Onko siis jotain työpaikkoja joihin pääsis samantien kun rahapula yllättää ? Vaikka Tampereella. Onko jollain kokemusta ?
204 posts, 11 pages, 56,135 views
Techken,
Onko siis jotain työpaikkoja joihin pääsis samantien kun rahapula yllättää ? Vaikka Tampereella. Onko jollain kokemusta ?
Mark Hamilton, 26.9.2006 21:22:
Olen saanut tunnustusta maailmalla ja homma on ihan eri luokkaa mitä se oli noin 6 kk sitten.
http://technology.planeetta.com/
akir0, 26.9.2006 22:01:
---
Mark Hamilton, 26.9.2006 21:22:
Olen saanut tunnustusta maailmalla ja homma on ihan eri luokkaa mitä se oli noin 6 kk sitten.
http://technology.planeetta.com/
---
Kerrotko nyt vielä, mitä tarkoittaa "tunnustusta maailmalla"
STE, 27.9.2006 23:02:
Eniten harmia aiheuttavat firmat, joilta ei tule vastauksen vastausta vaikka niihin laittaa minkälaisen hakemuksen. Onko se niin vaikeaa laittaa sähköpostiin "kiitos hakemuksestasi, mutta valitettavasti paikka on jo täytetty".
Pitäisi tehdä ihan laki, että jokaiselle hakijalle pitää laittaa viesti miten on omalla kohdallaan käynyt.
Sundust, 27.9.2006 22:03:
Tämän viikon olen työkkärin työnhaku kurssilla, kyllä siellä aika kuluu leppoisasti kahvia juoden ja rupatellen muitten työttömien kanssa kait sieltä jotain uusia vinkkejä työn hakuunkin saa..
Mark Hamilton, 27.9.2006 23:32:
---
Sundust, 27.9.2006 22:03:
Tämän viikon olen työkkärin työnhaku kurssilla, kyllä siellä aika kuluu leppoisasti kahvia juoden ja rupatellen muitten työttömien kanssa kait sieltä jotain uusia vinkkejä työn hakuunkin saa..
---
Itse olen myös käynyt ks. kurssin ja sieltä sai hyviä vinkkejä.
Eniten harmia aiheuttavat firmat, joilta ei tule vastauksen vastausta vaikka niihin laittaa minkälaisen hakemuksen. Onko se niin vaikeaa laittaa sähköpostiin "kiitos hakemuksestasi, mutta valitettavasti paikka on jo täytetty".
Pitäisi tehdä ihan laki, että jokaiselle hakijalle pitää laittaa viesti miten on omalla kohdallaan käynyt.
blastic, 28.9.2006 01:48:
---
Nooh, onhan se vähän ilkeää jos ei saa mitään vastausta, mutta eiköhän asian laidan voi itsekin todeta, jos ei kohtuullisessa ajassa mitään kuulu. Eipä mullekaan tullut aikanaan kuin pari vastausta ja vain yksi kutsu haastatteluun, mutta se riittikin aivan mainiosti. Kohta tulee kaksi vuotta duunia täyteen kyseisessä paikassa.
Cloud, 28.9.2006 00:12:
Toikin on ihan kiinni, niistä opettajista etc. Kelan tantat kun voi olla laajalta skaalalta tyyliin kalvoja taululle kirjottakaa siitä ja thats it. Tai sitten jotain muuta.
foobar, 28.9.2006 08:51:
4. Ole rehellinen. Työnantajat ovat yleensä fiksua porukkaa.