee voinu ruoskasta jotai muijaa paidal perseeseen?! Hyi mua. No terve, vieläks professori jaksaa keksii lisää valittamist. Anna olla.

Eiku oikeasti, minkä takia olet lyönnyt tyttöjä hikisellä paidalla perseelle?
olisi kiva kuulla joku perustelu asialle.
Ehkä sun shAderNa pitäisi alkaa käymään siellä CTRL:issa, siellä se ehkä saattaisi
toimia. Siis se että naisia lyödään hikisellä paidalla.

[edit]: Ei sie sitä tarkoita, että jos joku hymyilee sulle niin saat lyödä sitä hikisellä paidalla perseelle!

--
..::MOI::..

shaderna

#175 • • shaderna

Occu
Ehkä sun shAderNa pitäisi alkaa käymään siellä CTRL:issa, siellä se ehkä saattaisi

oikeesti vaikee selittää.....hmmmm...... mites ton nyt selittäis......... Okei eli sen on ainaki paljo parempi ku kädel huitasta, koska paita just ja just hipasee takalistoo.......... <- koska sen on ranneliike ;)

--

ezzy

#176 • • Edited ezzy Droid-pappa

shAderNa:

oikeesti vaikee selittää.....hmmmm...... mites ton nyt selittäis......... Okei eli sen on ainaki paljo parempi ku kädel huitasta, koska paita just ja just hipasee takalistoo.......... <- koska sen on ranneliike ;)

Kerro nyt ensin että miks sä otat sen paidan pois päältä? Pidä se päällä, kiitos. Täten parannat kaikkien viihtyvyyttä. :)

Ei ne bileet oli tosiaan mikään lihatiski, josta haetaan seuraa mahdollisimman huonolla käytöksellä ja suoralla kontaktilla. Siten saa seuraa parhaiten vaikka lääninvankilassa...

Toi on vaan oikeesti niin vitun mautonta, enkä ole KOSKAAN missään kuullut, että kukaan pitäisi tollasta nuijailua viehättävänä.
Occu

#177 • • Occu

shAderNa:
---
Occu

---

Eli jos sulla ei olis paitaa niin löisit paljaalla kädellä ja miksi lyödä ollenkaan? En niinkuin vielläkään oikein ymmärtännyt tota sun pointtias? En vaikka kuinka yritin...
Ei kuulu herrasmiehen tapoihin lyödä tuntemattomia naisia perseelle, millään esineellä. Oli se sitten käsi taikka paita.
Kysy vaikka lupaa ensi kerralla ennen kuin teet näin tai jotain...

--
..::MOI::..

shaderna

#178 • • shaderna

ezzy:
---
shAderNa:

---

Kerro nyt ensin että miks sä otat sen paidan pois päältä? Pidä se päällä, kiitos. Täten parannat kaikkien viihtyvyyttä. :)

Ei ne bileet oli tosiaan mikään lihatiski, josta haetaan seuraa mahdollisimman huonolla käytöksellä ja suoralla kontaktilla. Siten saa seuraa parhaiten vaikka lääninvankilassa...

Toi on vaan oikeesti niin vitun mautonta, enkä ole KOSKAAN missään kuullut, että kukaan pitäisi tollasta nuijailua viehättävänä.

Mä sanoin jo ett 95% ajasta mä biletän vaa. Emmä mee bileisii muijien takii, jos mä haluun saada helpon muijan ni meen perus sedu-huora-mestoihin, jois menee enimmäksee hermot. Mitä mä tarkotan mun ja kavereiden "viettomal hauskanpidolla", se tarkottaa ett pidän hauskaa ja sekoilen mis vaa oon kunhan siit ei oo kenellekkää harmii ja ittelläni on hyvä fiilis, millää muul ei oo välii. Mut ihmiset on erilaisii (oispa perseest ku ei ois=).

--

shaderna

#179 • • shaderna

Occu

Eli jos sulla ei olis paitaa niin löisit paljaalla kädellä ja miksi lyödä ollenkaan? En niinkuin vielläkään oikein ymmärtännyt tota sun pointtias? En vaikka kuinka yritin...
Ei kuulu herrasmiehen tapoihin lyödä tuntemattomia naisia perseelle, millään esineellä. Oli se sitten käsi taikka paita.
Kysy vaikka lupaa ensi kerralla ennen kuin teet näin tai jotain...

Mä en kelaile ikinä ett nyt pitää antaa hitti perseelle, vaa se on tilanne kysymys. Miks mun pitää toistaa samoi asioit. Luetsä kaiken kahteen kertaan?

--

Jammailija

#180 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Hyzenthlay:
mietin ihan samaa... itsekin tulee usein hymyiltyä sellaista plur-hymyä *plur* kaikille, mutta en ole tosiaankaan tarkoittanut sillä ikinä mitään muuta. Bileissä ei ole miehiä ja naisia, bileissä on bilettäjiä *joo*

Ihan hemmetin hyvin sanottu! Bileissä on just se kivaa ku voi hymyillä ihmisille ilman että siin on mitään taka-ajatuksia. Hymyilipä tytöille tai pojille ni sillä ei oo mitään väliä. Mut jos se alkaa mennä valtavirtameiningiksi, että jokainen hymy tarkoittaa että "oon kiiinnostunu susta sillä tavoin", ni eihän tässä uskalla kohta hymyillä kenellekään*ding*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...