Tässä nyt on vuosi tullu käytyä bileissä ja itsekkin joutunut pienen häirinnän kohteeksi, tosin se ei mulle oo maailmanloppu kun voin itse hoitaa asian pois päiväjärjestyksestä.. ahdistelu loppuu viimeistään siihen ku käy pokelle asiasta ilmoittamassa.ei oo kauhean vaikeeta, ja mielestäni kaikki tytöt ovat kykeneväisiä puhumaan ja kävelemään vaikka olisi kuinka kännissä/huumeissa ko. hetkenä. tai kaveritkin voi käyttää päätään ja tehdä asialle jotain,eikö?
Paikkojen paskaksi laittaminen on perseestä ja en tajua mikä hauskuus siinä on? kuten jone tuolla sanoikin niin ei ihme et ei oo koht paikkoi mis pitää bileitä.ja tästä paikkojen rikkomisesta tulee sellaiki homma vaa mieleen et mitäs sitte jos vaikka joku ei huomaa et jossai törröttää joku puutikku/lasinpala/ym ym ym ... sehän on turvallisuusriski!
Itse en oo koskaan edes kokeillut mitään huumeita, enkä vieläkään voi ymmärtää koko touhun hienoutta anteeksi nyt vaan niille kenen mielestä se on kivaa/hienoa/järkevää/ym. siinähän vedätte doubbia mut voisitte mennä itteenne sen verran et ei tarvii vetää ihan koomaan asti tota touhua, kivaa voi olla pienemmälläki annoksella varmaan? vai pitääkö joka kerta olla nii pelit seis et järki katoaa?
Ja valitettavastihan suurin osa urpoilioista varmaankin on just mun ikäsiä eli 18-19 vuotiaita, joista nyt on kiva kokeilla rajojaan ym mutta miä voin sanoa sen ihan suoraan että minä käyn bileissä musiikin ja ihmisten takia, en sen takia et saisin kokeilla uusimpia huumeita ja mahdollisesti kokeilla jotain uutta kivaa haasteellista urpoilu-ideaa.
joo, mut sen haluun viel sanoa että melkeenpä kaikki tilanteet/sählingit/tapahtumat on ihan itse aiheutettuja.. vaikkei sitä haluaisikaan myöntää niin näin se melkeenpä aina on*taputapu*
miä keksin viel lisää kuha saan kahvia eka ...