204 posts, 11 pages, 55,988 views
Lene:
---
[Nuclear]:
Musta kyllä tuntuu ettei henkivakuutus kata itsemurhaa...
---
Itsemurhatapaukset henkivakuutuksissa muodostavat poikkeuksen pääsäännöstä, jonka mukaan vakuutuksenantaja ei ole vastuussa, jos vakuutettu on itse aiheuttanut tahallaan vakuutustapahtuman. Jos vakuutuksenantajan vastuun alkamisesta on kulunut yli vuosi, itsemurhan tekeminen ei poista edunsaajan oikeutta henkivakuutuskorvaukseen. ^^
Jutu:
Kävin juuri katsomassa avoimia autonkuljettajan paikkoja ja niihin kaikkiin vaaditaan 1-5 vuoden työkokemus tai pidempi aikaisen ajokokemuksen. Miten mulle voi tulla ajokokemusta jos en kerta pääse mihinkään edes apukuljettajaksi? Ja sitten mulla ei riitä edes ikä ajaa sitä BECE-korttia ja sekin karsii mahdollisuuksia päästä noihin hommiin.
Christinah:
Jos valokuva pyydetään niin laita ihmeessä. Kyse ei siitä, että ulkonäön mukaan valitsisivat työntekijöitä (toki joillain aloilla tämäkin painava seikka, vrt. asiakaspalvelutyö)
Mark Hamilton, 13.3.2005 14:43:
Kun katsoo IT-alan hommia niin niitä paikkoja on kyllä tarjolla mutta niissä vaaditaan 6 vuoden kokemusta ja amk koulutusta
e-will, 11.4.2005 19:29:
klubbarin oma libero =)
Jone, 11.4.2005 19:31:
---
e-will, 11.4.2005 19:29:
klubbarin oma libero =)
---
...ja ton kirjoitin sentään jo yli kaksi vuotta sitten, jolloin olin ollut koko yhteisön jäsen kolmisen kuukautta.
Lost-Soul, 11.4.2005 16:47:
---
Mark Hamilton, 13.3.2005 14:43:
Kun katsoo IT-alan hommia niin niitä paikkoja on kyllä tarjolla mutta niissä vaaditaan 6 vuoden kokemusta ja amk koulutusta
---
ole alle 25v kolmen korkeakoulututkinnon omaava nuori ja reipas. Onhan sinulla alalta työkokemusta jo 6 vuotta.....
Ehkä ota työkokemusta ei kannata katsoa ihan silleen, laittaa vaan hakemusta ja jos ei kelpaa firmalle ni sit ne ei ota.